Сабақтағы жоспарланған жаттығу
түрлері
«Жүректен жүрекке»
тренингі.Мақсаты: жағымды психологиялық ахуал
орнату.
Кері
байланыс.
«Блиц-сұрақ» әдісі.
(Бір жауабы бар бес
сұрақ)
Мақсаты: «Тіл қалай пайда болды?»
мәтінінің мазмұнын қай дәрежеде меңгергенін
тексеру.
1. Тілдің пайда болуына не
себеп болды? А.
Адамзат қоғамының пайда болуы
В.Ұжымның пайда болуы С. Отбасының пайда
болуы
2.Тілді дамытатын кім?А.Сөз,
сөйлемВ. Оқушы, мұғалімС.
Қоғам,
халық
3. Тіл не үшін керек ?А.Әңгіме
айту үшін В.Өмір сүру үшін С.ЖОО-на түсу
үшін
4. Адамды адам ететін
не? А.
Тіл В.Ой С.
Ақыл
5. Қазіргі кезде дүниежүзінде
қанша тіл бар?А.4000 В.2000 С.5000
ҚБ. Смайликтер
«Пазл»
әдісі.Мақсаты: топқа
бөлу.Үш тілде жазылған мәтін
қиындыларын «Пазл» әдісі арқылы құрастырып, топқа
бөлінеді.
1.«Тілі жоғалған жұрттың өзі
де жоғалады.» А.Байтұрсынов
2. «Язык – это путь
цивилизации и культуры»
А.Куприн
3. «The
limits of my language mean the
limits of my world.» (Границы моего
языка – это границы моего мира.)
Людвиг Витгенштейн
ҚБ. От
шашу
СЖ. «Сөзжұмбақ
шешу» әдісі.Мақсаты: қызығушылықты
ояту, сабақтың тақырыбын ашу, мақсатын
айқындау
-
-
-
|
|
м
|
е
|
м
|
л
|
е
|
к
|
е
|
т
|
т
|
і
|
к
|
|
|
|
м
|
ә
|
т
|
і
|
н
|
|
|
|
|
|
|
|
т
|
е
|
р
|
м
|
и
|
н
|
|
|
|
|
|
|
|
к
|
і
|
т
|
а
|
п
|
|
|
|
|
|
|
|
м
|
ә
|
т
|
е
|
л
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
б
|
і
|
л
|
і
|
м
|
|
|
|
|
|
|
|
н
|
е
|
о
|
л
|
о
|
г
|
и
|
з
|
м
|
|
|