Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сабақ жоспары. 5-сынып. Тақырыбы: Адамды кім жаратты?
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сабақ жоспары. 5-сынып. Тақырыбы: Адамды кім жаратты?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бекітемін»__________
Сыныбы: 5
Күні: 16.09.2015жыл.
Сабақтыңтақырыбы
§1. Адамды кім жаратты?
Мақсаты
Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы жөніндегі көзқарастары туралы білімді меңгеру
Күтілетіннәтижелер
А. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы жөніндегі көзқарастары туралы біледі.В. Адамның пайда болуы туралы көзқарастарға қорытынды жасап, салыстырады, кестемен жұмыстанады.С. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы туралы көзқарастарға өзіндік ойын білдіріп, бағалау.
Керектіжабдықтар
Оқулық, флипчарт, ақ парақ, қалам сап, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, бланкілер және фламастер, Бейне роликтер, карта, тірек- сызба.
Тапсырмалар:
2,3,4,5,6,7,8
Сабақбарысы:
Сабақкезеңдері
Уақыты
Мұғалімәрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
5мин
Ұйымдастыру. Амандасу. «Алғашқы адамдар» атаулары бойынша топқа бөліну.«Серпілген сауал» әдісімен үй тапсырмасын сұрау.
Топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді. Нәтижесінде оқушыларға қойған және өзіне қойған сұрақтарды ой елегінен өткізе, үй тапсырмасын қаншалықты меңгергенін зерделейді.«Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды
Тұсаукесер
5мин
Табыс критерийлері:А. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы жөніндегі көзқарастары туралы білу.В. Адамның пайда болуы туралы көзқарастарға қорытынды жасап, салыстырып, кестемен жұмыстану.С. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы туралы көзқарастарға өзіндік ойын білдіріп, бағалау.Электрондық оқулық;Ой қозғау сұрақтары қойылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.
Негізгібөлім
25мин
«Жұптасып-ойланып-бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру .Постер шығару.Жаңа тақырыпты оқып үйрену үшін жеке оқуға уақыт беру.Оқып болғаннан кейін әр топқа флипчарт таратып, тақырыпты ашу. Бағалау критерилерін тарату.Постер қорғау.Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.Постерді бағалау критерилері:Тақырып мазмұнының ашылуыБезендірілуіШығармашылығы
Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін қосып постер құрады.Дайындап болғаннан кейін басқа топтардың алдында қорғайды.Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.
Қорытынды
10 мин
«Ыстық орындық» әдісі арқылы сабақты қорытындылау. Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату; «Блоб ағашы» арқылы кері байланыс жасау
Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.
Өзін –өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері
Табыс критерийлері
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз- 0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз)
Жалпы ұпай
А. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы жөніндегі көзқарастары туралы білемін.
0 1 2 3 4 5
В. Адамның пайда болуы туралы көзқарастарға қорытынды жасап, салыстырып, кестемен жұмыстана аламын.
0 1 2 3 4 5
С. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы туралы көзқарастарға өзіндік ойын білдіріп, бағалай аламын.
0 1 2 3 4 5
Ұпай
0-5
6-9
10-12
13-15
Баға
2
3
4
5
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз