Материалдар / Сабақ жоспар: Күйкен мектеп
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспар: Күйкен мектеп

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспар: "Күйкен жалпы білім беретін мектеп" КММ 9 - сынып Акробатикалық элементтердің жиынтығын құру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2021
394
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Келісемін:

Мектеп директоры: Директордың

ОІЖО:

__________М.Малбасов ________А.Тулегенова


Мұғалімнің аты -жөні:

Толенов Айдос Мыктыбаевич

Күні:

20.11.2021

Сыныбы: 9 «В»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Акробатикалық элементтердің жиынтығын құру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.2.1 кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу

9.1.1.1 арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсету

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың дене бойындағы күшін жылдамдылығын, икемділік қасиеттерін арттыру және дамыту.

Сабақтың дискрипторы:

саптағы және қозғалыста орындалатын жаттығуларды орындауды біледі; Жаттығуларды бұйрық бойынша орындайды; Сапта және қозғалыста жүрудің әдістерін біледі; Орында және қозғалыста бір лектен, екі, үш, төрт лекке тұруды және қозғалыста жүруді орындайды; оңға, солға, артқа бұрылу бұйрықтарын түсініп қолданады; Бөліну әдістерін көрсетеді; Жаттығу барысында қате тұстарды «ара қашықтықты сақтамау, дұрыс бұрылмау, аяқты дүрыс алып жүрмеу сияқты т.б қателерді) анықтайды;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педогогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

I.Ұйымдастыру бөлімі:

15 мин

Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру; Гимнастика сабағының қауіпсіздік ережесін айтып өту;

Бір қатарлы сап түзеп, саптық жаттығуларды орындау. (оңға, солға, артқа бұрылу);

Баяу жүгіріспен жүгіру

Жүгіріп болған соң, демді қалпына келтіру жаттығулары; 3-4 рет;

Жүру жаттығуларына көшу:

  • Қолды жоғары көтере, аяқтың ұшымен жүру;

  • Қолды екі жанға соза, өкшемен, табанның сырт жағымен жүру;

  • Тізені жоғары көтере жүру;

  • Жартылай жүру, кейдені тік ұстау;

Жүгіру секіру жаттығулары:

  • Тізені көтере секіре жүгіру;

  • Аяқты артқа лақтыра секіре жүгіру;

  • Аяқты алға лақтыра секіре жүгіру;

Гимнастикалық жалпы дамыту жаттығулар жиынтығы:

  • Иық белдеуі мен қол еттері үшін;

  • Керіліп -созылу жаттығулары;

  • Кеуденің еттеріне арналған жаттығулар;

  • Іштің еттерін жетілдіруге арналған жаттығулар;

  • Аяқ еттері үшін орындалатын жаттығулар;

Сырт қиімдері дене шынықтыру сабағына сай болуы. Мұғалімнің берілген пәрменін дұрыс орындау;

Жүгіру барысында ара қашықтықты сақтау.

(А) суреті дұрыс жүгіріс

(Ә) суреті жүгірудің дұрыс емес қимылы.









Жаттығуды өзіне сәйкес әдісіне қарай дұрыс орындау; бір-бірінің қателерін түзетіп, айтып отыру;









Жаттығуды өзінің әдісіне қарай дұрыс орындау. Бірінің көрген қателерін дер кезінде түзетіп отыру.

Жаттығудың адам ағзасына және денсаулығына тигізетін әсерін түсініп білу.


Сөздік әдіс, көрнекілік әдіс, демонстрациялау әдісі
























































II. Негізгі бөлім:

25мин

Дене еденмен тура вертикаль қалыпта болу қажет.Аяқтың басын созып ұстаймыз, қомен белімізді ұстап аяқты тік ұстауға тырысамыз.



Баспен тұрмас бұрын, қолдың және бостың орналасуын нық орналастырып, жайлап аяқты жоғары көтереміз. Төсенішке үш бұрыш сызып алып жоғары жағына басымызды, төменгі екі бұрышына қолымызды қойып, аяқты бүгіп жайлап жоғарыға созамып тепе – теңдікті сақтау қажет


Жартылай шапқа отыру үшін,

дене мен артқа созылған аяқ бір сызықтың бойында болуы тиіс.






Білім алушылар көрсетіліп отырған жаттығуларды саналы түрде түсінуіне және сапалы орындауға ұмтылу қажет.


III. Қорытынды бөлім:

5-мин

Сабақты қорытындылау. Оқушылардан кері байланыс алу. Мұғаліммен оқушының арасындағы кері байланыс.

Оқушымен оқушының арасындағы кері байланыс.

Босаңсуға арналған жаттығулар.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!