Сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
білім алушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін үздіксіз жүргізілетін бағалау түрі.Қалыптастырушы бағалау білім беру процессінде оқушы мен мұғалімнің арасындағы өзара тығыз байланысты жүзеге асырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: математика

Сынып: 3

Күні: 22.06.18

Ортақ тақырып: Жақсыдан үйрен – жаманнан жирен.


Сабақтың

тақырыбы:

Мектеп: № 1 Қазанбасы орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Ишпанова Кулшат Кореновна


Қатысқандар: 29


Қатыспағандар саны: 0

Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты


3.1.2.4. 6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану


Сабақ мақсаттары


Барлығы: 6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін біледі


Көбі: 6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құрады


Кейбірі: 6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін қолданады


Бағалау критерийлері



Кестелік көбейтудің негізінде өрнектердің мәнін табады

Тілдік мақсаттар




Көбейту, бөлу, көбейткіш, бөлінді, бөлінгіш, бөлгіш, көбейтіндінің мәні, бөліндінің мәні


Диалог


Құндылықтарды дарыту


Құрмет, ынтымақтастық

Денсаулық және

техника

қауіпсіздігінің сақталуы


Мектеп ережелерін сақтайды

Пәнаралық байланыстар


Әдебиеттік оқу

АКТ қолдану дағдысы

(сабақта қолданылатын болса көрсетініз)

презентация

Алдыңғы менгерілген білім


Заттарды санайды, қосады, азайтады.



Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ширату жаттығу: «Іздер» әдісі

Алдыңғы сабақта 1- ден 5- ке дейінгі сандардың көбейту мен бөлу кестесін еске түсіріп, 6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құрайды. Қызығушылықтары артады.

Өзін – өзі бағалау

Оқушының аты - жөні

1

2

3

4








«Іздердің» суреті


Сабақ ортасы

ӨҚ «Футбол» әдісі

Өрнектердің жауабын тауып, доптарды қақпаға дәл кіргіз.

Бағалау критерийі

дескриптор

Кестелік көбейтудің негізінде өрнектердің мәнін табады

өрнектердің мәнін табады;

өрнекке сәйкес жауапты анықтайды.


Барлығы: «Футбол» әдісі бойынша 6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін біледі









«Таразыны теңестір» әдісі

Өрнектің мәнедерін табу арқылы оқушылар таразыны теңестіреді.


7*9 = 9*6=

6*8= 8*5=

9/3= 6/2=

8/2= 8/4=




Бағалау критерийі

дескриптор

Кестелік көбейтудің негізінде өрнектердің мәнін табады

6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құрады


Көбі: «Таразыны теңестір» әдісі негізінде 6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құрады


«Тамшыдан көлшік құралады » әдісі

Оқушылар сандарды бөлгіштерге жіктеу арқылы 6,7,8,9 сандары на бөлінетін сандарды таңдап көлшікті толтырады.


Рисунок 1





35 64 28 14 21

12 10 23 72

36 42 54 56 80

18 27 15 25


Бағалау критерийі

дескриптор

Кестелік көбейтудің негізінде өрнектердің мәнін табады

6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін қолданады


Суреттер


































сурет






























сурет







Сабақтың соңы


Кейбірі: «Тамшыдан көлшік құралады » әдісі негізінде 6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін қолданады



«Ыстық орындық» әдісі

6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін айтады.





Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі


















Ә5-конечная звезда 3 5-конечная звезда 4 роқушыға екі жұлдыздан беріледі




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаты дұрыс қойылған ба?

Оқушылар бүгінгі сабақта не үйренді?

Жоспарланған саралау жақсы өтті ме?

Сабақ мақсатына жетті ме?

Сабақ жоспарына қандай өзгеріс еңгізілді?


Сабақ мақсаты дұрыс қойылған.

6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін үйренді

Жоспарланған саралау жақсы өтті.

Сабақ мақсатына жетті.

Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі

1: Ширату жаттығуы.

2: Оқушылар бүгінгі сабақта белсенді қатысуы.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады

1:Әр түрлі әдіс –тәсіл ,қызықты тапсырмалар қолдануы.

2: Жоспарға оқушы деңгейіне қарай тапсырмалар беруі.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет Саралап оқытуға көңіл бөлу.












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.12.2020
488
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі