Рубрика 3 сынып әдібиеттік оқу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Рубрика 3 сынып әдібиеттік оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны
Материалдың қысқаша нұсқасы





Shape1 Пәні: Әдебиеттік оқу 1-т «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі


Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Мәтіннің тақырыбын және негізгі ойды анықтайды


1

МShape2 әтінге ат қоюда және мәтіннің негізгі ойын анықтауда қиналады.

МShape3 әтінге ат қоюда / мәтіннің негізгі ойын анықтауда қателеседі.

МShape4 әтінге сәйкес ат қояды және негізгі ойын анықтайды.

Мәтінді бөліктерге бөліп, жоспар құрады


2

МShape5 әтіннің құрылымдық бөліктерін ажыратуда және мәтінге жоспар құруда қиналады.

МShape6 әтіннің құрылымдық бөліктерін ажыратуда/ мәтінге жоспар құруда қателіктер жібереді.

МShape7 әтіннің құрылымдық бөліктерін анықтап, мәтінге жоспар құрады.





Пәні: Әдебиеттік оқу 1-т Shape8 Shape9 «Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап береді


1

МShape10 әтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруде және сұраққа қатысты өз ойын айтуда қиналады.

МShape11 әтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруде/ сұраққа қатысты ойын айтуда қателеседі.

Shape12 Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға дұрыс жауап береді және сұраққа қатысты өз көзқарасын білдіреді.

Шығарманың мазмұнына сүйеніп, оқиғаның дамуын болжайды

2

МShape13 әтіндегі оқиғаның соңын болжап айтуда қиналады.

Shape14 Оқиғаны берілген тақырыппен байланыстыруда/ тақырыпқа сәйкес қорытынды жасауда қателіктер жібереді.

МShape15 әтіндегі оқиғаның соңын болжап айтады.








Пәні: Әдебиеттік оқу 2-т «Ғимараттар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі


Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Мәтіннен қажетті ақпаратты тауып, белгілейді

Мәтіннің тақырыбын анықтайды


1

МShape16 әтіннен қажетті ақпараттарды анықтауда және мәтінге ат қоюда қиналады.

МShape17 әтіннен қажетті ақпараттарды анықтауда/ мәтінге ат қоюда қателіктер жібереді.

МShape18 әтіннен қажетті ақпараттарды анықтайды және мәтінге ат қояды.

Мәтіннің негізінде шығармашылық жұмыс жасайды


2

ТShape19 ақырыпқа сәйкес шығармашылық жұмыс жасауда қиналады.

ТShape20 ақырыпқа сәйкес шығармашылық жұмыс жасайды, тірек сөздерді қолдануда/ лексика- грамматикалық нормаларды сақтауда қателеседі.

ТShape21 ақырыпқа сәйкес шығармашылық жұмыс жасайды.






Пәні: Әдебиеттік оқу 2-т «Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Мәтінге жоспар құрады

Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады

Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады


1-2

МПрямоугольник 2 әтінге жоспар құруда, мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес әңгімелеуде және сөйлеу барысында көркем сөздерді қолдануда қиналады.

МПрямоугольник 3 әтінге жоспар құруда/мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес әңгімелеуде/көркем сөздерді қолдануда қателіктер жібереді.

МПрямоугольник 4 әтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес жүйелі баяндайды және көркем сөздерді орынды қолданады.






Пәні: Әдебиеттік оқу 3-т «Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Shape22 Shape23 Shape24 Білім алушының аты-жөні

Бағалау критерийі

Тап

сыр ма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Мәтінді түсініп оқиды, қажетті ақпаратты анықтайды Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады және жауап береді Шығарманың кейіпкерлерін сипаттайды


1

МShape25 әтіннен қажетті мәліметтерді анықтауда, мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ қоюда, шығарманың кейіпкерін сипаттауда қиналады.

МShape26 әтіннен қажетті мәліметтерді анықтауда/ мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ қоюда/шығарманың кейіпкерін сипаттауда қателіктер жібреді.

МShape27 әтіннен қажетті мәліметтерді анықтайды, мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ қояды және шығарма кейіпкерінің портретін жасайды.

Оқығаны/көргені бойынша мәтін жазады


2

ОShape28 қығаны немесе көргенінің негізінде атақты тұлғалар туралы мәтін құрастыруда қиналады.

ОShape29 қығаны/көргені бойынша атақты тұлғалар туралы мәтін құрастырады, кейіпкерге қатысты ақпаратты қамтуда/ лексика - грамматикалық нормаларды сақтап жазуда қателеседі.

ОShape30 қығаны/көргені бойынша атақты тұлғалар туралы мәтін құрастырып жазады.




Пәні: Әдебиеттік оқу 3-т «Су-тіршілік көзі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға

ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Shape31 Shape32 Shape33 Білім алушының аты-жөні

Бағалау критерийі

Тапсыр

ма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Кейіпкерлердің іс- әрекетіне сүйеніп, оқиғаның соңын болжайды

Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады


1-2

МShape34 әтіннің соңын болжап айтуда және сөйлеу барысында көркем сөздерді қолдануда қиналады.

Кейіпкерлер мен оқиғаларға сүйеніп, мәтіннің соңын болжауда/болжамды оқиғамен байланыстыруда/тілдік нормаларды сақтап сөйлеуде/ көркем сөздерді қолдануда қателіктер жібереді.

МShape35 әтіннің соңын болжайды және көркем сөздерді орынды қолданады.

Бағалау критерийі

Тапсыр

ма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Оқиғаның дамуы барысындағы өзгерістерді анықтайды Кейіпкерлердің іс- әрекетіне баға береді


1

МПрямоугольник 28 әтіндегі оқиғалардың өзгерісін анықтауда және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауда қиналады.

Мәтіндегі оқиғалардың өзгерісін анықтауда/ кейіпкерлердің іс- әрекетін бағалауда қателеседі.

МПрямоугольник 27 әтіндегі оқиғалардың өзгерісін анықтайды және кейіпкерлердің іс-әрекетіне қатысты көзқарасын білдіреді.



Оқығаны бойынша кейіпкерге хат жазады



2

ОПрямоугольник 11 қыған мәтіннің кейіпкеріне хат жазуда қиналады.

ОПрямоугольник 5 қыған мәтіннің кейіпкеріне хат жазады, хаттың құрылымын сақтауда/ кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты көзқарасын білдіруде қателіктер жібереді.

ОПрямоугольник 14 қыған мәтіннің кейіпкеріне оқиғаға қатысты өз көзқарасын білдіріп, хат жазады.

Пәні: Әдебиеттік оқу 4-т «Демалыс мәд. Мерекелер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні:

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.02.2019
665
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі