Материалдар / С с дыбысы мен әрпі

С с дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ С с дыбысы 1 сынып Балалар С дыбысын біледі,айта алады Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі ( 2 мин) Балалардың көңілін сабаққа аудару.1,2,3 сыныптың іші тып-тыныш. Дыбыс тыңдау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қазан 2021
841
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Әліппе кезеңі


Педагогтің аты-

жөні:

Күні:

Сынып: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

С дыбысы және әрпі

Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер

Білімділік: оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; сызба-модель, сурет, белгілер арқылы сөз, сөйлем, шағын мәтін құрастырады; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады; айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы жазады; сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қояды.

Дамытушылық: сөздік қоры байиды; байланыстырып сөйлеуі қалыптасады.

Тәрбиелік: ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (1–7 мин)

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу.

  2. Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал орнату.

Бұл ойын оқушыларға психологиялық жағымды ахуал орнатады, сонымен қатар бүгінгі сабаққа қажетті алдыңғы білімдерін еске түсіреді. Топтық жұмыс түрінде

ұйымдастыруға болады.


«Сақина салмақ» ойыны. Оқушының қолында өткен әріптерге қатысты сөз жазылған қағаз болады.

Оқушы оны кез келген оқушының қолына салып кетеді, ол оқушыны балалар табады, сөз берілген оқушы сөзді оқып, сол әріп туралы білетінін айтып береді, айта алмаса,

айып ретінде өз өнерін көрсетеді.





Cөздер

Сабақтың ортасы (26 мин)

Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:





Shape1

98



Балалар, сендер бүгін берілген сөздерді, сөйлемдерді буындап, тұтас оқисыңдар. Сөздің алдына, ортасына, соңына тиісті дыбысты қосу арқылы сөздің мағынасы өзгеретінін түсінесіңдер. Сызба-модель арқылы сөйлем құрайсыңдар. Мағыналары қарама-қарсы сөздермен танысасыңдар.

Сөйлемдер ретін дұрыс анықтап, мәтін құрайсыңдар. «С с» әрпін көркем жазып үйренесіңдер.


(МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдыларын дамыту жұмысы. Оқылым

  1. Сөздерді буындап, тұтастай оқу.

  2. Сөз мағынасымен жұмысты перспективті қатардағы сөздермен ұйымдастыру. Сөздің басына (сау – асау, су асу, лас – аласа)

сөздің соңына (сал сала, суар суару)

тиісті дыбысты қосу арқылы оның мағынасы

өзгеретінін түсіну.

  1. Берілген сөзге мағынасы қарама-қарсы сөзді сурет көмегімен табу.



Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.













  1. Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып,

«бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.

  1. Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды.

  2. Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды.

  3. «Менің алғашқы сөздігім» кітабынан

«асау», «асу», «аласа» сөздерінің түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен тауып оқиды.


  1. Оқушылар берілген сөзге мағынасы қарама-қарсы сөзді сурет көмегімен табады: лас – таза; аласа – биік.

Қолдау













Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.

Суреттер, оқулық


Сызба











«Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралы







Сызба, оқулық




Оқулық

Shape2

99



(МК, Ұ) Жазылым

  1. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.

  2. Cөйлемнің сызба-моделіне сәйкес берілген сөздерден сөйлем құрау және оқу.

  3. Жазу дәптеріне орындау.




  1. Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы сөздер мен сөйлемдерді жазады.

  2. Cөйлемнің сызба-моделіне сәйкес берілген сөздерден сөйлем құрап жазады: Нан – ас. Анау – асу. Алан, суар. Сара, су ал.

  3. Құраған сөйлемдерін «Жазу дәптеріне» жазады.

Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қояды.



Қолдауды қажет ететін оқушы- ларға көмек беру.


Қолпаштау Мақтау



Жазу дәптері

(МК, Ұ) Оқылым

1. Орны ауыстырылып берілген сөйлемдерден мәтін құрау және түсініп оқу.








1. Орны ауыстырылып берілген сөйлемдерден мәтін құрайды және түсініп оқиды: Анау – ат. Ат асау. Алан, ат суар.


Сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр беттің соңында берілген дөңгелек-шартты белгілерді бояйды:

«жасыл» түс – «Бәрекелді!», «көк» түс –

«Жарайсың!», «қызыл» түс – «Ойлан!».



Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.

Оқулық

Сабақтың соңы (7 мин)

Бекіту және саралау

Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:

  1. деңгей:

«Асу» сөзінен жаңа сөздер жаса.

  1. деңгей:

«Асу» сөзінің түсіндірмесін сөздіктен тауып айт.

  1. деңгей:

«Асу» сөзімен сөйлем құра.


Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.

  1. деңгейдегі оқушылар «асу» сөзінен жаңа сөздер жасайды: ас, су.

  2. деңгейдегі оқушылар «асу» сөзінің түсіндірмесін «Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралынан тауып айтады.

  3. деңгейдегі оқушылар «асу» сөзімен сөйлем құрайды.




Оқулық



«Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралы

Shape3

100



Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауап алу.




Рефлексия

Сабақта алған көңіл күйлерін смайликпен көрсетеді.


Рефлексия тақтайшасы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ