Материалдар / Сабақ жоспары 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2019
1880
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары


Мектеп :Сарыкемер – мектеп гимназиясы

Тақырып: Адамның жан сұлулығы

Құндылық: ақиқат

Қасиеттер: ойлау, дамыту, іздену


Мұғалiм : Джаненова Г

Мерзiмі :12.11.2019 10 «........» сынып Оқушылар саны:...............

Мақсаты:

Оқушыларға адамның жан сұлулығының маңыздылығын ұғындыру арқылы ішкі тыныштық құндылығының мәнін ашу.Оқушыларға адам жанының сұлулығының, ой тазалығының мәнін түсіндіре отырып мейірімділік қасиеті туралы түсінік беру. Оқушыларды айналасындағылардың жан сұлулығына мән беруге үйрету арқылы қарапайымдылық қасиеттерін дамыту; Оқушыларды мейірімділікке, парасатылыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу.

Ресурстар: (материалдар, дереккөздер)

дәйексөздер, қима парақтар, слайд

  • Сабақ барысы:

  • Ұйымдастыру кезеңi.

Сәлемдесу.Оқушылардың назарын сабаққа аудару

5 «Т» ережесін басшылыққа алу,5 оқу құралын түгендеу.

  • Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену

3 минут

Тыныштық сәті.

«Нұрға бөлену»

Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.

Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.

Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды.

Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді.

Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын.

Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын».

Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз...

Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.

Жаймен көзіңіздеріңізді ашуға болады.

Рахмет!

Оқушылар өз әсерлерімен бөліседі.



Сабақ барысын талқылау:

Үй тапсырмасын тексеру


Үйге 64 бет, №4 сабақтан «Ақыл» атты мәтінін

оқып келу берілген. Сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын пысықтап өтемін


  • Дәйексөз.

«Сыртқы сұлулық толық болуы үшін  ішкі сұлулықпен жандануы керек» 
Виктор Гюго

Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?


(дәйексөзді әуелі ұл балалар, сосын қыз балалар қайталап айтады. Сосын барлығы бірге айтады)

Дәптерлеріне дәйексөзді жазып алады. 


  • Әңгiмелеу (сұхбат).

Әңгімелеу (сұқбат).

Әдемі Бақа мен сұрықсыз Ит

(ертегі)

Бұған таңғалмаңыз. Өмірде жасыл бақаның әдемі, ал үлпілдек жүнді ақылды ит ұсқынсыз болатын жағдай да болады. Нағыз сұлулық жүрек түбінде жасырынып жатады.

Бір күні аңшы Ит қожайыны атып түсірген Үйректі іздеп, су жағалай жүгіріп келе жатады. Кенеттен қамыс арасында отырған Бақаға кез болады.

— Бақа, сен жаралы Үйректі көрмедің бе? — деп сұрайды Ит.

Бақа жаралы Үйректі көрседе, ол жаралы Үйректің артында жеті балапаны қалғанын біледі, сондықтан Бақа Үйрекке аңшы мен оның Итінен уақытша жасырынатын тыныш жерді көрсеткен еді. Бірақ Бақа ләм-мим деп аузын ашпайды.

— Саған сұрақ қойғанда неге жауап бермейсің? — деп Ит ашу шақырады.

— Панасыз үйректерді ату қайырымсыздық және дұрыс емес! — дейді Бақа.

Ит Бақаның батылдығына таң қалды, алайда ашуы басылмады:

Қожайын мені асырап отырғандықтан, мен тіпті жаман, қайырымы жоқ, жұмыс болса да істеуім керек. Әйтпесе мен далада қаңғып қаламын.

— А солай ма, сонда сен тек өзіңді ойлайсың ғой, — дейді көңілі қалған Бақа.

— Мен болсам сені өз қожайынын құрметтейтіндіктен, ол үшін бәріне дайын деп ойлаппын.

Мені ол асырайды, соған қызмет етемін, — деп Ит арс етті. Күндердің күнінде аңшы Ит далада қалып, қоқыстарда күнелтетін болды. Оның қожайыны ақша көп төлейтін алыс елге үзақ уақытқа кетіп қалды. Бір тиын үшін ол, өз Иті секілді бәрін сатып кетуге дайын болатын.


  • Ертегіден қандай ой түюге болады?

  • Бақаның сұлулығы, иттің сүйкімсіздігі неде?

  • Ішкі жан дүниесі сұлу дегенді қалай түсінесіңдер?

  • Осындай жағдайға тап болсаңдар не істер едіңдер?


  • Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

Оқушыларды «Сұлулық», «Жан сұлулығы», «Әсемдік» деп үш топқа қима қағаздар арқылы топтап аламын.

Сахналау

Әр адамның өзіндік сұлулығы бар,бірақ ол сырт келбетпен шектелмейді,жан сұлулығына байланысты болады.Олай болса «Жан сұлулығы» тақырыбына 3топ оқушылары өздері ойласа келе көрініс көрсетеді.

Дәптермен жұмыс

1 тапсырма: Жаны сұлу адамды сипаттап жазу
2 тапсырма: «Сұлулық», «Жан сұлулығы» жайлы түсініктеріне анықтама беру
 




  • Үй тапсырмасы.

46 бет. Шөмішбай Сариевтің «Қазақ елі» өлеңін оқып келу.


  • Соңғы тыныштық сәтi.

Қымбатты да қадірлі менің оқушыларым бүгінгі сабағымыз ды жақсы көтеріңкі көңіл күймен аяқтау үшін, көзімізді жұмып, әсем әуен аясында таза ауамен тыныстап,бүгінгі сабағымыздан алған әсерімізді келесі сабаққа дейін жүректеріңізде түйіп қалыңыздар.

Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бар жерде,

Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бүкіл әлемде тыныштық.

Рахмет сіздерге сау болыңыздар.





Тексерілді...........................................................................

















































«Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары


Мектеп ............................................................ І тарау ТАНЫМ ТАҒЫЛЫМДАРЫ № 2

Тақырып: Таным белесте

Құндылық: ақиқат

Қасиеттер: ойлау, дамыту, іздену


Мұғалiм : .............................................................................................

Мерзiмі 10 «........» сынып Оқушылар саны:...............


Мақсаты: ақиқат арқылы оқушының дүние танымын, жағымды көзқарасын қалыптастыра отырып,оларға өзін-өзі жетілдіріп, өзін-өзі дамыту және бағалай білу туралы түсінік беру.

Міндеттері:

  • адамның танымдық қабілетінің өмірлік ұстаным, өмірлік бағытты дұрыс таңдау арқылы дамып, жетіліп отыратын қасиет екендігін ұғындыру,

  • оқушыларды өз бойларындағы мүмкіндіктерді тиімді пайдалана алуға үйрету,

  • таным жолында кездесетін қиыншылықтарды жеңе білуге және өздігінен ізденуге тәрбиелеу.

Ресурстар: (материалдар, дереккөздер)

дәйексөздер, қима парақтар

  • Сабақ барысы:

  • Ұйымдастыру кезеңi.

Сәлемдесу.Оқушылардың назарын сабаққа аудару

5 «Т» ережесін басшылыққа алу,5 оқу құралын түгендеу.

  • Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену

3 минут

  • Үй тапсырмасын тексеру.

Б.Үсеновтің «Өз жолым бар, содан соң өз үнім бар» өлеңі бойынша сұрақтарға жауап беру.

  • «Өз жолым бар, сонан соң өз үнім бар», - деген ойды қалай түсінесіздер?

  • Өз арманына жету үшін не істеуге болады деп ойлайсыздар?

  • Сіз өз жолыңызды қалай таңдар едіңіз?

Сабақ барысын талқылау:

  • Дәйексөз.

Дүниедегі ең оңай нәрсе –кісіге ақыл айту, ең қиыны -өзіңді-өзің тану.

Әл -Фараби


  • Әңгiмелеу (сұхбат).

А.Шамкенов «Әр адам» өлеңін және Б.Әлжақсыұлының «Тоғыз жауың тағы бар...» жинағын талдау.


  • Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

«Өзіме хат» әр оқушы өзіне арнап хат жазады.


  • Топпен ән айту.

«Ырзамын» сөзі М.Мақатаевтікі, әні Қ.Намаздікі


  • Үй тапсырмасы.

14-бет «Ол -ақыл» шешендік сөздерді оқып келу.


  • Соңғы тыныштық сәтi.

Қымбатты да қадірлі менің оқушыларым бүгінгі сабағымыз ды жақсы көтеріңкі көңіл күймен аяқтау үшін, көзімізді жұмып, әсем әуен аясында таза ауамен тыныстап,бүгінгі сабағымыздан алған әсерімізді келесі сабаққа дейін жүректеріңізде түйіп қалыңыздар.

Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бар жерде,

Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бүкіл әлемде тыныштық.

Рахмет сіздерге сау болыңыздар.



Тексерілді...........................................................................


«Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары


Мектеп ....................................................................... І тарау ТАНЫМ ТАҒЫЛЫМДАРЫ № 3

Тақырып: Ой-өріс кеңдігі және ақыл парасат

Құндылық: ақиқат

Қасиеттер: ақыл, парасат, жақсылық


Мұғалiм : .............................................................................................

Мерзiмі 10 «........» сынып Оқушылар саны:...............


Мақсаты: ақиқат құндылығы арқылы ой өріс,ақыл парасат дүние таным туралы білімдерін кеңейту

Міндеттері:

ой өріс , ақыл, дүниетаным туралы білімдерін тереңдетуге ықпал ету.

ақыл-ойын, парасатын дамыту.

ақыл -ойын жақсылыққа жұмсауға тәрбиелеу.

Ресурстар: (материалдар, дереккөздер)

дәйексөздер, қима парақтар

  • Сабақ барысы:

  • Ұйымдастыру кезеңi.

Сәлемдесу.Оқушылардың назарын сабаққа аудару

5 «Т» ережесін басшылыққа алу,5 оқу құралын түгендеу.

  • Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену

  • Үй тапсырмасын тексеру.

«Ол -ақыл» шешендік сөздері бойынша сұрақтарға жауап беру.

  • «Бөлтірік шешеннің жауабынан не байқауға болады?

  • Сіздерге осы мәндес сұрақ қойылса қалай жауап берер едіңіздер?

  • Ақыл ойдың адамға қандай қажеттілігі бар?

Сабақ барысын талқылау:

  • Дәйексөз.

Кімде кім сырттан естіп білу ,көп білу секілді нәрселерді көбейтіп алса ,

ол жинағаны бар адам. Ондай кісі жаңа естіп, көріп білгендерін сынап, орынды - орынсызын бағанағы жиған нәрселеріне қарай есеп қылады.

Бұлай етіп қарекет еткен адамды ақылды дейміз.

Абай


  • Әңгiмелеу (сұхбат).

Құрлысшы ауылды жерге мешіт салыпты. Мешіттің кереметіне халық тамсанып тұрған кезде, бір кішкене бала мешіттің күмбезі қисық соғылған дейді. Үлкен кісілер жан-жақтан қарап жоқ, олай емес қателесесің деп шуласты. Сонда мешітті салған құрлысшы күмбезге арқан тартып, біз қазір тартып жылжытамыз сен түзу болғанда болды деп айт дейді. Ал құрлысшы арқанды өтіріктен татып болды ма деп сұрайды. Бала қуанып түзу болды деп жауап береді. Үлкендер неге мұндай әрекетке бардыңыз дегенде. Сұрақ (оқушыларға) Жауап: Баланың санасында күмбез қисық соғылған ой қалып қалмасын деп, санасын тазаладым дейді.


  • Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

І.Жансүгіровтің «Дүние білем, тым алыс» өлеңін басшылыққа ала отырып «Ақыл, қайрат, білімді тең ұстаған зор болар» тақырыбында пікір талас ұйымдастыру.


  • Топпен ән айту.

«Ырзамын» сөзі М.Мақатаевтікі, әні Қ.Намаздікі


  • Үй тапсырмасы.

15 бет «Ақыл бар жерде...»аңызды оқып келу


  • Соңғы тыныштық сәтi.

Қымбатты да қадірлі менің оқушыларым бүгінгі сабағымыз ды жақсы көтеріңкі көңіл күймен аяқтау үшін, көзімізді жұмып, әсем әуен аясында таза ауамен тыныстап,бүгінгі сабағымыздан алған әсерімізді келесі сабаққа дейін жүректеріңізде түйіп қалыңыздар.

Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бар жерде,

Тыныштық,тыныштық,тыныштық,тыныштық бүкіл әлемде тыныштық.

Рахмет сіздерге сау болыңыздар.



Тексерілді...........................................................................


















































«Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары


Мектеп ................................................................... І тарау ТАНЫМ ТАҒЫЛЫМДАРЫ № 4

Тақырып: Ой-өріс кеңдігі және ақыл парасат

Құндылық: ақиқат

Қасиеттер: ақыл, парасат, жақсылық


Мұғалiм : .............................................................................................

Мерзiмі 10 «........» сынып Оқушылар саны:...............


Мақсаты: ақиқат құндылығы арқылы ой өріс,ақыл парасат дүние таным туралы білімдерін кеңейту

Міндеттері:

ой өріс , ақыл, дүниетаным туралы білімдерін тереңдетуге ықпал ету.

ақыл-ойын, парасатын дамыту.

ақыл -ойын жақсылыққа жұмсауға тәрбиелеу.

Ресурстар: (материалдар, дереккөздер)

дәйексөздер, қима парақтар

  • Сабақ барысы:

  • Ұйымдастыру кезеңi.

Сәлемдесу.Оқушылардың назарын сабаққа аудару

5 «Т» ережесін басшылыққа алу,5 оқу құралын түгендеу.

  • Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену

3 мину

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!