р/с | Айы | Өтпелі тақырып | Апта тақырыбы | Тақырып | Мақсаты | Міндеті | Сағат саны | Күні |
| Қыркүйек | Балабақша | 1.Менің балабақшам
| «Барлығын білгім келеді»
| Құралдардың не үшін тағайындалғанын білу.
| Кейбір құралдардың не үшін тағайындалғанымен танысу, атауларын білуді үйрету, қызығушылықтарын дамыту
| 1 | 4.09 |
| Қазан | Менің отбасым | 1.Менің отбасым. Ата-аналар еңбегі
| Менің тату отбасым. | Өз отбасының мүшелерін білу.
| Өз отбасының мүшелерін атап білуге үйрету. Сөйлеу қорын дамыту. Үлкендерге құрметпен қарауға тәрбиелеу | 1 | 2.10 |
| Қараша | Денісаудыңжанысау | 1. Бәрі мен жайында
| Мен осында тұрамын, мен осында туылдым.
| Туған қала туралы алғашқы біліктерді беру.
| Балаларда тұратын қала жайлы ақпарат беру. Танымдылық белсенділігін арттыру. Патриотизм сезімін ояту | 1 | 30.10 |
| Желтоқсан | МеніңҚазақстаным | 1. Менің туған өлкем
| Мемлекеттік рәміздер.
| ҚР мемлекеттік рәміздерін білу.
| Қазақстан Республиканың мемлекеттік рәміздері жайлы алғашқы біліктерді беру. Танымдылықты дамыту. Отанға сүйіспеншілікті ояту. | 1 | 4.12 |
| Қаңтар | Табиғатәлемі | 1. Бізді қоршаған өсімдіктер
| Менің көмекшілерім – сезу мүшелері.
| Құралдарды сипап, дәм татып және есту арқылы анықтау.
| Құралдардың сапасын және құрлысын сипап, дәм тату және есту арқылы анықтау. Көру және есту арқылы есте сақтау қабілетін дамыту. Ұжымда жұмыс істеуге үйрету.
| 1 | 8.01 |
| Ақпан | Біздіқоршағанәлем | 1. Айналадағы ғажайыптар (өлі табиғат құбылыстары).
| «Барлығын білгім келеді»
| Құралдардың не үшін тағайындалғанын білу.
| Кейбір құралдардың не үшін тағайындалғанымен танысу, атауларын білуді үйрету, қызығушылықтарын дамыту
| 1 | 5.02 |
| Наурыз | Салттар мен фольклор | 1.Аналар мерекесі
| Менің көмекшілерім – сезу мүшелері.
|
Құралдарды сипап, дәм татып және есту арқылы анықтау.
| Құралдардың сапасын және құрлысын сипап, дәм тату және есту арқылы анықтау. Көру және есту арқылы есте сақтау қабілетін дамыту. Ұжымда жұмыс істеуге үйрету.
| 1 | 5.03 |
| Сәуір | Біз еңбекқор баламыз | 1.Гүлдермен әшекейлейміз
| Барлығын білемін
| Құралдардың не үшін тағайындалғанын білу.
| Кейбір құралдардың не үшін тағайындалғанын және атауларын білуді үйрету | 1 | 2.04 |
| Мамыр | Әрқашанкүнсөнбесін! | 1.Бірлігі жарасқан отбасы
| Жол және мен
| Көлік жайлы, жол жүрудің қарапайым ережелерін білу
| Жердегі жүретін құралдар туралы біліктерді қалыптастыру. Қоғамдық көлікте, жаяу жүрі жолшада дұрыс тәртібімен таныстыру. Есте сақтау қабілетін дамыту. | 1 | 30.04 |