Сабақтың
басы
(15
минут)
|
Дайындық бөлім: 12-15
мин.
Спорттық киімдеріне назар
аудару. Сәлемдесу.
Жаңа сабақтың тақырыбымен
таныстыру, сабақтың мақсатын айтып өту.
Қатардағы
жаттығулар. Баяу жеңіл
жүгіру.
Арақашықтықты
сақтау.
Мұрынмен тыныс
алу.
Бірте- бірте ақырындап жүріске
көшу. Кең тыныс алу. Жалпы дамыту
жаттығулары.
Бейне ролик арқылы жаттығуды
орындату.
|
Оқушы өз жұбын
табады
Әдіс арқылы
қайталау
Сұрақ жауап
орындайды
|
«Бас бармақ»
әдісі
|
Бос
кеңісті,
спорт
зал,
|
Сабақтың
ортасы
(20
минут)
|
Жаңа сабақты
түсіндіру
Сұрақ – жауап арқылы сабақтың
тақырыбын түсіндіріп кету
1. Дене тәрбиесі сабағы не
береді?
(Қимыл–қозғалысты,машықтандыру,дене мәдениетін
қалыптастыру,денені шынықтыру,тәрбиелеу,жалпы дамыту жаттығуларын
меңгерту)
Алтын
балық
Ойынның
мақсаты: бір – біріне соғылып қалмай, бұлтарып
жүгіруге
дағдыландыру. Мазмұны:
ойын алаңының (теңіздің) ені 5-6 м, ұзындығы
20-22 м. «Теңіздің» бір шетінде «балықшының» «қорабы» сызылады.
Мұғалім ойыншылардың арасынан өзіне бір көмекші таңдап алады.
Көмекші «теңіздің» бір жағында, ал мұғалім – «балықшы» қолына бір
шетіне құм салынған қалташа байланған ұзындығы 5-6 м жіп ұстап,
«теңіздің» екінші жағасында
жүреді. Балалар – «балықтар» теңіздің ортасында
«малтып» жүреді. Мұғалім кенеттен «ұста» деп, көмекшісіне жіптің
бір шетін лақтырады. Сол кезде жіптің бір жағындағы «балықтар»
ұсталған болып есептеледі. Олар балықтарды жіппен қаумалаған күйі
балықшының «қорабына» апарып «салып»
қояды. Балықшының «Балықтар, малти беріңдер!» деген
белгісі бойынша ойыншылар ойынды әрі қарай жалғастыра
береді. Ойын осылай екі рет ойналған соң үшінші ретте
ұсталған балықтардың арасынан балықшы «алтын балықты» таңдап алып,
өзіне көмекші етіп
сайлайды. Ойынның
ережесі: 1. Балықтар «ұста» деген белгіні күтіп,
балықшының қимылын
аңдиды. 2. Балықшы мен оның көмекшісіне «теңізге»
кіруге
болмайды. 3. Ұсталған балықтарға «аудан» шығуға
болмайды. 4. Балықшы балықтарды қолымен ұстауына
болмайды.
Тапсырманың
дескриптор:Білім
алушы
1.қауіпсіздік техникасын
сақтайды;
2. ара қашықтықты
сақтайды;
3.ойын кеңістігінде бағдар
жасай алады;
«Шапшаң Соник»
ойыны.
Оқушылар тәттілер арқылы топқа
бөлінеді
Ойынның мақсаты: оқушыларды
шапшаңдыққа,ептілікке баулу.
Мазмұны: екі қатарға жерге жатқызылған
отырғыштар. Әр қатарда 6 немесе 8 отырғыш болады. Жоғарғы жағында 1
отырғыштың үстінде арнайы доп қойылады. Екі қатарда орналасқан
оқушылар жерде құлап жатқан отырғыштарды жылдамдықпен тұрғызып,
жоғарыда орналасқан отырғаштағы допты алып сол жерге отырады. Ойын
осылайша соңғы ойыншыға дейін жалғасады.Жоғарыда орналасқан
отырғышқа көп отырған топ ойыншылары жеңіске
жетеді.
Ойынның
ережелері:
1.Құлап жатқан барлық
орындықтарды бірдей етіп орналастыру керек
2. Келесі ойыншы белгіден
кейін ойынды бастайды.
Тапсырманың
дескриптор:Білім
алушы
1.қауіпсіздік техникасын
сақтайды;
2. ара қашықтықты
сақтайды;
3.жылдам, епті
қозғалады;
4.ойын кеңістігінде бағдар
жасай алады;
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Ойын ережелерін сақтай
отырып,
тапсырмаларды
орындайды.
Оқушылар орындай
алады
сақтау.
.
|
«Бас бармақ»
әдісі
ҚБ «Қол
шапалақ»
|
Суреттер
Тәттілер,
отырғыштар,
доп,
ысқырық
|
Сабақтың
соңы
(5
минут)
|
Кері
байланыс «ТikTok»
әдісі.
1. жүрек (лайк) алса – сабақ
ұнады.
2.коментарий белгісін алса –
пікірім бар.
3.ұшақ белгісі – достарына
сұрақ қоя алады, өтілген сабақ бойынша.
Осымен сабақ
аяқталды.
Сау
болыңдар!
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
|
Рефлексия
парағы
|