Ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар 8-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге көмек ретінде жасалынған
Материалдың қысқаша нұсқасы


Күні: 25.09.2018 жыл

Пәні: Геометрия Сыныбы: 8 «ә» Қатысқан оқушы саны: 25

Сабақтың тақырыбы

Ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері

Сабақтың мақсаты

Параллелограмм, тіктөртбұрыш, ромб және квадрат тақырыптарынан өткен материалдарды қорытындылауға және шығармашылық түрде бір жүйеге келтіруге жағдай жасау

Оқып үйренудің нәтижесінде

1. тіктөртбұрыш, ромб, квадраттардың анықтамасы біледі (барлығы)

2. тіктөртбұрыш, ромб, квадраттар туралы есепті емін еркін шығарады.

3. сыни ойлауға арналған тапсырмаларды орындайды (кейбіреулері)

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Тілдік мақсат:

Математика тілінде сауатты сөйлеуге дағдыландыру

Алдынғы (бұрынғы) оқыту

Төмендегі сыныпта өткен геометриялық фигуралар мен байланыстыру

Әдіс-тәсілдер

а) «Сұрақ-жауап»

ә) «Кім жылдам?»
б)
« Қатесін тап»

в) «Ойлар душы»

Ресурстар

Шыныбеков А.Н Алгебра: Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық. – Алматы: Атамұра, 2018

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Қызығу-

шылықты ояту

І. Ұйымдастыру кезеңі (2мин)

* оқушылармен амандасу;

* оқушыларды түгелдеу;

* оқу құралдарын тексеру;

* сыныптың тазалығына көңіл бөлу;

* оқушылардың зейінін сабаққа аудару;

* мұғаліммен сәлемдеседі;

* оқу құралдарын дайындайды;

* зейіндерін сабаққа аударады;



Қолдану, талдау

Оқушылар үш топқа бөлінеді төртбұрыштар түрлері бойынша–ромб, квадрат және параллелограмм.


Оқушылар аксиома, теорема, кесінді және бұрыш болып 4 топқа топтасады.

1-топ аксиома

2-топ теорема

3-топ кесінді топтасады.

Топтардың жұмыс істеу ережесі құрылады, топ мүшелері өздерінің атқаратын міндеттерін бөліп алады. Әр топ жеке жеке отырады, столда әр топқа тапсырмалар берілген. Топ басшылары жұмысты ұйымдастырып, тапсырмаларды бөліп және жинап отырады.

2 мин Үй жұмысы (сұрақ жауап)

Өрмекші әдісі

15-мин Жаңа сабақ туралы мағлұмат береді

Анықтама: Барлық бұрыштары тік болатын параллелограмды тіктөртбұрыш дейміз.

5- теорема: Тіктөртбұрыштың диагоналдары тең болады.

6- теорема: Егер параллелограмның диагоналдары тең болса, онда ол тіктөртбұрыш болады.


Анықтама: Барлық қабырғалары тең параллелограмм ромб деп аталады.

7-теорема: Ромбының диагональдары өзара перпендикуляр және олар бұрыштардың биссектрисалары болып табылады.

8-теорема: Егер параллелограмның диагоналдары перпендикуляр болса, онда ол ромб болады.


10-мин.

Есептер шығару

29

Бер: АВСД Тіктөртбұрыш шешуі:

АВ – 8,5 см P = 2a + 2b

ВС – 4,5 см P = 2(8.5 + 4.5) = 26 см

т/к: P-? Ж: 26см


41

Бер: АДСВ – ромб шешуі:

АД – 6,5 дм P = 4*a

Т/к: P-? P= 4*6.5 = 26дм Ж: 26дм


52

Бер: АВСД - квадрат шешуі:

АВ – 7,5 см P = 4*a

Т/к: P-? P =4*7,5 = 30 см Ж; 30см


А-тобы

Тіктөртбұрыштың периметірі 30см

Ұзындығы 11см, ені неге тең.

Берілгені: АВСД тіктөртбұрыш

Р(АВСД) =30см АД=11см

Т/к АВ=?

Ш: АД=ВС=11см

РАВСд=2(АВ+АД)=30=2(АВ+11)

15=АВ+11

АВ=5-11=4

Ж:4см


1.Бір қабырғасы 5,5 см-ге тең квадраттың периметрін тап.

2.Ромбының доғал бұрышы 110 градус.Қалған бұрышын тап.

3.Тіктөрбұрыштың қабырғаларының қосындысы 20дм,қатынасы 2÷3 Тіктөрбұрыштың қабырғаларын табыңдар.

5 мин

Сендер өз білімдерінді теория арқылы және шығармашылық түрде көрсете алдыңдар енді практикалық түрде, есептер шығара білуде өз білім деңгейлерінді көрсетіп, дәлелдеңдер. Әр топқа берілген есептерді ақылдасып шығарып әр топтан бір оқушы шығып түсіндіреді.

10 мин уақыт беріледі.  Іске сәттілік тілеймін.


А деңгейі:

АВСД параллелограмының ВАС бұрышы 40 о, САД бұрышы 20 о-қа тең. Параллелограмм бұрыштарын табыңдар.

Ромбының ВАД бұрышы 10 о-қа тең. АОД үшбұрышының бұрыштарын табыңдар.


В деңгейі:

Параллелограммның қабырғаларының қатынасы 1:2 қатынасындай, периметрі 24 см. Параллелограмм қабырғаларын табыңдар.


С деңгейі:

Параллелограммның АВ=АД. Периметрі 24 см. Параллелограмм қабырғаларын табыңдар.


5 мин

Жинақтау

Шығармашылық тапсырма (4 пен 5-ке оқитын оқушылар)

І. Ромбының әрбір қабырғасын тең үш бөлікке бөліп сол нүктелер арқылы ромб қабырғасына параллель түзулер жүргізіңдер. Қанша ромб пайда болды?

ІІ. Параллелограмм берілген. Қарама қарсы қабырғаларының ортасын кесінділермен қос. Қанша параллелограмм пайда болды?

ІІІ. Квадраттың қарама қарсы төбелерін қосқанда неше үшбұрыш пайда болады?

15 мин

Оқулықпен жұмыс


Міне сабағымыз аяқталуға жақындады. Сендер бұл сабаққа жақсы дайындалыпсындар, өз білімдерінді көрсеттіндер және шығармашылықпен жұмыс жасадыңдар. Ал енді мен сендердің бүгінгі сабақ туралы пікірлерінді білгім келеді. Мына сұрақтарға жауап беріңдер.

Оқушылар жылдам әрі дұрыс жауап беруге тырысады.





















Бағалау

Оқушылар ауызша сұрақтар мен есептерді шығаруда алған ұпайлары

есептеліп, бағаланады

Үйге тапсырма

АВСД квадратының АВ қабырғасынан М нүктесі алынған. СМ=25 см. Квадраттың диагоналі см. МА-ны табыңдар






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.12.2018
1646
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі