Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
сабақ жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешіге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
17 Желтоқсан 2018
1048
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Екінші кіші топ. «Таным» білім беру саласы бойынша қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасыКүні, айы, жылыТақырыбы: Әртүрлі заттардың топтарын салыстыру және теңеу.Мақсаты:Заттарды саны бойынша салыстыру дағдыларын қалыптастыру. Бір-бірінің үстіне қою және жанына қою тәсілін қолдана отырып, заттар тобын санына қарай салыстыру; қай зат үлкен, кіші, қайсысы тең- нәтижесін сөзбен айта білу; баланың көру жадын және ойлау қабілетын дамыту. Жағымды сезімталдыққа тәрбиелеу. Қажетті құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер:жұмыс дәптерлері, қара қарындаш, бір жұмсақ ойыншық (аю) 3 аю бейнеленген суретті-карточка, аюлардың әрқайсысына 3-тен бал салынған бөшкелер.Билингвальды компонент: бірдей – поровну.
біледі: заттарды бірінің үстіне бірін салу және жинастыруды; игереді: заттардың санын қалай дұрыс теңестіруге болатынын;меңгереді: дайын пішіндерді (жапсырмаларды) жапсыруды.Екінші кіші топ. «Таным» білім беру саласы бойынша қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасыКүні, айы, жылыТақырыбы: Алдында – артында.Мақсаты:Суретте және кеңістікте заттардың орналасу бағытын ажырату және атау (алдында-артында); дөңгелек пішінді заттардың суретін салуды жалғастыру. Педагогтің айтқанын тыңдауға үйрету.Қажетті құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер: кеңістік бағыттары бейнеленген сурет, жұмыс дәптерлері, тәрелке, қатырғықағаздан қиылған ұшақ, көбелек, құс, үстел, ағаш ( бәрі де 1 данадан). Билингвальды компонент: алдында – впереди, артында – позади.
біледі: кеңістік бағыттарын (алды – арты) ажыратады; дөңгелек пішінді заттарды салуды;игереді: заттардың орналасу бағытын; меңгереді: іс-қимыл кезіндегі заттардың орналасу бағытын(алдында, артында).Екінші кіші топ. «Таным» білім беру саласы бойынша қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасыКүні, айы, жылыТақырыбы: Жоғары-төмен. Бір-көп.Мақсаты: суретте және кеңістікте (жоғары-төмен) бағыттарды ажырата білуді және атай білуді дамыту; таныс заттарды санына қарай (бір – көп) салыстыра білуді үйретуді жалғастыру.Қажетті құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер: суреттер, жұмыс дәптері, қызыл, көк қарындаштар, 1 көк, бірнеше қызыл түсті доптардың суреті, қуыршақтардың суреті. Билингвальды компоненттер:жоғары-верх, төмен – вниз.
Күтілетін нәтижелер:біледі: заттарды санына қарай (бір–көп) салыстыруды және кеңістіктегі жоғары-төмен бағыттарын айқындайды; игереді: заттардың әр түрлі бағытта орналасатынын және заттардың біреу, көп болатынын; меңгереді: қарындашпен жұмыс істеуді, түстерді ажыратуды, ұқыпты жұмыс істеу дағдыларын.Екінші кіші топ. «Таным» білім беру саласы бойынша қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасыКүні, айы, жылыТақырыбы: Үшбұрыш. Бір және көп. Логикалық тапсырма.Мақсаты: Геометриялық фигура – үшбұрыш ұғымын қалыптастыруды жалғастыру; геометриялық фигураларды тану және атау. Таныс заттарды заттарды көлеміне (үлкен- кішкентай) және санына қарай (бір-көп) салыстыра білудіжетілдіру; шеңберді нүкте бойымен бастырып сызу, шеңбердің көлемі әртүрлі болатынын (үлкен-кішкентай) түсіндіру; үшбұрышты заттарды табуға үйрету. Сурет салғанда және дайын жапсырмаларды жапсыру жұмысымен айналысқан ұқыпты болуға тәрбиелеу.Қажетті құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер: шеңбердің суреті, үлкен және кіші тәрелке, картоннан қиылған 4 дана кәмпит, әр балаға жапсырмадан жасалған 4 кәмпит, жұмыс дәптерлері, көк және қызыл түсті қарындаштар.Билингвальды компонент: үшбұрыш – треугольник, бір –один, көп – много.
біледі: геометриялық фигуралардың атын атауды, тани білуді (шеңбер, үшбұрыш);үшбұрыш пішіндес заттарды табуды; игереді: таныс заттарды көлеміне (үлкен – кіші) және санына қарай (бір – көп) салыстыруды;меңгереді: бір және көп – заттың саны туралы түсінікті.Екінші кіші топ. «Таным» білім беру саласы бойынша қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру ұйымдастырылған оқу қызме
Мотивациялық-қозғаушылық | Педагогтің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Балабақшаға келе жатып мен жолда аюды (ойыншық) кездестірдім. Ол қонжықтарына бал салынған бөшкелердің жететін-жетпейтінін біліп бер деп сұрады.– Қалай, оған көмектесеміз бе? | Балалар әңгімені тыңдайды. – Иә. | |
Ұйымдастырушылық-ізденістік | «Жете ме?» ойыны.Балалардың назарын әрқайсысының үстелінде жатқан үш аю бейнеленген суретті-карточкаға және екі бөшкесі бар тәрелкеге аудару.Суреттегі қонжықтар көңілсіздеу ме, қалай. Қонжықтарды немен қуантуға болады? Таптым, оларға бал салынған бөшкелерді сыйлайық, сөйтіп қонжықтардың бәріне бөшкелердің жеткенін тексеріп көрейік.–Қонжықтардың әрқайсысына бал салынған бөшкенің жеткен-жетпегенін қайдан білеміз?–Қонжықтарға бөшкелер жетті ме?–Қайсысы көп қонжықтар ма, бал салынған бөшкелер ме?–Олар бірдей (поровну) болу үшін не істеу керек? –Енді қанша бөшке болды?Қайсысы көбірек: қонжықтар ма, бал салынған бөшкелер ме?Билингвальды компонент: бірдей – поровну.«Қоян» сергіту жаттығуыЫршып-ыршып секіріп, Жүгірді де қуысты.Қоян келді кеңкиіп. Бір жоғары, бір төменАяқтары жаураған, Жүр аяқтың ұшымен.Қолдары да жаураған, Секіреміз, отырамыз,Жылытпақ боп тырысты Аяқтарды жылытамыз.Қояндар қонақта(№15, 1-тапсырма)Балалардың назарын қояндар бейнеленген суретке аудару– Қояндар не жегенді жақсы көреді?– Қайсысы көбірек қоян ба, сәбіз бе?– Қояндардың бәріне сәбіз жете ме?–Бұны тексеріп көрейік, әр қояннан сәбізге қарай жол салайық, сөйтіп оларды қонақ етейік. «Моншақты жина» логикалық ойыны (№15, 2-т)Моншақтарды жіпке, жоғарыда көрсетілген моншақтар сияқты геометриялық фигуралардан тізу керектігін айту.-Моншақтарды қандай геометриялық фигуралардан жинадыңдар? | Балалар қонжықтар бейнеленген карточкаларға назар аударады. –Балы бар бөшкені қонжықтардың үстіне қою керек.– Жоқ.– Қонжықтар көбірек.–Тағы бір бөшке керек.Бір бал салынған бөшке қосады.– Қонжық қанша болса, бөшке де сонша. – Бірдей болды. Балалар сөздерді қайталайды.Өлең мәтіні бойынша сергіту жаттығуын жасайды. Сұрақтарға жауап береді.–Сәбізді, орамжапырақты –Сәбіз қанша болса, қояндар да сонша.– Иә.Балалар жол салады.Балалар тапсырманы орындайды Геометриялық фигураларды төмендегі жіпке жапсырады. – Шаршы, дөңгелек, үшбұрыш |
Рефлексиялық-түзетушілік | –Аю сендерге оның қонжықтары үшін балы бар бөшкелерді санап бергендерің үшін алғыс айтады деп балаларды жасаған жұмыстары үшін мақтау. | Балалар тапсырмаларды дұрыс орындағандарына қуанышты. |
Педагогтің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | |
Мотивациялық-қозғаушылық | «Ұшады, ұшпайды» ойыны (үлестірмелі материалмен жұмыс).Ұшатын заттарды, жәндіктер мен құстарды атау.Тапсырма: тәрелкелердегі ұша алатын заттарды таңда.Ұша алатын заттарды алып «жоғары» дегенде оларды жоғары көтеріп, «төмен» дегенде төмен түсіру. | Балалар ұшақты, тікұшақты, құсты, көбелекті, қоңызды және т.б. атайды.Ұша алатын заттарды алып «жоғары» дегенде оларды жоғары көтеріп, «төмен» дегенде төмен түсіреді. |
Ұйымдастырушылық-ізденістік | «Артында – алдында» ойыны(№14, 1-тапсырма)Балалардың назарын жүріп келе жатқан машинаның суретіне аудару.– Машинада некеле жатыр?– Машинаның алдындағы орындығында неотыр?– Машинаның артқы орындығынданеотыр?Билингвальды компонент: алдында – впереди, артында – позади. «Бес саусақ». Саусақтарымызды жаттықтырамыз.Бас бармақ,Балан үйрек,Ортан терек,Шылдыр шүмек,Кішкентай бөбек. «Шарлардың суретін аяқтап сал» ойыны(№14, 2-т)Жұмбақ жасыруБала біткен мәз-мейрам!Ертеңгілік тойланар,Көңілге шат әкелерТүрлі түсті көп ...Суреттегі шарларды табу.– Біз шарға ол ұшып кетпес үшін не байлаймыз?– Кім қолына шарлар ұстап тұр?– Қолындағы шарлар қандай?– Ал ұлдың қолында шарлар бар ма?– Баланың қолында не бар?Тапсырма: ұл баланың қолына қыз баланың қолындағыдай шарлардың суретін сал.– Балаға қандай шарлардың суретін салып бердіңдер?Шардың суретін сала алмайтын балаларға көмектесу. | Балалар суретті қарайды.Сұрақтарға жауап береді.– Қасқыр.– Аю. Жұмбақты шешеді – Шарлар.Сұрақтарға жауап береді.– Жіп.– Қыз.–Үлкен қызыл және кішкентай көк.– Жоқ.–Шарларды байлайтын жіптер.Тапсырманы орындап, ұлдың қолынақыз баланың қолындағы шарлары сияқты шарлардың суретін салады.–Үлкен қызыл және кішкентай көк |
Рефлексиялық-түзетушілік | «Көршіңді тап» ойыны.Балаларды бірінің артынан бірін тұрғызып, паровоз жасату.. Әрқайсысына жақындап келіп, алдында тұрған баланың атын атауды, кейіннен әрқайсысының артында тұрған баланың атын атауды сұрайды. | Балалар паровоз жасап тұрады. Алдында және артында тұрған баланың атын атайды. |
Педагогтің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | |
Мотивациялық-қозғаушылық | Балаларға жоғарыда тұрған және төменде жатқан заттарды атап беруді тапсыру. -Балалар, сендердің алдыларыңда ненің суреті тұр?-Дұрыс айтасыңдар, олай болса көк түсті допты тауып жоғары көтеріңдерші.-Жарайсыңдар балалар, енді бір қызыл допты алып қуыршақтың төменгі жағына орналастырыңдар (қиналған балаларға көмек көрсету).-Балалар сендердің алдыларыңда қанша көк доп бар?-Енді осы көк доптың қасына қызыл доптарды орналастырамыз. Барлығы қанша? | Шам жоғарыда ілулі тұр, ал үстел мен орындықтар төменде тұр.-ДоптардыңБалалар көк түсті допты жоғары көтереді.Балалар тапсырманы орындауға тырысады. -Бір.-Көп (балалар көк түсті доптың қасына қызыл доптарды орналастырады) |
Ұйымдастырушылық-ізденістік | «Жоғары-төмен» ойыныҰл бала мен қыз баланың доппен ойнап жатқан суретін қарау. – Суреттен кімді көріп тұрсыңдар?– Олар не істеп жатыр?– Кім допты жоғары лақтырды?– Кім допты төмен лақтырды?Сөздік жұмыс: жоғары-төменБилингвальды компонент: жоғары-верх, төмен – вниз.Тапсырма: жоғарыдағы допты көк қарындашпен, ал төмендегі допты қызыл қарындашпен бояңдар.«Ойыншықтар». Сергіту сәтіДобым, добым, домалақ,Қайда кеттің домалап?Сүт құйып ем күшікке,Төгіп кеттің, обал-ақ. «Бір – көп» дидактикалық жаттығуыСуреттегі ең көп заттарды атауды және оларды қоршап сызуды тапсыру. Соңынан бір-бірден қалған заттарды атап шығу.Балаларға тапсырманы дұрыс орындауға көмектесу. Жеке жұмыс жүргізу. | Балалар суретті қарайды.Сұрақтарға жауап береді. – Ұл мен қызды.– Доппен ойнап жатыр.– Ұл бала.–Қыз бала.Сөздерді бірнеше рет қайталайды.Балалар тапсырманы орындайды. Балалар сергіту сәтін жасайды. Балалар заттарды атап, шелек, гүлсауыт, доп, тақия сияқты заттарды қоршап сызады.Бір-бірден тұрған заттарды атайды (сағат, үстел, сыйлық қорап). |
Рефлексиялық-түзетушілік | Жоғары-төмен, бір-көп ұғымдарына байланысты сұрақтар қоя отырып өткенді пысықтау.Балалардан топта қандай заттардың көп, ал қайсысының бір данадан ғана екенін сұрау. Балалардың доппен ойнауларына рұқсат беру. | Балалар сұрақтарға жауап береді. |
Педагогтің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | |
Мотивациялық-қозғаушылық | «Әжеге көмектес» ойыны.Кішкентай тәрелкеге бір кәмпит, үлкен тәрелкеге көп кәмпит салу. «Дұрыс қой» ойыны Балалардың назарын (1-тапсырмаға және үлестірмелі материалға (4 жапсырма кәмпитке) тәрелкелердің суретіне аудару. Бір (один) кәмпиттің жапсырмасын кішкентай тәрелкеге, ал көп (много) кәмпитті үлкен тәрелкеге жапсыруды тапсыру. | 1-3 бала шығып тапсырманы орындайды.Балалар назарынсуретке және үлестірмелі материалға аударады.Балалар берілген тапсырманы орындайды. |
Ұйымдастырушылық-ізденістік | «Үшбұрышпен танысамыз» ойыны– Балалар, сендер қандай геометриялық фигураларды білесіңдер?– Қандай дөңгелек заттарды білесіңдер?Балаларды үшбұрышпен (треугольник) таныстыру. Балаларға саусағымен суреттегі бағыт сызығын бойлай сызып шығуды тапсыру.Үшбұрыштарды нүкте бойымен бастырып сызуды және үлкен үшбұрышты қызыл қарындашпен, кішкентай үшбұрышты көк қарындашпен сызуды тапсыру.Билингвальды компонент: үшбұрыш – треугольник, бір – один, көп – много.Балаларға сұрақтар қою–Сендер қызыл қарындашпен қайсы үшбұрышты сыздыңдар?–Ал, көк қарындашпен қандай үшбұрышты бастырып сыздыңдар?Сергіту жаттығуыЖаттығуды жасаймыз!Бір дегенде – тік тұрамыз. Екі дегенде – екі рет айналамыз.Үш дегенде – үш рет секіреміз. Төрт дегенде – отырамыз! «Заттар қандай фигураға ұқсайды» ойыны.(№10, 3-тапсырма).Балаларды суреттегі заттармен таныстыру, олардың атын атату.– Заттар қандай геометриялық фигураларға ұқсайды? Үшбұрышты заттарды бояу. | Балалар жауап береді: – Шеңбер. – Күн, алма және т.б. Балалар берілген тапсырманы орындайды. Үшбұрышты нүкте бойымен бастырып сызып шығады. Қайталайды.Балалар сұраққа жауап береді. – Үлкен. – Кішкентай. Балалар жаттығу жасайды.Бойын тік ұстап тұрады.2 рет айналады.3 рет секіреді.Отырады. – Үй, кеме, шырша.– Үшбұрышқа ұқсайды.Үшбұрышты заттарды бояйды. |
Рефлексиялық-түзетуші | – Біз бүгін қандай геометриялық фигурамен таныстық?– Сендер қандай үшбұрышты заттарды боядыңдар? | –Үшбұрыш.–Шатырды, желкенді, шыршаны. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)