сабақ жоспар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

сабақ жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
ттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттт
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:

9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) - топ элементтері және олардың қосылыстар

Күні Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Сабақтың тақырыбы


Хлор

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

9.2.1.9 –хлордың химиялық қасиеттері: металдармен,сутегімен,галогенидтермен реакциясы

Сабақтың мақсаттары

Хлордың жай және күрделі заттармен реакциясын сипаттау

Бағалау критерийлері

- хлордың күшті тотықтырғыш болатынын түсінеді

Хлордың жай заттармен а)металдармен(темір,мыс,натрий), б)бейметалдар (сутегі)реакция теңдеулерін құрастырады.


Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология

сублимация, галоген, физикалық/химиялық қасиеттері, хлор, бром, йод, молекулалар, реакциялар

Металл/металды, улы

Топ бойынша төменге қарай

Құндылықтарды дарыту

  • Қазақстандық патриотизм және жауапкершілік Құрмет

  • Ынтымақтастық

  • Өмір бойы білім алу

Пән аралық байланыстар

Биология,физика

Дағдылары

Сын тұрғысынан ойлау

Бастапқы білім

Бөлшектер теориясы (6.4B)

Атом құрылысы (6.4C, 7.1A)

Зат күйінің өзгерісі (7.1C)

Химиялық реакциялар мысалдары (7.2C)



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин


Белсендіру.

Элементке сипаттама беріледі.Оқушылар қандай элемент туралы айтылғанын анықтап,сабақтың тақырыбын ашу керек.

Өте активті элемент, бос күйінде жанартау лавасында ғана, ал байланысқан түрінде тау жыныстарында, теңізмұхитөзен суларында, өсімдік және жануарлар организмдерінде кездеседі. Байланыстағы көптеген минералдардың: галитсильвинсильвиниткарналлит, т.б. құрам бөлігі. Қалыпты жағдайда— сарғыш жасыл, ерекше өткір иісті газ, 

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтап,оқушылармен бірлесе бағалау критерийлерін анықтау

Жаңа сабақты түсіндіру (Жаңа сабақты меңгеру үшін жұмыс парағымен жұмыс жасайды.)

Оқушылар хлорға ПЖОБ сипаттама беріп,электрондық-құрылымдық формуласын жазады .

Талқылау:



Сабақтың ортасы

5 мин










































- Сыртқы энергетикалық деңгейде хлорда қанша электрон бар?

- тотығу дәрежелері қандай?

- табиғатта қандай түрде болуы мүмкін?

Студенттер хлордың күшті тотықтырғыш зат екендігі туралы табиғатта қосылыстар ретінде табылған деген тұжырымға келді.

Оқушылар лабораторияда хлор өндірісін көрсететін бейнелерді көреді, ал хлормен жұмыс істеген кезде ТБ ережелері туралы ескертеді. Оқушылар жұмыс парағында көргендері бойынша жазады..

Хлор - химиялық белсенді зат, ең күшті тотықтырғыш.

  1. Жай заттармен әрекеттесуі:

а) металлдармен.

Көптеген Ме хлорда жанады (Na, K, Li, Ca, Ba, Cu, Fe, Sn  және т.б.):

2К + Cl2 = 2КCl 

2Fe + 3Cl2 = 2FeCl3;

2Au + 3Cl2 = 2AuCl қыздырғанда

б) сутегімен :

H2 + Cl2 = 2HCl – жарықта

в)басқа бейметалдармен:

5Cl2 + 2P = 2PCl5

ЭТ бойынша хлор фтор,азот,оттектен кейін орналасқан , сондықтан көптеген бейметалдарды тотықтырады.

Күрделі заттармен :

а) сумен Cl2 + H2O = HCl + HClO

Хлорлылау қышқылы тұрақсыз болғандықтан, қараңғыда, суықта, жабық шыныда сақталады:

HCl - жарық  HCl +: O: атомдық оттегі

Хлор суындағы атомдық оттегінің болуы сулы ортада хлордың тотықтырғыш және ағартқыш әсерін түсіндіреді. Құрғақ хлор материалдарды ағартпайды.б) хлор бром мен йодты сутегі қосылыстарынан және тұздарынан ығыстыра алады:Cl20 + 2HBr-12HCl -1+ Br20(P) Оқушылар жұппен зерттелген тақырып бойынша кестедегі бос орындарды толтырады.














https://www.youtube.com/watch?v=8-xilghJe2k&list=PLtQqrP6X6Mr3G5Zf_MA1M28BxKnSDPYrq

https://www.youtube.com/watch?v=Uns5vuDK6_E

презентация










Таратпа материал

Сабақтың соңы










Сабақты қорытындылау

Бағалау критерийлеріне оралып,бағдаршам бойынша оқушылардың қаншалықты жаңа сабақты меңгергендерін анықтайды.

Рефлексия.

Сіз мақсатыңызға жеттіңіз бе? Қандай қиындықтар туындады?

Келесі сабақта жұмысты жақсартатын бір әрекетті ұсыныңыз.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.05.2022
538
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі