сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Колледж оқтушыларының қазақ тілінен сабақ жоспарын жазу үлгісін жіберіп отырмын,әріптестермен тәжірибе алмасу үшін.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫНЫҢ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ

РУДНЫЙ ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ



Сабақ жоспары


Сабақ № 36

1.Пән атауы: Қазақ тілі және әдебиеті

2.Дайындаған : Нартаева Сара Табановна

3. Өткізілу күні: 26.02. 2021

4. Курс, топ: І- курс ; Д-20-ТОиРГЭО.

5.Сабақтың тақырыбы:

Шешендік сөз өнері,I.Жансүгіров. «Күй» поэмасы (үзінді).

6.Сабақтың мақсаты:

1.Көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасау.


2. Сын есім сөздердің синонимдік қатарын стильдік ерекшеліктеріне сәйкес қолдану

7.Сабақтың түрі:аралас

8.Сабақ өтуі:қашықтықта

9. Бағалау критерийі:

1)Мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтайды.

2)Сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданады.

3)Мәтін мазмұны бойынша монолог және диалог құрайды.

10.Сабақты жабдықтау:

- техникалық жабдықтар(zoom жүйесі), тапсырмалар платформада.

- ОӘҚ: Оқулық: https://www.okulyk.kz/aza-tili/686/

11. Пән аралық байланыс:орыс тілі


САБАҚ БАРЫСЫ


Кезеңдері

Оқытушының қызметі

Білім алушылардың қызметі

Ұйымдастыру кезеңі

1.Жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру

2.Жаңа тақырыпты түсіндіру

3.Тапсырмаларды

қалай орындау керектігін түсіндіру

4.Сұрақ-жауап

1. Сәлемдесу.

2. Оқытушы зум жүйесі арқылы білім алушылармен сабақты бастайды, бір-бірімен амандасады.

3.Психологиялық жағдаят.

4.Бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру.

5.Оқытушы білім алушылардың тапсырмаларын тексеріп,бағалайды.

1.Білім алушылар оқытушымен амандасады.

2.Сабақ мақсатын тыңдап,жаңа сабақ мазмұнын түсінеді,ұғынады.

3.Платформадан тапсырмаларды ашып,түсінбеген тапсырмаларын сұрап,жауап алады.

4.Білім алушылар бір-біріне сәтілік тілеп тапсырмалар орындауға кіріседі,орындаған тапсырмаларын пардың соңында платформаға жібереді.

5.Платформадан бағаларын қарайды.

1-тапсырма

Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс


Мәтін.42 бет.2-тапсырма.

https://www.okulyk.kz/aza-tili/686/ Қазақ ілі мен әдебиеті­

Г.Косымова, М.Бисенбаева,

К.Берденова.

1 Мәтінді оқып,қысқаша мазмұнын түсінеді,ұғынады.

2.Мәтіннің негізгі идеясы не?

Дескриптор:

-мәтінді оқып,түсінеді,ауызша аударады;

- мәтіннің негізгі идеясын жазады;

2-тапсырма

Мәтінмен жұмыс

Сөздікпен жұмыс

Жазылым

42-бет/стр,2-тапсырма.

https://www.okulyk.kz/aza-tili/686/

Қазақ ілі мен әдебиеті­ Г.Косымова,М.Бисенбаева,К.Берденова

1.Тірек сөздерді көшіріп алып,аударады орысшаға.Мәтіннен жаңа сөздерді теріп алып жазып алады.

Дескриптор:

-мәтіннен жаңа сөздер мен термин сөздерді анықтайды;

- тірек сөздерді орыс тіліне аударады;

3-тапсырма

Оқылым

Жазылым

1.Ілияс Жансүгіровтің өмірі мен шығармашылы-ғын қайталау

2.Тақырып бойынша қысқаша диолог құрып жазу

https://infourok.ru/iliyas-zhansgirov-mirini-beymlim-irlari-prezentaciya-1929733.html

Презентация .

Қазақ ілі мен әдебиеті­ Г.Косымова,М.Бисенбаева,К.Берденова.

44 бет,1-тапсырма



1 Презентацияны қарап,түсінеді ,ұғынады.

Жансүгіровтың өмірі мен шығармаларын

оқып еске түсіреді.

2.Жазушының шығармалары туралы мәтінге диолог құрып жазады.

3.Мәтіннен түсіндірме сөздіктер мен сөз тіркестерін көшіріп алады,аударады.

Дескриптор:

-презентацияны тыңдап,негізгі ақпараттарды бойынша мазмұнын түсінеді;

- сөйлеу әдебін қолданып, диолог құрайды;

-тақырыпқа қатысты тіркестерді,терминдерді анықтайды,аударады;


4-тапсырма

1.Поэманы мәнерлеп оқу

2.Сұраққа жауап

жазу.




https://www.okulyk.kz/aza-tili/686/

Қазақ ілі мен әдебиеті­ Г.Косымова,М.Бисенбаева,К.Берденова.

2-тапсырма,44 бет


1.І.Жансүгіровтің «Күй»поэмасын мәнерлеп оқиды,мазмұнын түсінеді, аударады.

2.Поэма үзіндісі бойынша сұрақтарға жауап береді(жазбаша).

Дескриптор:

- «Күй»поэмасын мәнерлеп оқиды,түсінеді;

-сұрақтарға жауап береді; (жазбаша)

5-тапсырма

Грамматикалық тапсырмалар орындау


Оқулық

Қазақ ілі мен әдебиеті­ Г.Косымова,М.Бисенбаева,К.Берденова.

44 бет,4-тапсырма



2-тапсырма 44 беттегі «Күй» поэмасынан алынған үзіндіден етістіктерді пайдаланып,төмендегі сұраққа жауап жазыңдар

Қобызшы--------не істеді?

Дескриптор:

- сұраққа дұрыс жауап жазады;

- өлең мәтінін дұрыс түсінеді,ұғынады;

Сабақ бойынша рефлексия

Жазылым

1.Бүгін не үйрендіңдер?

2. Сабақ бойынша қандай сұрақтарың бар?

3.Осы тақырып бойынша не түсініксіз болды?

1.Білім алушылар шығу парағын пайдаланып сұрақтарға жазбаша жауап береді.



Бағалау:





Оқытушы сабақ барысында жасалған жұмыстарын нақты атап өтіп, оқушылар-дың әр жұмысын ортақ баллдық бағамен

бағалайды.

Оқушылар берілген баллдық бағаларын естіп, қабылдайды.





Үй тапсырмасы



Оқыту нәтижелері:

1.Шешендік өнерге тән ерекшеліктері туралы тыңдап,жаңа мәліметтер алады.Осы тақырыпқа байланысты жаңа сөздер үйренеді.

3.Ілияс Жансүгіровтің өмірі мен шығармашылығын оқып ,түсінеді,мәнерлеп оқиды.

1.Ілияс Жансүгіровтің өнер тақырыбындағы алғашқы шығармасы – «Күй» поэмасын оқиды. мәнерлеп,тірек сөздіктерді жаттайды.

2.Поэманың сюжеті,поэманың кейіпкері – Молықбай шал туралы қосымша мәліметтер тауып,оқиды.






Бұл ұяшықта мұғалім берілген тапсырмалар үшін ұпай алу мүмкіндігін жазады (0-ден 100 баллға дейін)

Оценка по буквенной системе

Процентное содержание баллов

Оценка по традиционной системе

А

95-100

Отлично

А-


90-94

В+


85-89

Хорошо

В


80-84

В-


75-79

С+


70-74

С


65-69

Удовлетворительно

С-


60-64

D+


55-59

D


50-54

F


0-49

Неудовлетворительно






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2021
408
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі