р/с
|
Айы
|
Өтпелі
тақырып
|
Апта
тақырыбы
|
Тақырып
|
Мақсаты
|
Міндеті
|
Сағат
саны
|
Күні
|
-
|
Қыркүйек
|
Балабақша
|
1.Менің
балабақшам
|
«Балабақша»
|
Бала-бақша
қызметкерлері мен олардың міндеттемелері туралы, ересектердің
еңбегі туралы қарапайым ұғымдарды
қалыптастыру.
|
Балабақшаның басқа
мекемеге қарай өзгешілігін анықтау, бала-бақша қызметкерлері мен
олардың міндеттемелері туралы, ересектердің еңбегі туралы қарапайым
ұғымдарды қалыптастыру, көмекшінің еңбегіне құметпен қарауға
тәрбиелеу.
|
1
|
8.09
|
2. Менің
достарым
|
Отбасы
мүшелері»
|
Балаларды жанұя
мүшелерін ажыратуға және аты бойынша атауға
үйрету
|
Балаларды жанұя
бейнеленген фотосуреттер мен қарапайым картиналарды қарауға, жанұя
мүшелерін олардың іс-әрекеттерін атауға баулу. Балаларды жанұя
мүшелерін аты бойынша атауға үйрету, тілдерін дамыту, есте сақтау
қабілеттерін дамыту, сақтау қабілеттерін дамыту, үлкенге құрмет
көрсетуге тәрбиелеу
|
1
|
15.09
|
3. Сүйікті ойыным
және ойыншықтарым
|
«Туған
жер»
|
Адамның тұратын мекен-жайы
туралы қарапайым ұғымдарды
қалыптастыру.
|
Туған жер туралы қарапайым
ұғыммен таныстыру, адамның тұратын мекен-жайы туралы қарапайым
ұғымдарды қалыптастыру, «көше», «үй» «сүйікті» сөздерді қолдануға
дағдыландыру, қиялдау қабілеттерін дамыту, отан дегенге
сүіспеншіліктерін арттыру
|
1
|
22.09
|
4.
Жиһаз
|
«Ойыншықтар
түрлері»
|
Заттарды қарастыру
және зерттеу, шамасы, түсі, пішіні, бөлшектері бойынша ажырату мен
атау.
|
Заттарды қарастыру
және зерттеу арқылы ойыншық түрін анықтау, сипаттап шамасы, түсі,
пішіні, детальдары мен бөлшектері бойынша ажырату мен атау, ой
өрісін дамыту, ойыншықты жасаған адамның
еңбегін құрметтеп, ойыншықтарды ұқыптап ойнауға
тәрбиелеу
|
1
|
29.09
|
-
|
Қазан
|
Менің
отбасым
|
1.Менің отбасым.
Ата-аналар еңбегі
|
Гүлдерді
суар
(табиғат бұрышындағы
жұмыс)
|
Бөлме өсімдіктерінің
түрлері олардың айырмашылығы туралы білімдерін қалыптастыру
(шегіргүл, қазтамақ)
|
Табиғат бұрышындағы
өсімдіктерді күту бойынша көмекке келу іс -әрекетіне сәбилерді қосу
(үлкен жапырақтарды сүрту, гүлдерді суару). Табиғатқа деген
қамқорлық қарым – қатынасқа
тәрбиелеу.
|
1
|
6.10
|
2. Менің
көшем
|
Тірі және өлі
табиғат
|
Тірі және өлі
табиғат туралы білімді
қалыптастыру
|
Тірі және өлі
табиғат формаларын ажыратуды үйрену, өлі және тірі табиғат туралы
түсінік беру. Зерттеулік қызмет дағдыларын, бақылау жүргізу
ептілігін бекіту.
Күн туралы түсініктерін
кеңейту: күннің көзінен жылу мен жарық тарайтындығын бақылау,
талдау жасай білуге үйрету.
|
1
|
13.10
|
3. Үйдегі және
көшедегі қауіпсіздік
|
Үй жануарлары мен
оның төлдері
|
Үй жануарлары туралы
білімдерін қалыптастыру
|
Үй жануарларының өмір
тіршілігі, тәртібі, сырт бейнесі ерекшеліктері және оның сипаты
бойынша төлдерімен танысу. Жануарларға деген сүйіспеншілікке
тәрбиелеу.
|
1
|
20.10
|
4. Жомарт
күз
|
Көкөністер
|
Көкөністер туралы
түсінікті қалыптастыру
|
Балаларды
көкөністердің атын атауға және ажырата білуге үйрету; оларды дәміне
қарай және қолмен ұстау арқылы ажырата білуді
үйрету.
Күзгі табиғаттың әсемдігін
байқай білуді дамыту, ауа райын, ауладағы ересектердің еңбегіне
бақылау жасау.
|
1
|
27.10
|
|
Қараша
|
Дені саудың жаны
сау
|
1. Бәрі мен
жайында
|
Сырқаттанып қалған
қуыршаққа арналған компот
|
Жидектер туралы
қарапайым ұғымды
қалыптастыру
|
Сюжетті композиция
бойынша әңгіме құрастыруды үйрету: «Қуыршақ сырқаттанып қалды»,
затқа мінездеме беру (таңқурай жидегі). «Басынан», «Кейін»
ұғымдармен таныстыру. Бір – біріне деген ұқыпты қарым – қатынасқа
тәрбиелеу.
|
1
|
3.11
|
2. Дұрыс тамақтану.
Дәрумендер
|
Жемістер
|
Жемістер туралы қарапайым
ұғымды қалыптастыру
|
«Дүкен» сюжетті – рөлдік ойын.
Балаларды жемістермен таныстыру (жидектер, алмұрттар). Балаларды
жемістерді ажырата білуге үйрету. сөйлеу мәнерін, сұрақтарға жауап
беру ептілігіне үйрету. Табиғатқа деген сүйіспеншілікке
тәрбиелеу.
|
1
|
10.11
|
3. Өзіңе және өзгеге
көмектес
|
:Судың қасиеті
(сараптама)
|
Су туралы ұғымды
қалыптастыру
|
Судың қасиеттерімен таныстыру. Барлық
тіршілік иесі үшін судың маңыздылығы туралы ең алғашқы ұғымдарды
нақтылау.Ұйымшылдыққа
тәрбиелеу.
|
1
|
17.11
|
4. Біз күшті әрі
ептіміз
|
Табиғатта жаман ауа – райы
жоқ
|
Табиғаттағы маусымдық
өзгерістер туралы ұғымды
қалыптастыру
|
Табиғаттағы және ауа –
райындағы өзгерістерді байқау. Ауа – райы құбылыстарына оларға
деген адамдардың қарым – қатынасына назар аудару (жаңбыр – дымқыл;
жазда ыстық күннің сәулесі түскенде панама киеді; қыста суық
болғандықтан адамдар жылы
киенеді
|
1
|
24.11
|
-
|
Желтоқсан
|
Менің Қазақстаным
|
1. Менің туған
өлкем
|
Табиғат біздің туған
үйіміз
|
Туған жердің табиғаты туралы
ұғымды кеңейту
|
Ауа – райы жағдайын атау және
анықтау, табиғатқа қол жетімді формада және іс жүзінде көмектесуге
үйрету. Білім құмарлығын дамыту. Табиғатқа деген сүйіспеншілікке
тәрбиелеу. Табиғаттағы тәртіп ережелерімен
таныстыру.
|
1
|
8.12
|
2. Тәуелсіз
Қазақстан (ҚР Тұңғыш Президенті, мемлекеттік
рәміздер)
|
Ауылдағы
әжемде
|
Үй жануарлары,
отбасы туралы ұғымдарды
қалыптастыру.
|
Балаларды үй
жануарларымен таныстыру – мысық және тышқанмен, үй жануарлары
олардың төлдерімен, отбасы, туған – туысқандар туралы балалардың
білімін кеңейту. Сөйлеу мәнерін дамыту, тақырып бойынша сөзікті
жандандыру. Отбасына деген сүйіспеншілікке
тәрбиелеу.
|
1
|
15.12
|
3.Қыс
қызығы
|
Үй
жануарлары
(сиырлар мен
ешкілер)
|
Үй жануарлары және олардың
төлдері туралы ұғымды
кеңейту
|
Үй жануарларымен (сиыр және
ешкі) олардың сырт бейнелерімен, өзін ұстау ерекшеліктерімен
таныстыру, сиыр мен ешкіні салыстыру (несімен ерекшеленеді, несімен
ұқсайды); Танымдық қызығушылығын дамыту. Жануарларға деген
сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
|
1
|
22.12
|
4. Қош келдің, Жаңа
жыл!
|
Қыс
қызығы...
|
Табиғаттың қысқы құбылыстары
туралы ұғымды қалыптастыру
|
Табиғаттағы қарапайым
маусымдық өзгерістерді балалардың бақылай білуіне үйрету (қар жауып
тұр, аяз, суық жел соғып тұр). Сөйлеу мәнерін, ойын дамыту. Табиғат
құбылыстарына деген қызығушылыққа
тәрбиелеу.
|
1
|
29.12
|
-
|
Қаңтар
|
Табиғат әлемі
|
1. Бізді қоршаған
өсімдіктер
|
Өсімдіктердің қысқы тіршілігін
білу.
тәрбиелеу.
|
Өсімдіктердің қысқы тіршілігі
туралы білімді қалыптастыру
|
Жыл мезгілі қыс туралы
балалардың түсінігін кеңейту, табиғат объектілері мен құбылыстарын
бақылауды және олардың арасындағы өзара байланысын көру ептілігіне
үйрету, жадыны, сөйлеу мәнерін, зейінді дамыту, табиғатқа деген
сүйіспеншілікке
|
1
|
5.01
|
2. Жануарлар
әлемі
|
Жабайы
жануарлар
|
Жабайы жануарлар туралы
білімді қалыптастыру
|
Жабайы жануарлар атауларымен
таныстыру. Аңдарға деген қамқорлық қарым – қатынасқа
тәрбиелеу.
|
1
|
12.01
|
3. Құстар – біздің
досымыз
|
Бөлме
өсімдіктері
|
Бөлме өсімдіктерінің түрлері
оның айырмашылықтары туралы балалардың білімін
қалыптастыру
|
Бөлме өсімдіктерін ажырату
және атын атап, тануды үйрету (фикус, қазтамақ, бегония).
Өсімдіктерді суреттеп айту ептілігін жаттықтыру, оларды салыстыру.
Өсімдіктерді күтудің әр түрлі тәсілдерімен таныстыру, қажетті
жағдайды жасауды қажет ететін тірі тіршілік иесі ретіндегі
өсімдіктерге түсінік беру.
|
1
|
19.01
|
4. Ағаштар
әлемі
|
Ағаштар
|
Тірі және өлі табиғат туралы
түсінікті қалыптастыру
|
Ағаш түрлерімен таныстыру.
Балалардың білімін кеңейту. Баиғатқа қамқор болуға
тәрбиелеу.
|
1
|
26.01
|
|
|
|
|
Үй
құстары
|
Үй құстарын
білу.
|
Үй құстарымен таныстыру,
оларды ажырату. Үй құстарының адамға пайдасы жайлы
түсіндіру.
|
1
|
2.02
|
-
|
Ақпан
|
Бізді қоршаған
әлем
|
1. Айналадағы
ғажайыптар (өлі табиғат
құбылыстары).
|
Өсімдіктердің қысқы тіршілігін
білу.
|
Өсімдіктердің қысқы тіршілігі
туралы білімді қалыптастыру
|
Жыл мезгілі қыс туралы
балалардың түсінігін кеңейту, табиғат объектілері мен құбылыстарын
бақылауды және олардың арасындағы өзара байланысын көру ептілігіне
үйрету, жадыны, сөйлеу мәнерін, зейінді дамыту, табиғатқа деген
сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
|
1
|
9.02
|
2.
Көліктер
|
Көліктер
|
Көліктер және олардың негізгі
түрлері туралы білімді
қалыптастыру
|
Бақылаудың нәтижесін ауызша
әңгімелеуді балаларға үйрету. Салауатты өмір салтын ұстануға
тәрбиелеу.
|
1
|
16.02
|
3. Электроника
әлемі
|
Бөлме
өсімдіктері
|
Бөлме өсімдіктерінің түрлері
оның айырмашылықтары туралы балалардың білімін
қалыптастыру
|
Бөлме өсімдіктерін ажырату
және атын атап, тануды үйрету (фикус, қазтамақ, бегония).
Өсімдіктерді суреттеп айту ептілігін жаттықтыру, оларды салыстыру.
Өсімдіктерді күтудің әр түрлі тәсілдерімен таныстыру, қажетті
жағдайды жасауды қажет ететін тірі тіршілік иесі ретіндегі
өсімдіктерге түсінік беру.
|
1
|
23.02
|
4. Барлық мамандық
маңызды
|
Қыстайтын
құстар
|
Қыстайтын құстар туралы
түсінікті қалыптастыру
|
Қыстайтын құстармен таныстыру:
сары шымшық, суықторғай, торғай. Қыстағы құстардың өмірі, олардың
қоректену тәсілдері туралы балалардың білімін
кеңейту.
|
1
|
2.03
|
-
|
Наурыз
|
Салттар мен
фольклор
|
1.Аналар
мерекесі
|
Менде не
бар?
|
Жануарларды және олардың
ерекше сипаттарын атау
|
Жануарлардың кейбір дене
мүшелерін атау және ажырата білуді үйрету (тұмсығы, құйрығы, табаны
(аяғы). қандай жануар екендігін атауды үйрету. Жануарларға деген
сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
|
1
|
9.03
|
2. Нұр төккен, гүл
төккен
|
Жабайы жануарлардың
төлдері
|
Жабайы жануарлардың төлдері
туралы балалардың білімдерін
қалыптастыру
|
Жабайы жануарлардың төлдерімен
балаларды таныстыру, картинкадағы жануарларды тани білуді үйрету.
Зейін, сөйлеу мәнерін дамыту. Қоршаған әлемге деген сүйіспеншілікке
тәрбиелеу.
|
1
|
16.03
|
4. Достарға көмектесуді
үйренеміз
|
Көктем
келді!
|
Көктемнің белгілерін сипаттау
туралы білімдерін
қалыптастыру
|
Табиғаттағы көктемдегі өзгерістер туралы
балаларға түсіндіру. Көктемнің белгілерімен таныстыру; күн сәулесі
жарқын шығады, қар ериді, шатырдан тамшылар тамшылайды. Табиғатқа
деген сүйіспеншілікке
тәрбиелеу.
|
1
|
30.03
|
-
|
Сәуір
|
Біз еңбекқор
баламыз
|
1.Гүлдермен
әшекейлейміз
|
«Көктем, көктем, көктемгі
күндер...!»
|
Көктемнің белгілері туралы
білімді қалыптастыру
|
Табиғаттағы маусымдық
өзгерістер туралы түсінікті кеңейтуді жалғастыру. Табиғат
құбылыстарына деген қызығушылықты қалыптастыру. Сөйлеу мәнерін,
кеңістіктегі ой - өрісін дамыту.Табиғатқа деген сүйіспеншілікке
тәрбиелеу.
|
1
|
6.04
|
2.Ас атасы –
нан!
|
Нан қайдан
келеді
|
«Нан» деген ұғыммен
таныстыру.
|
Нан дегеніміз не, оны қалай
өсіреді деген түсініктермен балаларды таныстыру. Танымдық
қызығушылығын дамыту. Нанға деген ұқыпты қарым – қатынасқа
тәрбиелеу.
|
1
|
13.04
|
3. Жәндіктер.
Қосмекенділер.
|
Жәндіктер
|
Мектепке дейінгі
жастағы балаларды тірі табиғаттың өкілдерімен, жәндіктермен
таныстыру
|
Жәндіктерді
бақылауға, басқадай тірі тіршіліктерден жәндіктерді ажырата білуге
балаларды үйрету. Танымдық қызығушылығын дамыту. Жәндіктер әлеміне
деген позитивті сезімге
тәрбиелеу.
|
1
|
20.04
|
4. Достарға көмектесуді
үйренеміз
|
Бәйшешектер
|
Көктемгі алғашқы гүлдерді білу
(бәйшешектер)
|
Гүлдің құрылысы туралы
түсінікті қалыптастыру. Оларды басқа гүлдерден тани білу және
ажырата білуге үйрету. Эстетикалық қабылдауын, сұрақтарға жауап
беру ептілігін дамыту.
|
1
|
27.04
|
-
|
Мамыр
|
Әрқашан күн
сөнбесін!
|
1.Бірлігі жарасқан
отбасы
|
Құстарды
бақылау
|
Құстарды олардың ұяларын білу
(торғай, қарға)
|
Балаларды құстармен
таныстыруды жалғастыру: құстарды, олардың ұяларын бақылау (ән
салады, ұшады, шоқиды, су ішеді). Құстарды қоректендіруге балаларды
үйрету. Құстарға деген ұқыпты қарым – қатынасқа
тәрбиелеу.
|
1
|
4.05
|
2.Отан қорғаушылары
(ҚР әскері, ҰОС ардагерлері)
|
Мында да, анда да бақбақ
гүлдеуде
|
Бақбақ туралы ұғымды балаларда
қалыптастыру
|
Балаларды көктемгі гүл – бәйшешекпен
таныстыру. Бәйшешектің ерекше сипаттарын ажырата білуге үйрету,
оның бөліктерін атау. Қоршаған табиғаттың әсемдігіне эмоционалды
қабылдау ықыласын
дамыту
|
1
|
11.05
|
3. Қош келдің -
жаз!
|
Пиязды отырғызу (бақшадағы
балалардың еңбегі)
|
Өсімдіктерді қалай өсіру
керектігі туралы білімді
қалыптастыру
|
Пиязды баданадан өсіріп шығару
мүмкіндігімен балаларды таныстыру. Атыздарға пиязды егуге балаларды
тарту. Еңбекке деген қызығушылыққа және оған қатысу ықыласына
тәрбиелеу.
|
1
|
18.05
|
4. Менің қолымнан
келеді
Жаз
мерекесі
|
Жаздың қызыл мезгілі
ғажайып!
|
Табиғаттағы маусымдық
құбылыстар туралы білімді
қалыптастыру
|
Өлі табиғат құбылыстары туралы
мектепке дейінгі жастағы балалардың түсінігін кеңейтуді жалғастыру:
күн сәулесі жарығы, күн сәулесі жылуы. Табиғатқа күнтізбелік
бақылау жүргізу ептілігін қалыптастыру. Қоршаған табиғатқа көру
және білімқұмарлықпен қабылдау, бақылауды дамыту. Қоршаған әлемге
деген ұқыпты қарым – қатынасқа
тәрбиелеу.
|
1
|
25.05
|
Барлығы: 36
сағат
|