Сабақ жоспары.3 сынып.тақырып:Тіл және сөйлеу.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары.3 сынып.тақырып:Тіл және сөйлеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұсынып отырған сабақ жоспары 3 сыныпқа арналған.Мұғалімге көмек ретінде.Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:3.2.1.1. берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану. 3.2.2.1. берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: қазақ тілі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

СЫНЫП: -3 сынып

І тоқсан, 1- бөлім. Жанды табиғат

Сабақ тақырыбы:

Тіл және сөйлеу






жж






жылан»






Наурыз- жыл басы


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

3.2.1.1. берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану.

3.2.2.1. берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Түсіну, қолдану.

Бағалау критерийі

Тақырыпқа қатысты сөздерді табады, сөйлеу барысында қолданады.

Берілген тірек сөздер негізінде әңгімелейді


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Тақырыпқа қатысты сөздерді табады, сөйлеу барысында қолданады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тақырыпқа қатысты сөздерді сөйлеу барысында қолданады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Мәтіннің негізгі ойын анықтап,оны өз сөзімен еркін түсіндіреді. Берілген ақпаратты талдап, қорытынды шығарады

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Мәтіннің негізгі ойын анықтайды және сурет арқылы әңгіме құрастырады, өз ойын үсынады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Көжек, көмек, аяныш, мейірімділік, қуаныш,адасқан көжек.

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Ойнап жүрген балалар, жарақаттанған көжек, көжекке көмек көрсету, дәкені пайдалану, көжектің үйіне оралуы.












  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Талқылауға арналған сұрақтар:


Көжек қандай жағдайға тап болды?

Оған кімдер көмек берді?


Не себепті …. деп ойлайсыз?

Не себепті көжек сондай жағдайға тап болды?

ішінара: сюжетті суреттер


Алдыңғы оқу:


Жоспар

Жоспарланған уақыт





Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар



Басы 5 минут

Білу


1.Жағымды психологиялық ахуал орнату

«Шын жүректен» тәсілі

2.Топқа пазл құру арқылы бөлінеді

3.Сюжет көрсетіледі

Оқушыларды диалогке тарту

Интернет материалдар

Ортасы 20минут

Түсіну

Қолдану

Тапсырма

Берілген суреттерге қатысты сөздерді жаз. Сол сөздерді пайдаланып, сурет бойынша әңгіме құрастыр.







Дескриптор


Білім алушы

суретке қатысты сөздерді табады;

сурет бойынша шағын әңгіме құрастырады;

тірек сөздерді орынды пайдаланады.



Аудио материал

Соңы

Талдау

15 минут

«Табиғат үйірмесі» әдісі.

1 топ. Баяндаушы

2 топ. Зерттеуші

3 топ сұрақ құрастырушы

4 топ. Өмірмен байланыстырушы

Бағалау критерии

Сурет арқылы мәтінді талдайды ,баға береді

Дескриптор

Оқушылар өздерінің көргенің әңгімелейді, суретін салады, оларды ақпараттық кітаптардан табуға тырысады.

ҚБ

«Блоб ағашы» әдісі




Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға

тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
09.06.2018
6463
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі