Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тема урока |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілген оқыту мақсаттары |
деректерді іздеу, сұрыптау және сүзу |
|||||
Сабақтың мақсаттары |
Деректермен жұмыс істеу үшін іздеу және сұрыптауды пайдаланыңыз. |
|||||
Бағалау критерийлері: |
дерекқорды іздеу үшін функцияларды пайдалану мәтіндік деректерді сұрыптау сандық деректерді сұрыптау сұрыптау тәртібін түсінеді |
|||||
Тіл мақсаттары |
Терминология:
|
|||||
Алдын ала білім |
Электрондық кестелер. Функциялармен жұмыс істеу. |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Жоспарланған сабақ |
Ресурстар |
||||
5 мин 5 мин 7 мин 10 мин 10 мин |
Сабақтың тақырыбын және мақсаттарын белгілеу Білім жаңартуы Соңғы сабақтың қайталануы Дерекқорда өріс не жазба дегеніміз не? Олардың алмасуы мүмкін бе? Неге жоқ? «Дерекқор» дегеніміз не? Мысалдар келтіріңіз.
(Т) Оқушыларға өздерін үлкен көлемдегі мәліметтермен жұмыс істейтін мамандар ретінде елестетулерін сұраңыз. Оларға қысқа уақытта сол мәліметтердің арасынан қажетті ақпаратты табу керек. Қандай параметрлермен немесе сипаттамалардың көмегімен оны жүзеге асыра алады? Ұсынған ситуацияларды талқылаған кезде қағаз нұсқасына қарағанда электронды МҚ артықшылықтары көп екеніне назар аудартыңыз. (Ұ, М) Мәліметтерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеу бойынша МҚБЖ негізгі мүмкіндіктерін алдын ала дайындап қойған МҚ көмегімен көрсетіңіз.
Деректерді іздеу Найти батырмасының көмегімен жоғарыда көрсетілгендей орындалуы мүмкін. Түймені басқанда, келесі пішін пайда болады: Іздеу тізімінде тінтуір көрсеткішін немесе бүкіл кестені көрсететін өрісті көрсетуге болады.
«Совподение» тізімін пайдалану: «Үлгі» өрісіне енгізілген деректер өрістің барлық атауымен, оның бөлігі немесе өріс басталатын таңбалармен сәйкес келуі.
“Просмотр” тізімі іздеу бағытын яғни төмен не жоғары іздеу шартын қарастырады
“С учетом регистра” жалаушасын таңдау арқылы әріптердің үлкен не кіші болуы шартын қарастыруға болады.
Барлық параметрлеріді енгізгеннен кейін “Найти далее” (не <Alt+F> батырмасын басыңыз) Access ізеу параметрлеріне сәйкес мәлімметрді тауып береді немесе мәліметтің табулмауына байланысты ақпарат беріледі.
Сорттау. Кейде керекті ақпаратты табу үшін тізімді қарап шығу жеткілікті, әрине Иногда для нахождения требуемой информации достаточно прокрутить список, әсіресе егер оның құрамы деректер белгілі бір тәртіпте орналастырылса. Кестедегі ақпарат кез келген бағандағы деректерге сәйкес сұрыпталуы мүмкін. Сұрыптау әдісі қалай жүзеге асырылады?
3. Ең жоғарғы айлық жалақысы бар қызметкердің бірінші жолын көру үшін бағанның кез келген ұяшығына (өріс) «Еңбекақы» түймесін басып, Сұрыптау батырмасын кему ретімен басыңыз.
4. Басқа бағананы тінтуірдің оң жақ түймешігімен басып, деректерді реттеу үшін Кемуі бойынша сұрыптау тармағын таңдаңыз.
5. Кестені аяқтау үшін Жабу түймешігін басыңыз. Бұл ретте сіз жасаған өзгертулерді сақтап қоюды ұсынасыз. Егер сіз Иә түймесін бассаңыз, кестені ашқан кезде соңғы сұрыптаудың нәтижелері қайта пайдаланылады.
Оқушылардың МҚ жұмыс істегенде алғашқы кілт туралы қаншалықты білетініне назар аударыңыз.
(Ө, Қ) Практикалық жұмыс. Жылдам іздеу, сұрыптау мен сүзгілеуді жасау үшін оқушыларға өткен сабақта өздері әзірлеген мәліметтер қорымен жұмыс істеп, өзгерістер енгізуді ұсыныңыз.
|
Презентация
Презентация
Бірінші кілт түсінігі http://www.site-do.ru/db/db3.php
Қосымша 2.
МҚ (соңғы сабақ). МҚБЖ MS Access |
||||
Рефлексия 2 мин |
Сабқа мазмұны бойынша
|
|
||||
Үй тапсырмасы 1 мин |
МҚБЖ қолдану арқылы мәліметтерді іздеу және сорттау Қосымша 1. |
|
||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
Қосымша тапсырмалар орындау. Оқушыларға көмек көрсету. |
Алгоритмді ауызша түрде ұсыну Робот орындаушы бұйрығын пайдаланады Виртуалды орындаушы үшін тиімді бағыт таңдау мүмкіндігімен танысады.
|
Денсаулықты сақтау технологиясы, Денешынықтыру сәттері және қозғалыс белсенді түрлерілігі. Сабақта пайдаланылатын қауіпсіздік ережесінен қолданылған тармақтар. |
||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы с Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |