Пәні: Жаратылыстану 1-т «Тірі табиғат. Өсімдіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Тірі табиғат», «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыптары аясында)
Білім
алушының аты-жөні: _______________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
|
|
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
||
|
Фотосинтез үдерісін сипаттайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
Өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына бейімделу жолдарын сипаттайды |
2 |
|
|
|
|
|
|
Адам әрекеттерінің өсімдіктер әлеміне тигізетін әсерін анықтайды |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Пәні: Жаратылыстану 1-т «Тірі табиғат.Жануарлар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Тірі табиғат» және «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыптары аясында)
Білім
алушының аты-жөні:
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды ажыратады |
1 |
|
|
|
|
Жануарлардың тіршілік ортасын анықтайды |
2 |
|
Су/құрлық-ауа/топырақ арасында тіршілік ететін жануарларды анықтауда қателеседі. |
Жануарлардың тіршілік ортасын дұрыс анықтайды. |
|
Адамның жануарлар санының өзгеруіне әсер ететін әрекеттерін сипаттайды |
3 |
|
Адамның жануарлар санының көбеюіне/азаюына әсер ететін әрекеттеріне мысал келтіруде қателіктер жібереді. |
|
Пәні: Жаратылыстану 2-т «Тірі табиғат. Адам» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Уақыт» ортақ тақырыбы аясында)
Білім
алушының аты-жөні:
|
Бағалау критерийі |
Тап сырма |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Орналасуы бойынша адамның ішкі ағзаларын анықтайды |
1 |
С |
С |
|
|
Тыныс алу жүйесінің мүшелерін атайды және рөлін сипаттайды |
2 |
|
Тыныс алу жүйесінің мүшелерін анықтауда/ тыныс алу мүшелерінің рөлін сипаттауда қателіктер жібереді. |
Т |
Пәні: Жаратылыстану 2-т «Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Сәулет өнері», «Су-тіршілік көзі» ортақ тақырыптары аясында)
Білім
алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
|
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Табиғи және жасанды денелерді ажыратады |
1 |
Т |
Т |
Т |
|
Заттардың агрегаттық күйлерін ажыратады |
2 |
З |
Заттардың агрегаттық күйлерін атауда қателеседі. |
З |
|
Ауаның құрамын анықтайды |
3 |
А |
Ауаның құрамына енетін газдарды атауда қателеседі. |
А |
|
Судың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын сипаттайды |
4 |
С |
С |
С |
Пәні: Жаратылыстану 3-т «Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Су-тіршілік көзі» ортақ тақырыбы аясында)
Білім
алушының аты-жөні:
|
Бағалау критерийі |
Тап сыр ма |
|
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Топырақтың негізгі құрамын анықтайды |
1 |
Т |
Топырақтың құрамына енетін заттарды анықтауда қателеседі. |
Т |
|
опырақтың негізгі қасиеттерін атайды |
2 |
Т |
Топырақтың негізгі қасиеттерін анықтауда қателеседі. |
Т |
Пәні: Жаратылыстану 3-т «Жер және ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика(«Өнер», «Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы аясында)
Білім алушының аты-жөні:
|
Бағалау критерийі |
Тапсыр ма |
|
|
|
|
|||||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
|
|||||
|
Жер сфераларын ажыратады және сипаттайды |
1 |
Ж |
Ж |
Ж |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Ғарышты игерудің маңызды оқиғалары туралы әңгімелейді Ғарышты зерттеудің маңызын сипаттайды |
2 |
Ғ |
Ғ |
Ғ |
|
|
|
|||
Пәні: Жаратылыстану 4-т «Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Атақты тұлғалар» тақырыбы аясында)
Білім алушының аты-жөні:
|
Бағалау критерийі |
Тап сырма |
|
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Серпімділік күші бақыланатын денелерді анықтайды |
1 |
С |
С |
С |
|
Ауырлық күшін анықтайды және мысал келтіреді |
2 |
А |
А |
Ауырлық күшін анықтайды және мысал келтіреді. |
|
Үйкеліс күшін анықтайды және мысал келтіреді |
3 |
Ү |
Ү |
Үйкеліс күшін анықтайды және мысал келтіреді. |
Пәні: Жаратылыстану
4-т
«Табиғат физикасы» бөлімі
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика («Демалыс мәдениеті, мерекелер» ортақ
тақырыбы аясында) ![]()
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма
|
|
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Көлеңкенің пайда болу себебін түсіндіреді |
1 |
К |
К |
К |
|
Денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін сипаттайды |
2 |
Ж |
Ж |
Ж |
|
Дыбыс күшінің қашықтыққа тәуелділігін анықтайды |
3 |
Д |
Д |
Д |
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Рубрика 3 сынып жаратылыстану
Рубрика 3 сынып жаратылыстану
Пәні: Жаратылыстану 1-т «Тірі табиғат. Өсімдіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Тірі табиғат», «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыптары аясында)
Білім
алушының аты-жөні: _______________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
|
|
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
||
|
Фотосинтез үдерісін сипаттайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
Өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына бейімделу жолдарын сипаттайды |
2 |
|
|
|
|
|
|
Адам әрекеттерінің өсімдіктер әлеміне тигізетін әсерін анықтайды |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Пәні: Жаратылыстану 1-т «Тірі табиғат.Жануарлар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Тірі табиғат» және «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыптары аясында)
Білім
алушының аты-жөні:
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды ажыратады |
1 |
|
|
|
|
Жануарлардың тіршілік ортасын анықтайды |
2 |
|
Су/құрлық-ауа/топырақ арасында тіршілік ететін жануарларды анықтауда қателеседі. |
Жануарлардың тіршілік ортасын дұрыс анықтайды. |
|
Адамның жануарлар санының өзгеруіне әсер ететін әрекеттерін сипаттайды |
3 |
|
Адамның жануарлар санының көбеюіне/азаюына әсер ететін әрекеттеріне мысал келтіруде қателіктер жібереді. |
|
Пәні: Жаратылыстану 2-т «Тірі табиғат. Адам» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Уақыт» ортақ тақырыбы аясында)
Білім
алушының аты-жөні:
|
Бағалау критерийі |
Тап сырма |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Орналасуы бойынша адамның ішкі ағзаларын анықтайды |
1 |
С |
С |
|
|
Тыныс алу жүйесінің мүшелерін атайды және рөлін сипаттайды |
2 |
|
Тыныс алу жүйесінің мүшелерін анықтауда/ тыныс алу мүшелерінің рөлін сипаттауда қателіктер жібереді. |
Т |
Пәні: Жаратылыстану 2-т «Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Сәулет өнері», «Су-тіршілік көзі» ортақ тақырыптары аясында)
Білім
алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
|
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Табиғи және жасанды денелерді ажыратады |
1 |
Т |
Т |
Т |
|
Заттардың агрегаттық күйлерін ажыратады |
2 |
З |
Заттардың агрегаттық күйлерін атауда қателеседі. |
З |
|
Ауаның құрамын анықтайды |
3 |
А |
Ауаның құрамына енетін газдарды атауда қателеседі. |
А |
|
Судың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын сипаттайды |
4 |
С |
С |
С |
Пәні: Жаратылыстану 3-т «Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Су-тіршілік көзі» ортақ тақырыбы аясында)
Білім
алушының аты-жөні:
|
Бағалау критерийі |
Тап сыр ма |
|
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Топырақтың негізгі құрамын анықтайды |
1 |
Т |
Топырақтың құрамына енетін заттарды анықтауда қателеседі. |
Т |
|
опырақтың негізгі қасиеттерін атайды |
2 |
Т |
Топырақтың негізгі қасиеттерін анықтауда қателеседі. |
Т |
Пәні: Жаратылыстану 3-т «Жер және ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика(«Өнер», «Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы аясында)
Білім алушының аты-жөні:
|
Бағалау критерийі |
Тапсыр ма |
|
|
|
|
|||||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
|
|||||
|
Жер сфераларын ажыратады және сипаттайды |
1 |
Ж |
Ж |
Ж |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Ғарышты игерудің маңызды оқиғалары туралы әңгімелейді Ғарышты зерттеудің маңызын сипаттайды |
2 |
Ғ |
Ғ |
Ғ |
|
|
|
|||
Пәні: Жаратылыстану 4-т «Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика («Атақты тұлғалар» тақырыбы аясында)
Білім алушының аты-жөні:
|
Бағалау критерийі |
Тап сырма |
|
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Серпімділік күші бақыланатын денелерді анықтайды |
1 |
С |
С |
С |
|
Ауырлық күшін анықтайды және мысал келтіреді |
2 |
А |
А |
Ауырлық күшін анықтайды және мысал келтіреді. |
|
Үйкеліс күшін анықтайды және мысал келтіреді |
3 |
Ү |
Ү |
Үйкеліс күшін анықтайды және мысал келтіреді. |
Пәні: Жаратылыстану
4-т
«Табиғат физикасы» бөлімі
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика («Демалыс мәдениеті, мерекелер» ортақ
тақырыбы аясында) ![]()
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма
|
|
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Көлеңкенің пайда болу себебін түсіндіреді |
1 |
К |
К |
К |
|
Денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін сипаттайды |
2 |
Ж |
Ж |
Ж |
|
Дыбыс күшінің қашықтыққа тәуелділігін анықтайды |
3 |
Д |
Д |
Д |
![]()
шағым қалдыра аласыз













