Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ

    Білім беру ұйымы (балабақша ) КМҚК «№80 бөбекжай-балабақшасы»

    Топ: ортаңғы Тұлпар

    Балалардың жасы: 3 жастан

    Жоспардың құрылу кезеңі: 04 - 08.09.2023ж.

    Педагогтың аты-жөні: Бажеева Еркегуль Толеухановна


    Апта күндері

    Дүйсенбі

    Сейсенбі

    Сәрсенбі

    Бейсенбі

    Жұма


    4.09.23

    2.09.23

    6.09.23

    7.09.23

    8.09.23

    Күн тәртібі






    Балаларды қабылдау

    Таңғы сүзгі: балалардың терісін, дене қызуын, сыртқы келбетін тексеру. Балаларды жақсы көңіл күймен қарсы алу және оларға қолайлы жағдай жасау. Баланың көңіл күйін, оның жеке пікірін, қызығушылығын анықтау, балаларға жағымды орта туғызу. (сөйлеуді дамыту)

    Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру

    Әңгімелесу: отбасылық дәстүрлер туралы, баланың отбасындағы тәртібі, оның әдеттері, балабақшадағы достарымен қарым-қатынасы, тамақтану және ұйықтау әдебі жайлы әңгімелесу.

    Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

    "Еңбекке баулу"

    Мақсат-міндеттері. Балабақшадағы арнайы жабдықтарды дұрыс пайдалану, қадірлеу, қайта орнына қою, бір-біріне көмек көрсетуге тәрбиелеу.

    "Еңбекке баулу"

    Мақсат-міндеттері. Балаларды балабақшадағы ойын бұрышында кезекшілікті атқару іскерліктерін жетілдіру.

    "Еңбекке баулу"

    Мақсат-міндеттері. Балаларға белгіленген рет бойынша киініп-шешіну дағдыларын меңгеруге, бәтеңкесінің бауын байлау, түймелерін түймелеу, киімдерін іліп немесе ұқыптылықпен бүктеп қою, үлкендердің көмегімен киімін дер кезінде ретке келтіруге (тазалау, кептіру және тағы басқа) іскерліктерін дамыту.

    "Еңбекке баулу"

    Мақсат-міндеттері. Балаларды топ бөлмесінде реттілікті сақтауға үйрету: ойыншықтарды, құрылыс материалдарын өздігінен орнына жинау, оларды сындырмауды үйрету.

    "Еңбекке баулу"

    Мақсат-міндеттері. Балаларға балалар еңбегін әңгімелеп беру; кезекшілерді өз істеріне дұрыс үйретіп, тостағанды тұтқасынан, нан салуға арналған ыдысты екі қолымен ұстауды және тағы басқа естеріне салып отыру.

    Саусаққа арналған жаттығу. "Сәлем".

    Мақсат-міндеттері. Балаларды қимылдарды мәтін жолдарының ырғағына сай орындауға дағдыландыру; қолдың ұсақ моторикасын, жағымды эмоцияларды дамыту.

    Сәлемдесем әрдайым (екі қолдарын айқастырып кеуделеріне қояды)

    Үйде және бақшада (екі қолдарын алға жаяды)

    "Сәлем! Сәлем!" - деймін мен ("Қанаттары" екі қолдарын сәл көтеріп, қайта түсіріп қағып тұрады)

    Қасымдағы көршіме. (бір қолдың сыртын екінші қолдың алақанына беттестіре саусақтарды жан-жаққа аша «күн» жасайды)

    (сөйлеуді дамыту)


    "Жоғалған зат" үстел үсті ойыны.

    Мақсат-міндеттері. Педагог үстелдің үстіне бірнеше зат қояды. Бала оларға мұқият қарап алған соң, теріс қарап тұрады. Үстелден бір зат алып тасталынады. Бала қай заттың жоғалып кеткенін табу керек. Заттардың санын біртіндеп көбейтуге болады.

    (сөйлеуді дамыту)

    "Шатаспай есте сақта" үстел үсті ойыны.

    Мақсат-міндеттері. Әр баланың алдына әртүрлі заттар бейнеленген 10-15 карточка қойылады (алма, троллейбус, шәйнек, ұшақ, қалам, мәшине, ат, әтеш тағы басқа)

    Педагог:

    - Қазір мен сендерге бірнеше сөздерді атаймын. Алдыңдағы суреттерге қарап, мен айтқан сөзді есте сақтауға көмектесетін бір затты таңдап ал да, оны бөлек жерге қой.

    Бірінші сөз оқылады. Балалар алдарындағы суреттен таңдаған соң, екінші сөз және ары қарай осылайша оқылады. Бала педагог айтқан сөзді қайталап, өз заттарының ішінен байланыстыратын суретті алып, есінде сақтауы қажет.

    (сөйлеуді дамыту)


    "Сурет салудан ойын-жаттығу. ""Түрлі түсті доптар""

    Мақсат-міндеттері. Балаларды түрлі түсті қарындашпен (фломастермен) қағаз бетіне көлемі әртүрлі дөңгелектерді, доптарды, салуды үйрету; дөңгелектерді түзу сызықтармен, нүктелермен безендіру амалдарымен таныстыру; доппен ойналатын ойындар туралы мағлұматтарын кеңейту. (сурет салу) Түрлі түсті доптардың түстерін қазақ тілінде атау. (қазақ тілі)

    Саусақ жаттығуы.

    ""Түймеше"".

    Тоқ-тоқ, тоқ-тоқ, саусағым,

    Соққылайды томпағым.

    Түймешені, түймешені,

    Басып, басып таппадым. (сөйлеуді дамыту)"

    "Сәлем!" саусақ жаттығуы.

    Сәлемдесем әрдайым (екі қолдарын айқастырып кеуделеріне қояды).

    Үйде және көшеде (екі қолдарын алға жаяды).

    "Сәлем! Сәлем!" - деймін мен ("қанаттарын" екі қолдарын сәл көтеріп, қайта түсіріп қағып тұрады).

    Қасымдағы көршіме (бір қолдың сыртын екінші қолдың алақанына беттестіре саусақтарды жан-жаққа аша "күн" жасайды).

    - Сәлемет пе, (екі қолды жоғары созып, аспанды көрсетеді)

    Шуақты күн көкте! (екі қолды жоғары көтере екі жанына кезек теңселеді).

    - Сәлемет пе, (екі қолды төмен түсіре, қол бастарын бір-бірінің үстіне қойып алдына ұстайды).

    Нұрлы аспан көкпеңбек! (оң жаққа оң қолын жаяды)

    - Сәлемет пе, (сол жаққа сол қолын жаяды).

    Самал жел желпіген (оң қолдың сұқ саусағын алдына тік ұстап оңға және солға кезектестіре қозғайды).

    - Сәлемет пе, (бастарын шайқайды)

    Кішкентай түбіртек!

    Сәлем, таң жаңа атқан!

    Сәлем, күн арайлы!

    Сәлемге еріну!

    Бізде әсте болмайды. (сөйлеуді дамыту)


    «Алаша»

    Міндеттер: Қағазды қию арқылы, түстерін ажырата алады.

    (жапсыру)

    Санамақтар айтқызу.

    М. Қуанышбеков "Санамақ".

    Екі көз бен қос құлақ

    Бір бас пенен бір мұрын

    Нешеу болды қос шырақ,

    Санап шығар кім бұрын?!

    Екі аяқ пен екі қол,

    Бір ауыз бен бір тілің ...

    Нешеу болды қане, бол,

    Санап шығар кім бұрын?!

    Сұқ саусағым суға барды

    Ортаң қолым орақ орды.

    Аты жоғым ағаш жарды,

    Жұмсамапты алақаным,

    Тек шынашақ-балапанын.

    (сөйлеуді дамыту)


    Қоршаған ортамен таныстырудан ойын-жаттығу.

    "Табиғат ғажайыптары".

    Мақсат-міндеттері. Балалардың қоршаған табиғат туралы негізгі ұғымдарын қалыптастыру; жанды жəне жансыз табиғат нысандары туралы білімдерін кеңейту; күн райын бақылау кезінде маусымдық өзгерістерді байқап, ажырата білуді үйрету; балабақша туралы түсінік беру. Балалардың табиғат құбылыстары арқылы көзбен қабылдау мен фонематикалық есту қабілетін, есте сақтау қабілеті мен зейінін және ойлауын дамыту.

    "Жанды және жансыз табиғатты ата" дидактикалық ойыны.

    Мақсат-міндеттері. Жанды және жансыз табиғатты бір-бірінен ажырата білу іскерліктерін дамыту; ұйымдастырылған іс-әрекетіне қызығушылықтарын арттыру.

    Сөйлеуді дамытудан ойын-жаттығу.

    "Ойыншықтармен танысу".

    Балаларға балабақша туралы түсінік беру, балабақша мен топтың атауларын жатқа айта білуді үйрету.

    "Сандықтарды жинайық" зерттеу жаттығуы.

    Сюжеттік ойыншықтармен ойнау.

    Ертегі оқу. (көркем әдебиет)

    Үстел-үсті театры. (сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет)


    "Сиқырлы суреттер" дидактикалық\ойын,

    Міндеттер: логикалық ойлау қабілетін, ес, зейін, қабылдау үрдістерін дамытады.

    (сөйлеуді дамыту)


    Таңертеңгі жаттығу

    Жалпы дамыту жаттығулары (алақанға шақ келетін текшелер)

    1. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене тік, қол төменде.

    1.1. Балалар қолдарын алдарына созып, алақандарын ашып, текшелерін көрсетіп: "Міне!" дейді.

    1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады).

    2. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене тік, қолдағы текшелер көкірек тұсында.

    2.1. Оңға бұрылып, қолдарын созып, текшелерді көрсетіп: "Міне!", "Міне!" дейді;

    1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады).

    2.2. Бастапқы қалып (дәл осы жаттығу сол жаққа қайталанады және 4 рет қайталанады).

    3. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене бос, қол төменде

    3.1. Жерге отырып, қолдарын алдына созып: "Міне!" дейді.

    1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады).

    3.2. Бастапқы қалып (жаттығу 3 рет қайталанады).

    4. Бастапқы қалып аяқ бірге, дене бос, қолдағы текшелер көкірек тұсында.

    4.1. Бір орында тұрып секіру, қолдарын көкірек тұсында ұстап, алақандарын жұму.

    4.2. Бастапқы қалып алақандарын ашу "Міне!" дейді (жаттығу 3 рет қайталанады). (дене шынықтыру)

    Таңғы ас

    Тамақтану мәдениетін қалыптастыру: қасықты дұрыс ұстау, сорпаны төкпеу, нанды үгітпеу, майлықты дұрыс қолдану, тамақ ішкенде сөйлемеу. (мәдени-гигиеналық дағдылар, көркем сөз, сөйлеуді дамыту)

    Мақсат-міндеттері. Өзін-өзі күту, тамақтану, мәдениетті қарым қатынас негіздерін дамыту.

    Ас ішкенде күнде біз,

    Сөйлемейміз, күлмейміз!

    Астан басқа өзгені,

    Елемейміз, білмейміз!

    Балалар алғыс айтады, тамақтануға кіріседі.

    Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық

    "Менің отбасым" тақырыбында балалармен әңгімелесу.

    Мақсат-міндеттері. "Отбасы" тақырыбында сюжетті суреттер көру. Суретке байланысты сұрақтар қою.

    (сөйлеуді дамыту)

    "Отбасындағы сыйластық" әңгімелесу.

    Мақсат-міндеттері. "Отбасындағы сыйластық" тақырыбында балаларға сұрақтар қою және сұрақтарға толық жауапты талап ету. (сөйлеуді дамыту)

    Шаттық шеңбері

    Мақсат-міндеттері. Балаларға эмоционалды жағымды көңілкүй мен ұйымдастырылған іс-әрекетіне мотивациялық дайындықты қалыптастыру, балаларға бір-бірімен сәлемдесуге мүмкіндік беру, ұжымда достыққа тәрбиелеу.

    Күнім күліп арайлы,

    Тереземнен қарайды.

    Достарыммен шеңберге,

    Тұрғанымды қалайды.

    (сөйлеуді дамыту)

    "Менің ең жақын досым - менің анам" әңгімелесу.

    Мақсат-міндеттері. "Менің ең жақын досым - менің анам" тақырыбында балалармен әңгімелесу. Сөздік қорларын молайту. (сөйлеуді дамыту)

    "Менің отбасым" тақырыбында әңгімелесу.

    Мақсат-міндеттері. "Менің отбасым" тақырыбында отбасы мүшелеріне байланысты жұмбақтар қою. Жұмбақтардың жауабын үш тілде айтқызу. Суреттерді сипаттау. (сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет)

    Білім беру ұйымының кестесі

    бойынша ұйымдастырылған іс-әрекет

    Дене шынықтыру

    "Әдемі сап түзейміз!"

    Мақсат-міндеттері. Балаларды бірінің артынан бірі сап түзеп жүру, педагогтің белгі беруі бойынша аяқтың ұшымен жүріп, жай қалыпқа түсу, тез ойнаған музыка әуенімен жүгіру, жүгіріп келе

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдыхалыкова Бакыткуль Тезекбаевна
    02 Қазан 2023
    271
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    рта топ план

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    рта топ план

    Материал туралы қысқаша түсінік
    орта топ план
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ

    Білім беру ұйымы (балабақша ) КМҚК «№80 бөбекжай-балабақшасы»

    Топ: ортаңғы Тұлпар

    Балалардың жасы: 3 жастан

    Жоспардың құрылу кезеңі: 04 - 08.09.2023ж.

    Педагогтың аты-жөні: Бажеева Еркегуль Толеухановна


    Апта күндері

    Дүйсенбі

    Сейсенбі

    Сәрсенбі

    Бейсенбі

    Жұма


    4.09.23

    2.09.23

    6.09.23

    7.09.23

    8.09.23

    Күн тәртібі






    Балаларды қабылдау

    Таңғы сүзгі: балалардың терісін, дене қызуын, сыртқы келбетін тексеру. Балаларды жақсы көңіл күймен қарсы алу және оларға қолайлы жағдай жасау. Баланың көңіл күйін, оның жеке пікірін, қызығушылығын анықтау, балаларға жағымды орта туғызу. (сөйлеуді дамыту)

    Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру

    Әңгімелесу: отбасылық дәстүрлер туралы, баланың отбасындағы тәртібі, оның әдеттері, балабақшадағы достарымен қарым-қатынасы, тамақтану және ұйықтау әдебі жайлы әңгімелесу.

    Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

    "Еңбекке баулу"

    Мақсат-міндеттері. Балабақшадағы арнайы жабдықтарды дұрыс пайдалану, қадірлеу, қайта орнына қою, бір-біріне көмек көрсетуге тәрбиелеу.

    "Еңбекке баулу"

    Мақсат-міндеттері. Балаларды балабақшадағы ойын бұрышында кезекшілікті атқару іскерліктерін жетілдіру.

    "Еңбекке баулу"

    Мақсат-міндеттері. Балаларға белгіленген рет бойынша киініп-шешіну дағдыларын меңгеруге, бәтеңкесінің бауын байлау, түймелерін түймелеу, киімдерін іліп немесе ұқыптылықпен бүктеп қою, үлкендердің көмегімен киімін дер кезінде ретке келтіруге (тазалау, кептіру және тағы басқа) іскерліктерін дамыту.

    "Еңбекке баулу"

    Мақсат-міндеттері. Балаларды топ бөлмесінде реттілікті сақтауға үйрету: ойыншықтарды, құрылыс материалдарын өздігінен орнына жинау, оларды сындырмауды үйрету.

    "Еңбекке баулу"

    Мақсат-міндеттері. Балаларға балалар еңбегін әңгімелеп беру; кезекшілерді өз істеріне дұрыс үйретіп, тостағанды тұтқасынан, нан салуға арналған ыдысты екі қолымен ұстауды және тағы басқа естеріне салып отыру.

    Саусаққа арналған жаттығу. "Сәлем".

    Мақсат-міндеттері. Балаларды қимылдарды мәтін жолдарының ырғағына сай орындауға дағдыландыру; қолдың ұсақ моторикасын, жағымды эмоцияларды дамыту.

    Сәлемдесем әрдайым (екі қолдарын айқастырып кеуделеріне қояды)

    Үйде және бақшада (екі қолдарын алға жаяды)

    "Сәлем! Сәлем!" - деймін мен ("Қанаттары" екі қолдарын сәл көтеріп, қайта түсіріп қағып тұрады)

    Қасымдағы көршіме. (бір қолдың сыртын екінші қолдың алақанына беттестіре саусақтарды жан-жаққа аша «күн» жасайды)

    (сөйлеуді дамыту)


    "Жоғалған зат" үстел үсті ойыны.

    Мақсат-міндеттері. Педагог үстелдің үстіне бірнеше зат қояды. Бала оларға мұқият қарап алған соң, теріс қарап тұрады. Үстелден бір зат алып тасталынады. Бала қай заттың жоғалып кеткенін табу керек. Заттардың санын біртіндеп көбейтуге болады.

    (сөйлеуді дамыту)

    "Шатаспай есте сақта" үстел үсті ойыны.

    Мақсат-міндеттері. Әр баланың алдына әртүрлі заттар бейнеленген 10-15 карточка қойылады (алма, троллейбус, шәйнек, ұшақ, қалам, мәшине, ат, әтеш тағы басқа)

    Педагог:

    - Қазір мен сендерге бірнеше сөздерді атаймын. Алдыңдағы суреттерге қарап, мен айтқан сөзді есте сақтауға көмектесетін бір затты таңдап ал да, оны бөлек жерге қой.

    Бірінші сөз оқылады. Балалар алдарындағы суреттен таңдаған соң, екінші сөз және ары қарай осылайша оқылады. Бала педагог айтқан сөзді қайталап, өз заттарының ішінен байланыстыратын суретті алып, есінде сақтауы қажет.

    (сөйлеуді дамыту)


    "Сурет салудан ойын-жаттығу. ""Түрлі түсті доптар""

    Мақсат-міндеттері. Балаларды түрлі түсті қарындашпен (фломастермен) қағаз бетіне көлемі әртүрлі дөңгелектерді, доптарды, салуды үйрету; дөңгелектерді түзу сызықтармен, нүктелермен безендіру амалдарымен таныстыру; доппен ойналатын ойындар туралы мағлұматтарын кеңейту. (сурет салу) Түрлі түсті доптардың түстерін қазақ тілінде атау. (қазақ тілі)

    Саусақ жаттығуы.

    ""Түймеше"".

    Тоқ-тоқ, тоқ-тоқ, саусағым,

    Соққылайды томпағым.

    Түймешені, түймешені,

    Басып, басып таппадым. (сөйлеуді дамыту)"

    "Сәлем!" саусақ жаттығуы.

    Сәлемдесем әрдайым (екі қолдарын айқастырып кеуделеріне қояды).

    Үйде және көшеде (екі қолдарын алға жаяды).

    "Сәлем! Сәлем!" - деймін мен ("қанаттарын" екі қолдарын сәл көтеріп, қайта түсіріп қағып тұрады).

    Қасымдағы көршіме (бір қолдың сыртын екінші қолдың алақанына беттестіре саусақтарды жан-жаққа аша "күн" жасайды).

    - Сәлемет пе, (екі қолды жоғары созып, аспанды көрсетеді)

    Шуақты күн көкте! (екі қолды жоғары көтере екі жанына кезек теңселеді).

    - Сәлемет пе, (екі қолды төмен түсіре, қол бастарын бір-бірінің үстіне қойып алдына ұстайды).

    Нұрлы аспан көкпеңбек! (оң жаққа оң қолын жаяды)

    - Сәлемет пе, (сол жаққа сол қолын жаяды).

    Самал жел желпіген (оң қолдың сұқ саусағын алдына тік ұстап оңға және солға кезектестіре қозғайды).

    - Сәлемет пе, (бастарын шайқайды)

    Кішкентай түбіртек!

    Сәлем, таң жаңа атқан!

    Сәлем, күн арайлы!

    Сәлемге еріну!

    Бізде әсте болмайды. (сөйлеуді дамыту)


    «Алаша»

    Міндеттер: Қағазды қию арқылы, түстерін ажырата алады.

    (жапсыру)

    Санамақтар айтқызу.

    М. Қуанышбеков "Санамақ".

    Екі көз бен қос құлақ

    Бір бас пенен бір мұрын

    Нешеу болды қос шырақ,

    Санап шығар кім бұрын?!

    Екі аяқ пен екі қол,

    Бір ауыз бен бір тілің ...

    Нешеу болды қане, бол,

    Санап шығар кім бұрын?!

    Сұқ саусағым суға барды

    Ортаң қолым орақ орды.

    Аты жоғым ағаш жарды,

    Жұмсамапты алақаным,

    Тек шынашақ-балапанын.

    (сөйлеуді дамыту)


    Қоршаған ортамен таныстырудан ойын-жаттығу.

    "Табиғат ғажайыптары".

    Мақсат-міндеттері. Балалардың қоршаған табиғат туралы негізгі ұғымдарын қалыптастыру; жанды жəне жансыз табиғат нысандары туралы білімдерін кеңейту; күн райын бақылау кезінде маусымдық өзгерістерді байқап, ажырата білуді үйрету; балабақша туралы түсінік беру. Балалардың табиғат құбылыстары арқылы көзбен қабылдау мен фонематикалық есту қабілетін, есте сақтау қабілеті мен зейінін және ойлауын дамыту.

    "Жанды және жансыз табиғатты ата" дидактикалық ойыны.

    Мақсат-міндеттері. Жанды және жансыз табиғатты бір-бірінен ажырата білу іскерліктерін дамыту; ұйымдастырылған іс-әрекетіне қызығушылықтарын арттыру.

    Сөйлеуді дамытудан ойын-жаттығу.

    "Ойыншықтармен танысу".

    Балаларға балабақша туралы түсінік беру, балабақша мен топтың атауларын жатқа айта білуді үйрету.

    "Сандықтарды жинайық" зерттеу жаттығуы.

    Сюжеттік ойыншықтармен ойнау.

    Ертегі оқу. (көркем әдебиет)

    Үстел-үсті театры. (сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет)


    "Сиқырлы суреттер" дидактикалық\ойын,

    Міндеттер: логикалық ойлау қабілетін, ес, зейін, қабылдау үрдістерін дамытады.

    (сөйлеуді дамыту)


    Таңертеңгі жаттығу

    Жалпы дамыту жаттығулары (алақанға шақ келетін текшелер)

    1. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене тік, қол төменде.

    1.1. Балалар қолдарын алдарына созып, алақандарын ашып, текшелерін көрсетіп: "Міне!" дейді.

    1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады).

    2. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене тік, қолдағы текшелер көкірек тұсында.

    2.1. Оңға бұрылып, қолдарын созып, текшелерді көрсетіп: "Міне!", "Міне!" дейді;

    1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады).

    2.2. Бастапқы қалып (дәл осы жаттығу сол жаққа қайталанады және 4 рет қайталанады).

    3. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене бос, қол төменде

    3.1. Жерге отырып, қолдарын алдына созып: "Міне!" дейді.

    1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады).

    3.2. Бастапқы қалып (жаттығу 3 рет қайталанады).

    4. Бастапқы қалып аяқ бірге, дене бос, қолдағы текшелер көкірек тұсында.

    4.1. Бір орында тұрып секіру, қолдарын көкірек тұсында ұстап, алақандарын жұму.

    4.2. Бастапқы қалып алақандарын ашу "Міне!" дейді (жаттығу 3 рет қайталанады). (дене шынықтыру)

    Таңғы ас

    Тамақтану мәдениетін қалыптастыру: қасықты дұрыс ұстау, сорпаны төкпеу, нанды үгітпеу, майлықты дұрыс қолдану, тамақ ішкенде сөйлемеу. (мәдени-гигиеналық дағдылар, көркем сөз, сөйлеуді дамыту)

    Мақсат-міндеттері. Өзін-өзі күту, тамақтану, мәдениетті қарым қатынас негіздерін дамыту.

    Ас ішкенде күнде біз,

    Сөйлемейміз, күлмейміз!

    Астан басқа өзгені,

    Елемейміз, білмейміз!

    Балалар алғыс айтады, тамақтануға кіріседі.

    Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық

    "Менің отбасым" тақырыбында балалармен әңгімелесу.

    Мақсат-міндеттері. "Отбасы" тақырыбында сюжетті суреттер көру. Суретке байланысты сұрақтар қою.

    (сөйлеуді дамыту)

    "Отбасындағы сыйластық" әңгімелесу.

    Мақсат-міндеттері. "Отбасындағы сыйластық" тақырыбында балаларға сұрақтар қою және сұрақтарға толық жауапты талап ету. (сөйлеуді дамыту)

    Шаттық шеңбері

    Мақсат-міндеттері. Балаларға эмоционалды жағымды көңілкүй мен ұйымдастырылған іс-әрекетіне мотивациялық дайындықты қалыптастыру, балаларға бір-бірімен сәлемдесуге мүмкіндік беру, ұжымда достыққа тәрбиелеу.

    Күнім күліп арайлы,

    Тереземнен қарайды.

    Достарыммен шеңберге,

    Тұрғанымды қалайды.

    (сөйлеуді дамыту)

    "Менің ең жақын досым - менің анам" әңгімелесу.

    Мақсат-міндеттері. "Менің ең жақын досым - менің анам" тақырыбында балалармен әңгімелесу. Сөздік қорларын молайту. (сөйлеуді дамыту)

    "Менің отбасым" тақырыбында әңгімелесу.

    Мақсат-міндеттері. "Менің отбасым" тақырыбында отбасы мүшелеріне байланысты жұмбақтар қою. Жұмбақтардың жауабын үш тілде айтқызу. Суреттерді сипаттау. (сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет)

    Білім беру ұйымының кестесі

    бойынша ұйымдастырылған іс-әрекет

    Дене шынықтыру

    "Әдемі сап түзейміз!"

    Мақсат-міндеттері. Балаларды бірінің артынан бірі сап түзеп жүру, педагогтің белгі беруі бойынша аяқтың ұшымен жүріп, жай қалыпқа түсу, тез ойнаған музыка әуенімен жүгіру, жүгіріп келе

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Балабақша Сабақ жоспары Мектепке дейінгі балалар
    02.10.2023
    271
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдыхалыкова Бакыткуль Тезекбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации