|
Ұзақ мерзімді жоспар: 6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
Мектеп: Ж.Әбдірашев атындағы №62 мектеп-лицейі |
||||
|
Күні: 13.01.2020ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Рахманова Гүлзат |
||||
|
Сынып: 6 в |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын білу; 6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын біледі Басым бөлігі: Бүтін санды бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді; Кейбірі: Бөлшек санымен берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді; |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді |
||||
|
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер: ax = b түріндегі теңдеу бір айнымалысы бар теңдеу деп аталады. Теңдеу – уравнение – equation Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||
|
Құндылықтарды дамыту |
Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын тілі |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар |
||||
|
Бастапқы білім |
Санды және әріпті өрнектер |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
|||
|
Басы 7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Ынтымақтастық атмосферасын орнату. Топтарға біріктіру. І топ ІІ топ ІІІ топ Үй тапсырмасына берілген есепті слайд арқылы тексеру. Өрмекші шырмауынан шығып
көр».
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы Топпен жұмыс 15 минут |
Жаңа материалмен жұмыс. -Бүгін біздің сабағымыздың тақырыбы – бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу Анықтама: ах=b (мұндағы х – айнымалы, а және b сандар) түрінде берілген теңдеуді бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады. а саны айнымалының коэффиценті, b санын бос мүше деп атайды. Берілген теңдеуді шешу барысында теңдеуіміз мәндес теңдеуге түрленеді. Мысалы: 3(x+2)=0; және 3x+6=0 теңдеулерінің түбірі -2 тең. Анықтама: Түбірлері бірдей немесе түбірі болмайтын теңдеулер мәндес теңдеулер деп аталады Енді берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді ах=b түріне ықшамадау үшін теңдеудің мынадай қасиеттері пайдаланылады: 1-қасиет: Теңдеудегі қосылғыштың таңбасын қарама-қарсыға өзгертіп, оны теңдеудің бір жағынан екінші жағына көшіргенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді. 2-қасиет: Теңдеудің екі жағында да нөлден өзге бірдей санға көбейткенде немесе бөлгенде мәндес теңдеуге түрленеді Мысалы: 0.8x+14=2-1.6x 0.8x+1.6x=2-14 (1-қасиет бойынша) 2.4x= -12 x = -12/2.4 (2-қасиет бойынша) x = - 5 Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу алгоритмі:
|
|
|||
|
Жеке жұмыс 10 минут |
Оқулықпен жұмыс: №780
№781
Дескриптор: Айнымалыларды теңдіктің бір жағына жинайды; Амалдар қолданады; Дұрыс жауабын табады. |
|
|||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту Рефлексия Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя
білетін жандар Бағалау |
|
|||
-
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Оқушыларға логикалық тапсырма беріп назарларын аударамын.
Топтық жұмысты оқулықтағы есептерді шығару арқылы жүзеге асырамын.
Қосымша тапсырма арқылы жеке жұмыс жасалады.
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау, дескриптор арқылы бағалау.
Партада дұрыс отыруларын қадағалау.
Тәртіп сақтау
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сабақ жоспары 6 сынып
сабақ жоспары 6 сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспар: 6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
Мектеп: Ж.Әбдірашев атындағы №62 мектеп-лицейі |
||||
|
Күні: 13.01.2020ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Рахманова Гүлзат |
||||
|
Сынып: 6 в |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын білу; 6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын біледі Басым бөлігі: Бүтін санды бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді; Кейбірі: Бөлшек санымен берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді; |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді |
||||
|
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер: ax = b түріндегі теңдеу бір айнымалысы бар теңдеу деп аталады. Теңдеу – уравнение – equation Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||
|
Құндылықтарды дамыту |
Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын тілі |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар |
||||
|
Бастапқы білім |
Санды және әріпті өрнектер |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
|||
|
Басы 7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Ынтымақтастық атмосферасын орнату. Топтарға біріктіру. І топ ІІ топ ІІІ топ Үй тапсырмасына берілген есепті слайд арқылы тексеру. Өрмекші шырмауынан шығып
көр».
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы Топпен жұмыс 15 минут |
Жаңа материалмен жұмыс. -Бүгін біздің сабағымыздың тақырыбы – бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу Анықтама: ах=b (мұндағы х – айнымалы, а және b сандар) түрінде берілген теңдеуді бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады. а саны айнымалының коэффиценті, b санын бос мүше деп атайды. Берілген теңдеуді шешу барысында теңдеуіміз мәндес теңдеуге түрленеді. Мысалы: 3(x+2)=0; және 3x+6=0 теңдеулерінің түбірі -2 тең. Анықтама: Түбірлері бірдей немесе түбірі болмайтын теңдеулер мәндес теңдеулер деп аталады Енді берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді ах=b түріне ықшамадау үшін теңдеудің мынадай қасиеттері пайдаланылады: 1-қасиет: Теңдеудегі қосылғыштың таңбасын қарама-қарсыға өзгертіп, оны теңдеудің бір жағынан екінші жағына көшіргенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді. 2-қасиет: Теңдеудің екі жағында да нөлден өзге бірдей санға көбейткенде немесе бөлгенде мәндес теңдеуге түрленеді Мысалы: 0.8x+14=2-1.6x 0.8x+1.6x=2-14 (1-қасиет бойынша) 2.4x= -12 x = -12/2.4 (2-қасиет бойынша) x = - 5 Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу алгоритмі:
|
|
|||
|
Жеке жұмыс 10 минут |
Оқулықпен жұмыс: №780
№781
Дескриптор: Айнымалыларды теңдіктің бір жағына жинайды; Амалдар қолданады; Дұрыс жауабын табады. |
|
|||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту Рефлексия Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя
білетін жандар Бағалау |
|
|||
-
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Оқушыларға логикалық тапсырма беріп назарларын аударамын.
Топтық жұмысты оқулықтағы есептерді шығару арқылы жүзеге асырамын.
Қосымша тапсырма арқылы жеке жұмыс жасалады.
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау, дескриптор арқылы бағалау.
Партада дұрыс отыруларын қадағалау.
Тәртіп сақтау
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
шағым қалдыра аласыз















