Сабақ жоспар "Заттар тасымалдануының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы" 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспар "Заттар тасымалдануының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына биология пәнінен жаңартылған бағдарлама бойынша қысқа мерзімді жоспарлар жинағы болып табылады. Қысқа мерзімді сабақ жоспары «Оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері» негізінде құрылды.Әдістерді тиімді пайдалана отырып,оқушылардың өзіндік іс-әрекеті арқылы білім алуына мүмкіншілік жасап, шығармашылыққа бағыттауға, әсіресе оқушылардың сабақ барысында пәнге деген қызығушылығын дамытып, алған білімдерін ісжүзінде пайдалана алуға бағытталған мұғалімнің іс-әрекетінің егжей-тегжейлі жоспарының нұсқасы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп: Щучинск қаласы №7 мектеп-лицейі

Күні: Мұғалімнің аты –жөні: Оспанова Жанар Бахытовна

Сынып: 7

Сабақ №17 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Заттар тасымалдануының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы. Заттардың тасымалдануына қатысатын тірі ағзалардың мүшелері мен мүшелер жүйесі.

Осы сабақта қол жеткізіле-тін оқу мақсаттары ( Оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.3.1 - тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызын түсіндіру;

7.1.3.2 – өсімдіктерде заттардың тасымалын қамтамасыз ететін мүшелерді танып білу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үйренеді:

Тірі организмдер үшін заттардың тасымалының маңызын түсіндіре алады;

Көптеген оқушылар үйренеді:

Жануарлар мен өсімдіктердегі заттар тасымалының механизмін сипаттай алады;

Кейбір оқушылар үйренеді:

Жануарлар мен өсімдіктерде заттар тасымалының ерекшеліктерін көрсете алады.

Ойлау дағдының деңгейі

Білу және түсіну

Бағалау критерийі:

1.Жануарлар мен өсімідктерде заттар тасымалында қандай мүшелер қатысатынын біледі;

2.Тірі организмдерде заттар тасымалының маңызын біледі;

3.Тірі организмдерде қандай заттар тасымалданатын біледі.

Тілдік мақсаттар:

Пәндік лексика мен терминология:

Тамырлар, сабақтар, құрылысы, қызметтері, тамыр түкшелері, топырақ, жасушалар, қоректік заттар, тасымалдау, жеткізу, сіңіру, қамтамасыз ету, ксилема, флоэма, концентрация, су, органикалық заттар, ашық және жабық қанайналым жүйелері, жүрек, артериялар, веналар, капиллярлар, кіші және үлкен қанайналым шеңберлері.


Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Тамырлар/сабақтар/тамыр түкшелері болып келеді/келеді ...

Біріншіден оларға тән сипаттамаларды берейік.

Өсімдіктер мен жануарлардың тасымалдау жүйелерінің ерекшеліктері қандай?Ашық қанайналым жүйесі ............................................, буынақтыларға тән жүйе.

Жабық қанайналым жүйесі ......................................

Артерия арқылы .............. байталған қан тасымалы жүзеге асырылады.Капиллярлар ............................... тамырлар.

Құндылықтарғы баулу

«Мәңгілік Ел» идеясын жүзеге асыpy

«Зайырлы қоғам және жоғары руханият».

Бірлескен оқу барысында оқушылардың бір-бірінің пікіріне құрмет көрсетуі.

Оқушылар құрылымдық деңгейлер туралы өз ойларын айтып, топқа берілген тапсырманы бірге талқылауы.

Оқушылардың білімге қызығушылығы, өзін-өзі дамытуы.

Пән аралық байланыс

Физика,химия

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақтаны, ноутбукты пайдалана отырып керекті мәліметтерді алады, бейнебаян көреді

Алдыңғы білім:

Өсімдіктің жапырағының сабағының ішкі құрылысын (6 сынып)


САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

(7 минут)

1мин

2 мин




2мин




2мин



Ұйымдастыру(амандасу,оқушыларды түгендеу)

Психологиялық ахуал. . Шаттық шеңберін құрып

« Жүректен жүрекке» тренингі (Жұмсақ жүрек)ойыншығы арқылы оқушылар бір-біріне бере отырып жылы тілектерін білдіреді.

Топқа бөлу:суреттер арқылы

Жаңа тақырыпты ашуҚызығушылықты ояту кезеңінде қолданылатын стратегия «Ой шақыру»

Бейнебаян көрсету, сабақтың тақырыбын анықтау,мақсатымен танысу.








https://www.youtube.com/watch?v=RXQilsULTOs&t=40s

Сабақтың ортасы

(20 минут)

10 мин






















3 минут










2 мин



3 мин








Жаңа сaбaқ

1.INSERT әдici. Топпeн жұмыс

Оқушылар жeке-жеке мәтінмен танысып болған соң, мұғалім алдымен кестенің «-» - «Мен ойлағандай емес, ойыма қарама-қарсы пікір» деген бөлікті жұптарында талқылатады. Мұғалім кестенің келесі «+» - «Мен үшін жаңалық бөлігін жұпта, сосын ортада талқылап, содан соң кестенің «V» - «Мен білемін» бөлігін қарап өтіп, оқушының «?» - «Мен үшін түсініксіз, әлі де білгім келеді» бөлігіне кеңінен тоқталып, оқушыға «сен бұл қызыл жолды үй тапсырмасы ретінде аласың» деп мәтінге қорытынды жасап, сабақтың келесі сатысына көшеді.

1. INSERT -ТҮРТІП АЛУ

«V»

«-»

«+»

«?»

1





2






2. Тақырыпқа байланысты ұғымдар 3 тілде беріледі, (оқушылар терминдер жазылған дайын қиықшаларды сөздік дәптерлеріне жапсырып қояды) оқып танысады.

circulatory system

қан айналым жүйесі

циркуляторная система

heart

жүрек

сердце

blood

қан

кровь

vein

көктамыр

вена

artery

салатамыр

артерия

capillary

қылтамыр

капиляр

plant roots

тамыр

корень

stem

сабақ

стебель

leaf

жапырақ

лист растение


3. Топтық жұмыс «Заттардың тасымалы» атты постерді құру

«Заттар тасымалы» постерде болуы тиісті ақпарат:

1.Тірі ағзадағы заттардың тасымалы дегенді қалай түсінесіз?

2.Жануарлар мен өсімдіктердің заттар тасымалына қатысатын мүшелер немесе мүшелер жүйесін салыңыз, олардың атауларын көрсетіңіз.

3.Жануарлар мен өсімдіктер ағзасында қандай қоректік заттар тасымалданады, олар не үшін қажет?

4.Жануар мен өсімдік ағзасына заттар тасымалының маңызын сипаттаңыз.

5.Жануарларды қанайналым жүйесінен айырса не болатынын ұсыныңыз.

Ескертпе:постерді жасау кезінде, тақырыпты, суретті, сызбаны ашу үшін, Сіз ассоциативті түсініктер мен тірек сөздерді қолдана аласыз. Зерттелген тақырыпты креативті көрсету марапатталады. Жұмысты қорғауға Сізге мән берген жөн: қысқа –нұсқа, жұйелі, Сіздің сөзіңізді дәлелдейтін әңгіме болуы керек.

Критериалды бағалауы: қол шапалақтау.









































Фломастер, А3 форматындағы қағаз, ақпараттық парқтар, қосымшалар.Shape1

Сабақтың соңы

(13 минут)

2 мин




8 мин








1 мин












2мин



1 мин


Сергіту сәті: «Құлақ, мұрын» мағынасы екі қолмен бір мезгілде жұмыс істеу арқылы бас миының екі жарты шарларын іске жұмылдыру үшін. Мұғалімнің командасы бойынша олар қолдарын алмастыру қажет.

Сабақты қорытындылау:

«Төрт сөйлем» тәсілі.

1.Пікір.

2.Дәлел.

3.Мысал.

4.Қорытынды.

Топ мүшелері жеке жұмыс жасап,ортаға салып ішінен нақтысын таңдап интербелсенді тақтаға шығып жазады.


Критерий

Дискриптр

ұпай

Өсімдіктер мен жануарларға зат тасымалдануының маңызын біледі

1.Жануарлар мен өсімідктерде заттар тасымалында қандай мүшелер қатысатынын біледі;

1

2.Тірі организмдерде заттар тасымалының маңызын біледі;

тасымалданатын біледі.

1



3.Тірі организмдерде қандай заттар

1


Кері байланыс:

Оқушылар бүгінгі сабақта не сәтті өтті, нені жақсы меңгерді, түсінгеніңізді қаншалықты бағалайсыз


Үйге тапсырма: § оқу,сөздік

























Сабақтың ортасы

20 минут








1.Әр жұпқа сызба беріледі білетіндерін толтырады.

2. Жеке жұмыс :

  1. Мүшелерді жазу.

ҚБ:«2 жұлдыз, 1 тілек» әдісі арқылы бір – бірін бағалайды


Барлық оқушылар:

А тапсырмасы:

1:Мүшелер құрылысына кесте толтыру. Тыныс алу мүшелерінің құрылысының атқаратын қызметіне сәйкес келуі

Тыныс алу мүшелері

Атқаратын қызметі

Ерекшеліктері, құрылысы

Мұрын,

кеңсірік



Көмей



Кеңірдек




Ауа тамыр



Өкпе




Оқушылардың басым бөлігі:

Б тапсырмасы:

2. “Cәйкесін тап”.


Берілген сұрақтардың (а-ж) дұрыс жауабын тізілген тынысалу жүйесінің мүшелерінен тауып, (1-8) белгіле.


Тыныс алу мүшелері

Атқаратын қызметі

А.кілегейлі қабықша

Ә.Өкпе көпіршіктері

Б. Өкпе

В .Бөбешік

Г.Көмей

Д .Кеңірдек

Е.Плевра

Ж.Мұрын қуысы


1.Көмейге тамақты жібермейді

2.Кірген ауаны жылытады,ылғанды-

рады,заласыздандырады.

3.Мұрын қуысының ішкі қабатының

бетін қаптайды.

4.Өкпенің сыртын қаптайды.

5.Ішінде дыбыс сіңірлері бар.

6.Өкпедегі газға қанға өткізеді.

7.Көмейден кейін орналасады.

8.Альвеолдар орналасқан мүше



Кейбір оқушылар:

С тапсырмсы:(оқулықпен жұмыс)













  • Адам бір рет тыныс алғанда қанша ауа жұтады?

  • Кеңірдек шеңберінің саны қаншы?

  • Дыбыс қай жерден шығады?

  • Газ алмасу деген не?

  • Тыныс алуға қандай бұлшықеттер қатысады?

  • Тыныс алу орталығы қай жерде орналасқан?

  • Оттегі қайда сіңіріледі?



ҚБ: бір-бірін “Бас бармақ”әдісі арқылы бағалайды







Суреттер










Тапсырма парақтары






Сабақтың соңы

10 минут





Жұптық жұмыс: термин сөздерді құрастыру.

ҚБ: жинақтағы тапсырмалар. (жинақтан)


Берілген критерилермен бағаланады.



Үйге тапсырма: § оқу,сөздік





Тапсырма парақтары









қиықшалар






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.02.2019
4129
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі