Дифференциация
|
Аммиак алынуын
түсіндіу. Сурет бойынша.
Бекіту
тапсырмалары.
А) атомдардың
шарстерженьді модельдері көмегімен аммиак молекуласын
модельдеңіз.
В) Берілген қосылыстардағы
азоттың тотығу дәрежесін табыңыз. NH4ОН,
NH4CI, NН4NO3,
(NH4)2SO4.
С) Берілген қосылыстардың
ішінен реакцияға түсетін қосылыстарды тауып, молекулалық және
иондық теңдеулерін жазыңыздар. NH4CI , AgСІ , NaOH , AgNO3 , (NH4)2SO4 , Fe (OH)2.
|
Сабақтың
басы
0-3
|
Ынтымақтастық орта
қалыптастыру.
Миға
шабуыл
Сабақ тақырыбын
болжаңыздар
Қалыпты жағдайда түссіз, тұншықтырғыш иісі бар, ауадан
екі есе жеңіл, өте улы, судағы ерігіштігі жоғары қандай
газ.
-сабақтың тақырыбы
хабарланған соң оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап
алу
- жетістік критерийімен
таныстыру, сабақ соңында күтілетін нәтижелерді
анықтау
Сұрақтарға жауап
беру:
-азоттың, сутектің
периодтық таблицадағы орнына сипаттама бер
-сыртқы қабатында неше
электрон бар
-неше жұптасқан, нешеуі
жұптаспаған, неге?
|
|
Сабақтың
ортасы
3-10
10-15
15-
35-38
|
"Cуреттер сөйлейді".
Жұптық жұмыс. Әр жұпқа суреттер таратыңыз. Бұл суреттерді оқушылар
деңгейіне қарай дифференсациялық түрде үйлестіруге де болады. Кейін
әр жұп суреттерде аммиак не үшін, қандай мақсатта қолданылатынын
түсіндіреді.
Аммиак қолданылуын видео
ақпарат арқылы бекіту. Сабақ мақсатына оралу. Оқушыларға кері
байланыс беру. Аммиактың қолданылуы:
https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/9-synyp/ammiak-ammonij-tuzdary
Қауіпсіздік ережесінің
тармақтарын еске түсіру.
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасы№2
№1 Практикалық жұмыс
« Аммиак: алынуы және
қасиеттері»
Жұмыс
тәртібі:
Кәрлен келіде кристалл
NH4Cl аммоний хлоридінің және
Ca(OH)2
ұнтағының бірдей көлемдерін
үгіту керек. Дайындалған қоспаны оның көлемінен 1/3 сынауыққа салу
керек. Құралды келтірілген схема бойынша жинау, қоспаны ащы иіс
пайда болғанға дейін қыздыру (байқап иіскеу!) керек. Содан кейін
сынауық-жинақтағышты аударыстырмай ақырын тығынмен жабу, суы бар
ыдысқа батыру және тығынды ашу керек. Суы бар жинақты толтырғаннан
кейін оны қайтадан тығынмен жабу, судан алып шығу, ішіндегісін
қызыл лакмус қағазбен тексеру, сосын бірнеше тамшы фенолфталеинмен
тексеру керек.
(D) «Су бұрқақ тәжірибесін»
көрсетіңіз.
Субұрқақ тәжірибесі
: https://www.youtube.com/watch?v=T5mIcDa6lEI
Бекіту
тапсрмалары.
А) атомдардың
шарстерженьді модельдері көмегімен аммиак молекуласын
модельдеңіз.
В) Берілген қосылыстардағы
азоттың тотығу дәрежесін табыңыз. NH4ОН,
NH4CI, NН4NO3,
(NH4)2SO4.
С) Берілген қосылыстардың
ішінен реакцияға түсетін қосылыстарды тауып, молекулалық және
иондық теңдеулерін жазыңыздар. NH4CI , AgСІ , NaOH , AgNO3 , (NH4)2SO4 , Fe (OH)2.
|
Реактивтер
NH4Cl(тв),Са(ОН)2, жанарғы, дөңгелек түпті 2
құты, қысқышпен газ бұратын түтікпен тығын, стакан, фенолфталеин,
су, кристаллизатор
Видео «Получение аммиака в лабораторных
условиях»:
http://kivvi.kz/watch/7ex3amdjpbja/
Субұрқақ тәжірибесі
: https://www.youtube.com/watch?v=T5mIcDa6lEI
Реактивтер мен құрал- жабдықтар: жалпақ түпті колба, дөңес
колба
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Бұл сабақтан мен келесі
сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені
білдім?
|