Материалдар / Сабақ жоспары

Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
дене шынықтыру пән мұғалімдеріне көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2018
388
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні:Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыҚауіпсіздік ережесі.Дене тәрбиесі дегеніміз не
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді түсінеді.Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы5 минутБой сергіту жаттығулары.

Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.















Сабақтың ортасы8 минут





1 минут







5 минут



3 минут16 минут

Жаңа сабақты түсіндіруОқулықтағы тапсырмаларды орындау.Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу.СЕРГІТУ СӘТІ.Еркiн ұста денеңдi,Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

Ұлттық ойындар:Күш сынаспақ Бұл ойын стол үстінде екі баланың білек сынасуымен орындалады.2 бала шынтақтарын столға тірек қол бастарын айқстырады.Кім білекті столға жықса сол бала жеңіске жетеді. Ағаш аттың үстінде аттың басын ұстап тұрып 2-ші қашан білектен тартысып сынасуға да болады.Бірақ баланың қауіпсіздігі қатаң бақыланады. Тауық күрес. Балалар екі топқа бөлінеді.Осы екі топтан екі бала шығып ,кәдімгідей күреседі.Оның ең қызығыда,басқаша күрестен айырмасы да –тек жалғыз аяғымен ақсаңдай жүріп,иықтарын қағып күресуінде.Бұл күрес балалардың нық басып,орнықты жүруін жетілдіреді.Күрестің 1 аяғн тізесін бүгіп,мата белбеуін байлап тастайды.Қайсысы сүрініп жығылса ,сол ұтылады. 






Сергіту сәтіСұрақ парақшалары.











Оқулық, дәптерлер.











Ойын ойнайық.
Сабақтың соңы2 минут

РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

Смайликтер
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


Күні:Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыҚауіпсіздік ережесі.Дене тәрбиесі дегеніміз не
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді түсінеді.Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы5 минутБой сергіту жаттығулары.

Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.











Сабақтың ортасы8 минут





1 минут







5 минут



3 минут16 минут

Жаңа сабақты түсіндіруОқулықтағы тапсырмаларды орындау.Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу.СЕРГІТУ СӘТІ.Еркiн ұста денеңдi,Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.Ұлттық ойындар:Арқан тарту. Бұл екі топқа бөлінген балалармен немесе екі баламен ойналады.Арқанның екі жағынан екі бала немесе екі топқа бөлінген балалар тартысады Қай топ арқанды өз жағына тартып,алып, кесе сол топ жеңіске жетеді. Екі бала тартысқанда қай бала өзіне қарай арқанды тартып екіші баланы құлатса ,құламаған бала жеңіске жетеді. Хан «алшы» Бұқл ойынға 5 немесе 10 бала қатыса алады.Көп асықтың ең ірісін қызыл түске бояп қояды.Бұл асық «хан» асығы. Асықтар тізіліп қойылады да бастаушы хан асығымен оларды көздеп құлатады.Құлаған асықтарды жинап алады.Егер хан асығы бүк,шік,тайқы-қалыптарымен түссе,бастаушы жақын құлаған асықтарды ата береді. Егер бастаушы асықтарды қолымен құлатып алса немесе басқа асықтарымен атса,онда ойынды келесі бала жалғастырады.Ең соңында хан асығы кімнің қасында қалса,сол бала жеңіске жетеді.Келесі ойынды жеңіске жеткен бала жалғастырады. 





Сергіту сәтіСұрақ парақшалары.











Оқулық, дәптерлер.











Ойын ойнайық.
Сабақтың соңы2 минут

РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

Смайликтер
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


Күні:Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыҚауіпсіздік ережесі.Дене тәрбиесі дегеніміз не
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белседілігін ұғыну.
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді түсінеді.Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы5 минутБой сергіту жаттығулары.

Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.















Сабақтың ортасы8 минут





1 минут







5 минут



3 минут16 минут

Жаңа сабақты түсіндіруОқулықтағы тапсырмаларды орындау.Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу.СЕРГІТУ СӘТІ.Еркiн ұста денеңдi,Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

Ұлттық ойындар:Көтермек Ортаға екі ойыншы бала шығады.Бір-біріне арқаларын беріп тұрады. Белгі бойынша кім бі\ріні бірін- бірі арқада көтеріп алса,сол бала жеңіске жетедің. Жеңіске жеткен бала ойында қала береді де басқа балалармен бірге күш сынасады. Орамал тастамақ Балалар шеңбер жасап тұрады.Бастаушы(тәрбиеші) балаларды айнала жүріп бір баланың артына орамал тастап каетеді.Артына орамалды тастағанын сезген бала менің артамда деп жауап береді.Артына орамалдың тасталғанын сезбесе ол өлең,тақпақ айтып немесе билеп беруі керек. Балалар шеңбер бойында көздерін жұмып тұруы керек.Ойын осылай жалғаса береді. 






Сергіту сәтіСұрақ парақшалары.











Оқулық, дәптерлер.











Ойын ойнайық.
Сабақтың соңы2 минут

РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

Смайликтер
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.




Күні:Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыКүн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.3.2.2 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау.1.3.3.3 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді түсінеді.Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы5 минутБой сергіту жаттығулары.

Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.















Сабақтың ортасы8 минут





1 минут







5 минут



3 минут16 минут

Жаңа сабақты түсіндіруОқулықтағы тапсырмаларды орындау.Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу.СЕРГІТУ СӘТІ.Еркiн ұста денеңдi,Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

Ұлттық ойындар:Ақсерек-көксерек. Бұл ойынды ойнау үшін балалар екі топқа бөлінеді,қолдарынан ұстап тұрады.Ара қашықтық 20-30 қадам. 1- ші топ. Ойынды бастайды Ақсрек-ау ақ серек Бізден сізге кім керек. 2-ші Ақсерек –ау ақ серек Жаман-жаман бала аты (бала аты) керек Аты аталған бала келесі топқа дейін жүгіріп барып ортасынан ұстасқан қолдарды ажыратып кету керек.Егер өтіп кетсе сол топтан бір баланы тобына алып қайтады,өте алмаса сол топта қалады.Ойын осылай жалғаса береді. Қыз –қуу Балалар арасынан бір ер бала,бір қызды(ағаш атпен)қуады.Бала қызға жетіп қолынан ұстаса ол жеңіске жеткені.Кейде қызды 2 бала да қуады қай бала бұрын жетіп қыз қолын ұстаса сол бала жеңіске жетеді. 






Сергіту сәтіСұрақ парақшалары.











Оқулық, дәптерлер.











Ойын ойнайық.
Сабақтың соңы2 минут

РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

Смайликтер
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Өнер, ана тілі сабағы 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ