|
Бөлім |
Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Бектемисова Асел Туйгамбековна |
|||||
|
Күні: |
19.10.2022 |
|||||
|
Сынып: 3 г |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ч,щ дыбыстары |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
|||||
|
Сабақтың SMART мақсаты |
Барлық оқушылар: тыңдаған материалдар бойынша мұғалімнің көмегімен жоспар құрып, мазмұндама жазу; Көптеген оқушылар:ч, щ әріптері бар сөздердің емлесін білу. Кейбір оқушылар: бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету; |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда жаттығулар жасалады. Өткен тақырыпқа шолу «Кім шапшаң ?» әдісі бойынша жүреді. Орны ауысқан әріптерден сөз құрау. -Өткен сабақта қандай тақырып өттік? Ыащ, чпоинме, щрбо, кче, танипомеч, щтұы, ищ, учап-упчс, щинчуск. Өзін-өзі тексеру Ащы, чемпион,борщ, чек, чемпионат, тұщы, щи, чупа-чупс, Щучинск |
Жақсы тілек айтады. Дескриптор: Орны ауысқан әріптерден сөз құрайды. |
ҚБ: «Смайлик» әдісі. |
|
||
|
Сабақтың ортасы 20 мин 2 мин 10 мин |
(Т, Д) «Ыстық орындық» әдісі, дәптермен жұмыс. 35-жаттығу. «Жақсы мен жаман» мәтінін оқыңдар. • Мәтін не туралы? • Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңмен пікірлесіңдер. • «Жақсы сөз – жарым ырыс» мақалы бойынша өзіңше ой тұжырым жаса. -Мәтінге жоспар құр. -Құрған жоспарың бойынша мазмұндама жаз. Мазмұндамаға қойылатын талаптар
Жоспар құру 36-жаттығу. Мақалды көркем жаз. «Қара, жатта, жаз» әдісі. Ащыны білмеген тәттіні де білмейді. Мақалдың мазмұнын қалай түсінгеніңді айт. Саралау тәсілі: «Тапсырма». Кейбір оқушыға: -35-жаттығудағы мәтін мазмұнына сәйкес келетін мақал-мәтел тауып айт. Сергіту жаттығуы. Берілген гүлдер бойынша Ән айту Қызыл раушан Ақ раушан Гүлдер |
Дескриптор: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. Мәтін мазмұны бойынша бір-бірімен пікірлеседі. “Жақсы сөз- жарым ырыс” мақал бойынша өзіше ой тұжырым жасайды. Мәтінге жоспар құрады. Құраған жоспарың бойынша мазмұндама жазады. Дескриптор: Мақалдың мазмұнын қалай түсінгенін айтады. Ән айтып сергиді
|
ҚБ: 5 балл 5 балл |
Оқулық, дәптер |
||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Рефлексия: «Менің сөзім»
Үй жұмысы 37 жаттығу. |
Бүгінгі сабақта не білгенін, үйренгенін, түсінгені туралы бөліседі. |
ҚБ балын қояды. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспар 3 сынып
Сабақ жоспар 3 сынып
|
Бөлім |
Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Бектемисова Асел Туйгамбековна |
|||||
|
Күні: |
19.10.2022 |
|||||
|
Сынып: 3 г |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ч,щ дыбыстары |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
|||||
|
Сабақтың SMART мақсаты |
Барлық оқушылар: тыңдаған материалдар бойынша мұғалімнің көмегімен жоспар құрып, мазмұндама жазу; Көптеген оқушылар:ч, щ әріптері бар сөздердің емлесін білу. Кейбір оқушылар: бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету; |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда жаттығулар жасалады. Өткен тақырыпқа шолу «Кім шапшаң ?» әдісі бойынша жүреді. Орны ауысқан әріптерден сөз құрау. -Өткен сабақта қандай тақырып өттік? Ыащ, чпоинме, щрбо, кче, танипомеч, щтұы, ищ, учап-упчс, щинчуск. Өзін-өзі тексеру Ащы, чемпион,борщ, чек, чемпионат, тұщы, щи, чупа-чупс, Щучинск |
Жақсы тілек айтады. Дескриптор: Орны ауысқан әріптерден сөз құрайды. |
ҚБ: «Смайлик» әдісі. |
|
||
|
Сабақтың ортасы 20 мин 2 мин 10 мин |
(Т, Д) «Ыстық орындық» әдісі, дәптермен жұмыс. 35-жаттығу. «Жақсы мен жаман» мәтінін оқыңдар. • Мәтін не туралы? • Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңмен пікірлесіңдер. • «Жақсы сөз – жарым ырыс» мақалы бойынша өзіңше ой тұжырым жаса. -Мәтінге жоспар құр. -Құрған жоспарың бойынша мазмұндама жаз. Мазмұндамаға қойылатын талаптар
Жоспар құру 36-жаттығу. Мақалды көркем жаз. «Қара, жатта, жаз» әдісі. Ащыны білмеген тәттіні де білмейді. Мақалдың мазмұнын қалай түсінгеніңді айт. Саралау тәсілі: «Тапсырма». Кейбір оқушыға: -35-жаттығудағы мәтін мазмұнына сәйкес келетін мақал-мәтел тауып айт. Сергіту жаттығуы. Берілген гүлдер бойынша Ән айту Қызыл раушан Ақ раушан Гүлдер |
Дескриптор: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. Мәтін мазмұны бойынша бір-бірімен пікірлеседі. “Жақсы сөз- жарым ырыс” мақал бойынша өзіше ой тұжырым жасайды. Мәтінге жоспар құрады. Құраған жоспарың бойынша мазмұндама жазады. Дескриптор: Мақалдың мазмұнын қалай түсінгенін айтады. Ән айтып сергиді
|
ҚБ: 5 балл 5 балл |
Оқулық, дәптер |
||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Рефлексия: «Менің сөзім»
Үй жұмысы 37 жаттығу. |
Бүгінгі сабақта не білгенін, үйренгенін, түсінгені туралы бөліседі. |
ҚБ балын қояды. |
|
||
шағым қалдыра аласыз
















