САБАҚ: қазақ тілі
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
|
СЫНЫП: -3
сынып
І тоқсан, 1- бөлім. Жанды
табиғат
Сабақ тақырыбы:
Тіл және сөйлеу
жж
жылан»
Наурыз- жыл басы
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу
мақсаттары
|
3.2.1.1. берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу
және сөйлеу барысында қолдану.
3.2.2.1. берілген тірек сөздер негізінде
сөйлеу.
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Түсіну, қолдану.
|
Бағалау критерийі
|
Тақырыпқа қатысты сөздерді табады, сөйлеу
барысында қолданады.
Берілген тірек сөздер негізінде
әңгімелейді
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
|
Тақырыпқа қатысты сөздерді табады, сөйлеу
барысында қолданады.
|
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
|
Тақырыпқа қатысты сөздерді сөйлеу барысында
қолданады.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
|
Мәтіннің негізгі ойын
анықтап,оны өз сөзімен еркін түсіндіреді. Берілген ақпаратты
талдап, қорытынды шығарады
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар орындай алады:
Мәтіннің негізгі ойын
анықтайды және сурет арқылы әңгіме құрастырады, өз ойын
үсынады.
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер:
|
Көжек, көмек, аяныш,
мейірімділік, қуаныш,адасқан көжек.
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған
пайдалы тіркестер:
Ойнап жүрген балалар,
жарақаттанған көжек, көжекке көмек көрсету, дәкені пайдалану,
көжектің үйіне оралуы.
-
Discuss the chart that is created. Which is the
most popular fruit choice? How do we know?
-
Has every learner’s choice been recorded? How can
we check?
-
Ask learners if they can think
of other questions that we might have investigated. If ideas are
not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else
could we have put in the basket? What other things could we try, to
see if people have favourites? What other questions could we have
asked about our fruit basket?
-
Take ideas and ask – What do you think the result
might be? What would the pictogram look like?
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
|
Көжек қандай жағдайға тап
болды?
Оған кімдер көмек берді?
|
Не себепті …. деп
ойлайсыз?
|
Не себепті көжек сондай жағдайға тап
болды?
|
ішінара: сюжетті
суреттер
|
|
Алдыңғы оқу:
|
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басы 5 минут
Білу
|
1.Жағымды психологиялық ахуал
орнату
«Шын жүректен» тәсілі
2.Топқа пазл құру арқылы
бөлінеді
3.Сюжет
көрсетіледі
Оқушыларды диалогке тарту
|
Интернет материалдар
|
Ортасы 20минут
Түсіну
Қолдану
|
Тапсырма
Берілген суреттерге қатысты сөздерді жаз. Сол
сөздерді пайдаланып, сурет бойынша әңгіме
құрастыр.
|
|
Дескриптор
Білім алушы
−
суретке қатысты сөздерді
табады;
−
сурет бойынша шағын әңгіме
құрастырады;
−
тірек сөздерді орынды
пайдаланады.
|
|
Аудио материал
|
Соңы
Талдау
15 минут
|
«Табиғат үйірмесі»
әдісі.
1
топ. Баяндаушы
2
топ. Зерттеуші
3
топ сұрақ
құрастырушы
4
топ. Өмірмен
байланыстырушы
Бағалау критерии
Сурет арқылы мәтінді
талдайды ,баға береді
Дескриптор
Оқушылар өздерінің
көргенің әңгімелейді, суретін салады, оларды ақпараттық кітаптардан
табуға тырысады.
ҚБ
«Блоб ағашы» әдісі
|
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді
қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға
тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
–Денсаулық және қауіпсіздік,
АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие
элементі).
|