Рубрика 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Рубрика 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Дүниетану 1-т «Тірі табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Тап

сырма



Төмен

Орта

Жоғары

Жер климатының негізгі түрлерін анықтайды



1

ЖShape1 ер климатының негізгі түрлерін атауда қиналады.

ЖShape2 ер климатының негізгі түрлерін атауда қателеседі.

ЖShape3 ер климатының негізгі түрлерін дұрыс атайды.

Қолайсыз ауа райы кезінде өзін-өзі ұстау ережелерін құрастырады

2

ҚShape4 олайсыз ауа райы жағдайларында өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыруда қиналады.

ҚShape5 олайсыз ауа райы жағдайларында өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыруда қателіктер жібереді.

ҚShape6 олайсыз ауа райы жағдайларында өзін-өзі ұстау ережелерін дұрыс құрастырады.

Адамдардың қоныстануына әсер ететін табиғи жағдайларды анықтайды

3

АShape7 дамдардың қоныстануына әсер ететін табиғи жағдайларды анықтауда қиналады.

АShape8 дамдардың қоныстануына қолайлы жерлерді анықтауда/ оған әсер ететін табиғи жағдайларды атауда қателеседі.

АShape9 дамдардың қоныстануына әсер ететін табиғи жағдайларды анықтайды.



Пәні: Дүниетану 1-т «Жақсыдан үйрен, жаманан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Тапсы

Төмен Орта Жоғары

Азаматтардың


ҚР азаматтарының құқықтары

ҚР азаматтарының құқықтары

ҚР азаматтарының

конституциялық

1

мен міндеттерін ажыратуда

мShape10 ен міндеттерін ажыратуда

құқықтары мен міндеттерін

құқығы мен


қShape11 иналады.

қателеседі.

дShape12 ұрыс ажыратады.

міндеттерін





ажыратады





Қоғамдық


Қоғамдық орындардағы әдеп

Қоғамдық орындардағы әдеп

Қоғамдық орындардағы әдеп

орындарда өзін-өзі

2

нормаларын анықтауда және

нормаларын анықтауда/ әдеп

нормаларын анықтайды

ұстау ережелерін


маңызын түсіндіруде

нормаларын сақтаудың

және маңызын түсіндіреді.

анықтайды және


қиналады.

маңызын түсіндіруде


түсіндіреді



Shape13

қShape14 ателеседі.


Shape15

Адамдар арасындағы

3

Достық туралы мақалдың

Достық туралы мақалдың

Достық туралы мақалдың

достықтың


мағынасын түсіндіруде

мағынасын түсіндіруде

мағынасын түсіндіреді.

маңыздылығын


қиналады.

қателеседі.


түсіндіреді



Shape16


Shape17

Shape18

Пәні: Дүниетану 2-т «Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Тапсырма






Отбасындағы туыстық қатынастарды ажыратады


1

ОShape19 тбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды анықтауда қиналады.

ОShape20 тбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды анықтауда қателіктер жібереді.

ОShape21 тбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды дұрыс анықтайды.

Көшпелі және отырықшы өмір салтына тән ерекшеліктерді сипаттайды


2

КShape22 өшпелі және отырықшы өмір салтына тән ерекшеліктерді анықтауда қиналады.

КShape23 өшпелі/отырықшы өмір салтына тән ерекшеліктерді анықтауда қателеседі.

КShape24 өшпелі және отырықшы өмір салтына тән ерекшеліктерді дұрыс анықтайды.

Тарихи ескерткіштерді сақтаудың маңыздылығын сипаттайды


3

ТShape25 арихи және мәдени ескерткіштерді сақтаудың маңыздылығын сипаттауда қиналады.

Тарихи және мәдени ескерткіштерді сақтаудың маңыздылығын сипаттауда қателіктер жібереді.

ТShape26 арихи және мәдени ескерткіштерді сақтаудың маңыздылығын сипаттайды.





Пәні: Дүниетану 2-т «Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Shape27 Shape28 Shape29 Shape30 Shape31 Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Тапсырма



Төмен

Орта

Жоғары

Қазақ хандығының құрылу себептерін анықтайды

1

ҚShape32 азақ хандығының құрылу себептерін анықтауда қиналады.

Shape33 Қазақ хандығының құрылу себептерін анықтауда қателеседі.

ҚShape34 азақ хандығының құрылу себептерін дұрыс анықтайды.

Хандар, батырлар, билердің тарихтағы рөлін сипаттайды

2

ҰShape35 лы тұлғалардың қоғамдағы рөлін сипаттауда қиналады.

Хандардың/батырлардың/ билердің қоғамдағы рөлін сипаттауда қателеседі.

ҰShape36 лы тұлғалардың қоғамдағы рөлін дұрыс сипаттайды.






Пәні: Дүниетану 3-т «Сәулет өнері» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Shape37 Shape38 Shape39 Shape40 Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Тапсырма

Төмен Орта Жоғары

Елді мекендердің түрлерін ажыратады


1

ТShape41 үрлі белгілері бойынша елді мекендерді ажыратуда қиналады.

Shape42 Ауылға/қалаға тән белгілерді анықтауда қателіктер жібереді.

Shape43 Түрлі белгілері бойынша елді мекендерді дұрыс ажыратады.

Көкжиек тұстарын астрономиялық белгілер арқылы анықтайды


2

Shape44 Астрономиялық белгілер арқылы көкжиек тұстарын анықтауда қиналады.

Астрономиялық белгілер арқылы көкжиектің тұстарын анықтауда қателеседі.

Shape45 Астрономиялық белгілер арқылы көкжиек тұстарын дұрыс анықтайды.








Пәні: Дүниетану 3-т «Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Shape46 Shape47 Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Тапсырма

Төмен Орта Жоғары

Тұрмыстық құралдарды қолдану ережелерін бейнелеп көрсетеді


1

ЭShape48 лектр құралдарын пайдалану ережелерін бейнелеп көрсетуде қиналады.

Shape49 Электр құралдарын пайдалану ережелерін бейнелеп көрсетуде қателіктер жібереді.

Shape50 Электр құралдарын пайдалану ережелерін бейнелеп көрсетеді.

Қазақстанның бейресми рәміздерінің мағынасын сипаттайды


2

ҚShape51 азақстанның бейресми рәміздерінің мағынасын сипаттауда қиналады.

Қазақстанның бейресми рәміздеріндегі бірінші/екінші элементтің мағынасын сипаттауда қателеседі.

Shape52 Қазақстанның бейресми рәміздерінің мағынасын дұрыс сипаттайды.

Көне түркі халқының өмір салтын сипаттайды


3

ТShape53 үркі халықтарының өмір салтын сипаттауда қиналады.

Түркі халықтарының өмір салтын сипаттауда қатеіктер жібереді.

ТShape54 үркі халықтарының өмір салтын сипаттайды.




Shape55 Shape56 Shape57 Shape58

Пәні: Дүниетану 4-т «Су-тіршілік көзі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Shape59 Shape60 Shape61 Shape62 Shape63 Shape64 Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Тапсыр

ма

Төмен Орта Жоғары

Сипаттамасы бойынша климаттың негізгі түрлерін анықтайды

1

КПрямоугольник 10 лиматтық белдеулерді ажыратуда және сипаттауда қиналады.

Экваторлық/полярлық белдеулерді ажыратуда/ сипаттауда қателіктер жібереді.

КПрямоугольник 13 лиматтық белдеулерді дұрыс ажыратады және сипаттайды.

Табиғи апаттар кезіндегі қауіпсіздік ережелерін құрастырады

2

СПрямоугольник 11 у тасқыны кезіндегі өзін- өзі ұстау ережелерін құрастыруда қиналады.

Су тасқыны кезіндегі өзін- өзі ұстау ережелерін құрастыруда қателіктер жібереді.

СПрямоугольник 15 у тасқыны кезіндегі өзін- өзі ұстау ережелерін дұрыс құрастырады.

Табиғи ортадағы қауіп-қатерлерді анықтайды

3

ТПрямоугольник 12 абиғи ортадағы қауіп- қатерлерді анықтауда қиналады.

Прямоугольник 9 Табиғи ортадағы қауіп- қатерлерді анықтауда қателіктер жібереді.

ТПрямоугольник 14 абиғи ортадағы қауіп- қатерлерді дұрыс анықтайды.




Пәні: Дүниетану 4-т «Демалыс мәдениеті. Мерекелер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған рубрика

Shape65 Білім алушының аты-жөні



Бағалау критерий

Тапсыр

ма

Төмен Орта Жоғары

Қоғамдық орындардағы тәртіп ережелерін атайды

1

Қоғамдық орындарда

өShape66 зін- өзі ұстау нормаларына қатысты ереже құрастыруда қиналады

Кітапханада/мектепте/көшеде/қоғамдық

кShape67 өліктердегі өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыруда қателіктер жібереді.

Қоғамдық орындарда өзін-

өShape68 зі ұстау нормаларына қатысты ережелер құрастырады





.

Өз шығындарын оңтайландыру жолдарын сипаттайды


2

ӨShape69 з шығындарын оңтайландыру жолдарын ұсынуда қиналады.

ӨShape70 з шығындарын оңтайландыру жолдарын ұсынуда қателіктер жібереді.

ӨShape71 з шығындарын оңтайландыру жолдарын ұсынады.











Shape72 Shape73 Shape74





Shape76 Shape75





Shape77









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.02.2019
628
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі