Материалдар / Сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2018
757
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ » ПӘНІ БОЙЫНША 2 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ҮЛГІ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

(БАРЛЫҒЫ-102 сағ , АПТАСЫНА-3сағ)

Ортақ тақырып

Рет саны

Сабақ тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

мерзімі

Дені саудың –жаны сау




49

Дене мүшем сау болсын

2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау

1


50

Денсаулығым -байлығым

2.1.1.1 отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау

1


51

Қомағайлық-жаман әдет

2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндір

1


52

Көп ұйықтаған зиян-ау

2.1.1.4 бақылау мен сұрақ жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктері нің құрылымын, олардың қайдан келетінін білу

1


53

Тазалықты сүйемін

2.1.5.1 өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілік ті ажырату

1


54

Жуынамын күнбе-күн

2.1.5.2 қоғамға қызмет етудің әлеуметтік маңыздылығы н түсіндіру

1


55

Мен де спортшы боламын

2.1.5.1 өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілік ті ажырату

1


56

Шынықсын денеміз

2.1.5.2 қоғамға қызмет етудің әлеуметтік маңыздылығы н түсіндіру

1


57

Мен істейтін жұмыс бар

2.3.5.3 Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын түсіндір

1


Салт дәстүржәне ауыз әдебиеті

58

Көңіл сұрауды білемін

2.1.2.1 Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсіндіру

2.1.2.4 өз сыныбын сипаттау

1


59

Жемістерде дәруменнің көп екенін білемін

2.1.2.2 Мектеп қауымдастығын ың құрылымын және оның мүшелерінің атқаратын қызметін анықтау

2.1.2.3 Мектеп қоғамдастығын дағы ұжымдық, топтық және тұлғааралық мінез-құлық нормаларын түсіндір

1


60

Судың қаупі

2.1.2.1 Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсіндіру

1


61

Өрттің қаупі

2.1.3.1 Өз зерттеулеріне сүйене отырып, аймағының көрнекі жерлерін сипаттау және бейнелеу

1


62

Не үйрендім

2.1.3.2 Қазақстан картасынан ірі өзен-көлдерді қалаларды жолдарды, өз облысын,көрсет у

1


63

Атадан қалған асыл мұра

2.1.4.3көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажырату

2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін өзі ұстау ережелерін түсіндір

1


64

Ерте,ерте,ертеде

2.3.5.2 бақылаулар негізінде ҚР мемлекеттік рәміздерінің қолданылу саласын анықтау

1




65


Ерке күнім,Келді тағы кезегі ертегінің

2.1.2.1 Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсіндіру

1


66

Ертегілер әлемінен

2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықта рды анықтау

1


67

Ұйықта бөпем,жата ғой

2.1.4.1 түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау

2.1.4.2 күнделікті жағдаяттардағы (үйде және қоғамдық орындарда,) қауіпсіздік ережелерін түсіндір

1


Дәстүр және ауыз әдебиеті

68

Қош келдің ,Наурыз

2.1.6.1 таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндір

1


69

Қошақаны қойдың

2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді сипаттау

1


70

Құлыншағым құлдырап

2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді сипаттау

1


71

Бұзауқаным

2.3.2.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипатта

1


72

Ботақаным

2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықт ы анықта

1


73

Қожекеңде қонақта

2.3.4.1 әлФарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы әңгімелеу

1


74

Өтірік өлең құрастырамын

2.3.3.1 Ботай мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау

2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықт ы анықтау

1


75

Мақал-мәтел оқып,жұмбақ шешейік. Жаңылтпаш жаттайық

2.2.1.1. тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау

1



76

Билерше билік айтуға үйренемін

2.2.3.1 Ірі табиғи нысандардың (тау, жазық, көлдер мен өзендер) шаруашылық маңызын анықтау

1


77

Не үйрендім?

2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық ісәрекетіне оң және кері әсерін талдау

1


Қоршаған орта

78

Жерім жомарт-адамзатты асыраған

2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне оң және кері әсерін талдау

1


79

Құрметтейік ,жер –Ананы

2.2.3.2 зерттеу негізінде өз өңіріндегі табиғи жағдайлардың (жер бедері, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) оң және кері жақтарын талда

1


80

Ағашқа күтім жасаймын

2.1.3.1 Өз зерттеулеріне сүйене отырып, аймағының көрнекі жерлерін сипаттау және бейнеле

1


81

Ағашқа күтім жасаймын

2.2.4.1 туризмнің негізгі түрлерін ажырату

2.2.4.1 Туризмнің негізгі түрлерін мақсаттары бойынша жіктеу 2.2.4.2 зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау

1


82

Жыл мезгілдер

2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді сипаттау

1


83

Бір кесегін үзіп ап,Үйімен әкеп қояр ма ем?




84

Сүп-сүйкімді лағым




85

Аңдар да сөйлейді




86

Табиғаттың тосын сыйы





87

Табиғатым құстарменен көрікті




88

Осындай да ғажап бар




89

Не үйрендім?




Саяхат

90

Егістікте болдың ба?





91

Бақшада





92

Мен-теңізшімін





93

Мен де ғарышкер боламын





94

Ғарышқа саяхат





95

Көлге саяхат





96

Көлге саяхат





97

Тамаша ғой жазғы орман





98

Мұнайлы елім бар





99

Тауларым бар тізілген





100

Жазғы саяхатқа дайындаламын





101

Не үйрендім?





102

Не үйрендім?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!