Материалдар / сабақ жоспар

сабақ жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ оқушыларға кластарға арналған мұғалімдерге көмекші құрал ретінде қолдануға боладыттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттт
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 9 сыныптар

1 сағат

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқыл, негіз, тұздардың химиялық қасиеттері


Оқу мақсаттары

9.3.4.1 қышқылдар, еритін және ерімейтін негіздер, орта тұздардың химиялық қасиеттерін көрсететін реакция теңдеулерін молекулалық және иондық түрде құрастыру;


9.3.4.2 қышқылдар және негіздер,орта тұздар-дың химиялық қасиеттерін тәжірибе жүзінде зерттеу және қорытынды жасау.

Сабақ мақсаттары

  1. ЭДТ тұрғысынан қышқыл, негіз бен тұздардың анықтамасы

  2. Қышқылдың химиялық қасиеті

  3. Негіздің химиялық қасиеті

  4. Тұздың химиялық қасиеті

  5. қышқыл, негіз бен тұздардың химиялық қасиеттерін зерттеу

Бағалау критерийлері

  • қышқылдар, еритін және ерімейтін негіздер, орта тұздардың химиялық қасиеттерін көрсететін реакция теңдеулерін молекулалық және иондық түрде құрастырады;

  • қышқылдар және негіздер,орта тұздар-дың химиялық қасиеттерін тәжірибе жүзінде зерттеу және қорытынды жасайды

Тілдік мақсаттар

Ерітінді – раствор – solution

Еріткіш – растворитель – solvent

Еріген затрастворенное вещество – solute

Молярлы концентрация – молярная концентрация – molar concentration

Электролиттік диссоциация – электролитическая диссоциация – electrolytic dissociation

Әлсіз электролиттер – Слабые электролиты - Weak electrolytes

Күшті электролиттер- Сильные электролиты -Strong electrolytes

Бейэлектролиттер – Неэлектролиты -Non-electrolytes


Құндылықтарды

дарыту

Сабақ барысында білім құндылықтары:

  • Құрмет

  • Ынтымақтастық

  • Өмір бойы білім алу

көрсетілім жасау, жеке және сыныппен бірлесіп жұмыс жасау барысында орын алады.

Пәнаралық

байланыстар

физика, математикамен байланысты терминдер қарастырылады.

Сабақ барысы

Сабақ бөлімдері

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Кіріспе

1-3 мин



3-7 мин



Амандасу. Сабаққа психологиялық дайындық. Оқушыларды түгендеу.

Қайталау

ЭДТ тұрғысынан қышқыл дегеніміз не?

ЭДТ тұрғысынан негіз дегеніміз не?

ЭДТ тұрғысынан тұз дегеніміз не?

Қышқыл / сілтінің рН мәні неге тең?

Ппт (1-3бб)



Ппт (4б)


Ортасы


7-25 мин

















26-36 мин

Реакцияларды молекулалқ және иондық күйде жаза білу

  1. Қышқылдардың химиялық қасиеті

  1. Негіздердің химиялық қасиеті

  1. Тұздардың химиялық қасиеті

Топтық жұмыс (ретінде)

Химиялық қасиеттерді зерттеу

Ппт (5-7бб)


















Ппт (8-10бб)


37-45 мин



Үй тапсырмасы

Рефлексия. Бос микрофон. Оқушыларға маркер микрофон ретінде беріледі, микрофон алған оқушы сабақ барысында болған қиындықтар мен мақсатқа қалай жеткендігі туралы айтады.

Қышлыл, негіз бен тұздардың химиялық қасиеті тақырыбына инетеллект карта сызу

Маркер




А3 қағазы, маркерлер


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Барлығы: -қосылыстар диссоциациясын дұрыс өрнектей алады; иондық реакицяны өрнектегенде агрегаттық күйін жазады.

Көбісі: - ЭДТ тұрғысынан заттардың анықтамасын және химиялық қасиетін дұрыс жаза біледі;

Кейбіреуі: - бірнеше сатылы диссоциацияны өрнектей алады.


Өзіндік және жұптық жұмыс барысында бағалау жүргізіледі.

Химия пәні кабинетіндегі ережелерді сақтау.

Іс-әрекеттің әртүрлілігі оқушылардың шаршап-шалдығуын болдырмайды.


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі