Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
4.3.2.1 – түрлі
дереккөздер негізінде қазақ халқының шығу тарихын
түсіндіру;
4.3.2.2 – сақтар,
ғұндар, түркілер және қазақтар арасындағы байланысты графикалық
түрде бейнелеу.
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Өткенді
қайталау.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
амандасу.
Сабаққа назарларын
аудару
«мен походқа барамын» әдісі
арқылы шаттық шеңбер
құру.
Топқа
бірігу:
«Сиқырлы
қобди» әдісі
арқылы
Қобдида түрлі түсті қақпақтар
болады қақпақтын түсі арқылы топқа
бөлінеді.
Үй жұмысын
тексеру.
(Ұ) «Ортадағы қалам сап» әдісі
.
Оқушылар өздерінің
қаламсаптарын партаның үтіне қояды,мұғалім кімнің қаламсабын
ұстаса,сол оқушы сабақ
айтады.
34
бет,
|
Сабаққа назарларын
аударады.«походқа барамын»
әдісі арқылы шаттық
шеңбер құрайды.
Оқушылар « сиқырлы қапшық»
әдісі арқылы 4- топқа
бірігеді.
Мұғалім қолындағы қаламсап
кімдікі болса сол оқушы ортаға шығып сабақ
айтады.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
ҚБ.
«Жарайсыңдар!»
«Керемет!»
|
Психологиялық
ахуал.
Оқулық
Құрал-жабдықтар
Қағаз-қиындылар
Акт
Алдыңғы білімді еске
түсір
Үй
тапсырмалары.
|
Жаңа
білім
|
Тақырыпқа
шығу.
«Миға
шабул» әдісі
Ата баба деген сөзді қалай
түсінеміз?
Қазақ қалқының шығу тегі
туралы не білесіңдер
?
Суретпен
жұмыс.
Олай болса біз қазақтың шығу
тегімен танысайық.
Тарих өткенді
зерттейді.
Өткен замандағы тарихи
оқиғаларды шатастырмай оқып тану үшін бізге уақыт тізбегі мен
картасы көмектеседі.
Уақыт тізбегі дегеніміз
не?
Уақыт тізбегімен біз қалай
жұмыс істейміз ?
Әлемдегі көп елдер жыл санауды
Иса пайғамбар дүниеге келген уақыттан
бастайды.
Христандардың пікірінше
христан дінінің негізін қалаушы Иса Мәсіх өмірге келген жыл
бастапқы күн болып саналады ,содан кейін болған оқиғалар «біздің
заманымызға» жатады ал одан кейін болған оқиғаларды «біздің
заманымыздан бұрынғы» деп
атаймыз.
Біздің заманымдан бұрынғы
ғасырлар мен жылдар санағы кеми
береді.
Сақтар, ғұндар мен түркілер –
қазақ халқының ертедегі ата-бабалары. Олар әр алуан кезеңдерде
өзара орын алмастыра отырып бір аумақта өмір сүрген.Біздің
бабаларымыз ат құлағында ойнаған шабандоз әрі сайыпқыран сарбаздар
болған. Олар көшпелі малшаруашылығымен айналысқан. Жыл маусымдарына
қарай мал жайылымдарын ауыстырып көшіп жүрген. Халықтың бір бөлігі
ешқайда көшпей, егіншілікпен шұғылданған. Сөйтіп Сырдария өзенінің
бойында және Жетісуда қалалар пайда болған. Ол қалаларда қолөнер
шеберлері мен саудагерлер
тұрған.
(Ұ) Оқулықтағы мəтіннің
«Сақтар, ғұндар, түркілер ...» деген тұсынан бастап «... ұрпақтар
арасындағы байланыс нығая түсті» деген жерге дейін
оқу.
Оқушылар мəтін бойынша
сұрақтар құрастырып, оларды сыныпқа қоюларына
болады.
(Ж) «Сақ, ғұн, түркі жəне
қазақ халқының киімдерінде, əшекейлерінде қандай ұқсастықтар бар?»
деген тақырыпта шағын зерттеу жүргізу. Оқулықтағы суреттермен жəне
мəтінмен жұмыс.
|
Берілген сұраққа
жауап береді.
Жауабы Ата баба
біздің арғы тегіміз.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп
бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс
жасайды.
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
Жауабы:
Біздің заманымыздан бұрынғы
және біздің заманымыз осы аралықтағы ғасырларды
қамтиды.
|
Форматив
ті
бағалау
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы
бір-бірін бағалау.
ҚБ.
«Жарайсыңдар!»
«Керемет!»
Дескрипторы:
қазақ халқының
қалыптасу тарихын түсіндіре
алады;
түрлі дереккөздер негізінде
тарихи кезеңдердегі технологиялық прогресін
анықтайды;
|
Оқылым, жазылым
тапсырма
лары.
Уақыт
тізбегі
карта
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану. Т.Т
Ой толғаныс
кезеңі.
«Мен бүгінгі сабақта не
білдім стратегиясы.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Ду қол шапалақ арқылы
бір-бірін бағалау
Дескриптор:
Сақтардың ғұндардың
,түркілер мен қазақтардың шаруашылығы мен мәдениетін
салыстырады.
Қортынды
жасайды.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
“Білім почтасы”
әдісі.
(жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушылар «Білім
почта» әдісі бойынша сабаққа кері
байланыс жасайды.
|
Сабақтан алған
әсерлерін жазып, суретін
жібереді.
|
«Білім почта»
әдісі
Кері байланыс
жасау.
|
«Білім почтасы»
әдісі кері байланыс парағы.
|