Бағалау критерииі
|
Оқушылар оқу мақсатына жетеді,
егер:
қауіпсіздік техникасы қағидаларын
атайды
қауіпсіздік техникасы қағидаларын
түсінеді
зерттеу кезінде қауіпсіздік шараларын
қадағалайды
|
Басы
|
Сабақты
ұйымдастыру
Ынтымақтастыру атмосферасын
құру
Сұрақтар қою.
Маймылдар нені дұрыс
жасамады?
Неге олай жасауға
болмайды?
Оқушылармен бірлесіп сабақтың тақырыбы мен
мақсатын ашу.
Оқушылар «Сөйлемді жалғастыр» жаттығуын
орындайды:
-
Ыстық шәйнекті ... ұстау қажет.
-
Ашық оттың үстінде ...
болмайды.
-
Нанды турағанда ...
-
Өткір пышақты ... болмайды.
-
Электр құралдарын ... болмайды.
-
Жұп
болып жұмыс істеген кезде ... есте сақтау қажет.
-
Көзді... сақтау қажет.
-
Егер қышқыл теріге тисе, ...
-
Егер көзге қандай да бір сұйықтық тисе,
...
Жаттығуды аяқтағаннан кейін оқушылар жұмыс
нәтижелерін талқылайды.
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол шапалақ
|
Ғаламтор
материалы
Көңілді әуен қосып қою.
|
Ортасы
|
Оқушыларға қауіпсіздік техникасы жайлы
бейнебаян көрсетіліп, талқыланады:
Оқушыларды түрлі-түсті таяқшалардың көмегімен
топқа бөлу. Оқушылар қауіпсіздік техникасы қағидаларының
тізімін зерттейді:
-
Тәжірибелер жүргізу
уақытында бет пен көзді қолмен ұстауға
болмайды;
-
Заттардың дәмін татып көруге тыйым
салынады;
-
Заттардың иісімен танысқанда сақ
болу;
-
Тек
таза ыдысты қолдану және оның тұтастығын тексеру;
-
Қолданылатын заттардың саны жөніндегі ұсынымдарды
сақтау;
-
Заттарды қыздыру және зертханалық ыдыс сынықтарын
жинау кезінде жұмыс ережелерін сақтау.
Осыдан кейін олар өздеріне берілген тапсырманың
сипаттамасымен танысады. Осы тапсырмада көрсетілген жағдай үшін
қажетті тиісті қауіпсіздік техникасы қағидаларын таңдап алады
да, «Олай жасауға болмайды!»
ойыны арқылы әрбір топ практикалық жұмыс жүргізу
уақытында оқушылардың қате әрекеті мысалын көрсетеді
(оқушылар тәжірибені орындамайды, тек көрініс
арқылы осы тәжірибе барысында қандай қауіпсіздік техникасы сақталуы
қажет екендігін түсіндіреді)
1-топ. Сымды қыздыру
2-топ. Қышқылға металлды
салу
3-топ. Сірке қышқылына (уксус) ас содасын
қосқанда улы газдың бөлінуі
Оқушылардың түсіндірмесі бойынша мұғалімнің
бағалауы
Осы тапсырма арқылы оқушылардың қауіпсіздік
техникасы шараларын түсіну және тәжірибе жасау барысында қолдану
дағдылары бағаланады.
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды
талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді
дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін
жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Оқушылардың ойы жоғары болса,таудың шыңына, төмен
болса, таудың етегіне стикер жапсырады.
ады
|
ҚБ:«Cерпілген сауал»Тақырыптың түсіну деңгейін арттыру, қол жеткізу
үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтар
қойылады.
ҚБ: «Плюс,минус,қызықты » әдісі (кестеге
ойыңды жаз)
|
графикалық органайзер
мәтін
Ашық сұрап-жауаптар
|
Сабақтыңсоңы
|
Үйге
тапсырма
Жаңа игерілген білімді
қайталау, пысықтау;
«
Рефлексия.
Оқушылар кері байланыс
парағына өздерінің білімдері қандай дәрежеде игерілгенін
көрсетеді.Мысалы, «Мен барлығын түсіндім» деген тұста
оқушылар тапсырмаларды толық,
түгел орындадым десе,
«Мен орташа
түсіндім» деген тұста оқушылар
тапсырмаларды орындаудакішкене қиналдым, ал
«Ешнәрсе
түсінбедім» деген тұста оқушылар
тапсырмаларды орындауда қаттықиналдым деп жауап беруі
мүмкін.
Үлгі:
-Мен барлығын
түсіндім, тапсырмаларды
.........орындадым
-Мен орташа
түсіндім,тапсырмаларды
орындауда......... қиналдым
-Ешнәрсе түсінбедім,тапсырмаларды орындауда ... қатты
қиналдым
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|