С дыбысы және әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

С дыбысы және әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға жаңа бағдарлама бойынша С дыбысы мен әрпімен таныстыру. Топпен жұмыс жасауды үйрену.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күн тәртібінің қысқаша үлгісі

Дүйсенбі 15.11.21

Сейсенбі 16.11.21

Сәрсенбі 17.11.21

Бейсенбі 18.11.21

Жұма 19.11.21

Сәлеметсіңдер ме ,балалар!
Қабылдау,тексеру

Д/О «Қай бөлмеде қандай заттар тұрады»

Мақсаты:кеңістікті бағдарлауды үйрен

Д/О «Гүлді құрастыр»
Мақсаты:гүл бөліктерін тап, құрастыр

Д/О«Ұшады,жүзеді,

жүреді»

Мақсаты:Көлік түрлерін атау

Д/О «Не артық»

Мақсаты:суреттен артық затты тап

С.Р.О «Құрылысшы»

Мақсаты:құрылысшы құралдарымен танысу

Ұйымдастырыл-ған оқу-қызмет- тері

Көтеріңкі көңіл-күй әдісі.


4 кмоделі

Бала үні

Сыни ойлау

Командалық жұмыс

Ашық сұрақ


топқа бөлу

Мозайка әдісі


«Әуе шары»

әдісі



А) Picture 9

Ә)

Picture 10

Б)

В)


Математика негіздері

Тақырыбы:Заттардың ұзындықтарын салыстыру

Мақсаты:заттарды салыстыру арқылы ұзындықтарын анықтау.

Шаттық шеңбері

Ашық сұрақ .
-Балалар, айналамыздағы заттардың барлығын өлшеуге бола ма? -Барлық заттардың ұзындығы бірдей ме? -Үлкен заттардың ұзындығын қалай өлшеуге болады? -Заттардың ұзындығын қандай өлшеу құралдары арқылы өлшеуге болады? /

Сызғыш,өлшеуге арналған құралдармен өлшейді екенбіз.

Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

Топқа бөлу. Мозайка әдісі

Үшбұрыш,дөңгелек,төртбұрыш.
Балалар өздері құрастырады.

Тапсырмалар.

«Әуе шары» әдісі
Шарды әуеге көтеріп, оған қатты жылдамдықпен ұшуға не көмектесе алады? Оқушылар әуе шарын жылжуына септігін тигізетін төмендегі сұрақтарға жауап береді.
Сендер дұрыс жауап берген сайын әуе шары көтеріледі.

1-топ.Қай қарындаш ұзын? Қайсысы қысқа? . - Қай қарындаш ең ұзын?
Қайсысы ең қысқа? - Қарындаштарды ең қысқасынан ең ұзынына дейін ата.
2-топ.Ағаштарды биіктігі бойынша салыстыр - Суретте қанша ағаш бейнеленген? - Олар биіктіктері бойынша орналасқан ба? - Олардың арасындағы ең биік ағаш қайсысы? - Қай ағаш ең аласа? - Олардың арасында биіктігі тең ағаштар бар ма? 3 –топ. Гүлдің суретін сал.
бір ұзын, бір қысқа гүл салу.

Бағалау басбармақ арқылы
Сергіту сәті

Жұппен жұмыс
Беттестіру.
Сызғыштарды беттестір

Лентаны беттестір

Қайсысы ұзын,қайсысы қысқа анықта.

Конструктор Лего

Қонструкторларды әр түрлі ұзындықтағы алып алдарына қойып салыстырту.
Бірін-бірі бағалау.




Сауат ашу

Тақырыбы: С дыбысы және әрпі
Мақсаты: с дыбысының орнын анықтау,сөзге дыбыстық талдау жасау

Әдістер: 4к моделі
Миға шабуыл

4 к-қатынас
-Сауат ашу сабағында қандай әріптерді өттік ?
«Ойлан тап» ойыны
Шарты:сандықшадан әріпті таңдап, сөз айтады, дыбыстық талдау жасайды.
4к моделі -топқа бөліну
Әріптерге байланысты

3 топқа бөлінеді.

А,Т және Н әріптері
Команда басшысы сайланады.

Бүгін бізде жаңа әріп ол «С дыбысы және әрпі»
С дыбысын айтып,қандай дыбысқа жататынын анықтайық.
тістің арасынан кедергіге ұшырап шығады.Қысқа айтылады.
-Дауыссыз дыбыстар қалай айтылады?

-Қандай түспен белгіленеді?
Ауада жазып көрейік
Суретпен жұмыс.
Тақтадағы сөздерді айтып, С дыбысының орнын табады.

Дыбыстық талдау жасау
К.Б.жұлдызшалар тарату.

Командалық жұмыс
Топтық жұмыс. Әр топ қомандаларына тапсырмалар беріледі.
Сөздердің алдына не керекті жеріне С дыбысын қойып сөздерді оқыңдар.

Мысалы: қа...,Ма..а, ра..,
қо...,..оқа,та..,та...а,на..,

...ана,қа...қа,...ақ, ...аға,
а...,то... т.б.
Топтар орындаған тапсырмаларын тексеріп,бір-бірлеріне баға береді.

«Бізден сіздерге гүл»

«Бізден сіздерге отшашу»
«Бізден сіздерге лүпіл»

Сергіту сәті. Видео.
Тіл ұстарту жаттығуы.

Ыс-ыс-ыс,келіп жетті қыс.

Яз-яз-яз

Сақылдаған сары аяз

Іс-іс-іс,піседі жеміс.
Қорытынды: «Тез ойла, сөз ойла»
Допты қағып алып айтылған әріптен сөз ойлау.

Мадақтау

Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы:Шаштараз
Өлең
Мақсаты:интонациялық мәнерлілігін қалыптастыру
Миға шабуыл
Жұмбақ
Өскен шашты жаратпайтын

Қайшысы бар жаратпайтын
Дұрыс айтасыңдар бүгін шаштараз туралы айтады екенбіз.

Ашық сұрақ.

-Шаштараз туралы кім әңгімелеп береді.

-Құралдарын ата.
Онда осы шашатараз мамандығы туралы өлең жаттайық.

Мнемокесте арқылы жаттау.


Сауат ашу

Тақырыбы: С дыбысы және әрпі Қайталау
Мақсаты: әріптің элементтерін жазу

Д/О «Сөз ойла, тез ойла»

Педагог жетекшілігімен ойын.
Құрылымдалаған ойын.

Көркем әдебиет

Тақырыбы:Ақымақ қасқыр
Мақсаты:сюжеттік бірізділікті сақтай отырып әңгімелеу

Педагог жетекшілігімен ойын

Д/О «Қорапқа жина»

Шарты: жыртқыш аңдарды әлсіз аңдардан бөл
Құрылымдалаған ойын.
«Сәйкестендір»
Шарты: аңдарды төлдерімен сәйкестендіру.
Тыңдалым.
Ертегі тыңдау.

Айтылым: ертегіні әңгімелеу.

Әңгімелеу.
Еркін ойын.
«Аңдарды құрастыр»

Шарты: аңдарды сурет қиындыларынан тауып құрастырады.


Жапсыру
Тақырыбы:Біздің үй
Мақсаты: қағазға таныс пішіндерден үй құрастыру

Жаратылыстану
Тақырыбы:Қазақстанда қыстайтын құстар
Мақсаты: елімізде қыс -тап қалатын құстарды б.

Д/О «Бұл қандай құс?»

Қоршаған орта

Тақырыбы:Көліктер
Мақсаты: көлік құралдарының көп түрлілігін білу

Д/О «Жер, ауа, су»

Өзін-өзі тану
Тақырыбы:Отбасылық қуаныш
Мақсаты: эмоциялық көңіл-күй білдіреді

Д/О «Мен жақсы көремін»

Русский язык

Тема:Для чего нужны предметы гигиены

Д/и «Предметы гигены»


Сурет

Тақырыбы:Жануарлар
Мақсаты: сурет салу бары сында заттар көлеміндегі айырмашылықты білу

Д/О «Жануарларды орналастыр»

Музыка

Тақырыбы: Топ-топ балақан
Мақсаты:2-3 жақын үндестікте дауысын келтіріп ән айтуға баулу

Логика
Тақырыбы:Ойна да ойлан

Д/О «Кім бірінші атайды?»

Музыка

Тақырыбы: Топ-топ балақан

Мақсаты:2-3 жақын үндестікте дауысын келтіріп ән айтуға баулу

Асыл мұра

Тақырыбы:Қазақтың ұлттық аспаптары


Дене шынықтыру

Тақырыбы:Орындық үстімен жүр

Мақсаты:орындық үстінен текшелерден аттап,әр қадам сайын допты алдынан , артынан қолдан-қолға ауыстырып орындық үстімен,кедір-бұдыр тақтай үстімен жүру

Мүсіндеу
Тақырыбы: Түйе
Мақсаты: затқа қарап мүсіндеуді үйрету

Д/О «Жануарды тамақтандыр»

Дене шынықтыру

Тақырыбы:Сапқа тұр
Мақсаты:сап құрылымын өзгертіп қайта тұру,1,2,3 қатармен тұру, бір орында, қимыл үстінде оңға,солға бұрылу

Ертегілер елінде

Тақырыбы:Торғай мен тышқан

Дене шынықтыру
Тақырыбы:Сап түрлері
Мақсаты:қатарды қолды алға,сап түзеп жүргенде,шеңбер жасағанда-қолды жан-жаққа созып тік тұру

Балаларды үйге қайтару





Дербес ойындар




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.02.2023
263
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі