Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сабақ жоспары 6 сынып. Деректерді графикамен көрсету және талдау
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сабақ жоспары 6 сынып. Деректерді графикамен көрсету және талдау
Материал туралы қысқаша түсінік
Деректерді графикамен көрсету және талдау тақырыбы бойынша 6 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Бөлім
Ғылым
әлемі
Педагогтың аты-жөні
Мухаметканова Райжан
Батырбековна
Күні
15.09.2021
Сынып6«Ә»
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы
Деректерді графикамен көрсету және
талдау
Осы сабақта қолжеткізетін оқу мақсат тары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
6.1.5.1 алынған деректерді графикалық түрде
көрсету
Сабақтың мақсаты
Барлық
оқушылар:деректерді графикалық түрде
көрсетеді.
Оқушылардың
көпшілігі:алынған деректерді графикалық
түрде көрсетіп,талдайды.
Кейбір
оқушылар: деректерді өңдеп, түрлі
графикамен көрсетіп, талдайды, мысалдар
келтіреді.
Бағалау критерииі
Деректерді графикамен
көрсетеді, талдайды.
Берілген деректерді әр
түрлі кескінде көрсетеді.
Сабақтың кезеңі/ уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Ресурс
Басы
3
мин
3 - 4
минут
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу,
түгендеу.
Сыныпта жағымды атмосфералық ахуал
қалыптастыру.
Сынып
оқушыларын«Мозайка»
әдісі арқылы 3 топқа
бөліемін.
«Жедел сұрақ, жедел жауап»
әдісіөткен сабақты
тексеру.
Өлшем бірлік дегеніміз
не?
Халықаралық деңгейде
бекітілген өлшембірлік?
Өлшем бірлік эталоны дегеніміз
не?
Өлшем бірліктерді алғаш
жүйелеген кімдер?
Бүгінгі сабақтың тақырыбын
және мақсатын анықтау.
«Миға
шабуыл»оқушыларға сұрақ қою арққылы
тақырыпты анықтау. Зерттеу дегеніміз не? Зерттеудің қандай
кезеңдері бар? зертеу нәтижесі дегеніміз? (оқушылар өз жауаптарын
айтады)
Демек бүгінгі сабақтың
тақырыбы қандай?
Оқушылар ойларын ортаға
салады.
Презентация
Ортасы
10
минут
10
минут
7
минут
2
минут
Жаңа сабақ тақырыбы мен
мақсаты тақтада көрсетіледі.
Деректерді
талдаутуралы қысқаша ақпарат
беріледі.
Деректерді
талдау- бұл пайдалы
ақпаратты табу үшін аналитикалық немесе статистикалық құралдарды
қолдану арқылы деректерді бағалау
процесі.Сонымен қатар деректерді ққазіргі кезеңде
графикамен көрсету өте тиімді. Графиканың бірнеше түрлері
болады.
Графиканың жасалу жолымен
таныстырып топтарға тапсырма беру.
Топтық жұмыс
1 топ – Желдің соғу бағытын графикамен
көрсету;
2 топ – Сыныптың 3 жылдық білім
сапасын графикамен көрсетіңдер.
Білім сапасы
%
2019
2020
2021
58 %
62%
65 %
3 топ – Біздің мектебіміздің ұлттық
құрамынының арақатынасын графикалау.
Ұлттар
Қазақ
Орыс
Кәріс
Түрік
Үлесі
41%
39%
6%
14%
Топтық жұмыс орындалғаннан
кейін әр топ өз жұмысын көрсетіп,
түсіндіреді.
Дескриптор:
деректерді
талдайды;
деректерді графикамен
көрсетеді.
«Сергіту сәті».«Еркелету»
жылулық шеңбері
«Ой қозғау».
Жетелеуші сұрақтар арқылы
оқушылардың
нәтижені жүйелеу
қажеттілігіне әкелу.
Слайд
Оқулық
Қосымша деректер көзі
https://kk.christianlifeag.org/
-Сабақтың басында айтылған
мақсатымызға жеттік пе?
-(ҚБ)Бүгінгі сабаққа барлығымыз
жақсы қатыстық. Бас бармақ арқылы өзімізді
бағалайық.
Үйге тапсырма
беру: §6 оқу, графика түрлерін
жаттау.
Рефлексия:«Блоб»
ағашыстратегиясы
арқылыбалалар бүгінгі сабақты қанда
деңгейде меңгеріп, қай биіктікке жеткенің
белгілейді.
С
лайд
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз