Рубрика 3 сынып жаратылыстану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Рубрика 3 сынып жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пәні: Жаратылыстану 1-т «Тірі табиғат. Өсімдіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Тірі табиғат», «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыптары аясында)

Shape1 Shape2 Білім алушының аты-жөні: _______________________________________________


Бағалау критерийі


Тапсырма



Оқу жетістіктерінің деңгейі



Төмен

Орта

Жоғары



Фотосинтез үдерісін сипаттайды

1

Прямоугольник 3 Фотосинтез үдерісін сипаттауда қиналады.

Прямоугольник 1 Фотосинтез үдерісі кезінде ауадан сіңірілетін/ ауаға бөлінетін газдарды анықтауда қателеседі.

Прямоугольник 4 Фотосинтез үдерісін дұрыс сипаттайды.



Өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына бейімделу жолдарын сипаттайды

2

Прямоугольник 18 Өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына бейімделу жолдарын түсіндіруде қиналады.

Прямоугольник 20 Өсімдіктің қоршаған орта жағдайларына бейімділігін анықтауда/ бейімделу жолын түсіндіруде қателіктер жібереді.

Прямоугольник 19 Өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына бейімделу жолдарын түсіндіреді.



Адам әрекеттерінің өсімдіктер әлеміне тигізетін әсерін анықтайды

3

Прямоугольник 17 Адамның өсімдіктер әлеміне тигізетін оң әсерлерін анықтауда қиналады.

Прямоугольник 15 Адамның өсімдіктер әлеміне тигізетін оң әсерлерін анықтауда қателеседі.

Прямоугольник 16 Адамның өсімдіктер әлеміне тигізетін оң әсерлерін дұрыс анықтайды.







Пәні: Жаратылыстану 1-т «Тірі табиғат.Жануарлар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Тірі табиғат» және «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыптары аясында)

Shape3 Shape4 Білім алушының аты-жөні:


Бағалау критерийі

Тапсырма


Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды ажыратады


1

Shape5 Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды ажыратуда қиналады.

Shape7 Shape6 Омыртқалы/ омыртқасыз жануарларды ажыратуда қателеседі.

Shape9 Shape8 Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды дұрыс ажыратады.

Жануарлардың тіршілік ортасын анықтайды


2

Shape10 Жануарлардың тіршілік ортасын анықтауда қиналады.

Су/құрлық-ауа/топырақ арасында тіршілік ететін жануарларды анықтауда қателеседі.

Жануарлардың тіршілік ортасын дұрыс анықтайды.

Адамның жануарлар санының өзгеруіне әсер ететін әрекеттерін сипаттайды


3

Shape11 Адамның жануарлар санының өзгеруіне ететін әрекеттеріне мысал келтіруде қиналады.

Адамның жануарлар санының көбеюіне/азаюына әсер ететін әрекеттеріне мысал келтіруде қателіктер жібереді.

Shape12 Адамның жануарлар санының өзгеруіне әсер ететін әрекеттеріне мысал келтіреді.







Пәні: Жаратылыстану 2-т «Тірі табиғат. Адам» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Уақыт» ортақ тақырыбы аясында)

Shape13 Shape14 Shape15 Білім алушының аты-жөні:


Бағалау критерийі

Тап

сырма



Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Орналасуы бойынша адамның ішкі ағзаларын анықтайды

1

СShape16 уреттегі орны бойынша адамның ішкі ағзаларын анықтауда қиналады.

СShape17 уреттегі орны бойынша адамның ішкі ағзаларын анықтауда қателіктер жібереді: өкпе/жүрек/бауыр/ішеr

Shape18 Суреттегі орны бойынша адамның ішкі ағзаларын анықтайды.

Тыныс алу жүйесінің мүшелерін атайды және рөлін сипаттайды

2

Shape19 Тыныс алу жүйесінің мүшелерін анықтауда және рөлін сипаттауда қиналады.

Тыныс алу жүйесінің мүшелерін анықтауда/ тыныс алу мүшелерінің рөлін сипаттауда қателіктер жібереді.

ТShape20 ыныс алу жүйесінің мүшелерін анықтайды және рөлін сипаттайды.









Пәні: Жаратылыстану 2-т «Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Сәулет өнері», «Су-тіршілік көзі» ортақ тақырыптары аясында)

Shape21 Shape22 Shape23 Shape24 Shape25 Shape26 Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Тапсырма


Төмен

Орта

Жоғары

Табиғи және жасанды денелерді ажыратады


1

ТShape27 абиғи және жасанды денелерді ажыратуда қиналады

ТShape28 абиғи/ жасанды денелерді ажыратуда қателеседі.

ТShape29 абиғи және жасанды денелерді дұрыс ажыратады.

Заттардың агрегаттық күйлерін ажыратады

2

ЗShape30 аттардың агрегаттық күйлерін атауда қиналады.

Заттардың агрегаттық күйлерін атауда қателеседі.

ЗShape31 аттардың агрегаттық күйлерін дұрыс атайды.

Ауаның құрамын анықтайды


3

АShape32 уаның құрамына енетін газдарды атауда қиналады.

Ауаның құрамына енетін газдарды атауда қателеседі.

АShape33 уаның құрамына енетін газдарды дұрыс атайды.

Судың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын сипаттайды


4

СShape34 удың адам өміріндегі маңызын түсіндіруде қиналады.

СShape35 удың адам өміріндегі маңызын түсіндіруде қателіктер жібереді.

СShape36 удың адам өміріндегі маңызын түсіндіреді.








Пәні: Жаратылыстану 3-т «Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Су-тіршілік көзі» ортақ тақырыбы аясында)

Shape37 Shape38 Shape39 Shape40 Shape41 Shape42 Білім алушының аты-жөні:



Бағалау критерийі


Тап

сыр

ма


Төмен

Орта

Жоғары

Топырақтың негізгі құрамын анықтайды



1

ТShape43 опырақтың құрамына енетін заттарды анықтауда қиналады.

Топырақтың құрамына енетін заттарды анықтауда қателеседі.

ТShape44 опырақтың құрамына енетін заттарды дұрыс анықтайды.

опырақтың негізгі қасиеттерін атайды


2

ТShape45 опырақтың негізгі қасиеттерін анықтауда қиналады.

Топырақтың негізгі қасиеттерін анықтауда қателеседі.

ТShape46 опырақтың негізгі қасиеттерін дұрыс анықтайды.



Пәні: Жаратылыстану 3-т «Жер және ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика(«Өнер», «Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы аясында)

Білім алушының аты-жөні:



Бағалау критерийі

Тапсыр

ма






Төмен

Орта

Жоғары




Жер сфераларын ажыратады және сипаттайды



1

ЖShape47 ер сфераларын анықтауда және сипаттауда қиналады.

ЖShape48 ер сфераларын анықтауда/ жер сфераларын сипаттауда қателіктер жібереді.

ЖShape49 ер сфераларын анықтайды және сипаттайды.










Ғарышты игерудің маңызды оқиғалары туралы әңгімелейді Ғарышты зерттеудің маңызын сипаттайды



2

ҒShape50 арышты игерудің маңызды оқиғаларын және ғарышты зерттеудің маңызын сипаттауда қиналады.

ҒShape51 арышты игерудің маңызды оқиғаларын/ ғарышты зерттеудің маңызын сипаттауда қателіктер жібереді.

ҒShape52 арышты игерудің маңызды оқиғаларын және ғарышты зерттеудің маңызын сипаттайды.


















































Пәні: Жаратылыстану 4-т «Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Атақты тұлғалар» тақырыбы аясында)

Білім алушының аты-жөні:


Бағалау критерийі

Тап

сырма


Төмен

Орта

Жоғары

Серпімділік күші бақыланатын денелерді анықтайды


1

СShape53 ерпімділік күші бақыланатын денелерді анықтауда қиналады

СShape54 ерпімділік күші бақыланатын бірінші/екінші/үшінші денені анықтауда қателеседі.

СShape55 ерпімділік күші бақыланатын денелерді дұрыс анықтайды.

Ауырлық күшін анықтайды және мысал келтіреді

2

АShape56 уырлық күшін анықтауда және мысал келтіруде қиналады.

АShape57 уырлық күшін анықтауда/ ауырлық күшіне мысал келтіруде қателеседі.

Ауырлық күшін анықтайды және мысал келтіреді.

Үйкеліс күшін анықтайды және мысал келтіреді

3

ҮShape58 йкеліс күшін анықтауда және мысал келтіруде қиналады.

ҮShape59 йкеліс күшін анықтауда/ үйкеліс күшіне мысал келтіруде қателеседі.

Үйкеліс күшін анықтайды және мысал келтіреді.




Пәні: Жаратылыстану 4-т Shape60 Shape61 Shape62 Shape63 Shape64 Shape65 Shape66 Shape67 Shape68 «Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Демалыс мәдениеті, мерекелер» ортақ тақырыбы аясында) Shape69

Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Тапсырма



Төмен

Орта

Жоғары

Көлеңкенің пайда болу себебін түсіндіреді

1

КShape70 өлеңкенің пайда болу себебін түсіндіруде қиналады.

КShape71 өлеңкенің пайда болу себебін түсіндіруде қателеседі.

КShape72 өлеңкенің пайда болу себебін түсіндіреді.

Денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін сипаттайды



2

ЖShape73 арықты шағылыстыратын денелерді атауда және дененің жарықты шағылыстыру қасиетін сипаттауда қиналады.

ЖShape74 арықты шағылыстыратын денелерді атауда/ дененің жарықты шағылыстыру қасиетін сипаттауда қателеседі.

ЖShape75 арықты шағылыстыратын денелерді атайды және дененің жарықты шағылыстыру қасиетін сипаттайды.

Дыбыс күшінің қашықтыққа тәуелділігін анықтайды


3

ДShape76 ыбыс күшінің қашықтыққа тәуелділігін түсіндіруде қиналады.

ДShape77 ыбыс күшінің қашықтыққа тәуелділігін түсіндіруде қателеседі.

ДShape78 ыбыс күшінің қашықтыққа тәуелділігін түсіндіреді.



























Shape81 Shape80 Shape79



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.02.2019
1023
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі