Тақырыбы: Экстремизм және терроризмнің үлттық қауіпсіздікке тигізетін салдары
|
Оқыту мақсаты |
Экстремизм (содырлық), терроризм (лаңкестік) ұгымдарымен, олардың сипаттық белгілерімен таныстыру. |
|
Сабақтың міндеттері |
Экстремизмнің түрлері жэне террорлық қауіп-қатердің туындау себептерімен таныстыру; қалыптасқан күрделі жағдайға баға беру және террорлық шабуыл болған жагдайда өзін дұрыс ұстау қабілетін дамыту; белсенді өмір салтына, тәртіпке, өзара көмек көрсету сезіміне тэрбиелеу. |
|
Нені білуі тиіс |
Экстремизмнің түрлерін; экстремизм мен терроризмнің сипаттық белгілерін; қазіргі әлемде террорлық қауіп-қатердің өршу себептерін білуі тиіс. |
|
Нені үйренуі тиіс |
Терроризм түрлерінің белгілерін ажырата білуді; террорлық қауіп төнгенде дұрыс әрекет ете білуді үйренуі тиіс. |
|
Қарастырылатын тақырыптар |
3.Қазіргі элемдегі террорлық қауіп-қатердің ұлғаю себептері. |
|
Сабақты ұйымдастыру және жүргізу әдістемесі |
Сабақты бастағанда мұғалім аталған тақырыптың ма- ңыздьлығын түсіндіреді, экстремизм мен терроризм осы заманғы қоғамда жаһандық мәселеге айналып отырғандығына оқушылардың назарын баса аудартады. Осыдан кейін экстремизмге ағым ретінде анықтама береді. Окулықты пайдаланып, экстремизмнің әрбір түріне анықтама беру, оларды сипаттаушы белгілерді атап өту қажет. Мұғалім заманауи экстремизм түр-сипаты бойынша әртүрлі болатынын атап өтуі керек. Ол қызмет бағыттары, жас ерекшеліктері және т. б. бойынша жіктелуі мүмкін. Қазіргі уақытта жастар ортасында экстремизм байқалады, ғаламтордағы экстремистік белсенділік артқан. Оқушыларды экстремизм түрлерін толықтыруға және өз пікірін білдіруге шақырады. Келесі қадамда терроризмге анықтама беру ұсынылады. Терроризм - қорқыту үшін зорлық-зомбылық жасау. Оның мақсаты - өзі ниеттенген оқиғаның шегіне: қазіргі билік құрылысы мен құрамының өзгеруі, әлдебір аумактың тәуелсіздікке және т. б. қол жеткізуі. Осыдан кейін «терроризм» термині латынның «terror» - «қорқыныш, үрей» деген сөзінен шыққандығын әңгімелеп беру керек. Терроризмнің барлық идеологиясы қорқыныш таратуға, қорқыныш пен қорғансыздық сезімін тудыруға, дүрбелең жасауға негізделген. Осы заманғы терроризм келесідей сипаттарға ие:
Террорлық қауіп-қатердің өршу себептерін аша отырып, мұғалім кейбір статистикалық мәліметтерді келтірсе болады. Соңғы жиырма жыл төңірегінде террорлық әрекеттен қаза болгандар саны он есеге жуық артқандығын атап өткен жөн. Жаңа технологиялардың жылдам дамуы террорлық ұйымдардың тұрғындар, әсіресе қоғамның барынша бөлігі - жастардың, ой-санасын алдап-арбау мүмкіндігін анагұрлым арттырады. Ақыл-ойды, адамдардың діни сенімім алдап-арбау әдістерін пайдаланып, сенімі теріс сипаттағы жалған діни ағымдар кұру аркылы террорлык ұйымдар адам өмірін құнсыз ете отырып, зорлық-зомбылык, жауыздық, қатыгездік, арсыздық және халықтар мен әлеуметтік топтар арасындағы өшпенділіктің артуына, тұргындардың табынушылығын дамытуға қол жеткізеді. Мұгалім терроризм деген бейбіт тұрғындарға бағытталған соғыс, қастандық екендігін жэне әрбір патриот азаматтың міндеті осы қатерден Отанын қорғау екендігін түсінді руі кажет. Әрі карай мұғалім окушылардың назарын егер олар террорлық ұйымдар туралы, оларды немесе олардың таныстарын осындай ұйымға тартпақ болған жағдайлар туралы ақпарат білетін болса, бұл туралы ата-аналарына, мұгалімдерге немесе құқық қорғау органдарына хабарлауы керектігіне аудартады. Бұл сабақ әңгімелесу, түсіндіру әдісі арқылы өткізіледі. |
|
Рефлексия |
«Белгілеу» әдісі. Оқушыларга келесі багандардан тұратын кестені толтыру ұсынылады:
- білгім келеді. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары
Сабақ жоспары
Тақырыбы: Экстремизм және терроризмнің үлттық қауіпсіздікке тигізетін салдары
|
Оқыту мақсаты |
Экстремизм (содырлық), терроризм (лаңкестік) ұгымдарымен, олардың сипаттық белгілерімен таныстыру. |
|
Сабақтың міндеттері |
Экстремизмнің түрлері жэне террорлық қауіп-қатердің туындау себептерімен таныстыру; қалыптасқан күрделі жағдайға баға беру және террорлық шабуыл болған жагдайда өзін дұрыс ұстау қабілетін дамыту; белсенді өмір салтына, тәртіпке, өзара көмек көрсету сезіміне тэрбиелеу. |
|
Нені білуі тиіс |
Экстремизмнің түрлерін; экстремизм мен терроризмнің сипаттық белгілерін; қазіргі әлемде террорлық қауіп-қатердің өршу себептерін білуі тиіс. |
|
Нені үйренуі тиіс |
Терроризм түрлерінің белгілерін ажырата білуді; террорлық қауіп төнгенде дұрыс әрекет ете білуді үйренуі тиіс. |
|
Қарастырылатын тақырыптар |
3.Қазіргі элемдегі террорлық қауіп-қатердің ұлғаю себептері. |
|
Сабақты ұйымдастыру және жүргізу әдістемесі |
Сабақты бастағанда мұғалім аталған тақырыптың ма- ңыздьлығын түсіндіреді, экстремизм мен терроризм осы заманғы қоғамда жаһандық мәселеге айналып отырғандығына оқушылардың назарын баса аудартады. Осыдан кейін экстремизмге ағым ретінде анықтама береді. Окулықты пайдаланып, экстремизмнің әрбір түріне анықтама беру, оларды сипаттаушы белгілерді атап өту қажет. Мұғалім заманауи экстремизм түр-сипаты бойынша әртүрлі болатынын атап өтуі керек. Ол қызмет бағыттары, жас ерекшеліктері және т. б. бойынша жіктелуі мүмкін. Қазіргі уақытта жастар ортасында экстремизм байқалады, ғаламтордағы экстремистік белсенділік артқан. Оқушыларды экстремизм түрлерін толықтыруға және өз пікірін білдіруге шақырады. Келесі қадамда терроризмге анықтама беру ұсынылады. Терроризм - қорқыту үшін зорлық-зомбылық жасау. Оның мақсаты - өзі ниеттенген оқиғаның шегіне: қазіргі билік құрылысы мен құрамының өзгеруі, әлдебір аумактың тәуелсіздікке және т. б. қол жеткізуі. Осыдан кейін «терроризм» термині латынның «terror» - «қорқыныш, үрей» деген сөзінен шыққандығын әңгімелеп беру керек. Терроризмнің барлық идеологиясы қорқыныш таратуға, қорқыныш пен қорғансыздық сезімін тудыруға, дүрбелең жасауға негізделген. Осы заманғы терроризм келесідей сипаттарға ие:
Террорлық қауіп-қатердің өршу себептерін аша отырып, мұғалім кейбір статистикалық мәліметтерді келтірсе болады. Соңғы жиырма жыл төңірегінде террорлық әрекеттен қаза болгандар саны он есеге жуық артқандығын атап өткен жөн. Жаңа технологиялардың жылдам дамуы террорлық ұйымдардың тұрғындар, әсіресе қоғамның барынша бөлігі - жастардың, ой-санасын алдап-арбау мүмкіндігін анагұрлым арттырады. Ақыл-ойды, адамдардың діни сенімім алдап-арбау әдістерін пайдаланып, сенімі теріс сипаттағы жалған діни ағымдар кұру аркылы террорлык ұйымдар адам өмірін құнсыз ете отырып, зорлық-зомбылык, жауыздық, қатыгездік, арсыздық және халықтар мен әлеуметтік топтар арасындағы өшпенділіктің артуына, тұргындардың табынушылығын дамытуға қол жеткізеді. Мұгалім терроризм деген бейбіт тұрғындарға бағытталған соғыс, қастандық екендігін жэне әрбір патриот азаматтың міндеті осы қатерден Отанын қорғау екендігін түсінді руі кажет. Әрі карай мұғалім окушылардың назарын егер олар террорлық ұйымдар туралы, оларды немесе олардың таныстарын осындай ұйымға тартпақ болған жағдайлар туралы ақпарат білетін болса, бұл туралы ата-аналарына, мұгалімдерге немесе құқық қорғау органдарына хабарлауы керектігіне аудартады. Бұл сабақ әңгімелесу, түсіндіру әдісі арқылы өткізіледі. |
|
Рефлексия |
«Белгілеу» әдісі. Оқушыларга келесі багандардан тұратын кестені толтыру ұсынылады:
- білгім келеді. |
шағым қалдыра аласыз













