Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сыныбы:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Кедергілермен ұйымдастырылған жаттығулар кешені»

    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

    6.2.3.1. қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтау және қолдана білу.

    6.2.5.1. өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсіну және қолдана білу, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну.

    Сабақтың мақсаты

    Кедергілермен ұйымдастырылған жаттығулар кешенін орындау кезінде арнайы қимыл-қозғалыс, ойын техникасын қолданады, ажыратады.

    Бағалау критерийі

    Білім алушы:

    • Жалпы дене шынықтыру сабағындағы кедергілер туралы біледі.

    • Жекелей және жұптық жұмыс көрсетеді.

    • Ойын кезінде әр түрлі физикалық әрекеттерде дағдыларын түсініп, қолданады.

    Тапсырмалар:

    Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті


    Сабақтың кезеңі, уақыты

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы:

    10-12 мин


    Оқушыларды сапқа тұрғызу, рапорт қабылдау, сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын анықтау.


    Білу:

    Сабақтағы жаңа тақырыпты анықтау.

    Сабақтың мақсатын айту.


    Түсіну:

    «Сұрақ-жауап» әдісі.

    1) Кедергілермен ұйымдастырылған ойындарды орындаған кезде эстафетаны қай жағынан бастау керек?

    2) Эстафета ойыны деген?

    3) Эстафета ойынында ойыншыларды неше тоақа бөліп ойнатуға болады?

    Саптық жаттығулар:

    - Оң-ға (2 рет)

    - Сол-ға, (2 рет)

    - Ай-нал (2 рет)

    Жүру жаттығулары:

    -аяқтың ұшымен жүру

    -өкшемен жүру

    -аяқтың ішімен жүру

    -аяқтың сыртымен жүру

    -жартылай отырып жүру

    -толық отырып жүру

    Жүгіру жаттығулары:

    -жеңіл баяу жүгіру

    -оң қырымен жүгіру

    -сол қырымен жүгіру

    -тізені көтеріп жүгіру

    -аяқты артқа сермей жүгіру

    -баяу жүгіру

    -жүру, терең демалу


    ЖДДЖ

    1.Б.қ.-н.т аяқ иық деңгейінде, қол белде басты 1 санына алдыға,2 санына артқа, 3 санына оңға, 4 санына солға бұру

    2.Б.қ.-н.т аяқ иық деңгейінде, қол иықта, иықты 1-2 санына алдыға, 3-4 санына артқа айналдыру.

    3 Б.қ.- н.т аяқ иық деңгейінде, оң қол жоғары көтеріп, сол қол жанында

    1-2 санына , 3-4 санына артқа қарай сермеу.

    4.Б.қ.-н.т аяқ иық деңгейінде, оң жақ қолды жоғары көтеріп, сол жақ қолды белге қойып, 1-2 санына оң жаққа,3-4 санына сол жаққа еңкею .

    5.Б.қ- .н.т аяқ иық деңгейінде, қол тізеде, 1-2 санына тізені оңға, 3-4 санына солға айналдыру.

    6. Б.қ- .н.т аяқ иық деңгейінде, қол белде орнында тұрып биікке секіру, оң аяқпен, сол аяқпен, қос аяқпен.

    7. Үш қатардан, бір қатарға тұрғызу.

    Оқушылар сапқа тұрады.

    Спорт секторы баяндама береді.Оқушылар реттік санға саналады.



    Сұрақтарға жауап береді, сабақтың тақырыбын анықтайды. (Кедергілермен ұйымдастырылған жаттығулар кешені)



    Сұрақтарға жауап береді.

    Эстафета ережелерін естеріне түсіреді және сабақ кезінде ойын ережелерін қолданады.






    Саптық жаттығуларды орындайды.


    Оқушылар: Қол жоғарыда, денені тік ұстау.

    Қол белде, денені тік ұстау.

    Қол белде толық істеу.

    Денені тік ұстау, ара қашықтықты сақтау.

    Қол тізеде, толық отырып жүру.

    Оқушылар:

    Баяу жүгіру.

    Екі қолды жанына бірге серпілту.

    Тізені биік көтеру, денені тік ұстау, ара қашықты сақтау. Жәй жүгіру.

    Терең демалу.



    Жаттығуларды толық орындайды.




    Денені тік ұстау, иықты толық айналдыру.





    Денені тік ұстау, шыңтақты бүкпеу.




    Жаттығуда толық жасау.






    Тізені толық айналдыру. Жаттығуларды дұрыс жасау.



    Секірген кезде жеңіл секіру,аяқтың ұшымен.















    Қ.б- керемет, тамаша, жарайсың

    өте жақсы














    Қ.б- керемет, тамаша, жарайсың

    өте жақсы















    Қ.б- керемет, тамаша, жарайсың

    өте жақсы

















    Гимнастикалық таяқша






















































    Сабақ ортасы –


    25-28 минут




    Тақырыпқа байланысты оқушыларды «Санау» әдісі арқылы топқа бөлу.


    1-тапсырма: «Леопард» ойыны. Оқушылар қолдарына үлкен теннис добын алып, алдарында тұрған кедергілердің оң жағынан бастап, кедергілер арасынан жылан тәрізді өтіп, соңғы тұрған конустың оң жағынан айналып өтіп, қайтқанда тура жолмен жүгіріп келіп сөреде тұрған келесі ойыншымен қол соғысады. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


    2-тапсырма: «Кім шапшаң?» ойыны. Оқушылар гимнастикалық таяқшаны қолдарына алып, алдарында тұрған кедергілердің оң жағынан бастап тура жолмен жүгіріп, соңғы тұрған конусты айналып өтіп, қайтарда тура жолмен жүгіріп сөреде тұрған келесі ойыншымен екеуі гимнастикалық таяқшаның екі жағынан ұстап қалған ойыншыларды алма кезек таяқшадан секіртеді. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


    3-тапсырма: «Тарақан» ойыны. Оқушылар жерге отырып, тарақан тәрізді аяқтарын алдына қойып, қолдарын артына қойып баскетбол добын аяқтарына қысып, кедергінің оң жағынан бастап тура жолмен соңғы тұрған конусқа дейін жүріп барады. Сол конустың қасына баскетбол добын қойып кетеді де, конусты айналып өтіп тура жолмен жүгіріп қайтады. Сөреде тұрған келесі ойыншы кедергінің оң жағынан тура жолмен жүгіріп барып, соңғы конустың қасында тұрған баскетбол добын алдыңғы ойыншы сияқты тарақан тәрізді жүріп келесі ойыншыға әкеліп береді. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


    4-тапсырма. «Жұптық ойын» 1-ші және 2-ші тұрған оқушылар бір-біріне қарама-қарсы тұрып, үлкен шарды кеуделеріне қысып, қолдарын бір-бірінің иықтарына қойады да алдарында тұрған кедергінің оң жағынан бастап соңғы тұрған сонусқа дейін бір қырларымен секіріп барады. Конусты айналып өтіп қайтар жолда тура солай екінші қырларымен секіріп қайтады да, сөредегі 3-ші және 4-ші ойыншыға шарды береді. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


    5-тапсырма: «Кім епті?» Оқушылар волейбол добын қолдарына алып, кедергінің оң жағынан бастап жүгіріп ортада тұрған шеңберге(обруч) допты қойып кетеді де(доп шеңберден шықпауы тиіс) соңғы конусты айналып өтіп, шеңберге қойып кеткен допты қайтадан алып, тура жолмен жүгіріп, сөреде тұрған келесі ойыншыға допты береді. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


    6-тапсырма: «Кедергіні бағындыру» ойыны. Оқушылар алдарында тұрған гимнастикалық орындықтан секіріп өтіп, тура жолмен жүгіріп алдындағы шеңбердің ішінен еңкейіп өтіп, соңғы тұрған конустың қасындағы секіртпемен(скакалка) 5 рет секіреді де конусты айналып өтіп тура жолмен сөреде тұрған ойыншыға қарай жүгіреді де қол соғысады. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


    7-тапсырма: «Мергендер сайысы» Оқушылар алдарындағы кедергінің оң жағынан бастап тура жолмен үстелге дейін жүгіріп келеді де, үстелдегі дротикпен алдарында тұрған шарды жарады. Шардың ішіндегі тапсырманы орындайды. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


    Талдау: Әрбір ойын аяқталған сайын талдау жасап отыру қажет.

    Оқушылар 1-ші, 2-ші ретке саналып 2 топқа бөлінеді.


    Екі топ белгіленген сөреде тұрады.



    Леопард ойыны кезінде оқушылардың дене қуаты қасиеттері жетіледі.











    Оқушылар ережеге сай ойын шартын толық орындайды. Күш және жылдамдық қасиеттері дамиды.















    Оқушылар қауіпсіздік ережелерін сақтап, баскетбол добын құлатып алмай жүруі керек.























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мухажанова Мадина Адилхановна
    17 Мамыр 2022
    422
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    • Жалпы дене шынықтыру сабағындағы кедергілер туралы біледі. • Жекелей және жұптық жұмыс көрсетеді. • Ойын кезінде әр түрлі физикалық әрекеттерде дағдыларын түсініп, қолданады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сыныбы:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Кедергілермен ұйымдастырылған жаттығулар кешені»

    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

    6.2.3.1. қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтау және қолдана білу.

    6.2.5.1. өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсіну және қолдана білу, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну.

    Сабақтың мақсаты

    Кедергілермен ұйымдастырылған жаттығулар кешенін орындау кезінде арнайы қимыл-қозғалыс, ойын техникасын қолданады, ажыратады.

    Бағалау критерийі

    Білім алушы:

    • Жалпы дене шынықтыру сабағындағы кедергілер туралы біледі.

    • Жекелей және жұптық жұмыс көрсетеді.

    • Ойын кезінде әр түрлі физикалық әрекеттерде дағдыларын түсініп, қолданады.

    Тапсырмалар:

    Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті


    Сабақтың кезеңі, уақыты

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы:

    10-12 мин


    Оқушыларды сапқа тұрғызу, рапорт қабылдау, сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын анықтау.


    Білу:

    Сабақтағы жаңа тақырыпты анықтау.

    Сабақтың мақсатын айту.


    Түсіну:

    «Сұрақ-жауап» әдісі.

    1) Кедергілермен ұйымдастырылған ойындарды орындаған кезде эстафетаны қай жағынан бастау керек?

    2) Эстафета ойыны деген?

    3) Эстафета ойынында ойыншыларды неше тоақа бөліп ойнатуға болады?

    Саптық жаттығулар:

    - Оң-ға (2 рет)

    - Сол-ға, (2 рет)

    - Ай-нал (2 рет)

    Жүру жаттығулары:

    -аяқтың ұшымен жүру

    -өкшемен жүру

    -аяқтың ішімен жүру

    -аяқтың сыртымен жүру

    -жартылай отырып жүру

    -толық отырып жүру

    Жүгіру жаттығулары:

    -жеңіл баяу жүгіру

    -оң қырымен жүгіру

    -сол қырымен жүгіру

    -тізені көтеріп жүгіру

    -аяқты артқа сермей жүгіру

    -баяу жүгіру

    -жүру, терең демалу


    ЖДДЖ

    1.Б.қ.-н.т аяқ иық деңгейінде, қол белде басты 1 санына алдыға,2 санына артқа, 3 санына оңға, 4 санына солға бұру

    2.Б.қ.-н.т аяқ иық деңгейінде, қол иықта, иықты 1-2 санына алдыға, 3-4 санына артқа айналдыру.

    3 Б.қ.- н.т аяқ иық деңгейінде, оң қол жоғары көтеріп, сол қол жанында

    1-2 санына , 3-4 санына артқа қарай сермеу.

    4.Б.қ.-н.т аяқ иық деңгейінде, оң жақ қолды жоғары көтеріп, сол жақ қолды белге қойып, 1-2 санына оң жаққа,3-4 санына сол жаққа еңкею .

    5.Б.қ- .н.т аяқ иық деңгейінде, қол тізеде, 1-2 санына тізені оңға, 3-4 санына солға айналдыру.

    6. Б.қ- .н.т аяқ иық деңгейінде, қол белде орнында тұрып биікке секіру, оң аяқпен, сол аяқпен, қос аяқпен.

    7. Үш қатардан, бір қатарға тұрғызу.

    Оқушылар сапқа тұрады.

    Спорт секторы баяндама береді.Оқушылар реттік санға саналады.



    Сұрақтарға жауап береді, сабақтың тақырыбын анықтайды. (Кедергілермен ұйымдастырылған жаттығулар кешені)



    Сұрақтарға жауап береді.

    Эстафета ережелерін естеріне түсіреді және сабақ кезінде ойын ережелерін қолданады.






    Саптық жаттығуларды орындайды.


    Оқушылар: Қол жоғарыда, денені тік ұстау.

    Қол белде, денені тік ұстау.

    Қол белде толық істеу.

    Денені тік ұстау, ара қашықтықты сақтау.

    Қол тізеде, толық отырып жүру.

    Оқушылар:

    Баяу жүгіру.

    Екі қолды жанына бірге серпілту.

    Тізені биік көтеру, денені тік ұстау, ара қашықты сақтау. Жәй жүгіру.

    Терең демалу.



    Жаттығуларды толық орындайды.




    Денені тік ұстау, иықты толық айналдыру.





    Денені тік ұстау, шыңтақты бүкпеу.




    Жаттығуда толық жасау.






    Тізені толық айналдыру. Жаттығуларды дұрыс жасау.



    Секірген кезде жеңіл секіру,аяқтың ұшымен.















    Қ.б- керемет, тамаша, жарайсың

    өте жақсы














    Қ.б- керемет, тамаша, жарайсың

    өте жақсы















    Қ.б- керемет, тамаша, жарайсың

    өте жақсы

















    Гимнастикалық таяқша






















































    Сабақ ортасы –


    25-28 минут




    Тақырыпқа байланысты оқушыларды «Санау» әдісі арқылы топқа бөлу.


    1-тапсырма: «Леопард» ойыны. Оқушылар қолдарына үлкен теннис добын алып, алдарында тұрған кедергілердің оң жағынан бастап, кедергілер арасынан жылан тәрізді өтіп, соңғы тұрған конустың оң жағынан айналып өтіп, қайтқанда тура жолмен жүгіріп келіп сөреде тұрған келесі ойыншымен қол соғысады. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


    2-тапсырма: «Кім шапшаң?» ойыны. Оқушылар гимнастикалық таяқшаны қолдарына алып, алдарында тұрған кедергілердің оң жағынан бастап тура жолмен жүгіріп, соңғы тұрған конусты айналып өтіп, қайтарда тура жолмен жүгіріп сөреде тұрған келесі ойыншымен екеуі гимнастикалық таяқшаның екі жағынан ұстап қалған ойыншыларды алма кезек таяқшадан секіртеді. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


    3-тапсырма: «Тарақан» ойыны. Оқушылар жерге отырып, тарақан тәрізді аяқтарын алдына қойып, қолдарын артына қойып баскетбол добын аяқтарына қысып, кедергінің оң жағынан бастап тура жолмен соңғы тұрған конусқа дейін жүріп барады. Сол конустың қасына баскетбол добын қойып кетеді де, конусты айналып өтіп тура жолмен жүгіріп қайтады. Сөреде тұрған келесі ойыншы кедергінің оң жағынан тура жолмен жүгіріп барып, соңғы конустың қасында тұрған баскетбол добын алдыңғы ойыншы сияқты тарақан тәрізді жүріп келесі ойыншыға әкеліп береді. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


    4-тапсырма. «Жұптық ойын» 1-ші және 2-ші тұрған оқушылар бір-біріне қарама-қарсы тұрып, үлкен шарды кеуделеріне қысып, қолдарын бір-бірінің иықтарына қойады да алдарында тұрған кедергінің оң жағынан бастап соңғы тұрған сонусқа дейін бір қырларымен секіріп барады. Конусты айналып өтіп қайтар жолда тура солай екінші қырларымен секіріп қайтады да, сөредегі 3-ші және 4-ші ойыншыға шарды береді. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


    5-тапсырма: «Кім епті?» Оқушылар волейбол добын қолдарына алып, кедергінің оң жағынан бастап жүгіріп ортада тұрған шеңберге(обруч) допты қойып кетеді де(доп шеңберден шықпауы тиіс) соңғы конусты айналып өтіп, шеңберге қойып кеткен допты қайтадан алып, тура жолмен жүгіріп, сөреде тұрған келесі ойыншыға допты береді. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


    6-тапсырма: «Кедергіні бағындыру» ойыны. Оқушылар алдарында тұрған гимнастикалық орындықтан секіріп өтіп, тура жолмен жүгіріп алдындағы шеңбердің ішінен еңкейіп өтіп, соңғы тұрған конустың қасындағы секіртпемен(скакалка) 5 рет секіреді де конусты айналып өтіп тура жолмен сөреде тұрған ойыншыға қарай жүгіреді де қол соғысады. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


    7-тапсырма: «Мергендер сайысы» Оқушылар алдарындағы кедергінің оң жағынан бастап тура жолмен үстелге дейін жүгіріп келеді де, үстелдегі дротикпен алдарында тұрған шарды жарады. Шардың ішіндегі тапсырманы орындайды. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


    Талдау: Әрбір ойын аяқталған сайын талдау жасап отыру қажет.

    Оқушылар 1-ші, 2-ші ретке саналып 2 топқа бөлінеді.


    Екі топ белгіленген сөреде тұрады.



    Леопард ойыны кезінде оқушылардың дене қуаты қасиеттері жетіледі.











    Оқушылар ережеге сай ойын шартын толық орындайды. Күш және жылдамдық қасиеттері дамиды.















    Оқушылар қауіпсіздік ережелерін сақтап, баскетбол добын құлатып алмай жүруі керек.























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Сабақ жоспары Барлық сыныптар
    17.05.2022
    422
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мухажанова Мадина Адилхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации