Сәлемдесу.
Ширату
Қуанамын мен
де!
Қуанасың сен
де!
Қуанайық
достарым!
Арайлап атқан
күнге!
М:– Балалар, бір-біріміздің
қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын жіберіп, сәттілік
тілейік!
О:Бүгінгі сабағымыз сәтті
өтсін!
Өте жақсы
тамаша!
Қазір мына жерден өзімізге
ұнаған геометриялық фигурадан таңдап
аламыз.
Өте
жақсы!
Жұппен
жұмыс:
М:
Ойын сүйегін пайдалана отырып,
қосынды құрастыру.
О:4+2 ₌ 6 5+1 ₌ 6 2 + 1 ₌
3
4 + 1 ₌ 5 3 + 2 ₌
5
ҚБ: «Бағдаршам» арқылы
бағалайды.
Жасыл түс – барлығы
дұрыс
Сары түс – қатесі
бар
Қызыл түс – барлығы қате
болған жағдайда көтереді.
М:
- Ал балалар, енді осы
мысалдардағы қосылғыштардың орнын ауыстырып өрнек құрап көрейікші?
Не байқадыңдар ? Қандай қорытынды шығаруға
болады?
О:
-Қосылғыштардың орнын
ауыстырып едік қосындының мәні өзгермейді.
М: - Ендеше қандай қорытынды
жасар едіңдер ?
О:қосылғыштардың орнын
ауыстырғаннан қосындының мәні өзгермейді
екен.
М:-Ендеше бүгінгі сабақта
қосудың ауыстырымдылық қасиеті жайлы айтатын
боламыз.
1тапсырма: жеке
жұмыс
Үйдің шатырын тауып, сызықпен
қосыңыз.
Бағалау
критерийі:
Өрнектің мәнін табу үшін
қосудың ауыстырымдылық қасиетінқолданады
Дескриптор:
- қосудың ауыстырымдылық
қасиетінегізіндеүйдің шатырын тауып
анықтайды.
ҚБ: Оқушылар бір – бірімен
тапсырмаларымен алмасады да геометриялық фигуралар арқылы
бағалайды.
ОЙЛАН:
М:Үлкен санға кіші санды қосқан
тиімді ме, әлде кіші санға үлкен санды
ма?
О:
Үлкен санға кіші санды қосқан
тиімді.
2
Тапсырма
Өрнектердің мәнін
табыңыз.
Бағалау
критерийі:
Есептеуде 0 және 1-дің
қасиеттерін тиімдіқолданады.
Дескриптор
санға нөлді қосады
жәнеазайтады;
санға 1-ді қосады
жәнеазайтады.
(ҚБ) «Қарындаш» өзін –өзі
бағалау
Жасыл
- мен өз
жетістіктеріме ризамын.
Сары
- маған
әлі де өз білімімді жетілдіру
керек.
Қызыл - мен
қиналамын.
Қандай қорытынды
шығарамыз?
-
Кез келген санға нөлді
қосқанда сол санның өзі шығады?
-
Кез келген саннан нөлді
азайтқанда сол санның өзі шығады.
-
Кез келген санға 1-ді
қосқанда сол саннан кейінгі сан шығады
-
Кез келген саннан 1-ді
азайтқанда сол санның тікелей алдындағы сан
шығады
Сергіту
сәті:«Жұбыңды тап»
ойыны.
Балалардың алдына көрсетіп 0,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7,8,9,10 деген сандарды тастаймын, «Ал балалар
сандардың құрамын түзіңдер» дегенде, балалар бірігіп тұра қалады.
Әр бала экранда көрсетілген санның құрамын тауып
құрайды.
3. Тапсырма
(Т)
Жемістердің артында қандай
белгілер жасырынған?
ҚБ: «Бұрыштар тәсілімен бағалай
Дұрыс жауабын оқимын егер дұрыс болса «иә» бұрышына қате болса
«жоқ» бұрышына барады.
Дәптермен
жұмыс
Суреттер мен сәйкес келетін
мысалдарды сызық арқылы қосу
ҚБ: Өзін –
өзі бағалау:
Дәптерге шаршы салады. Дұрыс
болса жасылмен, Қатесі болса сарымен, түгелі қате болса қызыл
түспен бояйды
|