Материалдар / Сабақ жоспары. 5-сынып. Тақырыбы: Адамды кім жаратты?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары. 5-сынып. Тақырыбы: Адамды кім жаратты?

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2018
667
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін»__________
Сыныбы: 5Күні: 16.09.2015жыл.
Сабақтың тақырыбы

§1. Адамды кім жаратты?

Мақсаты

Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы жөніндегі көзқарастары туралы білімді меңгеру
Күтілетін нәтижелер



А. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы жөніндегі көзқарастары туралы біледі.В. Адамның пайда болуы туралы көзқарастарға қорытынды жасап, салыстырады, кестемен жұмыстанады. С. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы туралы көзқарастарға өзіндік ойын білдіріп, бағалау.
Керекті жабдықтар



Оқулық, флипчарт, ақ парақ, қалам сап, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, бланкілер және фламастер, Бейне роликтер, карта, тірек- сызба.
Тапсырмалар:2,3,4,5,6,7,8
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдеріУақыты

Мұғалім әрекеті

 Оқушы әрекеті
Кіріспе





5мин





Ұйымдастыру. Амандасу. «Алғашқы адамдар» атаулары бойынша топқа бөліну.«Серпілген сауал» әдісімен үй тапсырмасын сұрау.

Топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді. Нәтижесінде оқушыларға қойған және өзіне қойған сұрақтарды ой елегінен өткізе, үй тапсырмасын қаншалықты меңгергенін зерделейді.«Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды

Тұсаукесер







5мин







Табыс критерийлері:А. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы жөніндегі көзқарастары туралы білу.В. Адамның пайда болуы туралы көзқарастарға қорытынды жасап, салыстырып, кестемен жұмыстану. С. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы туралы көзқарастарға өзіндік ойын білдіріп, бағалау.Электрондық оқулық;Ой қозғау сұрақтары қойылады.































Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.
Негізгі бөлім







25мин









«Жұптасып-ойланып-бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру .Постер шығару.Жаңа тақырыпты оқып үйрену үшін жеке оқуға уақыт беру.Оқып болғаннан кейін әр топқа флипчарт таратып, тақырыпты ашу. Бағалау критерилерін тарату.Постер қорғау.Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.Постерді бағалау критерилері:Тақырып мазмұнының ашылуыБезендірілуіШығармашылығыТоптар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін қосып постер құрады.Дайындап болғаннан кейін басқа топтардың алдында қорғайды.Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.
Қорытынды







10 мин«Ыстық орындық» әдісі арқылы сабақты қорытындылау. Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату; «Блоб ағашы» арқылы кері байланыс жасауТабыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.


Өзін –өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері
Табыс критерийлеріҰпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз- 0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз)Жалпы ұпай
А. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы жөніндегі көзқарастары туралы білемін.0 1 2 3 4 5

В. Адамның пайда болуы туралы көзқарастарға қорытынды жасап, салыстырып, кестемен жұмыстана аламын. 0 1 2 3 4 5

С. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы туралы көзқарастарға өзіндік ойын білдіріп, бағалай аламын.0 1 2 3 4 5



Ұпай0-56-910-1213-15
Баға2345


















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!