Материалдар / сабақ жоспары 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сабақ жоспары 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып. бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қазан 2020
480
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар: 6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Мектеп: Ж.Әбдірашев атындағы №62 мектеп-лицейі

Күні: 13.01.2020ж

Мұғалімнің аты-жөні: Рахманова Гүлзат

Сынып: 6 в

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын білу;

6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу.

Сабақтың мақсаты

Барлығы:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын біледі

Басым бөлігі:

Бүтін санды бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді;

Кейбірі:

Бөлшек санымен берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді;

Бағалау критерийлері

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді

Тілдік мақсат

Түйінді сөздер:

ax = b түріндегі теңдеу бір айнымалысы бар теңдеу деп аталады.

Теңдеу – уравнение – equation


Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Санды теңдітер анықтамасы;

  • Санды теңдіктердің қасиеттері;

  • Айнымалы дегеніміз не?

Құндылықтарды дамыту

Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту

Пәнаралық байланыс

Ағылшын тілі

АКТ қолдану дағдылары

Интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар

Бастапқы білім

Санды және әріпті өрнектер

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Оқыту ресурстары

Басы

7 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

Топтарға біріктіру.

І топ

ІІ топ

ІІІ топ

Үй тапсырмасына берілген есепті слайд арқылы тексеру.

Өрмекші шырмауынан шығып көр». 
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне сұрақтар қою арқылы өткен тақырыпты қайталау.

  1. Қандай өрнектер теңбе-тең өрнектер деп аталады?(екі өрнектегі айнымалылардың қабылдайтын мәндері тең өрнектерді айтады )

  2. Қандай теңдік теңбе-теңдік деп аталады? (айнымалылардың қабылдайтын мәндерінің кез-келгенінде тура болатын теңдікті айтады)

  3. Теңбе-тең түрендіру дегеніміз не? (өрнекті оған теңбе-тең өрнекпен алмастыруды өрнекті теңбе-тең түрлендіру деп атайды)

  4. Екі тура санды теңдік қалай қосылады? (екі тура санды мүшелеп қосады. a=b және c=d болса, онда а+c=b+d)

  5. Екі тура санды теңдік қалай көбейтіледі? (екі тура санды мүшелеп көбейтеді. a=b және c=d болса, аc=bd)












Сабақтың ортасы



Топпен жұмыс

15 минут





Жаңа материалмен жұмыс.

-Бүгін біздің сабағымыздың тақырыбы – бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу


Анықтама: ах=b (мұндағы х – айнымалы, а және b сандар) түрінде берілген теңдеуді бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады.

а саны айнымалының коэффиценті, санын бос мүше деп атайды.

Берілген теңдеуді шешу барысында теңдеуіміз мәндес теңдеуге түрленеді. Мысалы: 3(x+2)=0; және 3x+6=0 теңдеулерінің түбірі -2 тең.

АнықтамаТүбірлері бірдей немесе түбірі болмайтын теңдеулер мәндес теңдеулер деп аталады

Енді берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді ах=b түріне ықшамадау үшін теңдеудің мынадай қасиеттері пайдаланылады:

1-қасиет: Теңдеудегі қосылғыштың таңбасын қарама-қарсыға өзгертіп, оны теңдеудің бір жағынан екінші жағына көшіргенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді.

2-қасиет: Теңдеудің екі жағында да нөлден өзге бірдей санға көбейткенде немесе бөлгенде мәндес теңдеуге түрленеді

Мысалы: 0.8x+14=2-1.6x

0.8x+1.6x=2-14 (1-қасиет бойынша)

2.4x= -12

x = -12/2.4 (2-қасиет бойынша)

x = - 5

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу алгоритмі:

  1. Теңдеуді теңбе-тең түрлендіріп ықшамдау қажет;

  2. Айнымалысы бар мүшелерді теңдеудің сол жағына, бос мүшелерді теңдеудің оң жағына жинақтау қажет;

  3. Теңдеудегі ұқсас мүшелерді біріктіріп, теңдеуді ах=b түріне келтіру қажет;

  4. Теңдеудің екі бөлігін де айнымалының коэффицентіне бөліп, теңдеудің х=түбірін табу қажет.


Жеке жұмыс

10 минут

Оқулықпен жұмыс:

780

781

Дескриптор:

Айнымалыларды теңдіктің бір жағына жинайды;

Амалдар қолданады;

Дұрыс жауабын табады.


Соңы

5 минут

Сабақты бекіту

Рефлексия

Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар
Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар\
Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар
Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар

Үйге тапсырма: №783

Бағалау



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Оқушыларға логикалық тапсырма беріп назарларын аударамын.

Топтық жұмысты оқулықтағы есептерді шығару арқылы жүзеге асырамын.

Қосымша тапсырма арқылы жеке жұмыс жасалады.

Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау, дескриптор арқылы бағалау.

Партада дұрыс отыруларын қадағалау.

Тәртіп сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!