Пәні: Дүниетану 1-т «Тірі табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тап сырма |
|
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Жер климатының негізгі түрлерін анықтайды |
1 |
Ж |
Ж |
Ж |
|
Қолайсыз ауа райы кезінде өзін-өзі ұстау ережелерін құрастырады |
2 |
Қ |
Қ |
Қ |
|
Адамдардың қоныстануына әсер ететін табиғи жағдайларды анықтайды |
3 |
А |
А |
А |
Пәні: Дүниетану 1-т «Жақсыдан үйрен, жаманан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсы |
Төмен Орта Жоғары |
||
|
Азаматтардың |
|
ҚР азаматтарының құқықтары |
ҚР азаматтарының құқықтары |
ҚР азаматтарының |
|
конституциялық |
1 |
мен міндеттерін ажыратуда |
м |
құқықтары мен міндеттерін |
|
құқығы мен |
|
қ |
қателеседі. |
д |
|
міндеттерін |
|
|
|
|
|
ажыратады |
|
|
|
|
|
Қоғамдық |
|
Қоғамдық орындардағы әдеп |
Қоғамдық орындардағы әдеп |
Қоғамдық орындардағы әдеп |
|
орындарда өзін-өзі |
2 |
нормаларын анықтауда және |
нормаларын анықтауда/ әдеп |
нормаларын анықтайды |
|
ұстау ережелерін |
|
маңызын түсіндіруде |
нормаларын сақтаудың |
және маңызын түсіндіреді. |
|
анықтайды және |
|
қиналады. |
маңызын түсіндіруде |
|
|
түсіндіреді |
|
|
қ |
|
|
Адамдар арасындағы |
3 |
Достық туралы мақалдың |
Достық туралы мақалдың |
Достық туралы мақалдың |
|
достықтың |
|
мағынасын түсіндіруде |
мағынасын түсіндіруде |
мағынасын түсіндіреді. |
|
маңыздылығын |
|
қиналады. |
қателеседі. |
|
|
түсіндіреді |
|
|
|
|
Пәні: Дүниетану 2-т «Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
|
||
|
|
|
|
||
|
Отбасындағы туыстық қатынастарды ажыратады |
1 |
О |
О |
О |
|
Көшпелі және отырықшы өмір салтына тән ерекшеліктерді сипаттайды |
2 |
К |
К |
К |
|
Тарихи ескерткіштерді сақтаудың маңыздылығын сипаттайды |
3 |
Т |
Тарихи және мәдени ескерткіштерді сақтаудың маңыздылығын сипаттауда қателіктер жібереді. |
Т |
Пәні: Дүниетану 2-т «Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім
алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
|
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Қазақ хандығының құрылу себептерін анықтайды |
1 |
Қ |
|
Қ |
|
Хандар, батырлар, билердің тарихтағы рөлін сипаттайды |
2 |
Ұ |
Хандардың/батырлардың/ билердің қоғамдағы рөлін сипаттауда қателеседі. |
Ұ |
Пәні: Дүниетану 3-т «Сәулет өнері» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім
алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Төмен Орта Жоғары |
||
|
Елді мекендердің түрлерін ажыратады |
1 |
Т |
|
|
|
Көкжиек тұстарын астрономиялық белгілер арқылы анықтайды |
2 |
|
Астрономиялық белгілер арқылы көкжиектің тұстарын анықтауда қателеседі. |
|
Пәні: Дүниетану 3-т «Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім
алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Төмен Орта Жоғары |
||
|
Тұрмыстық құралдарды қолдану ережелерін бейнелеп көрсетеді |
1 |
Э |
|
|
|
Қазақстанның бейресми рәміздерінің мағынасын сипаттайды |
2 |
Қ |
Қазақстанның бейресми рәміздеріндегі бірінші/екінші элементтің мағынасын сипаттауда қателеседі. |
|
|
Көне түркі халқының өмір салтын сипаттайды |
3 |
Т |
Түркі халықтарының өмір салтын сипаттауда қатеіктер жібереді. |
Т |
![]()
Пәні: Дүниетану 4-т «Су-тіршілік көзі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім
алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсыр ма |
Төмен Орта Жоғары |
||
|
Сипаттамасы бойынша климаттың негізгі түрлерін анықтайды |
1 |
К |
Экваторлық/полярлық белдеулерді ажыратуда/ сипаттауда қателіктер жібереді. |
К |
|
Табиғи апаттар кезіндегі қауіпсіздік ережелерін құрастырады |
2 |
С |
Су тасқыны кезіндегі өзін- өзі ұстау ережелерін құрастыруда қателіктер жібереді. |
С |
|
Табиғи ортадағы қауіп-қатерлерді анықтайды |
3 |
Т |
|
Т |
Пәні: Дүниетану 4-т «Демалыс мәдениеті. Мерекелер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған рубрика
Білім
алушының аты-жөні
-
Бағалау критерий
Тапсыр
ма
Төмен Орта Жоғары
Қоғамдық орындардағы тәртіп ережелерін атайды
1
Қоғамдық орындарда
ө
зін- өзі
ұстау нормаларына қатысты ереже құрастыруда
қиналадыКітапханада/мектепте/көшеде/қоғамдық
к
өліктердегі өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыруда қателіктер
жібереді.Қоғамдық орындарда өзін-
ө
зі ұстау
нормаларына қатысты
ережелер
құрастырады.
Өз шығындарын оңтайландыру жолдарын сипаттайды
2
Ө
з
шығындарын оңтайландыру жолдарын ұсынуда
қиналады.Ө
з
шығындарын оңтайландыру жолдарын ұсынуда қателіктер
жібереді.Ө
з
шығындарын оңтайландыру жолдарын
ұсынады.
![]()
![]()
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Рубрика 3 сынып
Рубрика 3 сынып
Пәні: Дүниетану 1-т «Тірі табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тап сырма |
|
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Жер климатының негізгі түрлерін анықтайды |
1 |
Ж |
Ж |
Ж |
|
Қолайсыз ауа райы кезінде өзін-өзі ұстау ережелерін құрастырады |
2 |
Қ |
Қ |
Қ |
|
Адамдардың қоныстануына әсер ететін табиғи жағдайларды анықтайды |
3 |
А |
А |
А |
Пәні: Дүниетану 1-т «Жақсыдан үйрен, жаманан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсы |
Төмен Орта Жоғары |
||
|
Азаматтардың |
|
ҚР азаматтарының құқықтары |
ҚР азаматтарының құқықтары |
ҚР азаматтарының |
|
конституциялық |
1 |
мен міндеттерін ажыратуда |
м |
құқықтары мен міндеттерін |
|
құқығы мен |
|
қ |
қателеседі. |
д |
|
міндеттерін |
|
|
|
|
|
ажыратады |
|
|
|
|
|
Қоғамдық |
|
Қоғамдық орындардағы әдеп |
Қоғамдық орындардағы әдеп |
Қоғамдық орындардағы әдеп |
|
орындарда өзін-өзі |
2 |
нормаларын анықтауда және |
нормаларын анықтауда/ әдеп |
нормаларын анықтайды |
|
ұстау ережелерін |
|
маңызын түсіндіруде |
нормаларын сақтаудың |
және маңызын түсіндіреді. |
|
анықтайды және |
|
қиналады. |
маңызын түсіндіруде |
|
|
түсіндіреді |
|
|
қ |
|
|
Адамдар арасындағы |
3 |
Достық туралы мақалдың |
Достық туралы мақалдың |
Достық туралы мақалдың |
|
достықтың |
|
мағынасын түсіндіруде |
мағынасын түсіндіруде |
мағынасын түсіндіреді. |
|
маңыздылығын |
|
қиналады. |
қателеседі. |
|
|
түсіндіреді |
|
|
|
|
Пәні: Дүниетану 2-т «Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
|
||
|
|
|
|
||
|
Отбасындағы туыстық қатынастарды ажыратады |
1 |
О |
О |
О |
|
Көшпелі және отырықшы өмір салтына тән ерекшеліктерді сипаттайды |
2 |
К |
К |
К |
|
Тарихи ескерткіштерді сақтаудың маңыздылығын сипаттайды |
3 |
Т |
Тарихи және мәдени ескерткіштерді сақтаудың маңыздылығын сипаттауда қателіктер жібереді. |
Т |
Пәні: Дүниетану 2-т «Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім
алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
|
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Қазақ хандығының құрылу себептерін анықтайды |
1 |
Қ |
|
Қ |
|
Хандар, батырлар, билердің тарихтағы рөлін сипаттайды |
2 |
Ұ |
Хандардың/батырлардың/ билердің қоғамдағы рөлін сипаттауда қателеседі. |
Ұ |
Пәні: Дүниетану 3-т «Сәулет өнері» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім
алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Төмен Орта Жоғары |
||
|
Елді мекендердің түрлерін ажыратады |
1 |
Т |
|
|
|
Көкжиек тұстарын астрономиялық белгілер арқылы анықтайды |
2 |
|
Астрономиялық белгілер арқылы көкжиектің тұстарын анықтауда қателеседі. |
|
Пәні: Дүниетану 3-т «Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім
алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Төмен Орта Жоғары |
||
|
Тұрмыстық құралдарды қолдану ережелерін бейнелеп көрсетеді |
1 |
Э |
|
|
|
Қазақстанның бейресми рәміздерінің мағынасын сипаттайды |
2 |
Қ |
Қазақстанның бейресми рәміздеріндегі бірінші/екінші элементтің мағынасын сипаттауда қателеседі. |
|
|
Көне түркі халқының өмір салтын сипаттайды |
3 |
Т |
Түркі халықтарының өмір салтын сипаттауда қатеіктер жібереді. |
Т |
![]()
Пәні: Дүниетану 4-т «Су-тіршілік көзі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім
алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсыр ма |
Төмен Орта Жоғары |
||
|
Сипаттамасы бойынша климаттың негізгі түрлерін анықтайды |
1 |
К |
Экваторлық/полярлық белдеулерді ажыратуда/ сипаттауда қателіктер жібереді. |
К |
|
Табиғи апаттар кезіндегі қауіпсіздік ережелерін құрастырады |
2 |
С |
Су тасқыны кезіндегі өзін- өзі ұстау ережелерін құрастыруда қателіктер жібереді. |
С |
|
Табиғи ортадағы қауіп-қатерлерді анықтайды |
3 |
Т |
|
Т |
Пәні: Дүниетану 4-т «Демалыс мәдениеті. Мерекелер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған рубрика
Білім
алушының аты-жөні
-
Бағалау критерий
Тапсыр
ма
Төмен Орта Жоғары
Қоғамдық орындардағы тәртіп ережелерін атайды
1
Қоғамдық орындарда
ө
зін- өзі
ұстау нормаларына қатысты ереже құрастыруда
қиналадыКітапханада/мектепте/көшеде/қоғамдық
к
өліктердегі өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыруда қателіктер
жібереді.Қоғамдық орындарда өзін-
ө
зі ұстау
нормаларына қатысты
ережелер
құрастырады.
Өз шығындарын оңтайландыру жолдарын сипаттайды
2
Ө
з
шығындарын оңтайландыру жолдарын ұсынуда
қиналады.Ө
з
шығындарын оңтайландыру жолдарын ұсынуда қателіктер
жібереді.Ө
з
шығындарын оңтайландыру жолдарын
ұсынады.
![]()
![]()
![]()
шағым қалдыра аласыз













