Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Рухани денсаулық-өмірдің мәні
|
Бөлім: |
3-бөлім. Денсаулық — зор байлық. Лексика. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Садуова Ж |
|
Күні: |
14.10.2024ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Рухани денсаулық-өмірдің мәні |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата біледі; фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданады ЕББҚ |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||||||||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Алдыңғы білімдерін пысықтау мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады |
|
Дискриптор Әр дұрыс жауапқа 1 балл Тапсырманы дұрыс орындауы 1 балл |
|
||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Тақтада ілінген мақал-мәтелдерге оқушылардың назарын аудартып, мақал-мәтелдердің маңызын айтқызап, жаңа сабақтың тақырыбын аштырады. Сабақ мақсатын таныстырады Оқушыларды топқа бөледі |
Тақтада ілінген мақал-мәтелдердің мағынасын айтып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады. |
Дискриптор Жарайсың! Керемет! |
|
||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 35 мин. |
Оқушыларға мәтінді тыңдата отырып, сұрақ қояды. Бірауыз сөздің адам денсаулығына тигізер әсері қандай? Өлеңдегі жанды байытатын немесе жанды жүдететін ойды қандай сөз қолданыстары беріп тұр |
Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап береді. |
Жарайсың! Тамаша! |
Оқулық, жұмыс дәптері |
||||||
|
|
3-Тапсырма Қазақ халқының “Жаны саудың тәні сау” деген нақыл сөзін “Дербес пікір жазу” әдісі арқылы орындатады. ЕББҚ: “Жаны саудың тәні сау” деген нақыл сөздің мағынасын ашады |
3-Тапсырма Қазақ халқының “Жаны саудың тәні сау” деген нақыл сөзін “Дербес пікір жазу” әдісі арқылы орындайды |
Дискриптор Пікір жазады-1 балл Дәлел келтіреді-1балл Мысал келтіреді-1 балл Қарсы пікір айтады-1 балл Қарсы пікірді жоққа шығаратын мысал айтады-1 балл Қорытынды-1балл Жалпы- 6 балл |
|
||||||
|
|
“Журналист пен халық” әдісі арқылы орындату Мәтінді оқытып, мәтіндегі ақпаратты журналистер хабарлайды. Берілген ақпаратты халық талдап, қорытынды шығарады. |
4-Тапсырма “Журналист пен халық” әдісі арқылы орындату Мәтінді оқытып, мәтіндегі ақпаратты журналистер хабарлайды. Берілген ақпаратты халық талдап, қорытынды шығарады |
Дескриптор Мәтіннен ақпараттарды тауып, хабарлайды-1 балл Мәтінді талқылап, қорытынды жасайды-1 балл |
|
||||||
|
Жеке жұмыс |
Дәптерлеріне мақалдың жалғасын тауып жазады Жақсы сөз.............. Жылы жылы сөйлесең...................................... Жақсы адамның ашуы................ |
Оқушылар дәптерлеріне мақалдың жалғасын тауып, толықтырып жазады |
Дискриптор Жарайсың! Керемет! |
|
||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Рухани денсаулық - өмірдің мәні
Рухани денсаулық - өмірдің мәні
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Рухани денсаулық-өмірдің мәні
|
Бөлім: |
3-бөлім. Денсаулық — зор байлық. Лексика. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Садуова Ж |
|
Күні: |
14.10.2024ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Рухани денсаулық-өмірдің мәні |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата біледі; фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданады ЕББҚ |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||||||||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Алдыңғы білімдерін пысықтау мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады |
|
Дискриптор Әр дұрыс жауапқа 1 балл Тапсырманы дұрыс орындауы 1 балл |
|
||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Тақтада ілінген мақал-мәтелдерге оқушылардың назарын аудартып, мақал-мәтелдердің маңызын айтқызап, жаңа сабақтың тақырыбын аштырады. Сабақ мақсатын таныстырады Оқушыларды топқа бөледі |
Тақтада ілінген мақал-мәтелдердің мағынасын айтып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады. |
Дискриптор Жарайсың! Керемет! |
|
||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 35 мин. |
Оқушыларға мәтінді тыңдата отырып, сұрақ қояды. Бірауыз сөздің адам денсаулығына тигізер әсері қандай? Өлеңдегі жанды байытатын немесе жанды жүдететін ойды қандай сөз қолданыстары беріп тұр |
Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап береді. |
Жарайсың! Тамаша! |
Оқулық, жұмыс дәптері |
||||||
|
|
3-Тапсырма Қазақ халқының “Жаны саудың тәні сау” деген нақыл сөзін “Дербес пікір жазу” әдісі арқылы орындатады. ЕББҚ: “Жаны саудың тәні сау” деген нақыл сөздің мағынасын ашады |
3-Тапсырма Қазақ халқының “Жаны саудың тәні сау” деген нақыл сөзін “Дербес пікір жазу” әдісі арқылы орындайды |
Дискриптор Пікір жазады-1 балл Дәлел келтіреді-1балл Мысал келтіреді-1 балл Қарсы пікір айтады-1 балл Қарсы пікірді жоққа шығаратын мысал айтады-1 балл Қорытынды-1балл Жалпы- 6 балл |
|
||||||
|
|
“Журналист пен халық” әдісі арқылы орындату Мәтінді оқытып, мәтіндегі ақпаратты журналистер хабарлайды. Берілген ақпаратты халық талдап, қорытынды шығарады. |
4-Тапсырма “Журналист пен халық” әдісі арқылы орындату Мәтінді оқытып, мәтіндегі ақпаратты журналистер хабарлайды. Берілген ақпаратты халық талдап, қорытынды шығарады |
Дескриптор Мәтіннен ақпараттарды тауып, хабарлайды-1 балл Мәтінді талқылап, қорытынды жасайды-1 балл |
|
||||||
|
Жеке жұмыс |
Дәптерлеріне мақалдың жалғасын тауып жазады Жақсы сөз.............. Жылы жылы сөйлесең...................................... Жақсы адамның ашуы................ |
Оқушылар дәптерлеріне мақалдың жалғасын тауып, толықтырып жазады |
Дискриптор Жарайсың! Керемет! |
|
||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||||||
шағым қалдыра аласыз
















