Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    8.1С

    Металдар белсенділігін салыстыру

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты - жөні:

    Сынып: 8 «___»


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Металдардың оттекпен және сумен реакциясы. Коррозия.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.2.4.1 - кейбір металдар басқаларға қарағанда тотығуға тезірек ұшырайтындығын білу;

    8.2.4.2 - белсенді металдардың салқын сумен, ыстық су немесе бумен әрекеттесуін сипаттау

    8.2.4.3 - металдар коррозиясына әсер ететін факторларды зерттеу

    Сабақ мақсаты

    - практикада металдардың химиялық белсенділігін оқып тану;

    - металдар коррозиясының туындауына әсер етуші факторларды анықтау;

    - оттекке және суға қатынасы бойынша металдардың белсенділік қатарын құру;

    - металдардың оттекпен, салқын, ыстық сумен немесе бумен химиялық реакция теңдеулерін құруды үйрену.

    Бағалау критерийлері

    - металдардың сумен әрекеттесуінің химиялық реакция теңдеулерін құрады;

    - химиялық коррозия үдерісіндегі химиялық реакция теңдеулерін құрады;

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады:

    Арнайы лексиканы қолданып, кейбір металл нәрселерді атайды және оларды салыстырады, ол металл нәрселер қаншалықты ұзақ «сақталатынын» әңгімелейді

    Пәндік арнайы лексика және терминология:


    Қазақша

    Русский

    English

    жемірілу

    ржавление

    corroded

    жемірілген

    ржавый

    rusty

    химиялық белсенді

    химически активный

    reactive

    инертті

    инертный

    inert

    тотығу

    окисление

    oxidation

    коррозия

    коррозия

    corrosion

    түсін жоғалту

    потускневший

    tarnished

    Диалог/жазылым үшін пайдалы тіркестер

    Неге А Б-ға қарағанда коррозияға баяу түседі/ неге Б А-ға қарағанда коррозияға баяу түседі?

    Себебі, А Б-ға қарағанда реакцияға барынша баяу түседі/А Б-ға қарағанда реакцияға жылдам түседі.

    А Б-ға қарағанда кем/неғұрлым белсенді.

    (Металл зат А) (Б)-ға қарағанда коррозияға түскіш

    Құндылықтар

    Бір - біріне сыйластық, құрмет

    Қоршаған ортаға қамқорлық және тұрақты дамуға құлшыныс

    Өмір бойы үздіксіз оқу

    Пәнаралық байланыстар

    Тарих

    АКТ қолдану дағдылары

    Ғаламтор ресурстарымен жұмыс кезіндегі қарапайым дағдылар


    Бастапқы білім

    7.2А Атомдар. Молекулалар. Заттар

    7.4В Геологиялық химиялық қосылыстар

    Сабақ барысы

    Сабақтың жомпарланған кезеңдері

    Сабақьағы жоспарланған іс - әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1 мин


    Сабақтың бастарқы кезеңін ұйымдамтыру

    Оқушылармен амандасу және сабаққа дайындығын тексеру: парта үстінде күнделік, оқулық және оқу құралдарының болуы.



    Презентация.

    Сабақтың ортасы


    3 мин



















    2 мин













    15 мин





















    7 мин
















    7 мин

    Бастапқы білім мен дағдыны актуализациялау:

    Мұғалім оқушыларға ұзақтығы (0.00-1:35) мультфильм үзіндісін көрсетеді: «Доктор Машинкова. Тотбасу». Көрсетілім аяқталғаннан кейін мұғалім оқушыларға сұрақ қояды:

    - Неге Доктор Машинкова көлікті толық жуа алмады?

    Оқушылардың болжам жауабы: Лас дақтармен қатар, көлікті тот басқан.

    - Неге біршама уақыт өте келе металдан жасалған заттар осындай өзгерістерге ұшырайды?

    Оқушылардың болжам жауабы: Көптеген металдар тотығады, бұзылады.

    Презентациялық слайдтарды көрсетіп (слайд №1) мұғалім сұрақ қояды:

    Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбын болжауды ұсынады. Оқушылар жауабын тыңдағаннан кейін, мұғалім сабақтың тақырыбын хабарлайды: Металдардың оттекпен, сумен реакциясы. Коррозия.

    Мұғалім: Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай?

    Оқушылар сабақ мақсатын мұғаліммен құрастырады

    Жаңа тақырыпты оқып-тану

    Мұғалім коррозияның қандай үдеріс екенін түсіндіреді.

    Оқушылар анықтаманы дәптерге жазады.

    Мұғалім оқушылармен талқылайды:

    - Қандай жағдай кезінде металдың бұзылуы жүреді?

    - Зертханада қандай реакция көмегімен біздің болжамдарымызды тексеруге болады?

    - Металл және металл құрылымды заттардың бұзылуға түсу жағдайын сипаттап көріңіз (Болжам жауаптар: ылғал ауада темірдің тоттануы, көлік детальдарының коррозиясы, металл қатысындағы химиялық реакциялар).

    Топтық жұмыс :«Металл коррозиясының туындауына әсер ететін факторларды зерттеу»

    Мұғалім оқушыларға алдын - ала дайындалған (тәжірибені) сынауықтарды қарауды ұсынады (дидактикалық материалды қараңыз Қосымша 1) (слайд №8):

    Сынауық №1: темір шеге + дистилденген су;

    Сынауық №2: темір шеге + құбыр суы;

    Сынауық №3: темір шеге + сұйық май және қайнатылған су;

    Сынауық №4: темір шеге + тұз ерітіндісі (натрий хлориді);

    Сынауық №5: темір шеге + сілті ерітіндісі;

    Сынауық №6: темір шеге + қышқыл ерітіндісі.

    Оқушылар бақылау нәтижесін жазы және жұмыс парағына қорытынды құрастыруы керек.

    Мұғалім үдерісті бақылап, қорытындыны нақтылайды.

    Содан кейін, барлық сынып әрбір топтың екі сынауық бойынша жауабын тыңдайды.

    Оқушылар мұғаліммен бірге реакция теңдеуін құрады және жұмыс парағына жалпы қорытынды жазады.

    Бекіту үшін оқушылар төмендегі тапсырмаларды орындайды:

    Индияда Дели қаласына жақын жерде орналасқан атаөты Кутуб колоннасы 1500 жылдан бері климаттың ыстығына және ылғалдығына қарамастан бұзылмай, өз қалпында тұр. Ол таза темірден (99,72 %) жасалған және салмағы 6,5 тонна, биіктігі 7,2 метр, негіздегі диамерті 42 см және үстідегі 30 см- ге жетеді. Колонна Чандрагупты II патшасының құрметіне тұрғызылған. Халықтың сенімі бойынша кім колоннаға арқасымен сүйкенсе және қолын тигізсе соның тілегі орындалады деп есептеледі. Сіз қалай ойлайсыз, бұл тарихи ескерткіштің сақталуына қандай фактор әсер етеді?

    Жауап: Аса таза темір кәдімгі темірге қарағанда коррозияға аз түседі, сол себепті аса таза металдар коррозияға тұрақты.

    Көрсетілім № 2 «Белсенді металдардың сумен әрекеттесуі»

    Мұғалім металдардың (K, Li, Na, Zn, Al, Mg, Fe) сумен әрекеттесуіне көрсетілім тәжірибесін\ бейнефильм көрсетеді.

    Оқушылардан алынған ерітіндінің рН туралы сұрайды. (олар кейбір ерітінділердің ортасы сілтілік болатынын білуі керек).

    Мұғалім белсенді емес металдың, мысалы, мыстың салқын сумен және ыстық сумен әрекеттесуіне сынақ жүргізеді.

    Қорытынды ретінде оқушылар суға қатынасы бойынша металдардың белсенділік қатарын құрады.

    Бекіту:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жайлаубаева Раушан Газизовна
    12 Мамыр 2022
    474
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    сабақ жоспар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    сабақ жоспар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ашық сабақ оқушыларға арналған мұғалімдерге көмекші құрал ретінде қолдануға боладытттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттт
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    8.1С

    Металдар белсенділігін салыстыру

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты - жөні:

    Сынып: 8 «___»


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Металдардың оттекпен және сумен реакциясы. Коррозия.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.2.4.1 - кейбір металдар басқаларға қарағанда тотығуға тезірек ұшырайтындығын білу;

    8.2.4.2 - белсенді металдардың салқын сумен, ыстық су немесе бумен әрекеттесуін сипаттау

    8.2.4.3 - металдар коррозиясына әсер ететін факторларды зерттеу

    Сабақ мақсаты

    - практикада металдардың химиялық белсенділігін оқып тану;

    - металдар коррозиясының туындауына әсер етуші факторларды анықтау;

    - оттекке және суға қатынасы бойынша металдардың белсенділік қатарын құру;

    - металдардың оттекпен, салқын, ыстық сумен немесе бумен химиялық реакция теңдеулерін құруды үйрену.

    Бағалау критерийлері

    - металдардың сумен әрекеттесуінің химиялық реакция теңдеулерін құрады;

    - химиялық коррозия үдерісіндегі химиялық реакция теңдеулерін құрады;

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады:

    Арнайы лексиканы қолданып, кейбір металл нәрселерді атайды және оларды салыстырады, ол металл нәрселер қаншалықты ұзақ «сақталатынын» әңгімелейді

    Пәндік арнайы лексика және терминология:


    Қазақша

    Русский

    English

    жемірілу

    ржавление

    corroded

    жемірілген

    ржавый

    rusty

    химиялық белсенді

    химически активный

    reactive

    инертті

    инертный

    inert

    тотығу

    окисление

    oxidation

    коррозия

    коррозия

    corrosion

    түсін жоғалту

    потускневший

    tarnished

    Диалог/жазылым үшін пайдалы тіркестер

    Неге А Б-ға қарағанда коррозияға баяу түседі/ неге Б А-ға қарағанда коррозияға баяу түседі?

    Себебі, А Б-ға қарағанда реакцияға барынша баяу түседі/А Б-ға қарағанда реакцияға жылдам түседі.

    А Б-ға қарағанда кем/неғұрлым белсенді.

    (Металл зат А) (Б)-ға қарағанда коррозияға түскіш

    Құндылықтар

    Бір - біріне сыйластық, құрмет

    Қоршаған ортаға қамқорлық және тұрақты дамуға құлшыныс

    Өмір бойы үздіксіз оқу

    Пәнаралық байланыстар

    Тарих

    АКТ қолдану дағдылары

    Ғаламтор ресурстарымен жұмыс кезіндегі қарапайым дағдылар


    Бастапқы білім

    7.2А Атомдар. Молекулалар. Заттар

    7.4В Геологиялық химиялық қосылыстар

    Сабақ барысы

    Сабақтың жомпарланған кезеңдері

    Сабақьағы жоспарланған іс - әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1 мин


    Сабақтың бастарқы кезеңін ұйымдамтыру

    Оқушылармен амандасу және сабаққа дайындығын тексеру: парта үстінде күнделік, оқулық және оқу құралдарының болуы.



    Презентация.

    Сабақтың ортасы


    3 мин



















    2 мин













    15 мин





















    7 мин
















    7 мин

    Бастапқы білім мен дағдыны актуализациялау:

    Мұғалім оқушыларға ұзақтығы (0.00-1:35) мультфильм үзіндісін көрсетеді: «Доктор Машинкова. Тотбасу». Көрсетілім аяқталғаннан кейін мұғалім оқушыларға сұрақ қояды:

    - Неге Доктор Машинкова көлікті толық жуа алмады?

    Оқушылардың болжам жауабы: Лас дақтармен қатар, көлікті тот басқан.

    - Неге біршама уақыт өте келе металдан жасалған заттар осындай өзгерістерге ұшырайды?

    Оқушылардың болжам жауабы: Көптеген металдар тотығады, бұзылады.

    Презентациялық слайдтарды көрсетіп (слайд №1) мұғалім сұрақ қояды:

    Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбын болжауды ұсынады. Оқушылар жауабын тыңдағаннан кейін, мұғалім сабақтың тақырыбын хабарлайды: Металдардың оттекпен, сумен реакциясы. Коррозия.

    Мұғалім: Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай?

    Оқушылар сабақ мақсатын мұғаліммен құрастырады

    Жаңа тақырыпты оқып-тану

    Мұғалім коррозияның қандай үдеріс екенін түсіндіреді.

    Оқушылар анықтаманы дәптерге жазады.

    Мұғалім оқушылармен талқылайды:

    - Қандай жағдай кезінде металдың бұзылуы жүреді?

    - Зертханада қандай реакция көмегімен біздің болжамдарымызды тексеруге болады?

    - Металл және металл құрылымды заттардың бұзылуға түсу жағдайын сипаттап көріңіз (Болжам жауаптар: ылғал ауада темірдің тоттануы, көлік детальдарының коррозиясы, металл қатысындағы химиялық реакциялар).

    Топтық жұмыс :«Металл коррозиясының туындауына әсер ететін факторларды зерттеу»

    Мұғалім оқушыларға алдын - ала дайындалған (тәжірибені) сынауықтарды қарауды ұсынады (дидактикалық материалды қараңыз Қосымша 1) (слайд №8):

    Сынауық №1: темір шеге + дистилденген су;

    Сынауық №2: темір шеге + құбыр суы;

    Сынауық №3: темір шеге + сұйық май және қайнатылған су;

    Сынауық №4: темір шеге + тұз ерітіндісі (натрий хлориді);

    Сынауық №5: темір шеге + сілті ерітіндісі;

    Сынауық №6: темір шеге + қышқыл ерітіндісі.

    Оқушылар бақылау нәтижесін жазы және жұмыс парағына қорытынды құрастыруы керек.

    Мұғалім үдерісті бақылап, қорытындыны нақтылайды.

    Содан кейін, барлық сынып әрбір топтың екі сынауық бойынша жауабын тыңдайды.

    Оқушылар мұғаліммен бірге реакция теңдеуін құрады және жұмыс парағына жалпы қорытынды жазады.

    Бекіту үшін оқушылар төмендегі тапсырмаларды орындайды:

    Индияда Дели қаласына жақын жерде орналасқан атаөты Кутуб колоннасы 1500 жылдан бері климаттың ыстығына және ылғалдығына қарамастан бұзылмай, өз қалпында тұр. Ол таза темірден (99,72 %) жасалған және салмағы 6,5 тонна, биіктігі 7,2 метр, негіздегі диамерті 42 см және үстідегі 30 см- ге жетеді. Колонна Чандрагупты II патшасының құрметіне тұрғызылған. Халықтың сенімі бойынша кім колоннаға арқасымен сүйкенсе және қолын тигізсе соның тілегі орындалады деп есептеледі. Сіз қалай ойлайсыз, бұл тарихи ескерткіштің сақталуына қандай фактор әсер етеді?

    Жауап: Аса таза темір кәдімгі темірге қарағанда коррозияға аз түседі, сол себепті аса таза металдар коррозияға тұрақты.

    Көрсетілім № 2 «Белсенді металдардың сумен әрекеттесуі»

    Мұғалім металдардың (K, Li, Na, Zn, Al, Mg, Fe) сумен әрекеттесуіне көрсетілім тәжірибесін\ бейнефильм көрсетеді.

    Оқушылардан алынған ерітіндінің рН туралы сұрайды. (олар кейбір ерітінділердің ортасы сілтілік болатынын білуі керек).

    Мұғалім белсенді емес металдың, мысалы, мыстың салқын сумен және ыстық сумен әрекеттесуіне сынақ жүргізеді.

    Қорытынды ретінде оқушылар суға қатынасы бойынша металдардың белсенділік қатарын құрады.

    Бекіту:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 8 сынып
    12.05.2022
    474
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жайлаубаева Раушан Газизовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации