Жеке сабақ
жоспары.
Тақырыбы: «М - П дыбысы мен
әріпі.»
Мақсаты: деңгейі төмен оқушының ойлау,
есте сақтау қабілетін дамыту, қолының ұсақ мотрикасын
жетілдіру,сабаққа деген қызығушылығын
арттыру.
Көрнекіліктер: заттық суреттер,
жалауша.
Сабақ
барысы:
Дефектолог: бүгін біз М - П дыбыстарымен
танысамыз. Мама, мысық, машина
Қандай дыбыс жие естіліп
тұр?
Бала: М
дыбысы.
Бала:Пышақ, піл,
парта.
Қандай дыбыс жие естіліп
тұр?
Бала: П
дыбысы.
Дефектолог: енді М дыбысын екеміз бірге
айтып көрейкші?
Бала
: м м м м м.(п п п п
п)
Дефектолог
: дәптеріне үлгімен м - п
дыбысын толтыруға тапсырма беру.
Бала
: оқушы тапсырманы
орындайды.
Дефектолог: Жарайсың балақай! Енді осы
сөздерді нақтылап айтып берші қандай дыбыстармен танысып
жатырмыз?
Бала
: М - П
дыбыстарымен.
Дефектолог
: Енді мен саған суреттерді
көрсетемін сен солардың атауларын атап
шық.
Бала
: Маймыл, мысық, машина. Піл,
папка, пенал.(дефектолог суреттерін көрсетіп
отырады)
Дефектолог
:Жарайсың. Енді өзіңнің толық
аты жөніңді айтып берші?
Бала
: (бала өзінің толықтай аты
жөнін айтып беру керек)
Дефектолог: Бәрекелді. М әріпінен келетін
адам аттарын атап көрші?
Бала: Есіне түсіріп
айту.
Дефектолог: Оқушыға суретті көрсетіп
қайтадан суреттердің атауларын
сұрау.
Бала: балық, бақа, барабан,
бесік.
Дефектолог: Балақай жарайсың бүгін сабаққа
жақсы қатыстың. компьютермен ойын тапсырмалар
орындату.
Сабақ қорытындысы
: Оқушының іс әрекетін
бағалау.
Үй тапсырмасы
: М және П әріптерін жазып үйрен
және жаттығуларды.