Ортақ
тақырып
|
Рет
саны
|
Сабақ
тақырыбы
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
мерзімі
|
Дені саудың –жаны
сау
|
|
|
49
|
Дене мүшем сау
болсын
|
2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді
зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын
анықтау
|
1
|
|
50
|
Денсаулығым
-байлығым
|
2.1.1.1 отбасылық мұрағат
негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін
жасау
|
1
|
|
51
|
Қомағайлық-жаман
әдет
|
2.1.1.2 мысалдар келтіре
отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын
түсіндір
|
1
|
|
52
|
Көп ұйықтаған
зиян-ау
|
2.1.1.4 бақылау мен сұрақ
жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктері нің
құрылымын, олардың қайдан келетінін
білу
|
1
|
|
53
|
Тазалықты
сүйемін
|
2.1.5.1 өз өмірінен мысалдар
келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілік ті
ажырату
|
1
|
|
54
|
Жуынамын
күнбе-күн
|
2.1.5.2 қоғамға қызмет етудің
әлеуметтік маңыздылығы н
түсіндіру
|
1
|
|
55
|
Мен де спортшы
боламын
|
2.1.5.1 өз өмірінен мысалдар
келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілік ті
ажырату
|
1
|
|
56
|
Шынықсын
денеміз
|
2.1.5.2 қоғамға қызмет етудің
әлеуметтік маңыздылығы н
түсіндіру
|
1
|
|
57
|
Мен істейтін жұмыс
бар
|
2.3.5.3 Қазақстан халықтары
достығының маңыздылығын
түсіндір
|
1
|
|
Салт дәстүржәне ауыз
әдебиеті
|
58
|
Көңіл сұрауды
білемін
|
2.1.2.1 Мектептегі
оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін
түсіндіру
2.1.2.4 өз сыныбын
сипаттау
|
1
|
|
59
|
Жемістерде дәруменнің көп
екенін білемін
|
2.1.2.2 Мектеп
қауымдастығын ың құрылымын және оның мүшелерінің атқаратын қызметін
анықтау
2.1.2.3 Мектеп қоғамдастығын
дағы ұжымдық, топтық және тұлғааралық мінез-құлық нормаларын
түсіндір
|
1
|
|
60
|
Судың
қаупі
|
2.1.2.1 Мектептегі оқу және
оқудан тыс әрекет түрлерін
түсіндіру
|
1
|
|
61
|
Өрттің
қаупі
|
2.1.3.1 Өз зерттеулеріне
сүйене отырып, аймағының көрнекі жерлерін сипаттау және
бейнелеу
|
1
|
|
62
|
Не
үйрендім
|
2.1.3.2 Қазақстан картасынан
ірі өзен-көлдерді қалаларды жолдарды, өз облысын,көрсет
у
|
1
|
|
63
|
Атадан қалған асыл
мұра
|
2.1.4.3көлік
түрлерін, олардың қажеттілігін
ажырату
2.1.4.4 қоғамдық көліктегі
өзін өзі ұстау ережелерін
түсіндір
|
1
|
|
64
|
Ерте,ерте,ертеде
|
2.3.5.2 бақылаулар негізінде
ҚР мемлекеттік рәміздерінің қолданылу саласын
анықтау
|
1
|
|
65
|
Ерке күнім,Келді тағы кезегі
ертегінің
|
2.1.2.1 Мектептегі оқу және
оқудан тыс әрекет түрлерін
түсіндіру
|
1
|
|
66
|
Ертегілер
әлемінен
|
2.1.4.1 Түрлі дереккөздер
негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықта
рды анықтау
|
1
|
|
67
|
Ұйықта бөпем,жата
ғой
|
2.1.4.1 түрлі
дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы
айырмашылықтарды анықтау
2.1.4.2 күнделікті
жағдаяттардағы (үйде және қоғамдық орындарда,) қауіпсіздік
ережелерін түсіндір
|
1
|
|
Дәстүр және ауыз
әдебиеті
|
68
|
Қош келдің
,Наурыз
|
2.1.6.1 таңдауы бойынша ҚР
ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін
түсіндір
|
1
|
|
69
|
Қошақаны
қойдың
|
2.3.1.2 түрлі дереккөздерді
зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді
сипаттау
|
1
|
|
70
|
Құлыншағым
құлдырап
|
2.3.1.2 түрлі дереккөздерді
зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді
сипаттау
|
1
|
|
71
|
Бұзауқаным
|
2.3.2.1 көрнекі материалдарды
зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын
сипатта
|
1
|
|
72
|
Ботақаным
|
2.3.1.1 көрнекі материалдар
негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы
айырмашылықт ы анықта
|
1
|
|
73
|
Қожекеңде
қонақта
|
2.3.4.1 әлФарабидің ғылымның
дамуына қосқан үлесі туралы
әңгімелеу
|
1
|
|
74
|
Өтірік өлең
құрастырамын
|
2.3.3.1 Ботай
мәдениетінің ерекшеліктерін
сипаттау
2.3.1.1 көрнекі материалдар
негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы
айырмашылықт ы анықтау
|
1
|
|
75
|
Мақал-мәтел оқып,жұмбақ
шешейік. Жаңылтпаш жаттайық
|
2.2.1.1. тұсбағдар көмегімен
көкжиек бағыттарын анықтау
|
1
|
|
|
76
|
Билерше билік айтуға
үйренемін
|
2.2.3.1 Ірі табиғи нысандардың
(тау, жазық, көлдер мен өзендер) шаруашылық маңызын
анықтау
|
1
|
|
77
|
Не
үйрендім?
|
2.2.2.1 ауа райының адам өмірі
мен шаруашылық ісәрекетіне оң және кері әсерін
талдау
|
1
|
|
Қоршаған
орта
|
78
|
Жерім жомарт-адамзатты
асыраған
|
2.2.2.1 ауа райының адам өмірі
мен шаруашылық іс-әрекетіне оң және кері әсерін
талдау
|
1
|
|
79
|
Құрметтейік ,жер
–Ананы
|
2.2.3.2 зерттеу негізінде өз
өңіріндегі табиғи жағдайлардың (жер бедері, климат, өсімдік және
жануарлар әлемі, су нысандары) оң және кері жақтарын
талда
|
1
|
|
80
|
Ағашқа күтім
жасаймын
|
2.1.3.1 Өз зерттеулеріне
сүйене отырып, аймағының көрнекі жерлерін сипаттау және
бейнеле
|
1
|
|
81
|
Ағашқа күтім
жасаймын
|
2.2.4.1 туризмнің
негізгі түрлерін ажырату
2.2.4.1 Туризмнің негізгі
түрлерін мақсаттары бойынша жіктеу 2.2.4.2 зерттеу негізінде
Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды
анықтау
|
1
|
|
82
|
Жыл
мезгілдер
|
2.3.1.2 түрлі дереккөздерді
зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді
сипаттау
|
1
|
|
83
|
Бір кесегін үзіп ап,Үйімен
әкеп қояр ма ем?
|
|
|
|
84
|
Сүп-сүйкімді
лағым
|
|
|
|
85
|
Аңдар да
сөйлейді
|
|
|
|
86
|
Табиғаттың тосын
сыйы
|
|
|
|
|
87
|
Табиғатым құстарменен
көрікті
|
|
|
|
88
|
Осындай да ғажап
бар
|
|
|
|
89
|
Не
үйрендім?
|
|
|
|
Саяхат
|
90
|
Егістікте болдың
ба?
|
|
|
|
|
91
|
Бақшада
|
|
|
|
|
92
|
Мен-теңізшімін
|
|
|
|
|
93
|
Мен де ғарышкер
боламын
|
|
|
|
|
94
|
Ғарышқа
саяхат
|
|
|
|
|
95
|
Көлге
саяхат
|
|
|
|
|
96
|
Көлге
саяхат
|
|
|
|
|
97
|
Тамаша ғой жазғы
орман
|
|
|
|
|
98
|
Мұнайлы елім
бар
|
|
|
|
|
99
|
Тауларым бар
тізілген
|
|
|
|
|
100
|
Жазғы саяхатқа
дайындаламын
|
|
|
|
|
101
|
Не
үйрендім?
|
|
|
|
|
102
|
Не
үйрендім?
|
|
|
|