Материалдар / рта топ план
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

рта топ план

Материал туралы қысқаша түсінік
орта топ план
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қазан 2023
180
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ

Білім беру ұйымы (балабақша ) КМҚК «№80 бөбекжай-балабақшасы»

Топ: ортаңғы Тұлпар

Балалардың жасы: 3 жастан

Жоспардың құрылу кезеңі: 04 - 08.09.2023ж.

Педагогтың аты-жөні: Бажеева Еркегуль Толеухановна


Апта күндері

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма


4.09.23

2.09.23

6.09.23

7.09.23

8.09.23

Күн тәртібі






Балаларды қабылдау

Таңғы сүзгі: балалардың терісін, дене қызуын, сыртқы келбетін тексеру. Балаларды жақсы көңіл күймен қарсы алу және оларға қолайлы жағдай жасау. Баланың көңіл күйін, оның жеке пікірін, қызығушылығын анықтау, балаларға жағымды орта туғызу. (сөйлеуді дамыту)

Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру

Әңгімелесу: отбасылық дәстүрлер туралы, баланың отбасындағы тәртібі, оның әдеттері, балабақшадағы достарымен қарым-қатынасы, тамақтану және ұйықтау әдебі жайлы әңгімелесу.

Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

"Еңбекке баулу"

Мақсат-міндеттері. Балабақшадағы арнайы жабдықтарды дұрыс пайдалану, қадірлеу, қайта орнына қою, бір-біріне көмек көрсетуге тәрбиелеу.

"Еңбекке баулу"

Мақсат-міндеттері. Балаларды балабақшадағы ойын бұрышында кезекшілікті атқару іскерліктерін жетілдіру.

"Еңбекке баулу"

Мақсат-міндеттері. Балаларға белгіленген рет бойынша киініп-шешіну дағдыларын меңгеруге, бәтеңкесінің бауын байлау, түймелерін түймелеу, киімдерін іліп немесе ұқыптылықпен бүктеп қою, үлкендердің көмегімен киімін дер кезінде ретке келтіруге (тазалау, кептіру және тағы басқа) іскерліктерін дамыту.

"Еңбекке баулу"

Мақсат-міндеттері. Балаларды топ бөлмесінде реттілікті сақтауға үйрету: ойыншықтарды, құрылыс материалдарын өздігінен орнына жинау, оларды сындырмауды үйрету.

"Еңбекке баулу"

Мақсат-міндеттері. Балаларға балалар еңбегін әңгімелеп беру; кезекшілерді өз істеріне дұрыс үйретіп, тостағанды тұтқасынан, нан салуға арналған ыдысты екі қолымен ұстауды және тағы басқа естеріне салып отыру.

Саусаққа арналған жаттығу. "Сәлем".

Мақсат-міндеттері. Балаларды қимылдарды мәтін жолдарының ырғағына сай орындауға дағдыландыру; қолдың ұсақ моторикасын, жағымды эмоцияларды дамыту.

Сәлемдесем әрдайым (екі қолдарын айқастырып кеуделеріне қояды)

Үйде және бақшада (екі қолдарын алға жаяды)

"Сәлем! Сәлем!" - деймін мен ("Қанаттары" екі қолдарын сәл көтеріп, қайта түсіріп қағып тұрады)

Қасымдағы көршіме. (бір қолдың сыртын екінші қолдың алақанына беттестіре саусақтарды жан-жаққа аша «күн» жасайды)

(сөйлеуді дамыту)


"Жоғалған зат" үстел үсті ойыны.

Мақсат-міндеттері. Педагог үстелдің үстіне бірнеше зат қояды. Бала оларға мұқият қарап алған соң, теріс қарап тұрады. Үстелден бір зат алып тасталынады. Бала қай заттың жоғалып кеткенін табу керек. Заттардың санын біртіндеп көбейтуге болады.

(сөйлеуді дамыту)

"Шатаспай есте сақта" үстел үсті ойыны.

Мақсат-міндеттері. Әр баланың алдына әртүрлі заттар бейнеленген 10-15 карточка қойылады (алма, троллейбус, шәйнек, ұшақ, қалам, мәшине, ат, әтеш тағы басқа)

Педагог:

- Қазір мен сендерге бірнеше сөздерді атаймын. Алдыңдағы суреттерге қарап, мен айтқан сөзді есте сақтауға көмектесетін бір затты таңдап ал да, оны бөлек жерге қой.

Бірінші сөз оқылады. Балалар алдарындағы суреттен таңдаған соң, екінші сөз және ары қарай осылайша оқылады. Бала педагог айтқан сөзді қайталап, өз заттарының ішінен байланыстыратын суретті алып, есінде сақтауы қажет.

(сөйлеуді дамыту)


"Сурет салудан ойын-жаттығу. ""Түрлі түсті доптар""

Мақсат-міндеттері. Балаларды түрлі түсті қарындашпен (фломастермен) қағаз бетіне көлемі әртүрлі дөңгелектерді, доптарды, салуды үйрету; дөңгелектерді түзу сызықтармен, нүктелермен безендіру амалдарымен таныстыру; доппен ойналатын ойындар туралы мағлұматтарын кеңейту. (сурет салу) Түрлі түсті доптардың түстерін қазақ тілінде атау. (қазақ тілі)

Саусақ жаттығуы.

""Түймеше"".

Тоқ-тоқ, тоқ-тоқ, саусағым,

Соққылайды томпағым.

Түймешені, түймешені,

Басып, басып таппадым. (сөйлеуді дамыту)"

"Сәлем!" саусақ жаттығуы.

Сәлемдесем әрдайым (екі қолдарын айқастырып кеуделеріне қояды).

Үйде және көшеде (екі қолдарын алға жаяды).

"Сәлем! Сәлем!" - деймін мен ("қанаттарын" екі қолдарын сәл көтеріп, қайта түсіріп қағып тұрады).

Қасымдағы көршіме (бір қолдың сыртын екінші қолдың алақанына беттестіре саусақтарды жан-жаққа аша "күн" жасайды).

- Сәлемет пе, (екі қолды жоғары созып, аспанды көрсетеді)

Шуақты күн көкте! (екі қолды жоғары көтере екі жанына кезек теңселеді).

- Сәлемет пе, (екі қолды төмен түсіре, қол бастарын бір-бірінің үстіне қойып алдына ұстайды).

Нұрлы аспан көкпеңбек! (оң жаққа оң қолын жаяды)

- Сәлемет пе, (сол жаққа сол қолын жаяды).

Самал жел желпіген (оң қолдың сұқ саусағын алдына тік ұстап оңға және солға кезектестіре қозғайды).

- Сәлемет пе, (бастарын шайқайды)

Кішкентай түбіртек!

Сәлем, таң жаңа атқан!

Сәлем, күн арайлы!

Сәлемге еріну!

Бізде әсте болмайды. (сөйлеуді дамыту)


«Алаша»

Міндеттер: Қағазды қию арқылы, түстерін ажырата алады.

(жапсыру)

Санамақтар айтқызу.

М. Қуанышбеков "Санамақ".

Екі көз бен қос құлақ

Бір бас пенен бір мұрын

Нешеу болды қос шырақ,

Санап шығар кім бұрын?!

Екі аяқ пен екі қол,

Бір ауыз бен бір тілің ...

Нешеу болды қане, бол,

Санап шығар кім бұрын?!

Сұқ саусағым суға барды

Ортаң қолым орақ орды.

Аты жоғым ағаш жарды,

Жұмсамапты алақаным,

Тек шынашақ-балапанын.

(сөйлеуді дамыту)


Қоршаған ортамен таныстырудан ойын-жаттығу.

"Табиғат ғажайыптары".

Мақсат-міндеттері. Балалардың қоршаған табиғат туралы негізгі ұғымдарын қалыптастыру; жанды жəне жансыз табиғат нысандары туралы білімдерін кеңейту; күн райын бақылау кезінде маусымдық өзгерістерді байқап, ажырата білуді үйрету; балабақша туралы түсінік беру. Балалардың табиғат құбылыстары арқылы көзбен қабылдау мен фонематикалық есту қабілетін, есте сақтау қабілеті мен зейінін және ойлауын дамыту.

"Жанды және жансыз табиғатты ата" дидактикалық ойыны.

Мақсат-міндеттері. Жанды және жансыз табиғатты бір-бірінен ажырата білу іскерліктерін дамыту; ұйымдастырылған іс-әрекетіне қызығушылықтарын арттыру.

Сөйлеуді дамытудан ойын-жаттығу.

"Ойыншықтармен танысу".

Балаларға балабақша туралы түсінік беру, балабақша мен топтың атауларын жатқа айта білуді үйрету.

"Сандықтарды жинайық" зерттеу жаттығуы.

Сюжеттік ойыншықтармен ойнау.

Ертегі оқу. (көркем әдебиет)

Үстел-үсті театры. (сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет)


"Сиқырлы суреттер" дидактикалық\ойын,

Міндеттер: логикалық ойлау қабілетін, ес, зейін, қабылдау үрдістерін дамытады.

(сөйлеуді дамыту)


Таңертеңгі жаттығу

Жалпы дамыту жаттығулары (алақанға шақ келетін текшелер)

1. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене тік, қол төменде.

1.1. Балалар қолдарын алдарына созып, алақандарын ашып, текшелерін көрсетіп: "Міне!" дейді.

1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады).

2. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене тік, қолдағы текшелер көкірек тұсында.

2.1. Оңға бұрылып, қолдарын созып, текшелерді көрсетіп: "Міне!", "Міне!" дейді;

1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады).

2.2. Бастапқы қалып (дәл осы жаттығу сол жаққа қайталанады және 4 рет қайталанады).

3. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене бос, қол төменде

3.1. Жерге отырып, қолдарын алдына созып: "Міне!" дейді.

1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады).

3.2. Бастапқы қалып (жаттығу 3 рет қайталанады).

4. Бастапқы қалып аяқ бірге, дене бос, қолдағы текшелер көкірек тұсында.

4.1. Бір орында тұрып секіру, қолдарын көкірек тұсында ұстап, алақандарын жұму.

4.2. Бастапқы қалып алақандарын ашу "Міне!" дейді (жаттығу 3 рет қайталанады). (дене шынықтыру)

Таңғы ас

Тамақтану мәдениетін қалыптастыру: қасықты дұрыс ұстау, сорпаны төкпеу, нанды үгітпеу, майлықты дұрыс қолдану, тамақ ішкенде сөйлемеу. (мәдени-гигиеналық дағдылар, көркем сөз, сөйлеуді дамыту)

Мақсат-міндеттері. Өзін-өзі күту, тамақтану, мәдениетті қарым қатынас негіздерін дамыту.

Ас ішкенде күнде біз,

Сөйлемейміз, күлмейміз!

Астан басқа өзгені,

Елемейміз, білмейміз!

Балалар алғыс айтады, тамақтануға кіріседі.

Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық

"Менің отбасым" тақырыбында балалармен әңгімелесу.

Мақсат-міндеттері. "Отбасы" тақырыбында сюжетті суреттер көру. Суретке байланысты сұрақтар қою.

(сөйлеуді дамыту)

"Отбасындағы сыйластық" әңгімелесу.

Мақсат-міндеттері. "Отбасындағы сыйластық" тақырыбында балаларға сұрақтар қою және сұрақтарға толық жауапты талап ету. (сөйлеуді дамыту)

Шаттық шеңбері

Мақсат-міндеттері. Балаларға эмоционалды жағымды көңілкүй мен ұйымдастырылған іс-әрекетіне мотивациялық дайындықты қалыптастыру, балаларға бір-бірімен сәлемдесуге мүмкіндік беру, ұжымда достыққа тәрбиелеу.

Күнім күліп арайлы,

Тереземнен қарайды.

Достарыммен шеңберге,

Тұрғанымды қалайды.

(сөйлеуді дамыту)

"Менің ең жақын досым - менің анам" әңгімелесу.

Мақсат-міндеттері. "Менің ең жақын досым - менің анам" тақырыбында балалармен әңгімелесу. Сөздік қорларын молайту. (сөйлеуді дамыту)

"Менің отбасым" тақырыбында әңгімелесу.

Мақсат-міндеттері. "Менің отбасым" тақырыбында отбасы мүшелеріне байланысты жұмбақтар қою. Жұмбақтардың жауабын үш тілде айтқызу. Суреттерді сипаттау. (сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет)

Білім беру ұйымының кестесі

бойынша ұйымдастырылған іс-әрекет

Дене шынықтыру

"Әдемі сап түзейміз!"

Мақсат-міндеттері. Балаларды бірінің артынан бірі сап түзеп жүру, педагогтің белгі беруі бойынша аяқтың ұшымен жүріп, жай қалыпқа түсу, тез ойнаған музыка әуенімен жүгіру, жүгіріп келе

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!