Менің
достарым.
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру.
ІІІ. Сабақтың мақсатын,
барысын айту.
ІV. Сөздік
жұмысы.
достық –
дружба
достасу
–подружиться
ақылды – умный
(-ая)
зерек – способный
(-ая)
тәрбиелі – воспитанный
(-ая)
да –
тоже
бірге –
вместе
сыйлады – подарил
–а)
1. Мұғалім сөздердің
мағыналарын түсіндіреді.
2. Сөздерді дұрыс айтуға
дағдыландыру:
а) мұғалім сөздерді мәнерлеп
оқиды;
ә) оқушылар дауыстап
қайталайды;
б) оқушылар тізбектеп
оқиды.
3. Сөз тіркестерін
құрастыру.
4. Сөйлемдер
құру.
5. «Тәрбиелі» деген сөзді
жікте.
Үлгі
эталоны
жекеше
көпше
Мен тәрбиелімін Біз
тәрбиеліміз
Сен тәрбиелісің Сендер
тәрбиелісіңдер
Сіз тәрбиелісіз Сіздер
тәрбиелісіздер
Ол тәрбиелі Олар
тәрбиелі
V. Үш деңгейлік
тапсырмалар
ІІІ
деңгей
1 . Сөздікпен
таныс.
2. Суретке
қара.
3. 4-тапсырмадағы сөйлемдерді
оқы.
ІІ
деңгей
1 . Сурет бойынша
2-3 сөз тіркесін құра.
2. Сөйлесуді
оқы.
3. 3-тапсырмадағы өлеңді
мәнерлеп оқы.
І
деңгей
1 . Сурет бойынша
2-3 сөйлем құра
2. 3-тапсырмадағы өлеңді оқы,
жаттап ал.
3. 5-тапсырмадағы жаңа
сөздерден сөйлемдер құра.
Үлгі
эталоны
І ІІ
деңгей
1. достық
тәрбиелі
достасу
да
ақылды
бірге
зерек
сыйлады
2. Бала, күшік,
шөп.
3. Екі
дос.
Сенің досың
суретші.
Оның досы жақсы
оқиды.
Тимур мен Алмас –
дос.
І І
деңгей
1. Қара
күшік.
Жасыл
шөп.
Тақиялы
бала.
2. Сөйлесуді
оқы.
3. «Досымыз екеуіміз» өлеңін
мәнерлеп оқы.
І
деңгей
1. Бала күшікпен
дос.
Екеуі таза ауада
серуендеді.
Ол бәрін
түсінеді.
2. Өлеңді мәнерлеп жатқа
айт.
3. Мен достық туралы әңгіме
оқыдым.
VІ. Сергіту сәтінің сөздерін
әр балаға жазып, тарту.
Сағаттың
тіліндей,
Иіліп оңға
бір.
Сағаттың
тіліндей,
Иіліп солға
бір.
Оң аяқ, сол
аяқ,
Оң аяқ, сол
аяқ.
Жаттығу
оңай-ақ.
Алға қарай бір
қадам,
Артқа қарай бір
қадам.
Оңға қарай бір
қадам,
Солға қарай бір
қадам.
Бір отырып, бір
тұрып,
Бір отырып, бір
тұрып,
Сәл тынығып
қайтала.
VІІ. Қорытындылау.
Бағалау.
VІІІ. Үйге тапсырма
беру.
1) Сергітуді
жатта.