Пәні: Қазақстан
тарихы
Сыныбы: 11
«Ә»
|
Мектеп: №
60
Мұғалімнің есімі:
Абдыханова С
|
|
Күні:
07.11.2018ж.
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Көтерілістің жеңілу себептері,
зардаптары, маңызы
|
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
Көтерілістің жеңілу себептерін
білу.
|
|
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
Көтерілістің жеңілу
себептерінің маңызымен
танысу.
|
|
Кейбір
оқушылар:
Көтерілістің жеңілуі және оның
салдарларына қорытынды
жасау.
|
|
Жетістіктер
критерийлері
|
Көтерілістің жеңілу
себептерін атап береді
Көтерілістің жеңілу
себептерінің маңызын
сипаттайды
Көтерілістің жеңілу салдарына
тұжырым жасайды
|
|
Тілдік
мақсат
|
Пәнге тән лексика мен
терминология:
өртке оранған
жер
Диалог пен жазу үшін пайдалы
сөздер мен тіркестер:
Сіз неліктен ......
екенін айта аласыз ба?
Неліктен жеңіліске
ұшырады?
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
Көтерілістің жеңілу
себептері, зардаптары, маңызы жайлы дәптерге жазып
алады
|
|
Құндылыққа
баулу
|
Мәңгілік Ел, бұл –
Жалпыұлттық бірлік, бейбітшілік пен
келісім.
Біздің Отанымыз бір, ол –
Тәуелсіз Қазақстан, біздің еліміз бір – тағдырымыз
ортақ.
Бейбітшілік пен келісімнің ұлы
ісіне адал халықтың ғұмыры мыңжылдықтарға
жалғасады.
|
|
Пәнаралық
байланыс
|
География,
қоғам
|
|
Әдіс-тәсілдер
|
Өрмекші торы, тыңдап отырған
үштік, серпілген сауал.
|
|
Алдыңғы
оқу
|
Көтерілістің жеңілу себептері,
зардаптары, маңызы (9 сынып)
|
|
Жоспар
|
Жоспар
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақта жоспарланған
іс-әрекеттер
|
Ресурстар
|
|
Басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу.
Оқушыларды
түгелдеу.
Оқушыларды сандар
арқылы 3 топқа біріктіремін.
Білімді өзектендіру:
Үйге берілген тапсырманы " Өрмекші
торы" әдісі арқылы
сұраймын.
1. 1916 жылғы
қозғалыстың себептерін ата?
2. Қозғалыстың
Торғай ошағына қандай ерекшеліктері
болды?
3. Қозғалыстың
жеңілу себебі неде?
4. Халық батыры
А.Иманов туралы не айтар
едіңдер?
5. Жанбосынов
Әбдіғафар, Саурықов ұзақ өмірі жайлы әңгімелеп
берсеңдер?
Оқушыларды ауызша мадақтап
бағалаймын.
|
Сұрақтар
топтамасы.
Үлестірмелі
материалдар
|
|
Ортасы
|
Оқушыларды бүгінгі
тақырып бойынша ұғындырып, білімін қалыптастыру үшін "Тыңдап
отырған үштік» әдісі арқылы топқа бөліп беремін, сол бойынша оқып
түсіндіріп, қорытынды ойды
айтады.
1-топ. Көтерілістің
жеңілу себептері
2-топ. Көтерілістің
маңызы
3-топ. Көтерілістің
жеңілу салдарлары.
Картамен жұмыс:
Көтерілістің ірі ошақтарын белгілеп, көрсетіп
шығу.
Топтық жұмыс. Тапсырманың
мазмұнымен танысады. Айтады, түйінді ойды жеткізеді. Топ басшылар
бағалау парағын толтырады.
|
тапсырмалар,
смайликтер
|
|
Соңы
|
"Серпілген сауал"
әдісі арқылы барлығы сұраққа жауап
береді.
1. Көтерілістің
жеңілу себептері неді?
2. Көтерілістің
маңызын айтып беріңдер?
3. Қай жыл
аралығында болды?
4. Кімнің
бастамасымен болды?
5. Неге наразылық
туындады?
|
Сұрақтар
топтамасы
|
|
Бағамдау-бағалау
Рефлексия
|
Екі жұлдыз, бір тілек арқылы
бағалау
|
|
Үйге
тапсырма:
|
Көтерілістің жеңілу себептері,
зардаптары, маңызы жайлы қосымша мәлімет жинақтап
келу
|
|
Саралау– оқушыларға көбірек
қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
|
Саралау
іріктелген
тапсырмалар, нақты
бір
оқушыдан күтілетін
нәтижелер,
оқушыға дербес қолдау
көрсету,
оқу материалдары
мен
ресурстарын оқушылардың
жеке
қабілеттерін есепке ала
отырып
іріктеу (Гарднердің
жиындық
зият теориясы) түрінде
болуы
мүмкін.
Саралау уақытты
ұтымды
пайдалануды есепке ала
отырып,
сабақтың кез-келген
кезеңінде
қолданыла
алады
|
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ
барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді
және бағалау тапсырмасының дескрипторларын
жазасыз
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді
іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің
тармақтары.
Сандық техникаларады
қолдануда қауіпсіздік шараларын еске түсіру және
сақтау
|
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың
барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта дифференциация
дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды
ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды,
неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы
өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол
жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
|