Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
сабақ жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Металдар белсенділігін салыстыру |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты - жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 «___»
|
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Металдардың оттекпен және сумен реакциясы. Коррозия. |
|||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.4.1 - кейбір металдар басқаларға қарағанда тотығуға тезірек ұшырайтындығын білу; 8.2.4.2 - белсенді металдардың салқын сумен, ыстық су немесе бумен әрекеттесуін сипаттау 8.2.4.3 - металдар коррозиясына әсер ететін факторларды зерттеу |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
- практикада металдардың химиялық белсенділігін оқып тану; - металдар коррозиясының туындауына әсер етуші факторларды анықтау; - оттекке және суға қатынасы бойынша металдардың белсенділік қатарын құру; - металдардың оттекпен, салқын, ыстық сумен немесе бумен химиялық реакция теңдеулерін құруды үйрену. |
|||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
- металдардың сумен әрекеттесуінің химиялық реакция теңдеулерін құрады; - химиялық коррозия үдерісіндегі химиялық реакция теңдеулерін құрады; |
|||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады: Арнайы лексиканы қолданып, кейбір металл нәрселерді атайды және оларды салыстырады, ол металл нәрселер қаншалықты ұзақ «сақталатынын» әңгімелейді Пәндік арнайы лексика және терминология:
Диалог/жазылым үшін пайдалы тіркестер Неге А Б-ға қарағанда коррозияға баяу түседі/ неге Б А-ға қарағанда коррозияға баяу түседі? Себебі, А Б-ға қарағанда реакцияға барынша баяу түседі/А Б-ға қарағанда реакцияға жылдам түседі. А Б-ға қарағанда кем/неғұрлым белсенді. (Металл зат А) (Б)-ға қарағанда коррозияға түскіш |
|||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар |
Бір - біріне сыйластық, құрмет Қоршаған ортаға қамқорлық және тұрақты дамуға құлшыныс Өмір бойы үздіксіз оқу |
|||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Тарих |
|||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Ғаламтор ресурстарымен жұмыс кезіндегі қарапайым дағдылар
|
|||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
7.2А Атомдар. Молекулалар. Заттар 7.4В Геологиялық химиялық қосылыстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жомпарланған кезеңдері |
Сабақьағы жоспарланған іс - әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 1 мин
|
Сабақтың бастарқы кезеңін ұйымдамтыру Оқушылармен амандасу және сабаққа дайындығын тексеру: парта үстінде күнделік, оқулық және оқу құралдарының болуы. |
Презентация. |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
3 мин
2 мин
15 мин
7 мин
7 мин |
Бастапқы білім мен дағдыны актуализациялау: Мұғалім оқушыларға ұзақтығы (0.00-1:35) мультфильм үзіндісін көрсетеді: «Доктор Машинкова. Тотбасу». Көрсетілім аяқталғаннан кейін мұғалім оқушыларға сұрақ қояды: - Неге Доктор Машинкова көлікті толық жуа алмады? Оқушылардың болжам жауабы: Лас дақтармен қатар, көлікті тот басқан. - Неге біршама уақыт өте келе металдан жасалған заттар осындай өзгерістерге ұшырайды? Оқушылардың болжам жауабы: Көптеген металдар тотығады, бұзылады. Презентациялық слайдтарды көрсетіп (слайд №1) мұғалім сұрақ қояды: Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбын болжауды ұсынады. Оқушылар жауабын тыңдағаннан кейін, мұғалім сабақтың тақырыбын хабарлайды: Металдардың оттекпен, сумен реакциясы. Коррозия. Мұғалім: Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай? Оқушылар сабақ мақсатын мұғаліммен құрастырады Жаңа тақырыпты оқып-тану Мұғалім коррозияның қандай үдеріс екенін түсіндіреді. Оқушылар анықтаманы дәптерге жазады. Мұғалім оқушылармен талқылайды: - Қандай жағдай кезінде металдың бұзылуы жүреді? - Зертханада қандай реакция көмегімен біздің болжамдарымызды тексеруге болады? - Металл және металл құрылымды заттардың бұзылуға түсу жағдайын сипаттап көріңіз (Болжам жауаптар: ылғал ауада темірдің тоттануы, көлік детальдарының коррозиясы, металл қатысындағы химиялық реакциялар). Топтық жұмыс :«Металл коррозиясының туындауына әсер ететін факторларды зерттеу» Мұғалім оқушыларға алдын - ала дайындалған (тәжірибені) сынауықтарды қарауды ұсынады (дидактикалық материалды қараңыз Қосымша 1) (слайд №8): Сынауық №1: темір шеге + дистилденген су; Сынауық №2: темір шеге + құбыр суы; Сынауық №3: темір шеге + сұйық май және қайнатылған су; Сынауық №4: темір шеге + тұз ерітіндісі (натрий хлориді); Сынауық №5: темір шеге + сілті ерітіндісі; Сынауық №6: темір шеге + қышқыл ерітіндісі. Оқушылар бақылау нәтижесін жазы және жұмыс парағына қорытынды құрастыруы керек. Мұғалім үдерісті бақылап, қорытындыны нақтылайды. Содан кейін, барлық сынып әрбір топтың екі сынауық бойынша жауабын тыңдайды. Оқушылар мұғаліммен бірге реакция теңдеуін құрады және жұмыс парағына жалпы қорытынды жазады. Бекіту үшін оқушылар төмендегі тапсырмаларды орындайды: Индияда Дели қаласына жақын жерде орналасқан атаөты Кутуб колоннасы 1500 жылдан бері климаттың ыстығына және ылғалдығына қарамастан бұзылмай, өз қалпында тұр. Ол таза темірден (99,72 %) жасалған және салмағы 6,5 тонна, биіктігі 7,2 метр, негіздегі диамерті 42 см және үстідегі 30 см- ге жетеді. Колонна Чандрагупты II патшасының құрметіне тұрғызылған. Халықтың сенімі бойынша кім колоннаға арқасымен сүйкенсе және қолын тигізсе соның тілегі орындалады деп есептеледі. Сіз қалай ойлайсыз, бұл тарихи ескерткіштің сақталуына қандай фактор әсер етеді? Жауап: Аса таза темір кәдімгі темірге қарағанда коррозияға аз түседі, сол себепті аса таза металдар коррозияға тұрақты. Көрсетілім № 2 «Белсенді металдардың сумен әрекеттесуі» Мұғалім металдардың (K, Li, Na, Zn, Al, Mg, Fe) сумен әрекеттесуіне көрсетілім тәжірибесін\ бейнефильм көрсетеді. Оқушылардан алынған ерітіндінің рН туралы сұрайды. (олар кейбір ерітінділердің ортасы сілтілік болатынын білуі керек). Мұғалім белсенді емес металдың, мысалы, мыстың салқын сумен және ыстық сумен әрекеттесуіне сынақ жүргізеді. Қорытынды ретінде оқушылар суға қатынасы бойынша металдардың белсенділік қатарын құрады. Бекіту:
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |