Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: VI. Алгебралық бөлшектер |
Мектеп: Абай атындағы қазақ орта мектебі МЖДШОБ КММ |
||
Күні: 4.05.20 |
Мұғалімнің аты-жөні: Скакова Маншук Мураткызы |
||
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
6.3. Алгебралық бөлшектерді көбейту
|
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.1.20 Алгебралық бөлшектерді көбейту. |
||
Сабақтың мақсаттары |
|
||
Бағалау критерийі |
|
||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар:
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
|
||
Құндылықтарға баулу
|
Топтардың бірлесіп жұмыс жасап, бір-біріне қолдау көрсетуіне, және де ынтымақтастықта болуына баулимын.
Оқушылардың оқу мақсатында белсенді жұмыс жасауына, сонымен қатар бір-бірінің шешімдерімен санасуына баулимын. |
||
Пәнаралық байланыс |
Математика |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта, компьютер |
||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
5-сыныптағы бөлшектерді көбейту ережесін біледі. Қысқаша көбейту формулаларын есеп шығаруда қолданып біледі. |
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал туғызу: «Ха» дем шығару жаттығуы. Ережесі: Денеңізді бос ұстап тұрыңыз. Екі аяғыңыз екі иығыңыздың деңгейіне сәйкес келуі керек. Деміңізді ішке қарай жайлап тарта бастайсыз. Деміңізді тартқан сайын, екі қолыңызды екі жаққа қарай көтере беріңіз. Төбеңізге қолыңыз жеткен кезде, деміңізді бір сәтке ұстайсыз да, алға қарай денеңізбен еңкейіп, екі қолыңызды салбырата отыра, «Ха» деп дем шығарасыз. Бұл жаттығу 2-3 рет қайталанады.
Ережесі: Оқушылар түрлі-түсті фигураларды таңдау арқылы бөлінеді. Тарсия әдісі бойынша есептер арқылы фигураларды біріктіреді. Шыққан фигура немесе суреттің артындағы топтың атын қағазға жазып қояды.
Оқушылар жұптасып, интербелсенді тақтадан көрсетілген жауаптары арқылы тексереді. №6.47
№6.49
Өткенді қайталау. Математикалық диктант.
Бағалау бетшесі: Әр топқа бағалау бетшелері таратылады. Топ басшысы топ мүшелерін бағалап, ұпайларын қойып отырады.
Жалпы ұпай саны: 12 ұпай 11-12 - Өте жақсы 8-10 - Жақсы 5-7 - Талаптан |
Интербелсенді тақта, қиынды қағаздар
Интербелсенді тақта
Карточка
Бағалау бетшесі,
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Белсенді оқыту. Оқу мақсатын ашу үшін балаларға дәптерлерін ашып, бүгінгі күннің жадын жазып, 5-сыныпта өткен бөлшектерді көбейтуге мысал жазуларын сұраймын. ; b≠0, y≠0 Дәптерлеріне жазған мысалдары арқылы Алгебралық бөлшектерді көбейту ережесін түсіндіріп, сонымен қатар бейнебаян(Bilimland) көрсетемін. Алгебралық бөлшектерді көбейту. Кез келген рационал бөлшектерді көбейткен кезде алымы алымдарының, бөлімі бөлімдерінің көбейтіндісіне тең болады. ; Мұндағы c ≠ 0 және d ≠ 0. Бұл ережені үш немесе одан да көп рационал бөлшектерді көбейткен кезде қолдануға болады.
мұндағы c ≠ 0,d ≠ 0 және l ≠ 0. Мысал.
Алгебралық бөлшектердің алымында немесе бөлімінде көпмүше болғанда, оны көбейтпей тұрып ықшамдауға болады. Онда көбейтуді келесі ретпен жүргізуге болады:
Мысал. (x – 3)(x – 2) = x2 – 5x + 6
Есептер шығару. А деңгейі №6.65. Тақтамен, топтық жұмыс. «Кім жылдам» әдісі. Оқушылар есепті тақтаға шығарып, ауызша шығарған есептерін басқаларға баяндап береді.
Дескриптор:
Барлығы: 3 ұпай
А деңгейі «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Оқушыларда жұптық жұмыс жүріп жатқан кезде, олардың араларына барып, дұрыс шығарып жатқан оқушыларға жарайсың деп мадақтап, түсінбей отырған оқушыларға бағыт-бағдар беремін. №6.67.
Сергіту сәті: «Сан құрау». Ережесі: Әр топтан 1 оқушыдан шығады. Оларға 2 жағына да цифр жазылған ақ беттер беріледі. Сол берілген цифрлар бойынша сан құрайды. Б деңгейі.
Оқу мақсатын одан әрі
дамыту мақсатында оқушыларға жеке жұмыс беремін. Есепті тез әрі
дұр Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |