№
|
Сабақ
|
Ортақ
тақырып
|
Сабақ
тақырыбы
|
Бөлімше
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
Өткізу
күні
|
1
тоқсан
|
1
|
1
|
Өзім
туралы
|
Музыкалық
қоржын
|
1.1 Музыка тыңдау және
талдау
|
2.1.1.1-
музыканың көркемдеуші
құралдарын және
музыканың сипатын
анықтау
|
|
|
|
|
|
2.1 Музыкалық
шығармашылық
|
2.2.1.2 - қарапайым
музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару үшін музыкалық көркемдеуші
құралдарды қолдану;
|
1.2 Музыкалық-орындаушылық
іс-әрекет
|
2.1.2 1-түрлі сипатты әндерді
ән айту ережесін
сақтапорындау;
|
2
|
2
|
Ойыншыққа арналған бесік
жыры
|
1.1 Музыка тыңдау және оны
талдау
|
2.1.1.2 - әуенді
ажырату және анықтау;
|
|
|
|
2.2
Музыкалық
шығармашылық
|
2.2.1.2 -
музыкалық көркемдеуші
құралдарды қолданып қарапайым музыкалық-шығармашылық жұмыстарды
жасау;
|
3
|
3
|
Сүйікті әуендерім
|
1.1 Музыка тыңдау және
талдау
|
2.1.1.1-музыканың
көркемдеуші құралдарын және
музыканың сипатын
анықтау
|
|
|
|
1.3 Музыкалық
сауат
|
2.1.3.3 -нотамен
қарапайым әуендер оқу
|
1.2
Музыкалық-орындаушылық
іс-әрекет
|
2.1.2.2 - ансамбльде музыкалық
аспаптардың көмегімен шығарманы қарапайым ырғықпенсүйемелдеп
орындау;
|
4
|
4
|
Ақылды
ойыншықтар
|
2.1 Музыкалық
шығармашылық
|
2.2.1.2 -қарапайым
музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару үшін музыкалық көркемдеуші
құралдарды қолдану;
|
|
|
|
1.2
Музыкалық-орындаушылық іс-әрекет
|
2.1.2 1-түрлі сипатты әндерді
ән айту ережесін
сақтапорындау
|
5
|
1
|
Менің отбасым
және достарым
|
Өзім
туралы
|
1.1 Музыка тыңдау
және талдау
|
2.1.1.1-музыканың көркемдеуші
құралдарын және
музыканың сипатын
анықтау;
|
|
|
|
1.2 Музыкалық-орындаушылық
іс-әрекет
|
2.1.2 1-түрлі
сипатты әндерді ән айту ережесін сақтап
орындау;
2.1.2.2 -ансамбльде музыкалық
аспаптардың көмегімен шығарманы қарапайым ырғақпенсүйемелдеп
орындау;
|
1.3 Музыкалық
сауат
|
2.1.3.1 -музыкалық
шығармадағы негізгі әуенді, музыкалық фраза, музыкалық сөйлемді
анықтау;
2.1.3.3 -нотамен қарапайым
әуендер оқу;
|
6
|
2
|
Мен және менің
достарым
|
2.1 Музыкалық
шығармашылық
|
2.2.1.1 -музыкалық
шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын
жеткізу;
|
|
|
|
1.2 Музыкалық-орындаушылық
іс-әрекет
|
2.1.2 1-түрлі
сипатты әндерді ән айту ережесін
сақтапорындау
|
7
|
3
|
Мен және менің
отбасым
|
1.1 Музыка тыңдау және
талдау
|
2.1.1.2 -әуеннің вокалдық,
аспаптық түрін ажырату және
анықтау;
|
|
|
|
2.1 Музыкалық
шығармашылық
|
2.2.1.1 -музыкалық
шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын
жеткізу
|
3.1 Музыканы бағалау және
көрсету
|
2.3.1.1 - шығармашылық жұмысын
көрсету және бағалай білу;
|
8
|
4
|
Менің музыкалық
отбасым
|
1.2
Музыкалық-орындаушылық
іс-әрекет
|
2.1.2 1-түрлі
сипатты әндерді ән айту ережесін сақтап
орындау
|
|
|
|
9
|
5
|
Бір отбасы
оқиғасы
|
|
|
|
1.3 Музыкалық
сауат
|
2.1.3.2 -ұлттық және
классикалық аспаптардың дыбысталуын
салыстыру;
|
3.1 Музыканы бағалау және
көрсету
|
2.3.1.1 - шығармашылық жұмысын
көрсету және бағалай білу;
|
2
тоқсан
|
10
|
1
|
Менің
мектебім
|
Сыңғырла,
қоңырау!
|
1.1 Музыка тыңдау және
талдау
|
2.1.1.1- музыканың
көркемдеуші құралдарын және
музыканың сипатын
анықтау;
|
|
|
|
1.2
Музыкалық-орындаушылықіс-әрекет
|
2.1.2.2 -ансамбльде музыкалық
аспаптардың көмегімен шығарманы қарапайым ырғақпен сүйемелдеп
орындау;
|
11
|
2
|
Мектептегі бір
күнім
|
1.1 Музыка тыңдау және
талдау
|
2.1.1.1-музыканың
көркемдеуші құралдарын және
музыканың сипатын
анықтау
|
|
|
|
2.1 Музыкалық
шығармашылық
|
.2.1.1 - музыкалық
шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын жеткізу, музыкалық
аспаптың сүйемелдеуімен
орындау;
|
3.1 Музыканы көрсету және
бағалау
|
2.3.1.1 - шығармашылық жұмысын
көрсету және бағалай білу
|
12
|
3
|
Ұстазым
|
1.2 Музыкалық-орындаушылық
іс-әрекет
|
2.1.2 1- түрлі сипатты әндерді
ән айту ережесін сақтап
орындау;
|
|
|
|
1.1 Музыка тыңдау және
талдау
|
2.1.1.2 -әуеннің вокалдық,
аспаптық түрін ажырату және
анықтау;
|
13
|
4
|
Үзіліс
|
1.2 Музыкалық-орындаушы лық
іс- әрекет
|
2.1.2.2 - ансамбльде музыкалық
аспаптардың көмегімен шығарманы қарапайым ырғақпенсүйемелдеп
орындау;
|
|
|
|
1.3 Музыкалық
сауат
|
2.1.3.1 - музыкалық
шығармадағы негізгі әуенді, музыкалық фраза, музыкалық сөйлемді
анықтау;
|
14
|
1 |