Кезеңдері
|
Оқытушының
қызметі
|
Білім алушылардың
қызметі
|
Ұйымдастыру
кезеңі
1.Жаңа сабақтың
мақсатымен таныстыру
2.Жаңа тақырыпты
түсіндіру
3.Тапсырмаларды
қалай орындау
керектігін түсіндіру
4.Сұрақ-жауап
|
1. Сәлемдесу.
2. Оқытушы зум жүйесі арқылы білім алушылармен сабақты
бастайды, бір-бірімен амандасады.
3.Психологиялық жағдаят.
4.Бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру.
5.Оқытушы білім
алушылардың тапсырмаларын тексеріп,бағалайды.
|
1.Білім алушылар
оқытушымен амандасады.
2.Сабақ мақсатын
тыңдап,жаңа сабақ мазмұнын түсінеді,ұғынады.
3.Платформадан
тапсырмаларды ашып,түсінбеген тапсырмаларын сұрап,жауап
алады.
4.Білім алушылар
бір-біріне сәтілік тілеп тапсырмалар орындауға кіріседі,орындаған
тапсырмаларын пардың соңында платформаға жібереді.
5.Платформадан бағаларын қарайды.
|
1-тапсырма
Жаңа
сабақ
Мәтінмен
жұмыс
|
Мәтін.42
бет.2-тапсырма.
https://www.okulyk.kz/aza-tili/686/ Қазақ ілі мен әдебиеті
Г.Косымова,
М.Бисенбаева,
К.Берденова.
|
1 Мәтінді
оқып,қысқаша мазмұнын түсінеді,ұғынады.
2.Мәтіннің негізгі
идеясы не?
Дескриптор:
-мәтінді
оқып,түсінеді,ауызша аударады;
- мәтіннің негізгі идеясын жазады;
|
2-тапсырма
Мәтінмен
жұмыс
Сөздікпен
жұмыс
Жазылым
|
42-бет/стр,2-тапсырма.
https://www.okulyk.kz/aza-tili/686/
Қазақ ілі мен әдебиеті
Г.Косымова,М.Бисенбаева,К.Берденова
|
1.Тірек сөздерді
көшіріп алып,аударады орысшаға.Мәтіннен жаңа сөздерді теріп алып
жазып алады.
Дескриптор:
-мәтіннен жаңа
сөздер мен термин сөздерді анықтайды;
- тірек сөздерді орыс тіліне
аударады;
|
3-тапсырма
Оқылым
Жазылым
1.Ілияс
Жансүгіровтің өмірі мен шығармашылы-ғын қайталау
2.Тақырып бойынша қысқаша диолог құрып
жазу
|
https://infourok.ru/iliyas-zhansgirov-mirini-beymlim-irlari-prezentaciya-1929733.html
Презентация
.
Қазақ ілі мен
әдебиеті Г.Косымова,М.Бисенбаева,К.Берденова.
44
бет,1-тапсырма
|
1 Презентацияны
қарап,түсінеді ,ұғынады.
Жансүгіровтың
өмірі мен шығармаларын
оқып еске
түсіреді.
2.Жазушының
шығармалары туралы мәтінге диолог құрып жазады.
3.Мәтіннен
түсіндірме сөздіктер мен сөз тіркестерін көшіріп
алады,аударады.
Дескриптор:
-презентацияны
тыңдап,негізгі ақпараттарды бойынша мазмұнын түсінеді;
- сөйлеу әдебін
қолданып, диолог құрайды;
-тақырыпқа қатысты
тіркестерді,терминдерді анықтайды,аударады;
|
4-тапсырма
1.Поэманы мәнерлеп
оқу
2.Сұраққа
жауап
жазу.
|
https://www.okulyk.kz/aza-tili/686/
Қазақ ілі мен
әдебиеті Г.Косымова,М.Бисенбаева,К.Берденова.
2-тапсырма,44
бет
|
1.І.Жансүгіровтің
«Күй»поэмасын мәнерлеп оқиды,мазмұнын түсінеді,
аударады.
2.Поэма үзіндісі
бойынша сұрақтарға жауап береді(жазбаша).
Дескриптор:
- «Күй»поэмасын
мәнерлеп оқиды,түсінеді;
-сұрақтарға жауап береді;
(жазбаша)
|
5-тапсырма
Грамматикалық
тапсырмалар орындау
|
Оқулық
Қазақ ілі мен
әдебиеті Г.Косымова,М.Бисенбаева,К.Берденова.
44
бет,4-тапсырма
|
2-тапсырма 44
беттегі «Күй» поэмасынан алынған үзіндіден етістіктерді
пайдаланып,төмендегі сұраққа жауап жазыңдар
Қобызшы--------не
істеді?
Дескриптор:
- сұраққа дұрыс
жауап жазады;
- өлең мәтінін дұрыс
түсінеді,ұғынады;
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Жазылым
|
1.Бүгін не
үйрендіңдер?
2. Сабақ бойынша
қандай сұрақтарың бар?
3.Осы тақырып бойынша не түсініксіз
болды?
|
1.Білім алушылар
шығу парағын пайдаланып сұрақтарға жазбаша жауап береді.
|
Бағалау:
|
Оқытушы сабақ
барысында жасалған жұмыстарын нақты атап өтіп, оқушылар-дың әр
жұмысын ортақ баллдық бағамен
бағалайды.
|
Оқушылар берілген
баллдық бағаларын естіп, қабылдайды.
|
Үй
тапсырмасы
|
Оқыту нәтижелері:
1.Шешендік өнерге тән
ерекшеліктері туралы тыңдап,жаңа мәліметтер алады.Осы тақырыпқа
байланысты жаңа сөздер үйренеді.
3.Ілияс Жансүгіровтің өмірі мен
шығармашылығын оқып ,түсінеді,мәнерлеп оқиды.
|
1.Ілияс
Жансүгіровтің өнер тақырыбындағы алғашқы шығармасы – «Күй» поэмасын
оқиды. мәнерлеп,тірек сөздіктерді жаттайды.
2.Поэманың
сюжеті,поэманың кейіпкері – Молықбай шал туралы қосымша мәліметтер
тауып,оқиды.
|