Материалдар / Сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
• Жалпы дене шынықтыру сабағындағы кедергілер туралы біледі. • Жекелей және жұптық жұмыс көрсетеді. • Ойын кезінде әр түрлі физикалық әрекеттерде дағдыларын түсініп, қолданады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2022
277
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сыныбы:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Кедергілермен ұйымдастырылған жаттығулар кешені»

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

6.2.3.1. қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтау және қолдана білу.

6.2.5.1. өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсіну және қолдана білу, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну.

Сабақтың мақсаты

Кедергілермен ұйымдастырылған жаттығулар кешенін орындау кезінде арнайы қимыл-қозғалыс, ойын техникасын қолданады, ажыратады.

Бағалау критерийі

Білім алушы:

  • Жалпы дене шынықтыру сабағындағы кедергілер туралы біледі.

  • Жекелей және жұптық жұмыс көрсетеді.

  • Ойын кезінде әр түрлі физикалық әрекеттерде дағдыларын түсініп, қолданады.

Тапсырмалар:

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті


Сабақтың кезеңі, уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы:

10-12 мин


Оқушыларды сапқа тұрғызу, рапорт қабылдау, сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын анықтау.


Білу:

Сабақтағы жаңа тақырыпты анықтау.

Сабақтың мақсатын айту.


Түсіну:

«Сұрақ-жауап» әдісі.

1) Кедергілермен ұйымдастырылған ойындарды орындаған кезде эстафетаны қай жағынан бастау керек?

2) Эстафета ойыны деген?

3) Эстафета ойынында ойыншыларды неше тоақа бөліп ойнатуға болады?

Саптық жаттығулар:

- Оң-ға (2 рет)

- Сол-ға, (2 рет)

- Ай-нал (2 рет)

Жүру жаттығулары:

-аяқтың ұшымен жүру

-өкшемен жүру

-аяқтың ішімен жүру

-аяқтың сыртымен жүру

-жартылай отырып жүру

-толық отырып жүру

Жүгіру жаттығулары:

-жеңіл баяу жүгіру

-оң қырымен жүгіру

-сол қырымен жүгіру

-тізені көтеріп жүгіру

-аяқты артқа сермей жүгіру

-баяу жүгіру

-жүру, терең демалу


ЖДДЖ

1.Б.қ.-н.т аяқ иық деңгейінде, қол белде басты 1 санына алдыға,2 санына артқа, 3 санына оңға, 4 санына солға бұру

2.Б.қ.-н.т аяқ иық деңгейінде, қол иықта, иықты 1-2 санына алдыға, 3-4 санына артқа айналдыру.

3 Б.қ.- н.т аяқ иық деңгейінде, оң қол жоғары көтеріп, сол қол жанында

1-2 санына , 3-4 санына артқа қарай сермеу.

4.Б.қ.-н.т аяқ иық деңгейінде, оң жақ қолды жоғары көтеріп, сол жақ қолды белге қойып, 1-2 санына оң жаққа,3-4 санына сол жаққа еңкею .

5.Б.қ- .н.т аяқ иық деңгейінде, қол тізеде, 1-2 санына тізені оңға, 3-4 санына солға айналдыру.

6. Б.қ- .н.т аяқ иық деңгейінде, қол белде орнында тұрып биікке секіру, оң аяқпен, сол аяқпен, қос аяқпен.

7. Үш қатардан, бір қатарға тұрғызу.

Оқушылар сапқа тұрады.

Спорт секторы баяндама береді.Оқушылар реттік санға саналады.



Сұрақтарға жауап береді, сабақтың тақырыбын анықтайды. (Кедергілермен ұйымдастырылған жаттығулар кешені)



Сұрақтарға жауап береді.

Эстафета ережелерін естеріне түсіреді және сабақ кезінде ойын ережелерін қолданады.






Саптық жаттығуларды орындайды.


Оқушылар: Қол жоғарыда, денені тік ұстау.

Қол белде, денені тік ұстау.

Қол белде толық істеу.

Денені тік ұстау, ара қашықтықты сақтау.

Қол тізеде, толық отырып жүру.

Оқушылар:

Баяу жүгіру.

Екі қолды жанына бірге серпілту.

Тізені биік көтеру, денені тік ұстау, ара қашықты сақтау. Жәй жүгіру.

Терең демалу.



Жаттығуларды толық орындайды.




Денені тік ұстау, иықты толық айналдыру.





Денені тік ұстау, шыңтақты бүкпеу.




Жаттығуда толық жасау.






Тізені толық айналдыру. Жаттығуларды дұрыс жасау.



Секірген кезде жеңіл секіру,аяқтың ұшымен.















Қ.б- керемет, тамаша, жарайсың

өте жақсы














Қ.б- керемет, тамаша, жарайсың

өте жақсы















Қ.б- керемет, тамаша, жарайсың

өте жақсы

















Гимнастикалық таяқша






















































Сабақ ортасы –


25-28 минут




Тақырыпқа байланысты оқушыларды «Санау» әдісі арқылы топқа бөлу.


1-тапсырма: «Леопард» ойыны. Оқушылар қолдарына үлкен теннис добын алып, алдарында тұрған кедергілердің оң жағынан бастап, кедергілер арасынан жылан тәрізді өтіп, соңғы тұрған конустың оң жағынан айналып өтіп, қайтқанда тура жолмен жүгіріп келіп сөреде тұрған келесі ойыншымен қол соғысады. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


2-тапсырма: «Кім шапшаң?» ойыны. Оқушылар гимнастикалық таяқшаны қолдарына алып, алдарында тұрған кедергілердің оң жағынан бастап тура жолмен жүгіріп, соңғы тұрған конусты айналып өтіп, қайтарда тура жолмен жүгіріп сөреде тұрған келесі ойыншымен екеуі гимнастикалық таяқшаның екі жағынан ұстап қалған ойыншыларды алма кезек таяқшадан секіртеді. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


3-тапсырма: «Тарақан» ойыны. Оқушылар жерге отырып, тарақан тәрізді аяқтарын алдына қойып, қолдарын артына қойып баскетбол добын аяқтарына қысып, кедергінің оң жағынан бастап тура жолмен соңғы тұрған конусқа дейін жүріп барады. Сол конустың қасына баскетбол добын қойып кетеді де, конусты айналып өтіп тура жолмен жүгіріп қайтады. Сөреде тұрған келесі ойыншы кедергінің оң жағынан тура жолмен жүгіріп барып, соңғы конустың қасында тұрған баскетбол добын алдыңғы ойыншы сияқты тарақан тәрізді жүріп келесі ойыншыға әкеліп береді. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


4-тапсырма. «Жұптық ойын» 1-ші және 2-ші тұрған оқушылар бір-біріне қарама-қарсы тұрып, үлкен шарды кеуделеріне қысып, қолдарын бір-бірінің иықтарына қойады да алдарында тұрған кедергінің оң жағынан бастап соңғы тұрған сонусқа дейін бір қырларымен секіріп барады. Конусты айналып өтіп қайтар жолда тура солай екінші қырларымен секіріп қайтады да, сөредегі 3-ші және 4-ші ойыншыға шарды береді. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


5-тапсырма: «Кім епті?» Оқушылар волейбол добын қолдарына алып, кедергінің оң жағынан бастап жүгіріп ортада тұрған шеңберге(обруч) допты қойып кетеді де(доп шеңберден шықпауы тиіс) соңғы конусты айналып өтіп, шеңберге қойып кеткен допты қайтадан алып, тура жолмен жүгіріп, сөреде тұрған келесі ойыншыға допты береді. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


6-тапсырма: «Кедергіні бағындыру» ойыны. Оқушылар алдарында тұрған гимнастикалық орындықтан секіріп өтіп, тура жолмен жүгіріп алдындағы шеңбердің ішінен еңкейіп өтіп, соңғы тұрған конустың қасындағы секіртпемен(скакалка) 5 рет секіреді де конусты айналып өтіп тура жолмен сөреде тұрған ойыншыға қарай жүгіреді де қол соғысады. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


7-тапсырма: «Мергендер сайысы» Оқушылар алдарындағы кедергінің оң жағынан бастап тура жолмен үстелге дейін жүгіріп келеді де, үстелдегі дротикпен алдарында тұрған шарды жарады. Шардың ішіндегі тапсырманы орындайды. Ойын осы ретпен жалғаса береді.


Талдау: Әрбір ойын аяқталған сайын талдау жасап отыру қажет.

Оқушылар 1-ші, 2-ші ретке саналып 2 топқа бөлінеді.


Екі топ белгіленген сөреде тұрады.



Леопард ойыны кезінде оқушылардың дене қуаты қасиеттері жетіледі.











Оқушылар ережеге сай ойын шартын толық орындайды. Күш және жылдамдық қасиеттері дамиды.















Оқушылар қауіпсіздік ережелерін сақтап, баскетбол добын құлатып алмай жүруі керек.























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!