Бөлімі: Логопедиялық
түзете-дамыту
Тақырыбы: С с дыбысын сөзде сөйлемде
машықтандыру автоматизациялау.
Мақсаты:
Білімділік: Артикуляция мүшелерінің дұрыс
қалыпын бекіту,дыбысты анық айту дағдысын қалыптастыру.Тілді
төменгі қалыпта ұстауға дағдыландыру, моториканы
дамыту,фонематикалық талдауды ,қабылдауды дамыту,сөздік қорын
молайту.
Дамытушылық: Танымдық белсенділігін, ойын
арқылы ойлау қабілетін сурет арқылы тіл байлықтарын дамыту.
Шығармашылық қабілеттерін арттыру .
Тәрбиелік:Оқу қызметінде өзін ұстай
білуге,үлкендерді сыйлай білуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі
құралдар: Стерильденген қолғап және
шпатель,крем,суреттер жиынтығы слайд,түрлі дыбыстар,ұсақ моториканы
дамытуға арналған жинақ,әріптер,шарлар, С с дыбысының
профильі.
Методикалық
әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, түсіндіру, ойын,
буындар сөздер сөйлемдер , қайталату ,
сұрақ-жауап.
Қолданылған
технологиялар:
-
Стрельников бойынша тыныс алу
жаттығу түрі
-Мнемотехнология
-Жібек жіп
технологиясы
Жылулық
шеңбері. Психологиялық
дайындық
Жібек мата үстіне үрлеу арқылы
шар ұшыру
-есімдерін
-көңіл –күйлерін
айту
2.Ой
жаттығуы. Сұрақ-жауап
арқылы
-Балалар уақыт көрсететін
құралды не деп атаймыз?
Сағат
-Қолдың кірін немен
жуамыз?
Сабынмен
-Құлаққа тағатын әшекейді не
деп атаймыз?
Сырға
-Сызуға арналған құрал не деп
атаймыз?
Сызғыш.
-Кітаптарды қайда
саламыз?
Сөмкеге.
Балалар жаңа аталған сөздерде
бірінші дыбыс қандай болып тұр?
Әрине
С
с дыбысы айтып
көрейікші с с с с с
с
Ой балалар бұл не
дауыс?
Жылын қандай дауыс
шығарады?
Ыс-ыс-ыс кәне бірге дауыстап
көрейікші
Шардың ішіндегі желін шығаршақ
қандай дауыс шығады?
Пысс-пысс-пысс
Машинаның дөңгелегінен жел
шықса қандай дауыс шығарады?
Пс-пс-пс
Жаңа
сабақ:
С с дыбысының профилімен
танысып алайық
Еріндер күлгендей сәл
керіледі,тістеріміз жақын орналасады.Тіл ұшы төменгі тестер астына
тиіп тұрады,ортасы дөңестеліп екі жағы азу тіске тиіп
тұрады.Күрсінген тәрізді ауа шығады. Екпінді
ауа
Артикуляциялық
жаттығу
С с дыбысына арналған тілге
арналған жаттығу
-жымыю (ерін жымиған
қалыпта,езуге созу)
-сағат жаттығу (тіл ұшын екі
езуге алма кезек қозғау)
С
с дыбысын қою үшін зондпен
немесе шпатель көмегімен жұмыс
А)тіл ортасынан басып
тұрып,ұшын астыңғы тістің артына тигізіп С с дыбысын
айтқызу
Б)Бетке емдік массаж
жасау
С с дыбысын буында айтып
тексеру
Са-са-са
са-со-су
Со-со-со
ас-ос-ус
Су-су-су
со-сұ-сы
Стрельников бойынша тыныс
алу жаттығу түрі
-қысқа тыныста шар
үрлеу
-қолғаптағы қарды
үрлеу
-көбелек
үрлеу
-стаканмен түтікше арқылы
қолғап үрлеу
-түтікшеге күлегеш
жабыстыру
-құты ішіне пена салып түтікше
арқылы үрлеу
С с дыбысын сөзде айтып
үйрену
Дидактикалық ойын:
Сыйлықтар
Сыйлықтар артына с с дыбысынан
келетін суреттер жабыстырып айту және буынға
бөлу
-сағат
-самса
-сандық
-сәбіз
-сәукеле
-Сиыр
Мнемотехнологиясы арқылы
сөйлем құрап үйрену
Бала сабынмен қолын
жуды
Сыпырғышпен үй
сыпырдым
Мысық, сиыр үй
жануары
Тіл ширату (Экранмен)
жұмыс
Сат-сат-сат
сартылдайды сағат
се-се-се
кішкентай кесе
у-у-у бұл
таза су
ас-ас-ас қандай
тәтті ананас
Ұсақ моториканы
дамыту
-жібек жіппен сурет
салу
-Балауыз көмегімен акварель
көмегімен сурет салу
-кима суреттерді
құрастыру
-сурет үстіне губка
қою
-суретті толықтыру фетр мата
көмегемін
-Жармаұнтағымен сурет
салу
Қорытынды:
Балалар бүгінгі сабақ ұнады
ма?
-Саған ерекше қай жері
ұнады?
-Қай дыбыс туралы
өттік?
-Қандай тапсырмалар
болды?
Жарайсыңдар. Белсенділік
танытқандарыңа рахмет. Қонақтармен қоштасамыз.Мына күлегештер
сендерге,болашақта жүздеріңнен күлкі кетпесін.Сау болыңдар
балалар