Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
-
3.4.1.3
ч,щ əріптері бар сөздердің емлесін
білу;
-
3.3.5.1 жіберілген
пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық
қателерді мұғалімнің көмегімен тауып,
түзету
|
Сабақтың
SMART
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: тыңдаған материалдар бойынша
мұғалімнің көмегімен жоспар құрып, мазмұндама
жазу;
Көптеген
оқушылар:ч, щ
әріптері бар сөздердің емлесін
білу.
Кейбір
оқушылар: бас әріп пен кіші әріптің
биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу
қарқынын жеделдету;
|
Сабақтың
басы
5 мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыруда жаттығулар
жасалады.
Өткен
тақырыпқа шолу «Кім шапшаң ?» әдісі бойынша
жүреді.
Орны
ауысқан әріптерден сөз
құрау.
-Өткен сабақта қандай тақырып
өттік?
Ыащ, чпоинме, щрбо, кче,
танипомеч, щтұы, ищ, учап-упчс,
щинчуск.
Өзін-өзі
тексеру
Ащы, чемпион,борщ, чек,
чемпионат, тұщы, щи, чупа-чупс, Щучинск
|
Жақсы тілек
айтады.
Дескриптор:
Орны ауысқан әріптерден сөз
құрайды.
|
ҚБ: «Смайлик»
әдісі.
|
|
Сабақтың
ортасы
20
мин
2 мин
10
мин
|
(Т,
Д) «Ыстық орындық» әдісі,
дәптермен жұмыс.
35-жаттығу. «Жақсы мен
жаман» мәтінін
оқыңдар.
• Мәтін не
туралы?
• Мәтін мазмұны бойынша
бір-біріңмен пікірлесіңдер.
• «Жақсы сөз – жарым ырыс»
мақалы бойынша өзіңше ой тұжырым жаса.
-Мәтінге жоспар
құр.
-Құрған жоспарың бойынша
мазмұндама жаз.
Мазмұндамаға қойылатын
талаптар
-
жоспарға сәйкес
жазу;
-
- сөйлемдегі сөздердің орын
тәртібін сақтау;
-
- сөйлемдерді өзара
мағыналық байланысты құрастыру;
-
- сөйлемнің жазылу емлесін
сақтау;
-
- каллиграфиялық талаптарды
сақтау;
Жоспар құру
1. Гүл егу. 2. Гүлдің
мұңаюы.
3. Гүлдің құлпырып,
өсуі.
36-жаттығу. Мақалды
көркем жаз. «Қара,
жатта, жаз» әдісі.
Ащыны білмеген тәттіні де
білмейді.
Мақалдың мазмұнын қалай
түсінгеніңді айт.
Саралау тәсілі:
«Тапсырма».
Кейбір
оқушыға:
-35-жаттығудағы мәтін
мазмұнына сәйкес келетін мақал-мәтел тауып
айт.
Сергіту
жаттығуы.
Берілген гүлдер бойынша Ән
айту
Қызыл
раушан
Ақ
раушан
Гүлдер
|
Дескриптор:
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды.
Мәтін мазмұны бойынша
бір-бірімен пікірлеседі.
“Жақсы сөз- жарым ырыс”
мақал бойынша өзіше ой тұжырым
жасайды.
Мәтінге жоспар
құрады.
Құраған жоспарың бойынша
мазмұндама жазады.
Дескриптор:
Мақалдың мазмұнын қалай
түсінгенін айтады.
Ән айтып
сергиді
|
ҚБ:
5
балл
5
балл
|
Оқулық,
дәптер
|