Материалдар / Сабақ жоспары

Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
білім алушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін үздіксіз жүргізілетін бағалау түрі.Қалыптастырушы бағалау білім беру процессінде оқушы мен мұғалімнің арасындағы өзара тығыз байланысты жүзеге асырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2020
425
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: математика

Сынып: 3

Күні: 22.06.18

Ортақ тақырып: Жақсыдан үйрен – жаманнан жирен.


Сабақтың

тақырыбы:

Мектеп: № 1 Қазанбасы орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Ишпанова Кулшат Кореновна


Қатысқандар: 29


Қатыспағандар саны: 0

Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты


3.1.2.4. 6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану


Сабақ мақсаттары


Барлығы: 6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін біледі


Көбі: 6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құрады


Кейбірі: 6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін қолданады


Бағалау критерийлері



Кестелік көбейтудің негізінде өрнектердің мәнін табады

Тілдік мақсаттар




Көбейту, бөлу, көбейткіш, бөлінді, бөлінгіш, бөлгіш, көбейтіндінің мәні, бөліндінің мәні


Диалог


Құндылықтарды дарыту


Құрмет, ынтымақтастық

Денсаулық және

техника

қауіпсіздігінің сақталуы


Мектеп ережелерін сақтайды

Пәнаралық байланыстар


Әдебиеттік оқу

АКТ қолдану дағдысы

(сабақта қолданылатын болса көрсетініз)

презентация

Алдыңғы менгерілген білім


Заттарды санайды, қосады, азайтады.



Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ширату жаттығу: «Іздер» әдісі

Алдыңғы сабақта 1- ден 5- ке дейінгі сандардың көбейту мен бөлу кестесін еске түсіріп, 6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құрайды. Қызығушылықтары артады.

Өзін – өзі бағалау

Оқушының аты - жөні

1

2

3

4








«Іздердің» суреті


Сабақ ортасы

ӨҚ «Футбол» әдісі

Өрнектердің жауабын тауып, доптарды қақпаға дәл кіргіз.

Бағалау критерийі

дескриптор

Кестелік көбейтудің негізінде өрнектердің мәнін табады

өрнектердің мәнін табады;

өрнекке сәйкес жауапты анықтайды.


Барлығы: «Футбол» әдісі бойынша 6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін біледі









«Таразыны теңестір» әдісі

Өрнектің мәнедерін табу арқылы оқушылар таразыны теңестіреді.


7*9 = 9*6=

6*8= 8*5=

9/3= 6/2=

8/2= 8/4=




Бағалау критерийі

дескриптор

Кестелік көбейтудің негізінде өрнектердің мәнін табады

6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құрады


Көбі: «Таразыны теңестір» әдісі негізінде 6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құрады


«Тамшыдан көлшік құралады » әдісі

Оқушылар сандарды бөлгіштерге жіктеу арқылы 6,7,8,9 сандары на бөлінетін сандарды таңдап көлшікті толтырады.


Рисунок 1





35 64 28 14 21

12 10 23 72

36 42 54 56 80

18 27 15 25


Бағалау критерийі

дескриптор

Кестелік көбейтудің негізінде өрнектердің мәнін табады

6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін қолданады


Суреттер


































сурет






























сурет







Сабақтың соңы


Кейбірі: «Тамшыдан көлшік құралады » әдісі негізінде 6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін қолданады



«Ыстық орындық» әдісі

6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін айтады.





Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі


















Ә5-конечная звезда 3 5-конечная звезда 4 роқушыға екі жұлдыздан беріледі




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаты дұрыс қойылған ба?

Оқушылар бүгінгі сабақта не үйренді?

Жоспарланған саралау жақсы өтті ме?

Сабақ мақсатына жетті ме?

Сабақ жоспарына қандай өзгеріс еңгізілді?


Сабақ мақсаты дұрыс қойылған.

6, 7, 8, 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін үйренді

Жоспарланған саралау жақсы өтті.

Сабақ мақсатына жетті.

Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі

1: Ширату жаттығуы.

2: Оқушылар бүгінгі сабақта белсенді қатысуы.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады

1:Әр түрлі әдіс –тәсіл ,қызықты тапсырмалар қолдануы.

2: Жоспарға оқушы деңгейіне қарай тапсырмалар беруі.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет Саралап оқытуға көңіл бөлу.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ