I.Ұйымдастыру
бөлімі:
15
мин
|
Сәлеметсіздер ме, оқушылар!
Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру; Гимнастика
сабағының қауіпсіздік ережесін айтып
өту;
Бір қатарлы сап түзеп, саптық
жаттығуларды орындау. (оңға, солға, артқа
бұрылу);
Баяу жүгіріспен
жүгіру
Жүгіріп болған соң, демді
қалпына келтіру жаттығулары; 3-4
рет;
Жүру жаттығуларына
көшу:
-
Қолды жоғары көтере,
аяқтың ұшымен жүру;
-
Қолды екі жанға
соза, өкшемен, табанның сырт жағымен
жүру;
-
Тізені жоғары көтере
жүру;
-
Жартылай жүру,
кейдені тік ұстау;
Жүгіру секіру
жаттығулары:
-
Тізені көтере секіре
жүгіру;
-
Аяқты артқа лақтыра
секіре жүгіру;
-
Аяқты алға лақтыра
секіре жүгіру;
Гимнастикалық жалпы дамыту
жаттығулар жиынтығы:
-
Иық белдеуі мен қол
еттері үшін;
-
Керіліп -созылу
жаттығулары;
-
Кеуденің еттеріне
арналған жаттығулар;
-
Іштің еттерін
жетілдіруге арналған
жаттығулар;
-
Аяқ еттері үшін орындалатын
жаттығулар;
|
Сырт қиімдері дене шынықтыру
сабағына сай болуы. Мұғалімнің берілген пәрменін дұрыс
орындау;
Жүгіру барысында ара
қашықтықты сақтау.
(А) суреті дұрыс
жүгіріс
(Ә) суреті жүгірудің дұрыс
емес қимылы.
Жаттығуды өзіне сәйкес әдісіне
қарай дұрыс орындау; бір-бірінің қателерін түзетіп, айтып
отыру;
Жаттығуды өзінің әдісіне қарай
дұрыс орындау. Бірінің көрген қателерін дер кезінде түзетіп
отыру.
Жаттығудың адам ағзасына және
денсаулығына тигізетін әсерін түсініп
білу.
|
|
Сөздік әдіс, көрнекілік әдіс,
демонстрациялау әдісі
|
II.
Негізгі
бөлім:
25мин
|
Дене еденмен тура вертикаль
қалыпта болу қажет.Аяқтың басын созып ұстаймыз, қомен белімізді
ұстап аяқты тік ұстауға тырысамыз.
Баспен тұрмас бұрын,
қолдың және бостың орналасуын нық орналастырып, жайлап аяқты жоғары
көтереміз. Төсенішке үш бұрыш сызып алып жоғары жағына басымызды,
төменгі екі бұрышына қолымызды қойып, аяқты бүгіп жайлап жоғарыға
созамып тепе – теңдікті сақтау қажет
Жартылай шапқа отыру
үшін,
дене мен артқа созылған аяқ
бір сызықтың бойында болуы
тиіс.
|
|
Білім алушылар көрсетіліп
отырған жаттығуларды саналы түрде түсінуіне және сапалы орындауға
ұмтылу қажет.
|