Материалдар / Сабақ жоспары 6 сынып. Деректерді графикамен көрсету және талдау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары 6 сынып. Деректерді графикамен көрсету және талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Деректерді графикамен көрсету және талдау тақырыбы бойынша 6 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2021
1383
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім

Ғылым әлемі

Педагогтың аты-жөні

Мухаметканова Райжан Батырбековна

Күні

15.09.2021

Сынып 6 «Ә»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Деректерді графикамен көрсету және талдау

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсат тары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.5.1 алынған деректерді графикалық түрде көрсету

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар: деректерді графикалық түрде көрсетеді.

Оқушылардың көпшілігі: алынған деректерді графикалық түрде көрсетіп, талдайды.

Кейбір оқушылардеректерді өңдеп, түрлі графикамен көрсетіп, талдайды, мысалдар келтіреді.

Бағалау критерииі

  • Деректерді графикамен көрсетеді, талдайды.

  • Берілген деректерді әр түрлі кескінде көрсетеді.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Ресурс


Басы

3 мин






3 - 4 минут





Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, түгендеу.

Сыныпта жағымды атмосфералық ахуал қалыптастыру.

Сынып оқушыларын «Мозайка» әдісі арқылы 3 топқа бөліемін.

«Жедел сұрақ, жедел жауап» әдісі өткен сабақты тексеру.

  1. Өлшем бірлік дегеніміз не?

  2. Халықаралық деңгейде бекітілген өлшембірлік?

  3. Өлшем бірлік эталоны дегеніміз не?

  4. Өлшем бірліктерді алғаш жүйелеген кімдер?

Бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау.

«Миға шабуыл» оқушыларға сұрақ қою арққылы тақырыпты анықтау. Зерттеу дегеніміз не? Зерттеудің қандай кезеңдері бар? зертеу нәтижесі дегеніміз? (оқушылар өз жауаптарын айтады)

Демек бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?

Оқушылар ойларын ортаға салады.



Презентация










Ортасы


10 минут















10 минут














7 минут





2 минут

Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсаты тақтада көрсетіледі.

Деректерді талдау туралы қысқаша ақпарат беріледі.

Деректерді талдау - бұл пайдалы ақпаратты табу үшін аналитикалық немесе статистикалық құралдарды қолдану арқылы деректерді бағалау процесі. Сонымен қатар деректерді ққазіргі кезеңде графикамен көрсету өте тиімді. Графиканың бірнеше түрлері болады.

Графиканың жасалу жолымен таныстырып топтарға тапсырма беру.

Топтық жұмыс

1 топ Желдің соғу бағытын графикамен көрсету;

2 топ Сыныптың 3 жылдық білім сапасын графикамен көрсетіңдер.

Білім сапасы %

2019

2020

2021

58 %

62%

65 %

3 топ Біздің мектебіміздің ұлттық құрамынының арақатынасын графикалау.

Ұлттар

Қазақ

Орыс

Кәріс

Түрік

Үлесі

41%

39%

6%

14%

Топтық жұмыс орындалғаннан кейін әр топ өз жұмысын көрсетіп, түсіндіреді.

Дескриптор:

  • деректерді талдайды;

  • деректерді графикамен көрсетеді.

«Сергіту сәті» . «Еркелету» жылулық шеңбері

«Ой қозғау». Жетелеуші сұрақтар арқылы оқушылардың нәтижені жүйелеу қажеттілігіне әкелу.


Слайд

Оқулық

Қосымша деректер көзі https://kk.christianlifeag.org/














Слайд


АКТ










https://erketai.kz/balabaksha/sergitu-satinin-zhinaktary/

Сабақтың

Соңы

5 минут






5 мин



Қорытынды.

-Бүгінгі сабақтан не білдіңдер?

-Сендер үшін не маңызды болды?

-Сабақтың басында айтылған мақсатымызға жеттік пе?

- (ҚБ) Бүгінгі сабаққа барлығымыз жақсы қатыстық. Бас бармақ арқылы өзімізді бағалайық.

Үйге тапсырма беру: § 6 оқу, графика түрлерін жаттау.

Рефлексия: «Блоб» ағашы стратегиясы арқылы балалар бүгінгі сабақты қанда деңгейде меңгеріп, қай биіктікке жеткенің белгілейді.

С лайд


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!