Материалдар / "С с" дыбысын сөзде машықтандыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"С с" дыбысын сөзде машықтандыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Логопед мамандарына дыбысты қою мақсатында қолданады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2020
2000
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлімі: Логопедиялық түзете-дамыту

Тақырыбы: С с дыбысын сөзде сөйлемде машықтандыру автоматизациялау.

Мақсаты:

Білімділік: Артикуляция мүшелерінің дұрыс қалыпын бекіту,дыбысты анық айту дағдысын қалыптастыру.Тілді төменгі қалыпта ұстауға дағдыландыру, моториканы дамыту,фонематикалық талдауды ,қабылдауды дамыту,сөздік қорын молайту.

Дамытушылық: Танымдық белсенділігін, ойын арқылы ойлау қабілетін сурет арқылы тіл байлықтарын дамыту. Шығармашылық қабілеттерін арттыру .

Тәрбиелік:Оқу қызметінде өзін ұстай білуге,үлкендерді сыйлай білуге тәрбиелеу.

Қолданылатын көрнекі құралдар: Стерильденген қолғап және шпатель,крем,суреттер жиынтығы слайд,түрлі дыбыстар,ұсақ моториканы дамытуға арналған жинақ,әріптер,шарлар, С с дыбысының профильі.

Методикалық әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, түсіндіру, ойын, буындар сөздер сөйлемдер , қайталату , сұрақ-жауап.

Қолданылған технологиялар:

- Стрельников бойынша тыныс алу жаттығу түрі

-Мнемотехнология

-Жібек жіп технологиясы

Жылулық шеңбері. Психологиялық дайындық

Жібек мата үстіне үрлеу арқылы шар ұшыру

-есімдерін

-көңіл –күйлерін айту

2.Ой жаттығуы. Сұрақ-жауап арқылы

-Балалар уақыт көрсететін құралды не деп атаймыз?

Сағат

-Қолдың кірін немен жуамыз?

Сабынмен

-Құлаққа тағатын әшекейді не деп атаймыз?

Сырға

-Сызуға арналған құрал не деп атаймыз?

Сызғыш.

-Кітаптарды қайда саламыз?

Сөмкеге.

Балалар жаңа аталған сөздерде бірінші дыбыс қандай болып тұр?

Әрине С с дыбысы айтып көрейікші с с с с с с

Ой балалар бұл не дауыс?

Жылын қандай дауыс шығарады?

Ыс-ыс-ыс кәне бірге дауыстап көрейікші

Шардың ішіндегі желін шығаршақ қандай дауыс шығады?

Пысс-пысс-пысс

Машинаның дөңгелегінен жел шықса қандай дауыс шығарады?

Пс-пс-пс

Жаңа сабақ:

С с дыбысының профилімен танысып алайық

Еріндер күлгендей сәл керіледі,тістеріміз жақын орналасады.Тіл ұшы төменгі тестер астына тиіп тұрады,ортасы дөңестеліп екі жағы азу тіске тиіп тұрады.Күрсінген тәрізді ауа шығады. Екпінді ауа

Артикуляциялық жаттығу

С с дыбысына арналған тілге арналған жаттығу

-жымыю (ерін жымиған қалыпта,езуге созу)

-сағат жаттығу (тіл ұшын екі езуге алма кезек қозғау)

С с дыбысын қою үшін зондпен немесе шпатель көмегімен жұмыс

А)тіл ортасынан басып тұрып,ұшын астыңғы тістің артына тигізіп С с дыбысын айтқызу

Б)Бетке емдік массаж жасау

С с дыбысын буында айтып тексеру

Са-са-са са-со-су

Со-со-со ас-ос-ус

Су-су-су со-сұ-сы

Стрельников бойынша тыныс алу жаттығу түрі

-қысқа тыныста шар үрлеу

-қолғаптағы қарды үрлеу

-көбелек үрлеу

-стаканмен түтікше арқылы қолғап үрлеу

-түтікшеге күлегеш жабыстыру

-құты ішіне пена салып түтікше арқылы үрлеу

С с дыбысын сөзде айтып үйрену

Дидактикалық ойын: Сыйлықтар

Сыйлықтар артына с с дыбысынан келетін суреттер жабыстырып айту және буынға бөлу

-сағат -самса

-сандық -сәбіз

-сәукеле -Сиыр

Мнемотехнологиясы арқылы сөйлем құрап үйрену

Бала сабынмен қолын жуды

Сыпырғышпен үй сыпырдым

Мысық, сиыр үй жануары

Тіл ширату (Экранмен) жұмыс

Сат-сат-сат сартылдайды сағат

се-се-се кішкентай кесе

у-у-у бұл таза су

ас-ас-ас қандай тәтті ананас

Ұсақ моториканы дамыту

-жібек жіппен сурет салу

-Балауыз көмегімен акварель көмегімен сурет салу

-кима суреттерді құрастыру

-сурет үстіне губка қою

-суретті толықтыру фетр мата көмегемін

-Жармаұнтағымен сурет салу

Қорытынды:

Балалар бүгінгі сабақ ұнады ма?

-Саған ерекше қай жері ұнады?

-Қай дыбыс туралы өттік?

-Қандай тапсырмалар болды?

Жарайсыңдар. Белсенділік танытқандарыңа рахмет. Қонақтармен қоштасамыз.Мына күлегештер сендерге,болашақта жүздеріңнен күлкі кетпесін.Сау болыңдар балалар















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!