|
САБАҚ: |
«Рухани жаңғыру –ел болашағы» |
||
|
Күні: 04.09.2018 |
Мұғалімнің есімі: Чаргинова Асия Берикбаевна |
||
|
СЫНЫП: 5 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың туған жеріне, еліне, деген сүйіспеншіліктері артады. Болашаққа деген сенімі, ой-өрісі дамиды. Оқушылар елінің мұрасын қастерлеп, оны жалғастырушы азамат болуға тәрбиеленеді.
|
||
|
Ресурстар |
Интербелсенді тақта, суреттер, қанатты сөздер,слаидтар, тақырыпқа байланысты нақыл сөздер |
||
|
Сабақтың түрі: |
Танымдық сабақ |
||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы
|
Психологиялық дайындық: Табиғаттан нәр алған ғой жанымыз, Жер бетінің ажары ол – сәніміз. Туған өлке табиғатын аялап, Ұсынайық жүрек нәрін бәріміз. өзжұмбақ шешу арқылы тақырыпты ашу. 1. Біздің еліміз қалай аталады? 2. Рәміздеріміздің бірі 3. Орман неден құралады? 4. Бал жинайтын жәндік? 5. Пайдалы қазба 6. Қамбар ата төлі 7. Рәміздердің бірі. 8. Астанадағы Қазақстан символы? ҚазақстанТуАғаш Ара МұнайЖылқы Елтаңба,Бәйтерек Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаев өзінің «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру» атты мақаласында өлкетану бағытындағы «Туған жер» бағдарламасын қолға алуды ұсынды. .Осы бағыттыңжүзеге асырылуына сендер де туған жерді дәріптеу, құрметтеуарқылы үлес қосаса аласыңдар. Біздің Отанымыздың табиғаты бай алуан түрлі: өзен - көлі, кең даласы, жасыл орманы, жайқалған егісі көз тартады. Біздің еліміз – пайдалы қазбалардың қоймасы. Әрине, біз Отанымыздың осындай байлығы барына қуанамыз. Қуануға,мақтануға да тиіспіз. Елімізтәуелсіз, дербес ел атанды. Ел өз қалауымен президентті сайлап, Ата Заңымыз бен мемлекеттік рәміздерді қабылдадық Ана тіл-қазақ тілі мемлекеттік тіл болып жарияланды. Қазақстанның астанасы – Астана қаласы. Ол күннен күнге жаңарып, жаңа белестерге көтерілуде. Мемлекет Басшысының «Рухани жаңғыру» жөніндегі бастамасына сәйкес бүгінде еліміздегі тарихи ескерткіштер мен киелі жерлердің мән-маңызы жан-жақты зерделеніп жатыр. М.Мақатаев Мен оның түнін сүйем, күнін сүйем, Ағынды өзен, асқар тау, гүлін сүйем. Мен оның қасиетті тілін сүйем, Мен оның құдіретті үнін сүйем. Бар жәндігін сүйемін қыбырлаған, Бәрі маған: «Отан» деп сыбырлаған. Жаным менің, Кеудемді жарып шық та, Бозторғайы бол оның шырылдаған! Отан! Отан! Бәрінен биік екен. Мен оны мәңгілікке сүйіп өтем. Отанды сүймеуің де күйік екен, Отанды сүйгенің де күйік екен... Туған өлкем ( Өтебай Тұрманжанов) Көгінде күн нұрын төккен, Жерінде гүл жұпар сепкен. Неткен сұлу, неткен көркем, Осы менің туған өлкем. Алтын дәнді даласы бар, Ақ күмістей қаласы бар. Неткен сұлу, неткен көркем, Осы менің туған өлкем. Ер еңбегі шалқып, тасқан, Ел еркіндей бақыт тапқан. Неткен сұлу, неткен көркем, Осы менің туған өлкем. |
Видео |
|
|
Сабақтың аяқталуы Кері байланыс |
Балалар, «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында білімге қатысты көптеген жаңашылдықтың жүзеге асып жатқанын білеміз. Соның бірі – үштілділік. Болашақта латын әріпіне көшетініміз деүлкен бастама болмақ. Ендеше, туған жерге деген ыстық ықыласымызды орыс, ағылшын тілінде де жеткізіп көрсек. «Соңғы сөзді мен айтамын....» әдісі бойынша кері байланыс жасау |
|
|
|
САБАҚ: |
Қарттарым асыл қазынам |
||
|
Күні: 02.10.2018 |
Мұғалімнің есімі: Чаргинова Асия Берикбаевна |
||
|
СЫНЫП: 5 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға ұлттық қадір-қасиеттер, имандылық, үлкенді қадірлеу, үлкенге ізет, кішіге құрмет көрсету керектігін түсіндіру. Оқушыларға еңбекті сүюге, Отанымыздың білікті де білімді адал азаматы болуға тәрбиелеу. Өз бетінше қорытынды жасауға, өз ойын ашық жеткізе білуге, ізденіске дағдыландыру. Ойлау қабілеттерін дамыту |
||
|
Ресурстар |
Интербелсенді тақта, суреттер, қанатты сөздер,слаидтар, тақырыпқа байланысты нақыл сөздер |
||
|
Сабақтың түрі: |
Танымдық сабақ |
||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы
|
Неткен шіркін уақыт десеңші, осылайша ортамызда жүрген қарияларымыздың бір кезде елі, халқы, келешек ұрпағы үшін жасаған игі істері ерекше орын алады. Қазіргі кезде біздің мемлекетімізде қарттарға үлкен мән беріп, көңіл аударып, жан- жақты үкімет тарапынан қамқорлық жасалуда. Қазақстанның өсіп- өркендеуіне, еліміздің бейбітшілік тыныш өмір кешуіне өз үлестерін қосқан осы ардақты да аяулы қарттарымыздың арқасы деп есептейміз. Міне, енді қарттар күні саналы ғұмырларын Отан деп, тынымсыз еңбектерімен мемлекетіміздің негізін салуға жол ашқан алдыңғы буын аға- апаларымыздың төл мерекесі. Олардың өмір жолдары бүгінгі ұрпаққа табылмас қазына.
Әр оқушының пікірінен кейін өз ойларын айтып, оқушы жауабына сараптама жасйды. |
Видео |
|
|
Сабақтың аяқталуы Кері байланыс |
Қазақтар – « Төріңнен қарт
кетпесін» деп тілеген халық. Жасы үлкенге құрмет ету, қарттың
бүгілген беліне сүйеу болу – біздің ата дәстүріміз. «Бабаларым, рахмет
сендерге! міне, балалар, біз өзіміздің
ата-әжелеріміз алдында қарыздармыз. Ол қарызымызды тек жақсы тәрбие
арқылы, адамгершілігі мол, мейірімді болу арқылы ғана, оларды
көрген жерде құрметтеп сыйлау арқылы ғана қайтара
аламыз. «Соңғы сөзді мен айтамын» әдісі бойынша кері байланыс жасау. Қарттарымызды ардақтап өтейік! Оларды сыйлаңдар, қадірлеңдер! |
|
|
|
САБАҚ: |
Ұстаз ұлы есім |
||
|
Күні: 09.10.2018 |
Мұғалімнің есімі: Чаргинова Асия Берикбаевна |
||
|
СЫНЫП: 5 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларды ұстаздарды, олардың тәрбиесі мен еңбегін дәріптеуге, ұстазды құрметтеу мен сыйлауға тәрбиелеу. Білім мен біліктілік ұстаз еңбегінен бастау алатынын оқушы санасына жеткізу. |
||
|
Ресурстар |
Интербелсенді тақта, суреттер, қанатты сөздер,слаидтар, тақырыпқа байланысты нақыл сөздер |
||
|
Сабақтың түрі: |
Танымдық сабақ |
||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы
|
Ұстаздық өте жауапты мамандық
екені баршамызға белгілі. Ол – мектептің де, қоғамның да, ғылымның
да, білімнің де, ұлттың да, адамгершілік пен ерліктің де, жақсы
мінез бен ақындықтың да нағыз жандыөкілі. Ол – әрі ғалым, әрі
шешен, әрі көшбасшы.Ұстаз – мейірім, махаббат, сүйіспеншілік,
жанашырлық сезімдерінің көрігі. Ұстаз – білім беру сапасын арттыру
саясатын тікелей жүзеге асырушы.Ол – мемлекетімізді құрметтеу
жауапкершілігін шәкірттеріне жеткізіп дарытушы. Ұстаз - ұлағатты
есім. Күн сәулесі өмірге қандай жарық берсе, ұстаз есімі де
шәкірттерге күндей жарық береді. |
Видео |
|
|
Сабақтың аяқталуы Кері байланыс |
Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні ғылым иесі ғалым да, ел қорғаған батыр да, тілінен бал тамған ақын да, тегеуріні темір балқытқан жұмысшы да, егін салған диқан да, мал бағып терін төккен шопан да, көк күмбезінен әрі өткен ғарышкер де бәрі-бәрі ұстаздан білім, тәлім алған, сондықтан ұлағатты ұстаздар сіздерге бүкіл адам баласы құрметпен бас иеді.
«Соңғы сөзді мен айтамын» әдісі бойынша кері байланыс жасау. |
|
|
|
САБАҚ: |
Табиғат әлеміне саяхат |
||
|
Күні: 16.10.2018 |
Мұғалімнің есімі: Чаргинова Асия Берикбаевна |
||
|
СЫНЫП: 5 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың мақсаты |
“Табиғат” құндылығының маныздылығы туралы түсінік беру.Табиғат пен адамның үйлесімділігі туралы түсіндіру.Табиғат байлықтарын бағалауға, қадірлей білуге, табиғатқа қамқорлыкпен қарай білуге тәрбиелеу, салауаттық өмір салтына тәрбиелеу. Табиғат әсемдігін қабылдай білу дағдыларын қалыптастыру. |
||
|
Ресурстар |
Интербелсенді тақта, суреттер, қанатты сөздер,слаидтар, тақырыпқа байланысты нақыл сөздер |
||
|
Сабақтың түрі: |
Танымдық сабақ |
||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы
|
- Балалар, табиғатты аң, құстарсыз елестетіп көріңдерші. Құстың сайраған үні жоқ жерде, жан-жануарлардың қайнаған тіршілігі жоқ жерде табиғат сұлу болмақ емес. Олардың да адамдарға үйретері мен оғындырары мол. Сондықтан табиғаттың сәні болған, тіршілікті жандандырған аң, құстардың табиғатқа бізге берген сыйы деп түсініп, оларға қамқор болумыз керек.Балалар, енді «жер», «су», «ауа», «өсімдік» атты топтарға бөлініп, олардың адамға пайдасы және адамның оларға тигізер пайдасын әңгімелейміз. 1-тапсырма: табиғаттың адамға пайдасы: 2-тапсырма: адамның табиғатқа пайдасы. «Жер» тобы: 1. Біз адамға нан, жеміс-жидектер береміз. Адам біздің қойнауымызға түрлі дақылдар егеді.Біз ол дақылдарды жомарт қолымызбен молынан қайырамыз. Біздің қойнауымызда әртүрлі жеміс,ағаш, шөп өсіп жетіледі. Қаншама аң-жануарлар, адамдар тіршілік етеді. Осылайша адамдар бізбен жомарттықты, дарқандықты үйренеді. 2.Адамдар жер-анамызды қашаннан бері аялап келеді. Қойнауынан шығып жатқан байлығын пайдаланып қана қоймай оның тазалығына көп мән берген. Жерді анамыз деп қадірлеп отыруды өздеріне міндет санайды. «Су» тобы: 1. Біз барлық адамдарға, тірі жанға тіпті табиғатқа тазалыық сыйлаймыз. Гүлдер мен ағаштары жайқалып өсуі үшін жасыл желекке нәр береміз. Шөлдегенге сусын боламыз. Шаршағанның денесін сергітерміз. Біздің арқамызда жайқала өскен гүлдер мен өсімдіктер адамға сұлулық сыйлайды. 2. Адамдар судың қадірін дақсы біледі.Су көздерінің таза болуына, бұлақ, бастауларының маңы бітеліп тынысы тарылмауына өз үлестерін қосады. Су көздерін ашып қана қоймай ол жерлерге ағаш егіп, гүл егіп көркейтеді.Адамдар суды үнемдеп пайдалануы да ұмытқан емес. «Ауа» тобы: 1.Адамның жақсы демалып, дұрыс тынығуына ауаның пайдасы мол. Айналадағы жан-жануарлар да, өсімдіктер де, адамдар да ауасыз тіршілік ете алмайды. 2. Адам баласы ауаның өз денсаулығы үшін керек екенін біледі. Сол үшін де ауаның таза болуына, улы заттармен бұзылмауына көп мән береді. Ауаны таза сақтайын өсімдіктерді де көп егіп күтімге алады. «Өсімдік» тобы: 1.Адамдар өсімдіктің арқасында таза ауамен дем алады. Өсімдіктер адамға әдемілік, сұлулық сыйлайды. Түрлі гүлдерді бір-біріне сыйлап, адамдар бір-бірінің көңіл күйлерін көтереді. 2. Адамдар өсімдіктердіңөздеріне таза ауа сыйлайтынын, әдемілік сыйлайтынын жақсы түсінеді.Олардыңкейбір түрлерінің дәрілік, емдік қасиеттерінің барын біледі. Сондықтан әр адам баласы өсімдіктерді күтімге алып, жақсы өсуіне жағдай жасайды. Міне, балалар, табиғат дегеніміз-аң, құс, өсімдік,тау, тас, өзен, көл.Олардың барлығы Табиғаттың бізге берген сыйы.Енді балалар, мына әңгімені тыңдап көрелікші……. «Қарлығаштың ұясы» (Сәбит Дүйсенбиев) (оқып беру) Сұрақтар: Қарлығаш не үшін үйге ұя салды деп ойлайсыңдар? Гүлжамалдың құрбысының әрекеті дұрыс па? Сендер олардың орнында болсаңдар, не істер едіңдер? Қарлығаш Гүлжамалдың үйіне неліктен қайта ұя салмады? Дұрыс айтасыңдар, балалар, Гүлжамалдың құрбысы үлкен қателік жасады.Табиғат-ана құспен достассын, оның балапандарына қамқорлық жасасын деп екі қызға сый жасаған еді. Олар бұл сыйды дұрыс қабылдаған жоқ. - Көрдіңдер ме, балалар, құстарда тыныштықты қалайды. Олар да қамқор бола білмеген адамдарға рендиді. Ал қарлығаш адамдарға жақын ұшып, кімнің үйіне ұя салса , сол үйге тыныштық пен бақыт келеді деп ұяны бұзбаған, балапандарына қамқор болған. - Иә, балалар, құстардыда қорғай біліңдер.Қыста бүрісіп отырған торғайларға жем шашуды ұмытпаңдар. Өйткені олар сендердей қамқор достарына сеніп, қыста қалады емеспе? Ал көктемде ұшып жететін жыл құстары шаршасада сендерге сеніп, сендерді сағынып алыстан ұшып келеді. Оларғада ұя жасап, жемшашар әзірлеп күтіп алыңдар. Бір ойланып қаласың. Өсіруге баланы, Құстар ұя салады. Оқушылар: Балалық қып қызбайық! Құс ұясын бұзбайық! Жұмырқасын алмайық! Обалына қалмайық! Тақия тұзақ салмайық Қарғысына қалмайық! Әдейі көздеп атпайық! Көп күнәга батпайық! Мұғалім:
Балалар, мұны ұғыңдар,
байлығын,
бұлбұлсың қырдан,
|
Видео |
|
|
Сабақтың аяқталуы Кері байланыс |
« Туған жерге сағыныш» әні хормен орындалады
«Соңғы сөзді мен айтамын» әдісі бойынша кері байланыс жасау. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Рухани жаңғыру - ел болашағы
Рухани жаңғыру - ел болашағы
|
САБАҚ: |
«Рухани жаңғыру –ел болашағы» |
||
|
Күні: 04.09.2018 |
Мұғалімнің есімі: Чаргинова Асия Берикбаевна |
||
|
СЫНЫП: 5 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың туған жеріне, еліне, деген сүйіспеншіліктері артады. Болашаққа деген сенімі, ой-өрісі дамиды. Оқушылар елінің мұрасын қастерлеп, оны жалғастырушы азамат болуға тәрбиеленеді.
|
||
|
Ресурстар |
Интербелсенді тақта, суреттер, қанатты сөздер,слаидтар, тақырыпқа байланысты нақыл сөздер |
||
|
Сабақтың түрі: |
Танымдық сабақ |
||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы
|
Психологиялық дайындық: Табиғаттан нәр алған ғой жанымыз, Жер бетінің ажары ол – сәніміз. Туған өлке табиғатын аялап, Ұсынайық жүрек нәрін бәріміз. өзжұмбақ шешу арқылы тақырыпты ашу. 1. Біздің еліміз қалай аталады? 2. Рәміздеріміздің бірі 3. Орман неден құралады? 4. Бал жинайтын жәндік? 5. Пайдалы қазба 6. Қамбар ата төлі 7. Рәміздердің бірі. 8. Астанадағы Қазақстан символы? ҚазақстанТуАғаш Ара МұнайЖылқы Елтаңба,Бәйтерек Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаев өзінің «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру» атты мақаласында өлкетану бағытындағы «Туған жер» бағдарламасын қолға алуды ұсынды. .Осы бағыттыңжүзеге асырылуына сендер де туған жерді дәріптеу, құрметтеуарқылы үлес қосаса аласыңдар. Біздің Отанымыздың табиғаты бай алуан түрлі: өзен - көлі, кең даласы, жасыл орманы, жайқалған егісі көз тартады. Біздің еліміз – пайдалы қазбалардың қоймасы. Әрине, біз Отанымыздың осындай байлығы барына қуанамыз. Қуануға,мақтануға да тиіспіз. Елімізтәуелсіз, дербес ел атанды. Ел өз қалауымен президентті сайлап, Ата Заңымыз бен мемлекеттік рәміздерді қабылдадық Ана тіл-қазақ тілі мемлекеттік тіл болып жарияланды. Қазақстанның астанасы – Астана қаласы. Ол күннен күнге жаңарып, жаңа белестерге көтерілуде. Мемлекет Басшысының «Рухани жаңғыру» жөніндегі бастамасына сәйкес бүгінде еліміздегі тарихи ескерткіштер мен киелі жерлердің мән-маңызы жан-жақты зерделеніп жатыр. М.Мақатаев Мен оның түнін сүйем, күнін сүйем, Ағынды өзен, асқар тау, гүлін сүйем. Мен оның қасиетті тілін сүйем, Мен оның құдіретті үнін сүйем. Бар жәндігін сүйемін қыбырлаған, Бәрі маған: «Отан» деп сыбырлаған. Жаным менің, Кеудемді жарып шық та, Бозторғайы бол оның шырылдаған! Отан! Отан! Бәрінен биік екен. Мен оны мәңгілікке сүйіп өтем. Отанды сүймеуің де күйік екен, Отанды сүйгенің де күйік екен... Туған өлкем ( Өтебай Тұрманжанов) Көгінде күн нұрын төккен, Жерінде гүл жұпар сепкен. Неткен сұлу, неткен көркем, Осы менің туған өлкем. Алтын дәнді даласы бар, Ақ күмістей қаласы бар. Неткен сұлу, неткен көркем, Осы менің туған өлкем. Ер еңбегі шалқып, тасқан, Ел еркіндей бақыт тапқан. Неткен сұлу, неткен көркем, Осы менің туған өлкем. |
Видео |
|
|
Сабақтың аяқталуы Кері байланыс |
Балалар, «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында білімге қатысты көптеген жаңашылдықтың жүзеге асып жатқанын білеміз. Соның бірі – үштілділік. Болашақта латын әріпіне көшетініміз деүлкен бастама болмақ. Ендеше, туған жерге деген ыстық ықыласымызды орыс, ағылшын тілінде де жеткізіп көрсек. «Соңғы сөзді мен айтамын....» әдісі бойынша кері байланыс жасау |
|
|
|
САБАҚ: |
Қарттарым асыл қазынам |
||
|
Күні: 02.10.2018 |
Мұғалімнің есімі: Чаргинова Асия Берикбаевна |
||
|
СЫНЫП: 5 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға ұлттық қадір-қасиеттер, имандылық, үлкенді қадірлеу, үлкенге ізет, кішіге құрмет көрсету керектігін түсіндіру. Оқушыларға еңбекті сүюге, Отанымыздың білікті де білімді адал азаматы болуға тәрбиелеу. Өз бетінше қорытынды жасауға, өз ойын ашық жеткізе білуге, ізденіске дағдыландыру. Ойлау қабілеттерін дамыту |
||
|
Ресурстар |
Интербелсенді тақта, суреттер, қанатты сөздер,слаидтар, тақырыпқа байланысты нақыл сөздер |
||
|
Сабақтың түрі: |
Танымдық сабақ |
||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы
|
Неткен шіркін уақыт десеңші, осылайша ортамызда жүрген қарияларымыздың бір кезде елі, халқы, келешек ұрпағы үшін жасаған игі істері ерекше орын алады. Қазіргі кезде біздің мемлекетімізде қарттарға үлкен мән беріп, көңіл аударып, жан- жақты үкімет тарапынан қамқорлық жасалуда. Қазақстанның өсіп- өркендеуіне, еліміздің бейбітшілік тыныш өмір кешуіне өз үлестерін қосқан осы ардақты да аяулы қарттарымыздың арқасы деп есептейміз. Міне, енді қарттар күні саналы ғұмырларын Отан деп, тынымсыз еңбектерімен мемлекетіміздің негізін салуға жол ашқан алдыңғы буын аға- апаларымыздың төл мерекесі. Олардың өмір жолдары бүгінгі ұрпаққа табылмас қазына.
Әр оқушының пікірінен кейін өз ойларын айтып, оқушы жауабына сараптама жасйды. |
Видео |
|
|
Сабақтың аяқталуы Кері байланыс |
Қазақтар – « Төріңнен қарт
кетпесін» деп тілеген халық. Жасы үлкенге құрмет ету, қарттың
бүгілген беліне сүйеу болу – біздің ата дәстүріміз. «Бабаларым, рахмет
сендерге! міне, балалар, біз өзіміздің
ата-әжелеріміз алдында қарыздармыз. Ол қарызымызды тек жақсы тәрбие
арқылы, адамгершілігі мол, мейірімді болу арқылы ғана, оларды
көрген жерде құрметтеп сыйлау арқылы ғана қайтара
аламыз. «Соңғы сөзді мен айтамын» әдісі бойынша кері байланыс жасау. Қарттарымызды ардақтап өтейік! Оларды сыйлаңдар, қадірлеңдер! |
|
|
|
САБАҚ: |
Ұстаз ұлы есім |
||
|
Күні: 09.10.2018 |
Мұғалімнің есімі: Чаргинова Асия Берикбаевна |
||
|
СЫНЫП: 5 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларды ұстаздарды, олардың тәрбиесі мен еңбегін дәріптеуге, ұстазды құрметтеу мен сыйлауға тәрбиелеу. Білім мен біліктілік ұстаз еңбегінен бастау алатынын оқушы санасына жеткізу. |
||
|
Ресурстар |
Интербелсенді тақта, суреттер, қанатты сөздер,слаидтар, тақырыпқа байланысты нақыл сөздер |
||
|
Сабақтың түрі: |
Танымдық сабақ |
||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы
|
Ұстаздық өте жауапты мамандық
екені баршамызға белгілі. Ол – мектептің де, қоғамның да, ғылымның
да, білімнің де, ұлттың да, адамгершілік пен ерліктің де, жақсы
мінез бен ақындықтың да нағыз жандыөкілі. Ол – әрі ғалым, әрі
шешен, әрі көшбасшы.Ұстаз – мейірім, махаббат, сүйіспеншілік,
жанашырлық сезімдерінің көрігі. Ұстаз – білім беру сапасын арттыру
саясатын тікелей жүзеге асырушы.Ол – мемлекетімізді құрметтеу
жауапкершілігін шәкірттеріне жеткізіп дарытушы. Ұстаз - ұлағатты
есім. Күн сәулесі өмірге қандай жарық берсе, ұстаз есімі де
шәкірттерге күндей жарық береді. |
Видео |
|
|
Сабақтың аяқталуы Кері байланыс |
Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні ғылым иесі ғалым да, ел қорғаған батыр да, тілінен бал тамған ақын да, тегеуріні темір балқытқан жұмысшы да, егін салған диқан да, мал бағып терін төккен шопан да, көк күмбезінен әрі өткен ғарышкер де бәрі-бәрі ұстаздан білім, тәлім алған, сондықтан ұлағатты ұстаздар сіздерге бүкіл адам баласы құрметпен бас иеді.
«Соңғы сөзді мен айтамын» әдісі бойынша кері байланыс жасау. |
|
|
|
САБАҚ: |
Табиғат әлеміне саяхат |
||
|
Күні: 16.10.2018 |
Мұғалімнің есімі: Чаргинова Асия Берикбаевна |
||
|
СЫНЫП: 5 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың мақсаты |
“Табиғат” құндылығының маныздылығы туралы түсінік беру.Табиғат пен адамның үйлесімділігі туралы түсіндіру.Табиғат байлықтарын бағалауға, қадірлей білуге, табиғатқа қамқорлыкпен қарай білуге тәрбиелеу, салауаттық өмір салтына тәрбиелеу. Табиғат әсемдігін қабылдай білу дағдыларын қалыптастыру. |
||
|
Ресурстар |
Интербелсенді тақта, суреттер, қанатты сөздер,слаидтар, тақырыпқа байланысты нақыл сөздер |
||
|
Сабақтың түрі: |
Танымдық сабақ |
||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы
|
- Балалар, табиғатты аң, құстарсыз елестетіп көріңдерші. Құстың сайраған үні жоқ жерде, жан-жануарлардың қайнаған тіршілігі жоқ жерде табиғат сұлу болмақ емес. Олардың да адамдарға үйретері мен оғындырары мол. Сондықтан табиғаттың сәні болған, тіршілікті жандандырған аң, құстардың табиғатқа бізге берген сыйы деп түсініп, оларға қамқор болумыз керек.Балалар, енді «жер», «су», «ауа», «өсімдік» атты топтарға бөлініп, олардың адамға пайдасы және адамның оларға тигізер пайдасын әңгімелейміз. 1-тапсырма: табиғаттың адамға пайдасы: 2-тапсырма: адамның табиғатқа пайдасы. «Жер» тобы: 1. Біз адамға нан, жеміс-жидектер береміз. Адам біздің қойнауымызға түрлі дақылдар егеді.Біз ол дақылдарды жомарт қолымызбен молынан қайырамыз. Біздің қойнауымызда әртүрлі жеміс,ағаш, шөп өсіп жетіледі. Қаншама аң-жануарлар, адамдар тіршілік етеді. Осылайша адамдар бізбен жомарттықты, дарқандықты үйренеді. 2.Адамдар жер-анамызды қашаннан бері аялап келеді. Қойнауынан шығып жатқан байлығын пайдаланып қана қоймай оның тазалығына көп мән берген. Жерді анамыз деп қадірлеп отыруды өздеріне міндет санайды. «Су» тобы: 1. Біз барлық адамдарға, тірі жанға тіпті табиғатқа тазалыық сыйлаймыз. Гүлдер мен ағаштары жайқалып өсуі үшін жасыл желекке нәр береміз. Шөлдегенге сусын боламыз. Шаршағанның денесін сергітерміз. Біздің арқамызда жайқала өскен гүлдер мен өсімдіктер адамға сұлулық сыйлайды. 2. Адамдар судың қадірін дақсы біледі.Су көздерінің таза болуына, бұлақ, бастауларының маңы бітеліп тынысы тарылмауына өз үлестерін қосады. Су көздерін ашып қана қоймай ол жерлерге ағаш егіп, гүл егіп көркейтеді.Адамдар суды үнемдеп пайдалануы да ұмытқан емес. «Ауа» тобы: 1.Адамның жақсы демалып, дұрыс тынығуына ауаның пайдасы мол. Айналадағы жан-жануарлар да, өсімдіктер де, адамдар да ауасыз тіршілік ете алмайды. 2. Адам баласы ауаның өз денсаулығы үшін керек екенін біледі. Сол үшін де ауаның таза болуына, улы заттармен бұзылмауына көп мән береді. Ауаны таза сақтайын өсімдіктерді де көп егіп күтімге алады. «Өсімдік» тобы: 1.Адамдар өсімдіктің арқасында таза ауамен дем алады. Өсімдіктер адамға әдемілік, сұлулық сыйлайды. Түрлі гүлдерді бір-біріне сыйлап, адамдар бір-бірінің көңіл күйлерін көтереді. 2. Адамдар өсімдіктердіңөздеріне таза ауа сыйлайтынын, әдемілік сыйлайтынын жақсы түсінеді.Олардыңкейбір түрлерінің дәрілік, емдік қасиеттерінің барын біледі. Сондықтан әр адам баласы өсімдіктерді күтімге алып, жақсы өсуіне жағдай жасайды. Міне, балалар, табиғат дегеніміз-аң, құс, өсімдік,тау, тас, өзен, көл.Олардың барлығы Табиғаттың бізге берген сыйы.Енді балалар, мына әңгімені тыңдап көрелікші……. «Қарлығаштың ұясы» (Сәбит Дүйсенбиев) (оқып беру) Сұрақтар: Қарлығаш не үшін үйге ұя салды деп ойлайсыңдар? Гүлжамалдың құрбысының әрекеті дұрыс па? Сендер олардың орнында болсаңдар, не істер едіңдер? Қарлығаш Гүлжамалдың үйіне неліктен қайта ұя салмады? Дұрыс айтасыңдар, балалар, Гүлжамалдың құрбысы үлкен қателік жасады.Табиғат-ана құспен достассын, оның балапандарына қамқорлық жасасын деп екі қызға сый жасаған еді. Олар бұл сыйды дұрыс қабылдаған жоқ. - Көрдіңдер ме, балалар, құстарда тыныштықты қалайды. Олар да қамқор бола білмеген адамдарға рендиді. Ал қарлығаш адамдарға жақын ұшып, кімнің үйіне ұя салса , сол үйге тыныштық пен бақыт келеді деп ұяны бұзбаған, балапандарына қамқор болған. - Иә, балалар, құстардыда қорғай біліңдер.Қыста бүрісіп отырған торғайларға жем шашуды ұмытпаңдар. Өйткені олар сендердей қамқор достарына сеніп, қыста қалады емеспе? Ал көктемде ұшып жететін жыл құстары шаршасада сендерге сеніп, сендерді сағынып алыстан ұшып келеді. Оларғада ұя жасап, жемшашар әзірлеп күтіп алыңдар. Бір ойланып қаласың. Өсіруге баланы, Құстар ұя салады. Оқушылар: Балалық қып қызбайық! Құс ұясын бұзбайық! Жұмырқасын алмайық! Обалына қалмайық! Тақия тұзақ салмайық Қарғысына қалмайық! Әдейі көздеп атпайық! Көп күнәга батпайық! Мұғалім:
Балалар, мұны ұғыңдар,
байлығын,
бұлбұлсың қырдан,
|
Видео |
|
|
Сабақтың аяқталуы Кері байланыс |
« Туған жерге сағыныш» әні хормен орындалады
«Соңғы сөзді мен айтамын» әдісі бойынша кері байланыс жасау. |
|
|
шағым қалдыра аласыз













