Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бекітемін:



    Педагогтың аты-жөні



    Күні: 01.03.2021.ж.

    05.03.2021.ж.


    Сынып: 5"г","в","е" сынып

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Роботтың сызық бойымен қозғалысы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.3.3.3 – робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Түс датчик жұмыс істеу принципін түсінеді;

    Көптеген оқушылар:

    Роботтың программалық блоктарын біледі, программа құрастыру барысында қолдана алады;

    Кейбір оқушылар:

    Бір түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасын құрастырады;


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    Сыныпта жағымды ахуал орнату. "Жылы лебіз" әдісі арқылы үш тілде сабақ барысына, оқушыларға жылы лебіз білдіру.

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    Ауызша бағалау

    Интербелсенді тақта


    Сабақтың ортасы

    3 мин





















    20 мин

    "Сұрақ-жауап" әдісімен өткенді қайталау:

    Өткен тақырыптар интерактивтік тақта да көрсетілген цифрлы ұяшықтарда жасырулы тұр. Цифрлы ұяшықтарды таңдау арқылы сұрақтарға жауап беру.

    1. Робот дегеніміз не?

    2. Роботтар датчиктерін атаңыз.

    3. Гироскопиялық датчик қандай құрылғы?

    4. Алгоритм дегеніміз не?

    5. Сызықтық алгоритм дегеніміз не?

    6. Суретте көрсетілген блок атауын және сол блоктың режимдерін атаңыз.

    1. Суретте көрсетілген блок атауын және сол блоктың режимдерін атаңыз.

    Жаңа тақырыпты түсіндіру.

    Түс датчигінің қызметін еске түсіру

    "Түсті анықтау" программалық блок құрастыру алгоритмін қарастыру

    1. Старт блогы на Күту блогын жалғаймыз.

    2. Датчиктен мәліметтер алу үшін оның режимін ауыстырамыз: Түс датчигі ⇒ Салыстыру ⇒ Түс (2) көк.

    3. Күту блогына Дыбыс блогын қосамызда, файл атауын Blue деп өзгертеміз.

    4. Дыбыс блогына Рульдік басқару блогын жалғаймыз.

    5. Рульдік басқару блогын жалғап, Қосу (Включить на количество оборотов) режимін

    таңдаймыз. Рульдік басқару күйін (25)-ге келтіреміз.

    7. Программаны роботқа жүктейміз.

    Тапсырма №1

    1. Робот жасыл түсті анықтаса, алдыға бір қадам жасап (бір айналып) және «Green» деп айтатын программа кодын жасау керек. Программа кодында не өзгереді? Қандай блоктар қажет болады.

    2. Робот осы командаларды үздіксіз орындайтын программа кодын жасау керек. Қандай блок қажет?


    Тапсырма №1 жауаптары

    1) программалық блок

    2) программалық блок

    Дескриторы:

    - түс датчигі орнатылған программалық блокты құрастырады;

    - программалық блоктарды атайды және түсіндіреді;

    - деңгейлі прогрммалық блоктарды құрастырады;


    ҚБ: "Робот" өзін-өзі бағалау парағының тиісті бөлігі боялады


    Бір түс датчигінің көмегімен жүретін EV3 роботының 58, ә-суреттегідей қозғалысының қарапайым алгоритмін қарастырайық.

    Робот сызық бойында түп-түзу болып қозғалмайды, тек сызық бойымен алдымен сол жаққа, содан кейін оң жаққа қозғалыс жасай отырып, біртіндеп алға қарай жылжиды.

    Алгоритм өте қарапайым: егер түс датчигі қара түсті көрсе, онда робот бір бағытта, ал ақ түсті көріп қалса, екінші бағытта айналады (59-сурет).


    Көрсетілім. Бір түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасы.

    Программаны құрастырып болған соң, роботқа жүктеп тексереміз. Программа құрудағы қателер робот арқылы тексеріп, тестіленгенде тез анықталады. Роботты іске қосып, оның қара сызық сызылған алаңнан қанша уақытта өтетінін есептейміз.

    Жеке жұмыс

    Бір түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасын құрастыру.

    Бір түс датчигі орнатылған роботтың программалық блогы

    1. Программалық блокта қолданылған жалпы блок саны

    2. Қолданылған блоктарды көрсетіңіз. Дұрыс жауапқа + қойыңыз.

    3. Ультрадыбыс блогы

      Ауыстырып-қосқыш блогы

      Цикл блогы

      Рульдік басқару блогы

      Мәтін блогы

      Түс датчигі блогы







    4. Блоктарға орнатылған режимдерді көрсетіңіз. Дұрыс жауапқа + қойыңыз.

    Түс режимі

    Включить режимі

    Выключить режимі

    Гироскопиялық режим

    Күту режимі







    Дескриптор:

    -бір түс датчигі бар роботтардың программасын құрастырады;

    - программалық блоктарды атайды және түсіндіреді;


    ҚБ: "Робот" өзін-өзі бағалау парағының тиісті бөлігі боялады


    Роботқа екі түс датчигін орнатамыз. Робот Цвет (түс) және Яркость отараженного цвета режімдерін пайдаланып қара сызықытың бойымен қозғалады.


    Роботқа екі түс датчигін орнатамыз. Робот Цвет (түс) және Яркость отараженного цвета режімдерін пайдаланып қара сызықытың бойымен қозғалады.

    Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалуы алгоритмі:

    • Егер роботтың екі түс датчигі де ақ алаңды көрсе, онда робот алға қозғалады. Еер түс датчиктерінің бірі ақ, екіншісі қараны көрсе, онда ол аққа бұрылады.

    • Егер екі түс датчигі қара сызықты көрсе, онда робот «қиылыста тұрмын» деп есептейді.

    Көрсетілім. Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасы.

    Программаны құрастырып болған соң, роботқа жүктеп тексереміз. Программа құрудағы қателер робот арқылы тексеріп, тестіленгенде тез анықталады.Роботты іске қосып, оның қара сызық сызылған алаңнан қанша уақытта өтетінін есептейміз.


    Жеке жұмыс. «Талдау» әдісі

    Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасын құрастыру. «Талдау» әдісі бойынша құрастырылған программалық блоктарды талдау


    Дескриптор:

    -екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасын құрастырады, тексереді.

    - программалық блоктарды атайды және түсіндіреді;


    ҚБ: "Робот" өзін-өзі бағалау парағының тиісті бөлігі боялады

    Сұрақтарды тыңдайды, жауап береді






















    1-тапсырманы орындайды

    Программалық блоктарды атайды, құрастырады









































































    2-тапсырманы орындайды. Программалық блокты атайды, құрастырады
























































    3-тапсырманы орындайды. Программалық блокты құрастырады, талдайды




    Ауызша бағалау

    "Робот" өзін-өзі бағалау парағы. Бағалау парағындағы робот кеудесін бояйды





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Махамбетова Фариза Жарылкапбергеновна
    25 Наурыз 2021
    791
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Роботтың сызық бойымен қозғалысы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Роботтың сызық бойымен қозғалысы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материал мұғалімдер үшін өте тиімді
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бекітемін:



    Педагогтың аты-жөні



    Күні: 01.03.2021.ж.

    05.03.2021.ж.


    Сынып: 5"г","в","е" сынып

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Роботтың сызық бойымен қозғалысы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.3.3.3 – робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Түс датчик жұмыс істеу принципін түсінеді;

    Көптеген оқушылар:

    Роботтың программалық блоктарын біледі, программа құрастыру барысында қолдана алады;

    Кейбір оқушылар:

    Бір түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасын құрастырады;


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    Сыныпта жағымды ахуал орнату. "Жылы лебіз" әдісі арқылы үш тілде сабақ барысына, оқушыларға жылы лебіз білдіру.

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    Ауызша бағалау

    Интербелсенді тақта


    Сабақтың ортасы

    3 мин





















    20 мин

    "Сұрақ-жауап" әдісімен өткенді қайталау:

    Өткен тақырыптар интерактивтік тақта да көрсетілген цифрлы ұяшықтарда жасырулы тұр. Цифрлы ұяшықтарды таңдау арқылы сұрақтарға жауап беру.

    1. Робот дегеніміз не?

    2. Роботтар датчиктерін атаңыз.

    3. Гироскопиялық датчик қандай құрылғы?

    4. Алгоритм дегеніміз не?

    5. Сызықтық алгоритм дегеніміз не?

    6. Суретте көрсетілген блок атауын және сол блоктың режимдерін атаңыз.

    1. Суретте көрсетілген блок атауын және сол блоктың режимдерін атаңыз.

    Жаңа тақырыпты түсіндіру.

    Түс датчигінің қызметін еске түсіру

    "Түсті анықтау" программалық блок құрастыру алгоритмін қарастыру

    1. Старт блогы на Күту блогын жалғаймыз.

    2. Датчиктен мәліметтер алу үшін оның режимін ауыстырамыз: Түс датчигі ⇒ Салыстыру ⇒ Түс (2) көк.

    3. Күту блогына Дыбыс блогын қосамызда, файл атауын Blue деп өзгертеміз.

    4. Дыбыс блогына Рульдік басқару блогын жалғаймыз.

    5. Рульдік басқару блогын жалғап, Қосу (Включить на количество оборотов) режимін

    таңдаймыз. Рульдік басқару күйін (25)-ге келтіреміз.

    7. Программаны роботқа жүктейміз.

    Тапсырма №1

    1. Робот жасыл түсті анықтаса, алдыға бір қадам жасап (бір айналып) және «Green» деп айтатын программа кодын жасау керек. Программа кодында не өзгереді? Қандай блоктар қажет болады.

    2. Робот осы командаларды үздіксіз орындайтын программа кодын жасау керек. Қандай блок қажет?


    Тапсырма №1 жауаптары

    1) программалық блок

    2) программалық блок

    Дескриторы:

    - түс датчигі орнатылған программалық блокты құрастырады;

    - программалық блоктарды атайды және түсіндіреді;

    - деңгейлі прогрммалық блоктарды құрастырады;


    ҚБ: "Робот" өзін-өзі бағалау парағының тиісті бөлігі боялады


    Бір түс датчигінің көмегімен жүретін EV3 роботының 58, ә-суреттегідей қозғалысының қарапайым алгоритмін қарастырайық.

    Робот сызық бойында түп-түзу болып қозғалмайды, тек сызық бойымен алдымен сол жаққа, содан кейін оң жаққа қозғалыс жасай отырып, біртіндеп алға қарай жылжиды.

    Алгоритм өте қарапайым: егер түс датчигі қара түсті көрсе, онда робот бір бағытта, ал ақ түсті көріп қалса, екінші бағытта айналады (59-сурет).


    Көрсетілім. Бір түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасы.

    Программаны құрастырып болған соң, роботқа жүктеп тексереміз. Программа құрудағы қателер робот арқылы тексеріп, тестіленгенде тез анықталады. Роботты іске қосып, оның қара сызық сызылған алаңнан қанша уақытта өтетінін есептейміз.

    Жеке жұмыс

    Бір түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасын құрастыру.

    Бір түс датчигі орнатылған роботтың программалық блогы

    1. Программалық блокта қолданылған жалпы блок саны

    2. Қолданылған блоктарды көрсетіңіз. Дұрыс жауапқа + қойыңыз.

    3. Ультрадыбыс блогы

      Ауыстырып-қосқыш блогы

      Цикл блогы

      Рульдік басқару блогы

      Мәтін блогы

      Түс датчигі блогы







    4. Блоктарға орнатылған режимдерді көрсетіңіз. Дұрыс жауапқа + қойыңыз.

    Түс режимі

    Включить режимі

    Выключить режимі

    Гироскопиялық режим

    Күту режимі







    Дескриптор:

    -бір түс датчигі бар роботтардың программасын құрастырады;

    - программалық блоктарды атайды және түсіндіреді;


    ҚБ: "Робот" өзін-өзі бағалау парағының тиісті бөлігі боялады


    Роботқа екі түс датчигін орнатамыз. Робот Цвет (түс) және Яркость отараженного цвета режімдерін пайдаланып қара сызықытың бойымен қозғалады.


    Роботқа екі түс датчигін орнатамыз. Робот Цвет (түс) және Яркость отараженного цвета режімдерін пайдаланып қара сызықытың бойымен қозғалады.

    Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалуы алгоритмі:

    • Егер роботтың екі түс датчигі де ақ алаңды көрсе, онда робот алға қозғалады. Еер түс датчиктерінің бірі ақ, екіншісі қараны көрсе, онда ол аққа бұрылады.

    • Егер екі түс датчигі қара сызықты көрсе, онда робот «қиылыста тұрмын» деп есептейді.

    Көрсетілім. Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасы.

    Программаны құрастырып болған соң, роботқа жүктеп тексереміз. Программа құрудағы қателер робот арқылы тексеріп, тестіленгенде тез анықталады.Роботты іске қосып, оның қара сызық сызылған алаңнан қанша уақытта өтетінін есептейміз.


    Жеке жұмыс. «Талдау» әдісі

    Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасын құрастыру. «Талдау» әдісі бойынша құрастырылған программалық блоктарды талдау


    Дескриптор:

    -екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасын құрастырады, тексереді.

    - программалық блоктарды атайды және түсіндіреді;


    ҚБ: "Робот" өзін-өзі бағалау парағының тиісті бөлігі боялады

    Сұрақтарды тыңдайды, жауап береді






















    1-тапсырманы орындайды

    Программалық блоктарды атайды, құрастырады









































































    2-тапсырманы орындайды. Программалық блокты атайды, құрастырады
























































    3-тапсырманы орындайды. Программалық блокты құрастырады, талдайды




    Ауызша бағалау

    "Робот" өзін-өзі бағалау парағы. Бағалау парағындағы робот кеудесін бояйды





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Информатика Сабақ жоспары 5 сынып
    25.03.2021
    791
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Махамбетова Фариза Жарылкапбергеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации