Материалдар / Сабақ жоспары 6-сынып Зерттеуді қауіпсіз жүргізудің 5 қадамы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары 6-сынып Зерттеуді қауіпсіз жүргізудің 5 қадамы

Материал туралы қысқаша түсінік
зерттеу жүргізу кезінде қауіпсіздік техникасы қағидаларын тұжырымдайды қауіпсіздік техникасы қағидаларын атау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2022
730
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пән: «Экология»

Мектеп: № 47 М.Мақатаев

Педагогтың аты-жөні

К.Абуова

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Зерттеуді қауіпсіз жүргізудің 5 қадамы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.3.2 қауіпсіз жұмыс жүргізудің жағдайларын анықтау

Сабақтың мақсаты


зерттеу жүргізу кезінде қауіпсіздік техникасы қағидаларын тұжырымдайды

қауіпсіздік техникасы қағидаларын атау

қауіпсіздік техникасы қағидаларын түсіну

зерттеу кезінде қауіпсіздік шараларын қадағалау

Бағалау критерииі

Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер:

қауіпсіздік техникасы қағидаларын атайды

қауіпсіздік техникасы қағидаларын түсінеді

зерттеу кезінде қауіпсіздік шараларын қадағалайды

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Сабақты ұйымдастыру

Ынтымақтастыру атмосферасын құру


Сұрақтар қою.

Маймылдар нені дұрыс жасамады?

Неге олай жасауға болмайды?

Оқушылармен бірлесіп сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу.

Оқушылар «Сөйлемді жалғастыр» жаттығуын орындайды:

  • Ыстық шәйнекті ... ұстау қажет.

  • Ашық оттың үстінде ... болмайды.

  • Нанды турағанда ...

  • Өткір пышақты ... болмайды.

  • Электр құралдарын ... болмайды.

  • Жұп болып жұмыс істеген кезде ... есте сақтау қажет.

  • Көзді... сақтау қажет.

  • Егер қышқыл теріге тисе, ...

  • Егер көзге қандай да бір сұйықтық тисе, ...

Жаттығуды аяқтағаннан кейін оқушылар жұмыс нәтижелерін талқылайды.

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ













Ғаламтор материалы


Көңілді әуен қосып қою.


Ортасы

Оқушыларға қауіпсіздік техникасы жайлы бейнебаян көрсетіліп, талқыланады:

Оқушыларды түрлі-түсті таяқшалардың көмегімен топқа бөлу. Оқушылар қауіпсіздік техникасы қағидаларының тізімін зерттейді:

  • Тәжірибелер жүргізу уақытында бет пен көзді қолмен ұстауға болмайды;

  • Заттардың дәмін татып көруге тыйым салынады;

  • Заттардың иісімен танысқанда сақ болу;

  • Тек таза ыдысты қолдану және оның тұтастығын тексеру;

  • Қолданылатын заттардың саны жөніндегі ұсынымдарды сақтау;

  • Заттарды қыздыру және зертханалық ыдыс сынықтарын жинау кезінде жұмыс ережелерін сақтау.


Осыдан кейін олар өздеріне берілген тапсырманың сипаттамасымен танысады. Осы тапсырмада көрсетілген жағдай үшін қажетті тиісті қауіпсіздік техникасы қағидаларын таңдап алады да, «Олай жасауға болмайды!» ойыны арқылы әрбір топ практикалық жұмыс жүргізу уақытында оқушылардың қате әрекеті мысалын көрсетеді (оқушылар тәжірибені орындамайды, тек көрініс арқылы осы тәжірибе барысында қандай қауіпсіздік техникасы сақталуы қажет екендігін түсіндіреді)


1-топ. Сымды қыздыру

2-топ. Қышқылға металлды салу

3-топ. Сірке қышқылына (уксус) ас содасын қосқанда улы газдың бөлінуі

Оқушылардың түсіндірмесі бойынша мұғалімнің бағалауы


Осы тапсырма арқылы оқушылардың қауіпсіздік техникасы шараларын түсіну және тәжірибе жасау барысында қолдану дағдылары бағаланады.



Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі






Оқушылардың ойы жоғары болса,таудың шыңына, төмен болса, таудың етегіне стикер жапсырады.

ады

ҚБ:«Cерпілген сауал»Тақырыптың түсіну деңгейін арттыру, қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтар қойылады.

ҚБ: «Плюс,минус,қызықты » әдісі (кестеге ойыңды жаз)













графикалық органайзер















мәтін











Ашық сұрап-жауаптар

Сабақтыңсоңы


Үйге тапсырма

Жаңа игерілген білімді қайталау, пысықтау;

«

Рефлексия.

Оқушылар кері байланыс парағына өздерінің білімдері қандай дәрежеде игерілгенін көрсетеді.Мысалы, «Мен барлығын түсіндім» деген тұста оқушылар тапсырмаларды толық, түгел орындадым десе, «Мен орташа түсіндім» деген тұста оқушылар тапсырмаларды орындаудакішкене қиналдым, ал «Ешнәрсе түсінбедім» деген тұста оқушылар тапсырмаларды орындауда қаттықиналдым деп жауап беруі мүмкін.

Үлгі:

-Мен барлығын түсіндім, тапсырмаларды .........орындадым

-Мен орташа түсіндім,тапсырмаларды орындауда......... қиналдым

-Ешнәрсе түсінбедім,тапсырмаларды орындауда ... қатты қиналдым

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы


Үйге тапсырма


Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.

Жұптық және топтық жаттығуларды, сонымен қатар қозғалыстың құрамдас элементтеріне сараптау жүргізу, көрсету, талқылау және мәлімдеу

Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау

Осы бөлімде оқушылар жеңіл атлетика бойынша түрлі жаттығулар орындайды, жүгіру жаттығуларын танып біледі, сонымен қатар өз денсаулықтарын жаттығулар арқылы бекітеді.

Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді

іс-әрекет түрлері.

Оқушылар басқа оқушылардың жаттығуларының реттілігін оқиды және кері байланыстың құрамдылығын көрсетеді. Оқушылар секіру қабілеттерін құрамдас жаттығулардың дамуына себепкер болатын топтық жұмыстарды орындау кезінде біріктіріп жібереді.

Сабақ бойынша рефлекия:

1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді?


2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?


3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ?


Жалпы оқушыларды бағалау:

ма?

Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.)


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену)

Сабақты жақсартуға оқушылардың сол сабаққа берген кері байланысы. Сол арқылы оқушылардың қажеттілігіне қарай келесі сабақты жүйелі жоспарлау.





Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені

білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?)






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!