Материалдар / Сабақ жоспары 1-сынып Көркем еңбек

Сабақ жоспары 1-сынып Көркем еңбек

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспарын жіберудегі себебім жас мамандарға көмегі тиер деген оймен жіберіп отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
430
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1-сыныпқа «Көркем еңбек» пәні бойынша қысқа мерзімді жоспарлауПән бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 1 сағат, оқу жылында 33 сағатты құрайды.

Оқу ісінің меңгеруісі: 1
Сабақ тақырыбы: Өзім туралыСенің айналаңдағы әсемдік

Мектеп:
Күні :

Мұғалімнің есімі:
СЫНЫП: 1-сыныпҚатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақтың мақсатыҚоршаған ортадағы алуан түрлі пішіндерді көрсету. Бейнелеу өнерінің ісерлегіш құралдарымен танысу. Эстетикалық дүниетанымын қалыптастыру.
Сабақтың міндеттеріМұғалім үшін: суретшінің кім екенін айтады. Оқушыларға қоршаған ортадан суретшінің еңбегін көрсетеді. Өнер туындыларындағы белгілі бір әсерлегіш құралдарды байқай білуге үйретеді.Оқушылар үшін: әсерлегіш құралдарға жататын терминдерді атап, оларды дұрыс қолданады. Қолданған әсерлегіш құралдарына назар аудара отырып, өз жұмыстары туралы айтады. Оқулықтағы сұрақтарға жауап береді.
Нені білулері керекСуретші деген кім,оның еңбегі қай жерден көрінеді?Бейнелеу өнеріндегі әсерлегіш құралдарың атаулары.
Нені үйренулері керекҚоршаған ортадағы заттардың әсемдігін байқай біледі.
Жұмысқа қажетті материалдар Диаметрі 20 см-ден аспайтын дөңгелек қағаздар, қабырғалары 20 см болатын шаршы қағаздар.
Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстарОқулық, әдемі стақан, ерекше безендірілген кітап,ойыншық ашық хаттар.
Материалды түсіндіруОқушыларға суретші мамандығы туралы әңгімелеу.Көркем еңбек сабағына қажеті материалдар туралы айту.Кішкентай шеберлердің құпиялары туралы айту.Әртүрлі суретшілердің еңбектерімен танысады.
Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмысОқушыларды қалауы бойынша тақтаға шығару.Тақтада ілінген суретші құралдарын көрстіп, жұмыс істеу тәсілдерімен таныстырады. Сурет салуға тапсырма: Қағаздан жасалған тәрелке мен жастыққа өздеріне ұнайтын өрнектер салып безендіреді.
Тілдік құзіреттілікСУРЕТІ*ХУДОЖНИК*PAINTER
Сабақтың қорытындысыӨмір суретшілерсіз көңілсіз болар еді. Суретшінің заттар мен өнер туындыларына еңбегі сіңеді. Олар үшін алуан түрлі әсерлегіш құралдарды пайдаланады.
Кері байланыс





Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.


Оқу ісінің меңгеруісі: 2
Сабақ тақырыбы: Адамның бет әлпеті.Мектеп:
Күні :

Мұғалімнің есімі:
СЫНЫП: 1-сыныпҚатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақтың мақсатыӘлемді суретшілердің көзімен көре білу. Адамдардың бет әлпеттеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды табу.
Сабақтың міндеттеріМұғалім үшін: адамның бет-әлпетін талдап, оның ортақ және жеке белгілерін анықтауға, өзін басқа адамдармен салыстыруға үйрету.Оқушылар үшін: Оқулықтағы тапсырмаларды орындап, 15-беттегі сұрақтарға жауап беру.
Нені білулері керекАдам келбетнің жалпы және өзіне тән ерекшеліктерін тани білулері керек.
Нені үйренулері керекАдамның бет-әлпетіне қрап көңіл-күйді анықтай алулары керек.
Жұмысқа қажетті материалдар Ватман қағазының 2 парағы, жуан фломастерлер.
Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстарОқулық, әртүрлі эмоциядағы түрді көрсететін фотолар мен суреттер.
Материалды түсіндіруБалалар бір-бірлеріне қарап бет-әлпеттеріндегі ұқсастықтар мен өзгеелктерді атап өтеді. Сонымен қатар түрі, жынысы,ұлты, жасы әртүрлі адамдардың суреттерімен жұмыс істейді.
Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмысТақтаға 2 ватман парағын ілемін,5-6 баладан тұратын 2 топты шақырамын. Оларға екі түрлі портрет салуды тапсырамын.Мысалы дөңгелек жүзді, көзі үлкен шашы бұйра таңқы мұрынды бала және осыған мүлде ұқсамайтын, яғни беті қушиған көңілсіз, көзі қысық мұрны ұзын, шашы тік егде адамның суретін салдыру.
Сабақтың қорытындысыБалалар бет-әлпетінің әртүрлілігінің арқасында адамдардың бір-бірінен дараланатынын түсінеді.
Кері байланыс



Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім







Оқу ісінің меңгеруісі: 3
Сабақ тақырыбы: Нүкте,сызық және пішін. Адам бет әлпетіндегі пішін мен түстің маңызы.Мектеп:
Күні :

Мұғалімнің есімі:
СЫНЫП: 1-сыныпҚатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақтың мақсатыКөру арқылы есте сақтау қабілеті мен байқампаздығын, түрлі түстік қатынастарды тану білігін дамыту және оларды адамның бет-әлпетімен салыстыру
Сабақтың міндеттеріМұғалім үшін: негізгі пішіндер-үшбұрыш, дөңгелек,сопақша және тіктөртбұрышпен таныстыру.Оқушылар үшін: адамның бет әлпетінің оның жүзінің пішіні мен түстік қатынасына ұарай отырып суреттеу.
Нені білулері керекНегізгі пішіндер қандай жіне олар қалай аталатынын, адамның пет пішіні қандай және қандай түстік ерекшеліктер болатынын біледі.
Нені үйренулері керекҮйренген білімдерін тәжірибеде қолданады.
Жұмысқа қажетті материалдар Түрлі-түсті фломастерлер мен қарындаштар.
Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстарТүрлі бет-әлпетті сипаттайтын суреттер, оқулық пен жұмыс дәптері.
Материалды түсіндіруБалаларға пішін ұғымын түсіндіру. Адамдардың тері, көз,шашының түрлерінің әртүрлілігін айтып беру.
Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмысДәптермен жүмыс.
  • Фотосуреттерге назар аудар.
  • Балалардың бет-пішінін, сондай-ақ көзін, мұрны мен аузын суретте.
  • Сабақтың қорытындысыПішін мен түс адамның бет-әлпетін сипаттауға болатын басты элементтер екенін түсінеді.
    Кері байланыс



    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
    Оқу ісінің меңгеруісі: 4
    Сабақ тақырыбы: Портрет. Автопортрет салу.Мектеп:
    Күні :

    Мұғалімнің есімі:
    СЫНЫП: 1-сыныпҚатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:
    Сабақтың мақсатыПортрет және автопортрет ұғымдарымен таныстыру.
    Сабақтың міндеттеріМұғалім үшін: өнер туындыларының ішінен портретті тануды үйрету.Оқушылар үшін: өз бет-әлпеттерін талдай алады.
    Нені білулері керекТүстерді араластырып, әсерлегіш құралдарды пайдалана алуды.
    Нені үйренулері керекҮйренген білімдерін тәжірибеде қолданады.
    Жұмысқа қажетті материалдар Түрлі-түсті қатырма қағаз, сазбалшық,қол сүртетін орамал.
    Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстарОқулық пен жұмыс дәптері, әйгілі суретшілердің туындылары.
    Материалды түсіндіруПортрет-адамдар бейнеленген туынды.Автопортрет-суретші өзін бейнелеген туынды.

    Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмыс
  • А3 парағын үлестіру.
  • Балаларға бейнені дәл ортаға салу керек екенін ескерту.
  • Адамның ең ірі бөлшектерін: беті,мойны мен денесінің бір бөлігін мүсіндейді. Одан кейін үсақ бөлшектеріне көшеді.
  • Сабақтың қорытындысыБалалар автопортретті бірінші рет жасап отырған. Жаңа тәсілдермен және жаңа материалмен танысты.
    Кері байланыс



    Өз сабағыңызды талдау үшін осы әдісті пайдаланыңыз. Көңіл-күй смайликтерін жабыстыру.




    Оқу ісінің меңгеруісі: 5
    Сабақ тақырыбы: Жұмысты қорғау және талдау. «Өзім туралы» тақырыбын қорытындылауМектеп:
    Күні :

    Мұғалімнің есімі:
    СЫНЫП: 1-сыныпҚатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:
    Сабақтың мақсатыТалдай білу қабілеттерін, ерекшеліктерін назар аудара отырып, туындыны түсіне білуді дамыту.
    Сабақтың міндеттеріМұғалім үшін: жұмысты таныстыра білуге үйрету.Оқушылар үшін: Ойын түсіндіре алу, терминдерді пайдаланып өзінің және достарының жұмыстарын талдау.
    Нені білулері керекӨткен сабақта алған білімдіерін қорытындылай алуы.
    Нені үйренулері керекӨзінің және достарының жұмысын талдауды, жұмыстарындағы жетістіктерді көрсетіп, кемшіліктерін талдауды сондай ақ оларды түзету жолдарын үйренулері керек.
    Жұмысқа қажетті материалдар Оқулық пен жұмыс дәптері, балалар салған портреттер мен автопортреттер.
    Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстарБалалрдың жұмыстарынан жинақталған көрме.
    Материалды түсіндіруМұғалім сабақтың басында оқушыларға жұмысын қалай көрстетуді және оны қалай талдауды түсіндіреді. Қай жерге ұзақ тоқталу керектігін нақтылайды.

    Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмысОқушылар өз жұмыстарын көрсете отырып, жеткізейін деген ойларын айтады,жұмысының нәтижесін бағалайды. Оқулықтағы және мұғалім мен оқушылардың сұрақтарына жауап береді.
  • Адамның бет-әлпеті туралы не білдің?
  • Адамдар бір-бірлеріне ұқсайды ма?
  • Достарыңның салған портреттері саған ұнады ма?
  • Қандай пішіндерді білесіңЮ
  • Сабақтың қорытындысыОқушылар алғашқы портреттерін салып қана қоймай, оны бағалауды үйренді.
    Кері байланыс



    Өз сабағыңызды талдау үшін осы әдісті пайдаланыңыз.


    Оқу ісінің меңгеруісі: 6
    Сабақ тақырыбы: Сызықтар әріптер және сандарМектеп:
    Күні :

    Мұғалімнің есімі:
    СЫНЫП: 1-сыныпҚатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:
    Сабақтың мақсатыҚоршаған әлемді эстетикалық тұрғыда қабылдауды үйрету.
    Сабақтың міндеттеріМұғалім үшін: қоршаған ортадағы суретшілер туындыларындағы әртүрлі сызықтар мен белгілерді пайдалана алу.Оқушылар үшін: негізгі пішіндерді атап сипаттай алу.
    Нені білулері керекКүрделі заттар қарапайым пішінді заттардан тұратынын біледі..
    Нені үйренулері керекМіндеттерге сәйкес әсерлі сызықтар мен пішіндерді қолдануды үйренеді.
    Жұмысқа қажетті материалдар Балауыз борлар жуан фломастерлер, жұмыс дәптері.
    Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстарОқулық, 28-31 беттер,таныстырылым.
    Материалды түсіндіруСабақтың барысында қандай сызықтар болатынын еске түсіреді.Сызықтар әртүрлі болады.Тік, көлденең,көлбеу,дөңгелектерден тұрады.
    Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмысӘріптермен сандар да сызықтардан тұрады.
  • 29-беттегі әріптер мен сандарды салыстыр.
  • Олардың қайсысы тік сызықты.
  • Дәптердегі тапсырманы орында.
  • Тілдік құзыреттілікСЫЗЫҚ ЛИНИЯ LINEТүрлі-түсті фломастерлермен қазақ,орыс және ағылшын әліпбиіндегі бірнеше әріпті жаз.
    Сабақтың қорытындысыОқушылар айналамыздағы сызықтар мен белгілер туралы білді.
    Кері байланыс



    Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім





    7
    Сабақ тақырыбы: Табиғи материалдарды жинаймыз. Аппликация жасау.Мектеп:
    Күні :

    Мұғалімнің есімі:
    СЫНЫП: 1-сыныпҚатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:
    Сабақтың мақсатыАппликация тәсілімен танысу.
    Сабақтың міндеттеріМұғалім үшін: оқушыларды әртүрлі аппликация материалдарымен таныстыру.Оқушылар үшін: идеясы,жасалу ерекшелігі туралы жауап беру. Өзінің және достарының жұмыстарын талдай білуге үйрету. Оқулықтағы сұрақтарға жауап береді.
    Нені білулері керекӘртүрлі табиғи материалдарды және оларды көркем еңбе сабағында пайдалануды.
    Нені үйренулері керекТабиғи материалдарды дайындап жұмысқа пайдалануды.
    Жұмысқа қажетті материалдар Түсті қағаз, қайшы,желім,фломастерлер,қол сүртетін орамал.
    Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстарОқулық 34-41 беттер.
    Материалды түсіндіруТабиғи материалдар туралы түсінік.Аппликация-пішіндерді түрлі материалдардан қиып алып, қағаз бетіне желімдеу.
    Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмысОқушылар табиғи мтериалдары пайдаланып тапсырмаларды орындайды. Аппликацияның түрлі үлгілеріне қарап жұмыстарын аяқтайды.
  • Қандай ағаш жапырақтарын жинадың?
  • «Менің мектебім» аппликациясын жаса.
  • Сабақтың қорытындысыОқушылар тақырып бойынша білгендері мен үйренгендерін қорытындылайды.
    Кері байланыс





    Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ
    Сабақ тақырыбы: Білім мен білік дағдылары.Отбасың мен достарың. Суретшілер туындыларында отбасының бейнеленуі.Мектеп:
    Күні :