Пәні: Әдебиеттік оқу 1-т
«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық
бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Мәтіннің тақырыбын және негізгі ойды анықтайды |
1 |
М |
М |
М |
|
Мәтінді бөліктерге бөліп, жоспар құрады |
2 |
М |
М |
М |
Пәні: Әдебиеттік оқу
1-т
«Уақыт» ортақ тақырыбы
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика Білім алушының
аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап береді |
1 |
М |
М |
|
|
Шығарманың мазмұнына сүйеніп, оқиғаның дамуын болжайды |
2 |
М |
|
М |
Пәні: Әдебиеттік оқу 2-т «Ғимараттар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
-
Бағалау критерийі
Тапсырма
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен
Орта
Жоғары
Мәтіннен қажетті ақпаратты тауып, белгілейді
Мәтіннің тақырыбын анықтайды
1
М
әтіннен
қажетті ақпараттарды анықтауда және мәтінге ат қоюда
қиналады.М
әтіннен
қажетті ақпараттарды анықтауда/ мәтінге ат қоюда қателіктер
жібереді.М
әтіннен
қажетті ақпараттарды анықтайды және мәтінге ат
қояды.Мәтіннің негізінде шығармашылық жұмыс жасайды
2
Т
ақырыпқа
сәйкес шығармашылық жұмыс жасауда
қиналады.Т
ақырыпқа
сәйкес шығармашылық жұмыс жасайды, тірек сөздерді қолдануда/
лексика- грамматикалық нормаларды сақтауда
қателеседі.Т
ақырыпқа
сәйкес шығармашылық жұмыс жасайды.
Пәні: Әдебиеттік оқу 2-т «Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Мәтінге жоспар құрады Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады |
1-2 |
М |
М |
М |
Пәні: Әдебиеттік оқу 3-т «Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім
алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тап сыр ма |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Мәтінді түсініп оқиды, қажетті ақпаратты анықтайды Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады және жауап береді Шығарманың кейіпкерлерін сипаттайды |
1 |
М |
М |
М |
|
Оқығаны/көргені бойынша мәтін жазады |
2 |
О |
О |
О |
Пәні: Әдебиеттік оқу 3-т «Су-тіршілік көзі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға
ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім
алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсыр ма |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Кейіпкерлердің іс- әрекетіне сүйеніп, оқиғаның соңын болжайды Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады |
1-2 |
М |
Кейіпкерлер мен оқиғаларға сүйеніп, мәтіннің соңын болжауда/болжамды оқиғамен байланыстыруда/тілдік нормаларды сақтап сөйлеуде/ көркем сөздерді қолдануда қателіктер жібереді. |
М |
|
Бағалау критерийі |
Тапсыр ма |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Оқиғаның дамуы барысындағы өзгерістерді анықтайды Кейіпкерлердің іс- әрекетіне баға береді |
1 |
М |
Мәтіндегі оқиғалардың өзгерісін анықтауда/ кейіпкерлердің іс- әрекетін бағалауда қателеседі. |
М |
|
Оқығаны бойынша кейіпкерге хат жазады |
2 |
О |
О |
О |
Білім алушының аты-жөні:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Рубрика 3 сынып әдібиеттік оқу
Рубрика 3 сынып әдібиеттік оқу
Пәні: Әдебиеттік оқу 1-т
«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық
бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Мәтіннің тақырыбын және негізгі ойды анықтайды |
1 |
М |
М |
М |
|
Мәтінді бөліктерге бөліп, жоспар құрады |
2 |
М |
М |
М |
Пәні: Әдебиеттік оқу
1-т
«Уақыт» ортақ тақырыбы
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика Білім алушының
аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап береді |
1 |
М |
М |
|
|
Шығарманың мазмұнына сүйеніп, оқиғаның дамуын болжайды |
2 |
М |
|
М |
Пәні: Әдебиеттік оқу 2-т «Ғимараттар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
-
Бағалау критерийі
Тапсырма
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен
Орта
Жоғары
Мәтіннен қажетті ақпаратты тауып, белгілейді
Мәтіннің тақырыбын анықтайды
1
М
әтіннен
қажетті ақпараттарды анықтауда және мәтінге ат қоюда
қиналады.М
әтіннен
қажетті ақпараттарды анықтауда/ мәтінге ат қоюда қателіктер
жібереді.М
әтіннен
қажетті ақпараттарды анықтайды және мәтінге ат
қояды.Мәтіннің негізінде шығармашылық жұмыс жасайды
2
Т
ақырыпқа
сәйкес шығармашылық жұмыс жасауда
қиналады.Т
ақырыпқа
сәйкес шығармашылық жұмыс жасайды, тірек сөздерді қолдануда/
лексика- грамматикалық нормаларды сақтауда
қателеседі.Т
ақырыпқа
сәйкес шығармашылық жұмыс жасайды.
Пәні: Әдебиеттік оқу 2-т «Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Мәтінге жоспар құрады Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады |
1-2 |
М |
М |
М |
Пәні: Әдебиеттік оқу 3-т «Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім
алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тап сыр ма |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Мәтінді түсініп оқиды, қажетті ақпаратты анықтайды Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады және жауап береді Шығарманың кейіпкерлерін сипаттайды |
1 |
М |
М |
М |
|
Оқығаны/көргені бойынша мәтін жазады |
2 |
О |
О |
О |
Пәні: Әдебиеттік оқу 3-т «Су-тіршілік көзі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға
ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім
алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсыр ма |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Кейіпкерлердің іс- әрекетіне сүйеніп, оқиғаның соңын болжайды Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады |
1-2 |
М |
Кейіпкерлер мен оқиғаларға сүйеніп, мәтіннің соңын болжауда/болжамды оқиғамен байланыстыруда/тілдік нормаларды сақтап сөйлеуде/ көркем сөздерді қолдануда қателіктер жібереді. |
М |
|
Бағалау критерийі |
Тапсыр ма |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Оқиғаның дамуы барысындағы өзгерістерді анықтайды Кейіпкерлердің іс- әрекетіне баға береді |
1 |
М |
Мәтіндегі оқиғалардың өзгерісін анықтауда/ кейіпкерлердің іс- әрекетін бағалауда қателеседі. |
М |
|
Оқығаны бойынша кейіпкерге хат жазады |
2 |
О |
О |
О |
Білім алушының аты-жөні:
шағым қалдыра аласыз













