Материалдар / Сабақ жоспары. 4-сынып. Шегарашы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары. 4-сынып. Шегарашы

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сынып оқушыларына қазақ тілі пәніне арналған 130 бұйрық бойынша жазылған сабақ 4-сынып оқушыларына қазақ тілі пәніне арналған 130 бұйрық бойынша жазылған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2021
3007
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР



Бөлім

Менің Отаным - Қазақстан


Педагогтің аты-жөні:



Күні:



Сынып: 4

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Шегарашы БЖБ 1


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

4.5.1.5 *сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас сөйлем құрастыру


Сабақ мақсаттары:

4.5.1.5 *сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас сөйлем құрастыру



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Ұйымдастыру

(2 мин)

Амандасу. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «шаттық микрафоны» әдісін қолданады.

Амандасады. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді.


https://www.youtube.com/watch?v=J846twhH8PA&list=PLltL1CKLRSMiL_LF_3Lvp8mnnAyQd0d2Q


Сабақтың басы

Сөздікпен жұмыс. Оқушылар жаңа сөздерді «Сәйкестендіру» әдісі арқылы меңгереді. Жаңа сөздерді суреттермен сәйкестендіреді.

Шегарашының кім екені туралы жалпы түсінік беру. Шегарашы жалпы қандай қызмет атқарады,не істейді, тақырыбына арнау. Шегарашы туралы оқушыларға қазақ тілінде түсіндіру. Шегарашы қызметіне байланысты атауларын қазақ тілінде бірнеше рет айту, жазу, тыңдату арқылы оқушылардың естеріне сақтату.


Сөздікті жазады









Сұрақтарға дұрыс жауап береді.







.

Оқулық. 22 – бет.



Сабақтың ортасы

Оқылым. Шегарашы.

Оқылым әректін іске асыру мақсатында 3-тапсырманы мұғалім өзі оқып, үлгі көрсетеді. Сөйлемдерді оқып,мағынасына қарай ажыратады. Оқушылармен оқылым әрекетін жалғастыру. Сыныптағы барлық оқушыларға кезекпен оқыту. Сұрақ қойып үйрену.

Шегарашы итті үйретеді.Итпен қылмыскерді ұстайды Шегарашы бақылау бекетінде тұрып,айналаны бақылайды. Шегарашы шегараны ,отанды күзетеді. Шегарашы итті жаттықтырады.

2. Есте сақтау қабілетіне тапсырма. Осы мақсатта 1-тапсырманы орындату. Ауызша. Суретке қарап сәйкес сөздерді табады.

3. Айтылым. Сурет бойынша жұмыс. Бұл мақсатта негізгі тақырып «Менің ауылым» тақырыбы бойынша суретке қарап,ауыл туралы айтып беру. Керекті сөздерді қолдану.

4. Сергіту сәті.

Аяқпенен топ топ

Алақанмен соқ сок соқ

Бір оңға,бір солға

Айналайық кел мұнда.

Тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындайды.







.



8 - 10 балл - Өте жақсы. Ойын жүйелі түрде жеткізеді. Лексикалық минимумды қолдануы жоғары, стильдік қолданысы өте дұрыс.


5 - 8 балл - Ойын жақсы жеткізеді. Лексикалық минимумды жеткілікті қолданады, стильдік қолданысы дұрыс. Грамматикалық қателері бар.


3 - 5 балл – Қанағаттанарлық. Ойын жеткізуде ішінара ауытқулар кездеседі.

Лексикалық минимумды қолдануға тырысады, стильдік қолданысы орташа.


  1. 3 балл - Өте төмен

Ойын жеткізе алмайды. Лексикалық минимумды қолдануы шектеулі.

Оқулық.


Сабақтың соңы

Рефлексия.

Әдісі: «Бас бармақ». Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.

Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Түсінікті

Бас бармақ көлденең тұрса = түсінгендеймін.

Бас бармақ төмен қарап тұрса = түсінбедім.

Үй тасырмасы: 4-тапсырма. Шегарашы өлеңін талдау

сұраққа жауап береді




Қосымша ақпарат


Бағалау критерийлері

  • Оқушылар жалғауларды орынды қолданады.

  • Тақырып бойынша өз ойын білдіреді.

Бейтаныс сөздер мен сөз тіркестерін қолданып, тақырып төңірегінде баяндайды.


Пәнаралық байланыстар

Өлкетану,география

Рефлексия:

Бүгін оқушылар нені үйренді?


Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?


Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі дүние не?

Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!