Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары


    Мектеп :Сарыкемер – мектеп гимназиясы

    Тақырып: Адамның жан сұлулығы

    Құндылық: ақиқат

    Қасиеттер: ойлау, дамыту, іздену


    Мұғалiм : Джаненова Г

    Мерзiмі :12.11.2019 10 «........» сынып Оқушылар саны:...............

    Мақсаты:

    Оқушыларға адамның жан сұлулығының маңыздылығын ұғындыру арқылы ішкі тыныштық құндылығының мәнін ашу.Оқушыларға адам жанының сұлулығының, ой тазалығының мәнін түсіндіре отырып мейірімділік қасиеті туралы түсінік беру. Оқушыларды айналасындағылардың жан сұлулығына мән беруге үйрету арқылы қарапайымдылық қасиеттерін дамыту; Оқушыларды мейірімділікке, парасатылыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу.

    Ресурстар: (материалдар, дереккөздер)

    дәйексөздер, қима парақтар, слайд

    • Сабақ барысы:

    • Ұйымдастыру кезеңi.

    Сәлемдесу.Оқушылардың назарын сабаққа аудару

    5 «Т» ережесін басшылыққа алу,5 оқу құралын түгендеу.

    • Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену

    3 минут

    Тыныштық сәті.

    «Нұрға бөлену»

    Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.

    Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.

    Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды.

    Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді.

    Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын.

    Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын».

    Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз...

    Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.

    Жаймен көзіңіздеріңізді ашуға болады.

    Рахмет!

    Оқушылар өз әсерлерімен бөліседі.



    Сабақ барысын талқылау:

    Үй тапсырмасын тексеру


    Үйге 64 бет, №4 сабақтан «Ақыл» атты мәтінін

    оқып келу берілген. Сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын пысықтап өтемін


    • Дәйексөз.

    «Сыртқы сұлулық толық болуы үшін  ішкі сұлулықпен жандануы керек» 
    Виктор Гюго

    Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?


    (дәйексөзді әуелі ұл балалар, сосын қыз балалар қайталап айтады. Сосын барлығы бірге айтады)

    Дәптерлеріне дәйексөзді жазып алады. 


    • Әңгiмелеу (сұхбат).

    Әңгімелеу (сұқбат).

    Әдемі Бақа мен сұрықсыз Ит

    (ертегі)

    Бұған таңғалмаңыз. Өмірде жасыл бақаның әдемі, ал үлпілдек жүнді ақылды ит ұсқынсыз болатын жағдай да болады. Нағыз сұлулық жүрек түбінде жасырынып жатады.

    Бір күні аңшы Ит қожайыны атып түсірген Үйректі іздеп, су жағалай жүгіріп келе жатады. Кенеттен қамыс арасында отырған Бақаға кез болады.

    — Бақа, сен жаралы Үйректі көрмедің бе? — деп сұрайды Ит.

    Бақа жаралы Үйректі көрседе, ол жаралы Үйректің артында жеті балапаны қалғанын біледі, сондықтан Бақа Үйрекке аңшы мен оның Итінен уақытша жасырынатын тыныш жерді көрсеткен еді. Бірақ Бақа ләм-мим деп аузын ашпайды.

    — Саған сұрақ қойғанда неге жауап бермейсің? — деп Ит ашу шақырады.

    — Панасыз үйректерді ату қайырымсыздық және дұрыс емес! — дейді Бақа.

    Ит Бақаның батылдығына таң қалды, алайда ашуы басылмады:

    — Қожайын мені асырап отырғандықтан, мен тіпті жаман, қайырымы жоқ, жұмыс болса да істеуім керек. Әйтпесе мен далада қаңғып қаламын.

    — А солай ма, сонда сен тек өзіңді ойлайсың ғой, — дейді көңілі қалған Бақа.

    — Мен болсам сені өз қожайынын құрметтейтіндіктен, ол үшін бәріне дайын деп ойлаппын.

    — Мені ол асырайды, соған қызмет етемін, — деп Ит арс етті. Күндердің күнінде аңшы Ит далада қалып, қоқыстарда күнелтетін болды. Оның қожайыны ақша көп төлейтін алыс елге үзақ уақытқа кетіп қалды. Бір тиын үшін ол, өз Иті секілді бәрін сатып кетуге дайын болатын.


    • Ертегіден қандай ой түюге болады?

    • Бақаның сұлулығы, иттің сүйкімсіздігі неде?

    • Ішкі жан дүниесі сұлу дегенді қалай түсінесіңдер?

    • Осындай жағдайға тап болсаңдар не істер едіңдер?


    • Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

    Оқушыларды «Сұлулық», «Жан сұлулығы», «Әсемдік» деп үш топқа қима қағаздар арқылы топтап аламын.

    Сахналау

    Әр адамның өзіндік сұлулығы бар,бірақ ол сырт келбетпен шектелмейді,жан сұлулығына байланысты болады.Олай болса «Жан сұлулығы» тақырыбына 3топ оқушылары өздері ойласа келе көрініс көрсетеді.

    Дәптермен жұмыс

    1 тапсырма: Жаны сұлу адамды сипаттап жазу
    2 тапсырма: «Сұлулық», «Жан сұлулығы» жайлы түсініктеріне анықтама беру
     




    • Үй тапсырмасы.

    46 бет. Шөмішбай Сариевтің «Қазақ елі» өлеңін оқып келу.


    • Соңғы тыныштық сәтi.

    Қымбатты да қадірлі менің оқушыларым бүгінгі сабағымыз ды жақсы көтеріңкі көңіл күймен аяқтау үшін, көзімізді жұмып, әсем әуен аясында таза ауамен тыныстап,бүгінгі сабағымыздан алған әсерімізді келесі сабаққа дейін жүректеріңізде түйіп қалыңыздар.

    Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бар жерде,

    Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бүкіл әлемде тыныштық.

    Рахмет сіздерге сау болыңыздар.





    Тексерілді...........................................................................

















































    «Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары


    Мектеп ............................................................ І тарау ТАНЫМ ТАҒЫЛЫМДАРЫ № 2

    Тақырып: Таным белесте

    Құндылық: ақиқат

    Қасиеттер: ойлау, дамыту, іздену


    Мұғалiм : .............................................................................................

    Мерзiмі 10 «........» сынып Оқушылар саны:...............


    Мақсаты: ақиқат арқылы оқушының дүние танымын, жағымды көзқарасын қалыптастыра отырып,оларға өзін-өзі жетілдіріп, өзін-өзі дамыту және бағалай білу туралы түсінік беру.

    Міндеттері:

    • адамның танымдық қабілетінің өмірлік ұстаным, өмірлік бағытты дұрыс таңдау арқылы дамып, жетіліп отыратын қасиет екендігін ұғындыру,

    • оқушыларды өз бойларындағы мүмкіндіктерді тиімді пайдалана алуға үйрету,

    • таным жолында кездесетін қиыншылықтарды жеңе білуге және өздігінен ізденуге тәрбиелеу.

    Ресурстар: (материалдар, дереккөздер)

    дәйексөздер, қима парақтар

    • Сабақ барысы:

    • Ұйымдастыру кезеңi.

    Сәлемдесу.Оқушылардың назарын сабаққа аудару

    5 «Т» ережесін басшылыққа алу,5 оқу құралын түгендеу.

    • Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену

    3 минут

    • Үй тапсырмасын тексеру.

    Б.Үсеновтің «Өз жолым бар, содан соң өз үнім бар» өлеңі бойынша сұрақтарға жауап беру.

    • «Өз жолым бар, сонан соң өз үнім бар», - деген ойды қалай түсінесіздер?

    • Өз арманына жету үшін не істеуге болады деп ойлайсыздар?

    • Сіз өз жолыңызды қалай таңдар едіңіз?

    Сабақ барысын талқылау:

    • Дәйексөз.

    Дүниедегі ең оңай нәрсе –кісіге ақыл айту, ең қиыны -өзіңді-өзің тану.

    Әл -Фараби


    • Әңгiмелеу (сұхбат).

    А.Шамкенов «Әр адам» өлеңін және Б.Әлжақсыұлының «Тоғыз жауың тағы бар...» жинағын талдау.


    • Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

    «Өзіме хат» әр оқушы өзіне арнап хат жазады.


    • Топпен ән айту.

    «Ырзамын» сөзі М.Мақатаевтікі, әні Қ.Намаздікі


    • Үй тапсырмасы.

    14-бет «Ол -ақыл» шешендік сөздерді оқып келу.


    • Соңғы тыныштық сәтi.

    Қымбатты да қадірлі менің оқушыларым бүгінгі сабағымыз ды жақсы көтеріңкі көңіл күймен аяқтау үшін, көзімізді жұмып, әсем әуен аясында таза ауамен тыныстап,бүгінгі сабағымыздан алған әсерімізді келесі сабаққа дейін жүректеріңізде түйіп қалыңыздар.

    Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бар жерде,

    Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бүкіл әлемде тыныштық.

    Рахмет сіздерге сау болыңыздар.



    Тексерілді...........................................................................


    «Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары


    Мектеп ....................................................................... І тарау ТАНЫМ ТАҒЫЛЫМДАРЫ № 3

    Тақырып: Ой-өріс кеңдігі және ақыл парасат

    Құндылық: ақиқат

    Қасиеттер: ақыл, парасат, жақсылық


    Мұғалiм : .............................................................................................

    Мерзiмі 10 «........» сынып Оқушылар саны:...............


    Мақсаты: ақиқат құндылығы арқылы ой өріс,ақыл парасат дүние таным туралы білімдерін кеңейту

    Міндеттері:

    ой өріс , ақыл, дүниетаным туралы білімдерін тереңдетуге ықпал ету.

    ақыл-ойын, парасатын дамыту.

    ақыл -ойын жақсылыққа жұмсауға тәрбиелеу.

    Ресурстар: (материалдар, дереккөздер)

    дәйексөздер, қима парақтар

    • Сабақ барысы:

    • Ұйымдастыру кезеңi.

    Сәлемдесу.Оқушылардың назарын сабаққа аудару

    5 «Т» ережесін басшылыққа алу,5 оқу құралын түгендеу.

    • Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену

    • Үй тапсырмасын тексеру.

    «Ол -ақыл» шешендік сөздері бойынша сұрақтарға жауап беру.

    • «Бөлтірік шешеннің жауабынан не байқауға болады?

    • Сіздерге осы мәндес сұрақ қойылса қалай жауап берер едіңіздер?

    • Ақыл ойдың адамға қандай қажеттілігі бар?

    Сабақ барысын талқылау:

    • Дәйексөз.

    Кімде кім сырттан естіп білу ,көп білу секілді нәрселерді көбейтіп алса ,

    ол жинағаны бар адам. Ондай кісі жаңа естіп, көріп білгендерін сынап, орынды - орынсызын бағанағы жиған нәрселеріне қарай есеп қылады.

    Бұлай етіп қарекет еткен адамды ақылды дейміз.

    Абай


    • Әңгiмелеу (сұхбат).

    Құрлысшы ауылды жерге мешіт салыпты. Мешіттің кереметіне халық тамсанып тұрған кезде, бір кішкене бала мешіттің күмбезі қисық соғылған дейді. Үлкен кісілер жан-жақтан қарап жоқ, олай емес қателесесің деп шуласты. Сонда мешітті салған құрлысшы күмбезге арқан тартып, біз қазір тартып жылжытамыз сен түзу болғанда болды деп айт дейді. Ал құрлысшы арқанды өтіріктен татып болды ма деп сұрайды. Бала қуанып түзу болды деп жауап береді. Үлкендер неге мұндай әрекетке бардыңыз дегенде. Сұрақ (оқушыларға) Жауап: Баланың санасында күмбез қисық соғылған ой қалып қалмасын деп, санасын тазаладым дейді.


    • Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

    І.Жансүгіровтің «Дүние білем, тым алыс» өлеңін басшылыққа ала отырып «Ақыл, қайрат, білімді тең ұстаған зор болар» тақырыбында пікір талас ұйымдастыру.


    • Топпен ән айту.

    «Ырзамын» сөзі М.Мақатаевтікі, әні Қ.Намаздікі


    • Үй тапсырмасы.

    15 бет «Ақыл бар жерде...»аңызды оқып келу


    • Соңғы тыныштық сәтi.

    Қымбатты да қадірлі менің оқушыларым бүгінгі сабағымыз ды жақсы көтеріңкі көңіл күймен аяқтау үшін, көзімізді жұмып, әсем әуен аясында таза ауамен тыныстап,бүгінгі сабағымыздан алған әсерімізді келесі сабаққа дейін жүректеріңізде түйіп қалыңыздар.

    Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бар жерде,

    Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бүкіл әлемде тыныштық.

    Рахмет сіздерге сау болыңыздар.



    Тексерілді...........................................................................


















































    «Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары


    Мектеп ................................................................... І тарау ТАНЫМ ТАҒЫЛЫМДАРЫ № 4

    Тақырып: Ой-өріс кеңдігі және ақыл парасат

    Құндылық: ақиқат

    Қасиеттер: ақыл, парасат, жақсылық


    Мұғалiм : .............................................................................................

    Мерзiмі 10 «........» сынып Оқушылар саны:...............


    Мақсаты: ақиқат құндылығы арқылы ой өріс,ақыл парасат дүние таным туралы білімдерін кеңейту

    Міндеттері:

    ой өріс , ақыл, дүниетаным туралы білімдерін тереңдетуге ықпал ету.

    ақыл-ойын, парасатын дамыту.

    ақыл -ойын жақсылыққа жұмсауға тәрбиелеу.

    Ресурстар: (материалдар, дереккөздер)

    дәйексөздер, қима парақтар

    • Сабақ барысы:

    • Ұйымдастыру кезеңi.

    Сәлемдесу.Оқушылардың назарын сабаққа аудару

    5 «Т» ережесін басшылыққа алу,5 оқу құралын түгендеу.

    • Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену

    3 мину

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Джаненова Гоззал Нагыметуллаевна
    12 Қараша 2019
    1991
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары 10 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары 10 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары


    Мектеп :Сарыкемер – мектеп гимназиясы

    Тақырып: Адамның жан сұлулығы

    Құндылық: ақиқат

    Қасиеттер: ойлау, дамыту, іздену


    Мұғалiм : Джаненова Г

    Мерзiмі :12.11.2019 10 «........» сынып Оқушылар саны:...............

    Мақсаты:

    Оқушыларға адамның жан сұлулығының маңыздылығын ұғындыру арқылы ішкі тыныштық құндылығының мәнін ашу.Оқушыларға адам жанының сұлулығының, ой тазалығының мәнін түсіндіре отырып мейірімділік қасиеті туралы түсінік беру. Оқушыларды айналасындағылардың жан сұлулығына мән беруге үйрету арқылы қарапайымдылық қасиеттерін дамыту; Оқушыларды мейірімділікке, парасатылыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу.

    Ресурстар: (материалдар, дереккөздер)

    дәйексөздер, қима парақтар, слайд

    • Сабақ барысы:

    • Ұйымдастыру кезеңi.

    Сәлемдесу.Оқушылардың назарын сабаққа аудару

    5 «Т» ережесін басшылыққа алу,5 оқу құралын түгендеу.

    • Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену

    3 минут

    Тыныштық сәті.

    «Нұрға бөлену»

    Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.

    Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.

    Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды.

    Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді.

    Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын.

    Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын».

    Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз...

    Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.

    Жаймен көзіңіздеріңізді ашуға болады.

    Рахмет!

    Оқушылар өз әсерлерімен бөліседі.



    Сабақ барысын талқылау:

    Үй тапсырмасын тексеру


    Үйге 64 бет, №4 сабақтан «Ақыл» атты мәтінін

    оқып келу берілген. Сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын пысықтап өтемін


    • Дәйексөз.

    «Сыртқы сұлулық толық болуы үшін  ішкі сұлулықпен жандануы керек» 
    Виктор Гюго

    Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?


    (дәйексөзді әуелі ұл балалар, сосын қыз балалар қайталап айтады. Сосын барлығы бірге айтады)

    Дәптерлеріне дәйексөзді жазып алады. 


    • Әңгiмелеу (сұхбат).

    Әңгімелеу (сұқбат).

    Әдемі Бақа мен сұрықсыз Ит

    (ертегі)

    Бұған таңғалмаңыз. Өмірде жасыл бақаның әдемі, ал үлпілдек жүнді ақылды ит ұсқынсыз болатын жағдай да болады. Нағыз сұлулық жүрек түбінде жасырынып жатады.

    Бір күні аңшы Ит қожайыны атып түсірген Үйректі іздеп, су жағалай жүгіріп келе жатады. Кенеттен қамыс арасында отырған Бақаға кез болады.

    — Бақа, сен жаралы Үйректі көрмедің бе? — деп сұрайды Ит.

    Бақа жаралы Үйректі көрседе, ол жаралы Үйректің артында жеті балапаны қалғанын біледі, сондықтан Бақа Үйрекке аңшы мен оның Итінен уақытша жасырынатын тыныш жерді көрсеткен еді. Бірақ Бақа ләм-мим деп аузын ашпайды.

    — Саған сұрақ қойғанда неге жауап бермейсің? — деп Ит ашу шақырады.

    — Панасыз үйректерді ату қайырымсыздық және дұрыс емес! — дейді Бақа.

    Ит Бақаның батылдығына таң қалды, алайда ашуы басылмады:

    — Қожайын мені асырап отырғандықтан, мен тіпті жаман, қайырымы жоқ, жұмыс болса да істеуім керек. Әйтпесе мен далада қаңғып қаламын.

    — А солай ма, сонда сен тек өзіңді ойлайсың ғой, — дейді көңілі қалған Бақа.

    — Мен болсам сені өз қожайынын құрметтейтіндіктен, ол үшін бәріне дайын деп ойлаппын.

    — Мені ол асырайды, соған қызмет етемін, — деп Ит арс етті. Күндердің күнінде аңшы Ит далада қалып, қоқыстарда күнелтетін болды. Оның қожайыны ақша көп төлейтін алыс елге үзақ уақытқа кетіп қалды. Бір тиын үшін ол, өз Иті секілді бәрін сатып кетуге дайын болатын.


    • Ертегіден қандай ой түюге болады?

    • Бақаның сұлулығы, иттің сүйкімсіздігі неде?

    • Ішкі жан дүниесі сұлу дегенді қалай түсінесіңдер?

    • Осындай жағдайға тап болсаңдар не істер едіңдер?


    • Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

    Оқушыларды «Сұлулық», «Жан сұлулығы», «Әсемдік» деп үш топқа қима қағаздар арқылы топтап аламын.

    Сахналау

    Әр адамның өзіндік сұлулығы бар,бірақ ол сырт келбетпен шектелмейді,жан сұлулығына байланысты болады.Олай болса «Жан сұлулығы» тақырыбына 3топ оқушылары өздері ойласа келе көрініс көрсетеді.

    Дәптермен жұмыс

    1 тапсырма: Жаны сұлу адамды сипаттап жазу
    2 тапсырма: «Сұлулық», «Жан сұлулығы» жайлы түсініктеріне анықтама беру
     




    • Үй тапсырмасы.

    46 бет. Шөмішбай Сариевтің «Қазақ елі» өлеңін оқып келу.


    • Соңғы тыныштық сәтi.

    Қымбатты да қадірлі менің оқушыларым бүгінгі сабағымыз ды жақсы көтеріңкі көңіл күймен аяқтау үшін, көзімізді жұмып, әсем әуен аясында таза ауамен тыныстап,бүгінгі сабағымыздан алған әсерімізді келесі сабаққа дейін жүректеріңізде түйіп қалыңыздар.

    Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бар жерде,

    Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бүкіл әлемде тыныштық.

    Рахмет сіздерге сау болыңыздар.





    Тексерілді...........................................................................

















































    «Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары


    Мектеп ............................................................ І тарау ТАНЫМ ТАҒЫЛЫМДАРЫ № 2

    Тақырып: Таным белесте

    Құндылық: ақиқат

    Қасиеттер: ойлау, дамыту, іздену


    Мұғалiм : .............................................................................................

    Мерзiмі 10 «........» сынып Оқушылар саны:...............


    Мақсаты: ақиқат арқылы оқушының дүние танымын, жағымды көзқарасын қалыптастыра отырып,оларға өзін-өзі жетілдіріп, өзін-өзі дамыту және бағалай білу туралы түсінік беру.

    Міндеттері:

    • адамның танымдық қабілетінің өмірлік ұстаным, өмірлік бағытты дұрыс таңдау арқылы дамып, жетіліп отыратын қасиет екендігін ұғындыру,

    • оқушыларды өз бойларындағы мүмкіндіктерді тиімді пайдалана алуға үйрету,

    • таным жолында кездесетін қиыншылықтарды жеңе білуге және өздігінен ізденуге тәрбиелеу.

    Ресурстар: (материалдар, дереккөздер)

    дәйексөздер, қима парақтар

    • Сабақ барысы:

    • Ұйымдастыру кезеңi.

    Сәлемдесу.Оқушылардың назарын сабаққа аудару

    5 «Т» ережесін басшылыққа алу,5 оқу құралын түгендеу.

    • Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену

    3 минут

    • Үй тапсырмасын тексеру.

    Б.Үсеновтің «Өз жолым бар, содан соң өз үнім бар» өлеңі бойынша сұрақтарға жауап беру.

    • «Өз жолым бар, сонан соң өз үнім бар», - деген ойды қалай түсінесіздер?

    • Өз арманына жету үшін не істеуге болады деп ойлайсыздар?

    • Сіз өз жолыңызды қалай таңдар едіңіз?

    Сабақ барысын талқылау:

    • Дәйексөз.

    Дүниедегі ең оңай нәрсе –кісіге ақыл айту, ең қиыны -өзіңді-өзің тану.

    Әл -Фараби


    • Әңгiмелеу (сұхбат).

    А.Шамкенов «Әр адам» өлеңін және Б.Әлжақсыұлының «Тоғыз жауың тағы бар...» жинағын талдау.


    • Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

    «Өзіме хат» әр оқушы өзіне арнап хат жазады.


    • Топпен ән айту.

    «Ырзамын» сөзі М.Мақатаевтікі, әні Қ.Намаздікі


    • Үй тапсырмасы.

    14-бет «Ол -ақыл» шешендік сөздерді оқып келу.


    • Соңғы тыныштық сәтi.

    Қымбатты да қадірлі менің оқушыларым бүгінгі сабағымыз ды жақсы көтеріңкі көңіл күймен аяқтау үшін, көзімізді жұмып, әсем әуен аясында таза ауамен тыныстап,бүгінгі сабағымыздан алған әсерімізді келесі сабаққа дейін жүректеріңізде түйіп қалыңыздар.

    Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бар жерде,

    Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бүкіл әлемде тыныштық.

    Рахмет сіздерге сау болыңыздар.



    Тексерілді...........................................................................


    «Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары


    Мектеп ....................................................................... І тарау ТАНЫМ ТАҒЫЛЫМДАРЫ № 3

    Тақырып: Ой-өріс кеңдігі және ақыл парасат

    Құндылық: ақиқат

    Қасиеттер: ақыл, парасат, жақсылық


    Мұғалiм : .............................................................................................

    Мерзiмі 10 «........» сынып Оқушылар саны:...............


    Мақсаты: ақиқат құндылығы арқылы ой өріс,ақыл парасат дүние таным туралы білімдерін кеңейту

    Міндеттері:

    ой өріс , ақыл, дүниетаным туралы білімдерін тереңдетуге ықпал ету.

    ақыл-ойын, парасатын дамыту.

    ақыл -ойын жақсылыққа жұмсауға тәрбиелеу.

    Ресурстар: (материалдар, дереккөздер)

    дәйексөздер, қима парақтар

    • Сабақ барысы:

    • Ұйымдастыру кезеңi.

    Сәлемдесу.Оқушылардың назарын сабаққа аудару

    5 «Т» ережесін басшылыққа алу,5 оқу құралын түгендеу.

    • Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену

    • Үй тапсырмасын тексеру.

    «Ол -ақыл» шешендік сөздері бойынша сұрақтарға жауап беру.

    • «Бөлтірік шешеннің жауабынан не байқауға болады?

    • Сіздерге осы мәндес сұрақ қойылса қалай жауап берер едіңіздер?

    • Ақыл ойдың адамға қандай қажеттілігі бар?

    Сабақ барысын талқылау:

    • Дәйексөз.

    Кімде кім сырттан естіп білу ,көп білу секілді нәрселерді көбейтіп алса ,

    ол жинағаны бар адам. Ондай кісі жаңа естіп, көріп білгендерін сынап, орынды - орынсызын бағанағы жиған нәрселеріне қарай есеп қылады.

    Бұлай етіп қарекет еткен адамды ақылды дейміз.

    Абай


    • Әңгiмелеу (сұхбат).

    Құрлысшы ауылды жерге мешіт салыпты. Мешіттің кереметіне халық тамсанып тұрған кезде, бір кішкене бала мешіттің күмбезі қисық соғылған дейді. Үлкен кісілер жан-жақтан қарап жоқ, олай емес қателесесің деп шуласты. Сонда мешітті салған құрлысшы күмбезге арқан тартып, біз қазір тартып жылжытамыз сен түзу болғанда болды деп айт дейді. Ал құрлысшы арқанды өтіріктен татып болды ма деп сұрайды. Бала қуанып түзу болды деп жауап береді. Үлкендер неге мұндай әрекетке бардыңыз дегенде. Сұрақ (оқушыларға) Жауап: Баланың санасында күмбез қисық соғылған ой қалып қалмасын деп, санасын тазаладым дейді.


    • Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

    І.Жансүгіровтің «Дүние білем, тым алыс» өлеңін басшылыққа ала отырып «Ақыл, қайрат, білімді тең ұстаған зор болар» тақырыбында пікір талас ұйымдастыру.


    • Топпен ән айту.

    «Ырзамын» сөзі М.Мақатаевтікі, әні Қ.Намаздікі


    • Үй тапсырмасы.

    15 бет «Ақыл бар жерде...»аңызды оқып келу


    • Соңғы тыныштық сәтi.

    Қымбатты да қадірлі менің оқушыларым бүгінгі сабағымыз ды жақсы көтеріңкі көңіл күймен аяқтау үшін, көзімізді жұмып, әсем әуен аясында таза ауамен тыныстап,бүгінгі сабағымыздан алған әсерімізді келесі сабаққа дейін жүректеріңізде түйіп қалыңыздар.

    Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бар жерде,

    Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бүкіл әлемде тыныштық.

    Рахмет сіздерге сау болыңыздар.



    Тексерілді...........................................................................


















































    «Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары


    Мектеп ................................................................... І тарау ТАНЫМ ТАҒЫЛЫМДАРЫ № 4

    Тақырып: Ой-өріс кеңдігі және ақыл парасат

    Құндылық: ақиқат

    Қасиеттер: ақыл, парасат, жақсылық


    Мұғалiм : .............................................................................................

    Мерзiмі 10 «........» сынып Оқушылар саны:...............


    Мақсаты: ақиқат құндылығы арқылы ой өріс,ақыл парасат дүние таным туралы білімдерін кеңейту

    Міндеттері:

    ой өріс , ақыл, дүниетаным туралы білімдерін тереңдетуге ықпал ету.

    ақыл-ойын, парасатын дамыту.

    ақыл -ойын жақсылыққа жұмсауға тәрбиелеу.

    Ресурстар: (материалдар, дереккөздер)

    дәйексөздер, қима парақтар

    • Сабақ барысы:

    • Ұйымдастыру кезеңi.

    Сәлемдесу.Оқушылардың назарын сабаққа аудару

    5 «Т» ережесін басшылыққа алу,5 оқу құралын түгендеу.

    • Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену

    3 мину

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Өзін-өзі тану Сабақ жоспары 10 сынып
    12.11.2019
    1991
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Джаненова Гоззал Нагыметуллаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации