Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сабақ жоспары 1-сынып Көркем еңбек
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспарын жіберудегі себебім жас мамандарға көмегі тиер деген оймен жіберіп отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
430
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
1-сыныпқа «Көркем еңбек» пәні бойынша қысқа мерзімді жоспарлауПән бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 1 сағат, оқу жылында 33 сағатты құрайды.
Оқу ісінің меңгеруісі: 1
Оқу ісінің меңгеруісі: 2
Оқу ісінің меңгеруісі: 3
Оқу ісінің меңгеруісі: 4
Оқу ісінің меңгеруісі: 5
Оқу ісінің меңгеруісі: 6
7
Оқу ісінің меңгеруісі: 1
Сабақ тақырыбы: | Өзім туралыСенің айналаңдағы әсемдік | Мектеп: |
Күні : | Мұғалімнің есімі: | |
СЫНЫП: 1-сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың мақсаты | Қоршаған ортадағы алуан түрлі пішіндерді көрсету. Бейнелеу өнерінің ісерлегіш құралдарымен танысу. Эстетикалық дүниетанымын қалыптастыру. | |
Сабақтың міндеттері | Мұғалім үшін: суретшінің кім екенін айтады. Оқушыларға қоршаған ортадан суретшінің еңбегін көрсетеді. Өнер туындыларындағы белгілі бір әсерлегіш құралдарды байқай білуге үйретеді.Оқушылар үшін: әсерлегіш құралдарға жататын терминдерді атап, оларды дұрыс қолданады. Қолданған әсерлегіш құралдарына назар аудара отырып, өз жұмыстары туралы айтады. Оқулықтағы сұрақтарға жауап береді. | |
Нені білулері керек | Суретші деген кім,оның еңбегі қай жерден көрінеді?Бейнелеу өнеріндегі әсерлегіш құралдарың атаулары. | |
Нені үйренулері керек | Қоршаған ортадағы заттардың әсемдігін байқай біледі. | |
Жұмысқа қажетті материалдар | Диаметрі 20 см-ден аспайтын дөңгелек қағаздар, қабырғалары 20 см болатын шаршы қағаздар. | |
Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстар | Оқулық, әдемі стақан, ерекше безендірілген кітап,ойыншық ашық хаттар. | |
Материалды түсіндіру | Оқушыларға суретші мамандығы туралы әңгімелеу.Көркем еңбек сабағына қажеті материалдар туралы айту.Кішкентай шеберлердің құпиялары туралы айту.Әртүрлі суретшілердің еңбектерімен танысады. | |
Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмыс | Оқушыларды қалауы бойынша тақтаға шығару.Тақтада ілінген суретші құралдарын көрстіп, жұмыс істеу тәсілдерімен таныстырады. Сурет салуға тапсырма: Қағаздан жасалған тәрелке мен жастыққа өздеріне ұнайтын өрнектер салып безендіреді. | |
Тілдік құзіреттілік | СУРЕТІ*ХУДОЖНИК*PAINTER | |
Сабақтың қорытындысы | Өмір суретшілерсіз көңілсіз болар еді. Суретшінің заттар мен өнер туындыларына еңбегі сіңеді. Олар үшін алуан түрлі әсерлегіш құралдарды пайдаланады. | |
Кері байланыс | Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Оқу ісінің меңгеруісі: 2
Сабақ тақырыбы: | Адамның бет әлпеті. | Мектеп: |
Күні : | Мұғалімнің есімі: | |
СЫНЫП: 1-сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың мақсаты | Әлемді суретшілердің көзімен көре білу. Адамдардың бет әлпеттеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды табу. | |
Сабақтың міндеттері | Мұғалім үшін: адамның бет-әлпетін талдап, оның ортақ және жеке белгілерін анықтауға, өзін басқа адамдармен салыстыруға үйрету.Оқушылар үшін: Оқулықтағы тапсырмаларды орындап, 15-беттегі сұрақтарға жауап беру. | |
Нені білулері керек | Адам келбетнің жалпы және өзіне тән ерекшеліктерін тани білулері керек. | |
Нені үйренулері керек | Адамның бет-әлпетіне қрап көңіл-күйді анықтай алулары керек. | |
Жұмысқа қажетті материалдар | Ватман қағазының 2 парағы, жуан фломастерлер. | |
Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстар | Оқулық, әртүрлі эмоциядағы түрді көрсететін фотолар мен суреттер. | |
Материалды түсіндіру | Балалар бір-бірлеріне қарап бет-әлпеттеріндегі ұқсастықтар мен өзгеелктерді атап өтеді. Сонымен қатар түрі, жынысы,ұлты, жасы әртүрлі адамдардың суреттерімен жұмыс істейді. | |
Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмыс | Тақтаға 2 ватман парағын ілемін,5-6 баладан тұратын 2 топты шақырамын. Оларға екі түрлі портрет салуды тапсырамын.Мысалы дөңгелек жүзді, көзі үлкен шашы бұйра таңқы мұрынды бала және осыған мүлде ұқсамайтын, яғни беті қушиған көңілсіз, көзі қысық мұрны ұзын, шашы тік егде адамның суретін салдыру. | |
Сабақтың қорытындысы | Балалар бет-әлпетінің әртүрлілігінің арқасында адамдардың бір-бірінен дараланатынын түсінеді. | |
Кері байланыс | Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім |
Оқу ісінің меңгеруісі: 3
Сабақ тақырыбы: | Нүкте,сызық және пішін. Адам бет әлпетіндегі пішін мен түстің маңызы. | Мектеп: |
Күні : | Мұғалімнің есімі: | |
СЫНЫП: 1-сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың мақсаты | Көру арқылы есте сақтау қабілеті мен байқампаздығын, түрлі түстік қатынастарды тану білігін дамыту және оларды адамның бет-әлпетімен салыстыру | |
Сабақтың міндеттері | Мұғалім үшін: негізгі пішіндер-үшбұрыш, дөңгелек,сопақша және тіктөртбұрышпен таныстыру.Оқушылар үшін: адамның бет әлпетінің оның жүзінің пішіні мен түстік қатынасына ұарай отырып суреттеу. | |
Нені білулері керек | Негізгі пішіндер қандай жіне олар қалай аталатынын, адамның пет пішіні қандай және қандай түстік ерекшеліктер болатынын біледі. | |
Нені үйренулері керек | Үйренген білімдерін тәжірибеде қолданады. | |
Жұмысқа қажетті материалдар | Түрлі-түсті фломастерлер мен қарындаштар. | |
Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстар | Түрлі бет-әлпетті сипаттайтын суреттер, оқулық пен жұмыс дәптері. | |
Материалды түсіндіру | Балаларға пішін ұғымын түсіндіру. Адамдардың тері, көз,шашының түрлерінің әртүрлілігін айтып беру. | |
Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмыс | Дәптермен жүмыс. | |
Сабақтың қорытындысы | Пішін мен түс адамның бет-әлпетін сипаттауға болатын басты элементтер екенін түсінеді. | |
Кері байланыс | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз? |
Сабақ тақырыбы: | Портрет. Автопортрет салу. | Мектеп: |
Күні : | Мұғалімнің есімі: | |
СЫНЫП: 1-сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың мақсаты | Портрет және автопортрет ұғымдарымен таныстыру. | |
Сабақтың міндеттері | Мұғалім үшін: өнер туындыларының ішінен портретті тануды үйрету.Оқушылар үшін: өз бет-әлпеттерін талдай алады. | |
Нені білулері керек | Түстерді араластырып, әсерлегіш құралдарды пайдалана алуды. | |
Нені үйренулері керек | Үйренген білімдерін тәжірибеде қолданады. | |
Жұмысқа қажетті материалдар | Түрлі-түсті қатырма қағаз, сазбалшық,қол сүртетін орамал. | |
Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстар | Оқулық пен жұмыс дәптері, әйгілі суретшілердің туындылары. | |
Материалды түсіндіру | Портрет-адамдар бейнеленген туынды.Автопортрет-суретші өзін бейнелеген туынды. | |
Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмыс | ||
Сабақтың қорытындысы | Балалар автопортретті бірінші рет жасап отырған. Жаңа тәсілдермен және жаңа материалмен танысты. | |
Кері байланыс | Өз сабағыңызды талдау үшін осы әдісті пайдаланыңыз. Көңіл-күй смайликтерін жабыстыру. |
Оқу ісінің меңгеруісі: 5
Сабақ тақырыбы: | Жұмысты қорғау және талдау. «Өзім туралы» тақырыбын қорытындылау | Мектеп: |
Күні : | Мұғалімнің есімі: | |
СЫНЫП: 1-сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың мақсаты | Талдай білу қабілеттерін, ерекшеліктерін назар аудара отырып, туындыны түсіне білуді дамыту. | |
Сабақтың міндеттері | Мұғалім үшін: жұмысты таныстыра білуге үйрету.Оқушылар үшін: Ойын түсіндіре алу, терминдерді пайдаланып өзінің және достарының жұмыстарын талдау. | |
Нені білулері керек | Өткен сабақта алған білімдіерін қорытындылай алуы. | |
Нені үйренулері керек | Өзінің және достарының жұмысын талдауды, жұмыстарындағы жетістіктерді көрсетіп, кемшіліктерін талдауды сондай ақ оларды түзету жолдарын үйренулері керек. | |
Жұмысқа қажетті материалдар | Оқулық пен жұмыс дәптері, балалар салған портреттер мен автопортреттер. | |
Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстар | Балалрдың жұмыстарынан жинақталған көрме. | |
Материалды түсіндіру | Мұғалім сабақтың басында оқушыларға жұмысын қалай көрстетуді және оны қалай талдауды түсіндіреді. Қай жерге ұзақ тоқталу керектігін нақтылайды. | |
Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмыс | Оқушылар өз жұмыстарын көрсете отырып, жеткізейін деген ойларын айтады,жұмысының нәтижесін бағалайды. Оқулықтағы және мұғалім мен оқушылардың сұрақтарына жауап береді. | |
Сабақтың қорытындысы | Оқушылар алғашқы портреттерін салып қана қоймай, оны бағалауды үйренді. | |
Кері байланыс | Өз сабағыңызды талдау үшін осы әдісті пайдаланыңыз. |
Оқу ісінің меңгеруісі: 6
Сабақ тақырыбы: | Сызықтар әріптер және сандар | Мектеп: |
Күні : | Мұғалімнің есімі: | |
СЫНЫП: 1-сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың мақсаты | Қоршаған әлемді эстетикалық тұрғыда қабылдауды үйрету. | |
Сабақтың міндеттері | Мұғалім үшін: қоршаған ортадағы суретшілер туындыларындағы әртүрлі сызықтар мен белгілерді пайдалана алу.Оқушылар үшін: негізгі пішіндерді атап сипаттай алу. | |
Нені білулері керек | Күрделі заттар қарапайым пішінді заттардан тұратынын біледі.. | |
Нені үйренулері керек | Міндеттерге сәйкес әсерлі сызықтар мен пішіндерді қолдануды үйренеді. | |
Жұмысқа қажетті материалдар | Балауыз борлар жуан фломастерлер, жұмыс дәптері. | |
Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстар | Оқулық, 28-31 беттер,таныстырылым. | |
Материалды түсіндіру | Сабақтың барысында қандай сызықтар болатынын еске түсіреді.Сызықтар әртүрлі болады.Тік, көлденең,көлбеу,дөңгелектерден тұрады. | |
Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмыс | Әріптермен сандар да сызықтардан тұрады. | |
Тілдік құзыреттілік | СЫЗЫҚ ЛИНИЯ LINEТүрлі-түсті фломастерлермен қазақ,орыс және ағылшын әліпбиіндегі бірнеше әріпті жаз. | |
Сабақтың қорытындысы | Оқушылар айналамыздағы сызықтар мен белгілер туралы білді. | |
Кері байланыс | Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім |
7
Сабақ тақырыбы: | Табиғи материалдарды жинаймыз. Аппликация жасау. | Мектеп: |
Күні : | Мұғалімнің есімі: | |
СЫНЫП: 1-сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың мақсаты | Аппликация тәсілімен танысу. | |
Сабақтың міндеттері | Мұғалім үшін: оқушыларды әртүрлі аппликация материалдарымен таныстыру.Оқушылар үшін: идеясы,жасалу ерекшелігі туралы жауап беру. Өзінің және достарының жұмыстарын талдай білуге үйрету. Оқулықтағы сұрақтарға жауап береді. | |
Нені білулері керек | Әртүрлі табиғи материалдарды және оларды көркем еңбе сабағында пайдалануды. | |
Нені үйренулері керек | Табиғи материалдарды дайындап жұмысқа пайдалануды. | |
Жұмысқа қажетті материалдар | Түсті қағаз, қайшы,желім,фломастерлер,қол сүртетін орамал. | |
Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстар | Оқулық 34-41 беттер. | |
Материалды түсіндіру | Табиғи материалдар туралы түсінік.Аппликация-пішіндерді түрлі материалдардан қиып алып, қағаз бетіне желімдеу. | |
Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмыс | Оқушылар табиғи мтериалдары пайдаланып тапсырмаларды орындайды. Аппликацияның түрлі үлгілеріне қарап жұмыстарын аяқтайды. | |
Сабақтың қорытындысы | Оқушылар тақырып бойынша білгендері мен үйренгендерін қорытындылайды. | |
Кері байланыс | Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Сабақ тақырыбы: | Білім мен білік дағдылары.Отбасың мен достарың. Суретшілер туындыларында отбасының бейнеленуі. | Мектеп: |
Күні : |