|
Тақырыбы: сабақ |
Өзара кері сандар |
||||||||||
|
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||
|
|
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау; 5.1.1.12 өзара кері сандар анықтамасын білу; 5.1.2.22 берілген санға кері санды табу; |
||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Жай бөлшектерді көбейту ұғымын қайталау, есептер шығару, дағдыларын қалыптастыру. Өзара кері сандар ұғымымен таныстыру және кері сандарды пайдаланып есептер шығару дағдыларын қалыптастыру. |
||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артады |
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар: оқушылардың ой - өрісін, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып пәнге деген қызығушылығын арттыру |
|||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы(2-5 минут) |
(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. «Миға шабуыл» стратегиясы. Үй тапсырмаларын оқушылар өзара сұрақ қою және тақырыпты мазмұндау . Бөлшектер қалай көбейтіледі? 2. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз? 3. Аралас сандарды көбейтуді түсіндіріңдер? 4. Көбейтудің неше қасиеті бар? 5. 7/8 қандай бөлшек? 6. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті? 7. 1-4/9 қандай бөлшек? 8. Санды 0-ге көбейтуге бола ма? 9. Бөлшектің неше түрі бар? 10. Ең кіші жай бөлшек бола ма? 11. 76 қандай сан? 12. Ең үлкен жай бөлшек нешеге тең? |
|
|||||||||
|
Сабақтың ортасы (6-30 минут) |
(МК,Ұ) Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды өзара кері сандар деп аталады.
Мысалы: Жай бөлшекке кері санды табу үшін оның алымы мен бөлімінің орындарын ауыстыру керек. Араласа с анға кері санды табу үшін, оны бұрыс бөлшекке айналдырып, сол бұрыс бөлшектің кері санын табу керек. Оқушылар топпен жұмыс жасайды. І-топ: Дұрыс бөлшек. ІІ-топ: Бұрыс бөлшек. ІІІ-топ: Аралас сан. Әр топ бөлшектерге анықтама беріп, өз аттарын қорғайды. Топтық жұмыс 1-4 тапсырмалар. Оқулықтың 50-51 беттері №1
№2
№3 A, 7x, b/a, a/5, 7/b, 5/2x, 2y/3x
№4 7, 1/9, 8/13, 2, 1/5, 10, 5/17, 1/100. Тапсырмаларды орындап болған соң оқушылар топтарымен жауаптарын алмасып бір-бірлерін тексереді. |
Оқулық №1Жұмыс дәптері |
|||||||||
|
Сабақтың соңы( 41-40мин) |
1-Тапсырма БББ кестесі
(Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. |
|
|||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспар: "Өзара кері сандар" Математика 5 -сынып
Сабақ жоспар: "Өзара кері сандар" Математика 5 -сынып
|
Тақырыбы: сабақ |
Өзара кері сандар |
||||||||||
|
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||
|
|
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау; 5.1.1.12 өзара кері сандар анықтамасын білу; 5.1.2.22 берілген санға кері санды табу; |
||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Жай бөлшектерді көбейту ұғымын қайталау, есептер шығару, дағдыларын қалыптастыру. Өзара кері сандар ұғымымен таныстыру және кері сандарды пайдаланып есептер шығару дағдыларын қалыптастыру. |
||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артады |
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар: оқушылардың ой - өрісін, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып пәнге деген қызығушылығын арттыру |
|||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы(2-5 минут) |
(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. «Миға шабуыл» стратегиясы. Үй тапсырмаларын оқушылар өзара сұрақ қою және тақырыпты мазмұндау . Бөлшектер қалай көбейтіледі? 2. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз? 3. Аралас сандарды көбейтуді түсіндіріңдер? 4. Көбейтудің неше қасиеті бар? 5. 7/8 қандай бөлшек? 6. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті? 7. 1-4/9 қандай бөлшек? 8. Санды 0-ге көбейтуге бола ма? 9. Бөлшектің неше түрі бар? 10. Ең кіші жай бөлшек бола ма? 11. 76 қандай сан? 12. Ең үлкен жай бөлшек нешеге тең? |
|
|||||||||
|
Сабақтың ортасы (6-30 минут) |
(МК,Ұ) Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды өзара кері сандар деп аталады.
Мысалы: Жай бөлшекке кері санды табу үшін оның алымы мен бөлімінің орындарын ауыстыру керек. Араласа с анға кері санды табу үшін, оны бұрыс бөлшекке айналдырып, сол бұрыс бөлшектің кері санын табу керек. Оқушылар топпен жұмыс жасайды. І-топ: Дұрыс бөлшек. ІІ-топ: Бұрыс бөлшек. ІІІ-топ: Аралас сан. Әр топ бөлшектерге анықтама беріп, өз аттарын қорғайды. Топтық жұмыс 1-4 тапсырмалар. Оқулықтың 50-51 беттері №1
№2
№3 A, 7x, b/a, a/5, 7/b, 5/2x, 2y/3x
№4 7, 1/9, 8/13, 2, 1/5, 10, 5/17, 1/100. Тапсырмаларды орындап болған соң оқушылар топтарымен жауаптарын алмасып бір-бірлерін тексереді. |
Оқулық №1Жұмыс дәптері |
|||||||||
|
Сабақтың соңы( 41-40мин) |
1-Тапсырма БББ кестесі
(Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. |
|
|||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз













