Сабақтың
басы(2-5
минут)
|
(МК)Оқушылардың
сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл
күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен
таныстыру.
«Миға шабуыл»
стратегиясы. Үй тапсырмаларын оқушылар өзара сұрақ қою және
тақырыпты мазмұндау
. Бөлшектер қалай
көбейтіледі?
2. Натурал санды
бөлшек санға қалай
көбейтеміз?
3. Аралас сандарды
көбейтуді түсіндіріңдер?
4. Көбейтудің неше
қасиеті бар?
5. 7/8 қандай
бөлшек?
6. Көбейтудің
ауыстырымдылық қасиеті?
7. 1-4/9 қандай
бөлшек?
8. Санды 0-ге
көбейтуге бола ма?
9. Бөлшектің неше
түрі бар?
10. Ең кіші жай
бөлшек бола ма?
11. 76 қандай
сан?
12. Ең үлкен жай
бөлшек нешеге тең?
|
|
Сабақтың
ортасы (6-30 минут)
|
(МК,Ұ)
Көбейтіндісі 1-ге
тең болатын екі санды өзара кері сандар деп
аталады.
Мысалы: және сандары өзара кері
сандар. Себебі ∙
═
1
Жай бөлшекке кері
санды табу үшін оның алымы мен бөлімінің орындарын ауыстыру
керек.
Араласа с анға кері
санды табу үшін, оны бұрыс бөлшекке айналдырып, сол бұрыс бөлшектің
кері санын табу керек.
Оқушылар топпен
жұмыс жасайды.
І-топ: Дұрыс
бөлшек.
ІІ-топ: Бұрыс
бөлшек.
ІІІ-топ: Аралас
сан.
Әр топ бөлшектерге
анықтама беріп, өз аттарын
қорғайды.
Топтық
жұмыс
1-4 тапсырмалар. Оқулықтың
50-51 беттері
№1
-
3/5 ж/е
5/3;
-
2 ж/е
1/2;
-
4*1/5 ж/е
5/21;
-
13/20 ж/е
20/13;
-
19/25 ж/е
25/19.
№2
-
7/5, 10/3, 9/8,
13/11, 2, 13/9, 20/11.
-
5/6, 7/17, 8/33,
5/52, 9/194, 7/215, 10/83.
-
1/3, 1/5, 1/7, 1/9,
1/12, 1, 1/17, 1/10, 1/100.
№3
A, 7x, b/a, a/5,
7/b, 5/2x, 2y/3x
№4
7, 1/9, 8/13, 2,
1/5, 10, 5/17, 1/100.
Тапсырмаларды
орындап болған соң оқушылар топтарымен жауаптарын алмасып
бір-бірлерін тексереді.
|
Оқулық
№1Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың соңы(
41-40мин)
|
1-Тапсырма
/ 3/5 және 5/3 4 1/5 және 5/21 ( 8)/8 және
1/8
2 және 1/2 9/11 және (11 )/7 19/25 және
25/19
2/7 және 7/3 13/20 және 20/13 7/9 және
5/7
БББ
кестесі
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
(Қ)Сабақты
қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс
орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс
істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны
туралы ой-пікірлерін білдіре
алады.
|
|