|
Математика |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
|
Сабақтың атауы |
7 санына көбейту және бөлу кестесі |
|||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
Сызба, деңгейлік тапсырма ,карточкалар |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
1.Білімділік-есептерді әр түрлі тәсілдермен шығару (тәсілдерін), дағдыларын қалыптастыру, үш таңбалы сандармен жазбаша есептерге қатысты білімдерін бекіту. 2.Дамытушылық-есептеу және есте сақтау, логикалық ой-өрістерін дамыту. 3.Тәрбиелік-жылдам, шапшаң ойлап есептей білуге үйрету өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге қызығушылығын арттыру. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
|||
|
Оқыту нәтижесі |
||||
|
Топқа бөлу |
Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу |
|||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! |
Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! |
||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру |
|||
|
Қызығушылықты ояту |
1. Айқасқан екі таяқ ,тұрады
жоқты сұрап. (Х) |
|||
|
Мағынаны тану |
Оқулықпен жұмыс. 1-топ №1,2 2-топ №2,3 3-топ 4,5 |
|||
|
Сергіту сәті |
Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. |
Оқушылар сергіп алады |
||
|
Ой толғаныс |
1-топ
Бұтақта 50 қияр бар.
Бір бұтақта 5 қиярдан өсіп тұр. Екі бұтақта қанша қияр өсіп тұр.
Жауабы: Бұтақта қияр өспейді Аулада 7 шымшық отыр еді, оған
тағы да бесеуі қосылды. Бір мысық жайлап келіп 1 шымшықты ұстап
алды. Сонда қанша шымшық қалды? |
|||
|
Үй тапсырмасы |
№6,7,8 77-бетте |
Күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады. |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары 7 санына көбейту және бөлу кестесі 4сынып
Сабақ жоспары 7 санына көбейту және бөлу кестесі 4сынып
|
Математика |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
|
Сабақтың атауы |
7 санына көбейту және бөлу кестесі |
|||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
Сызба, деңгейлік тапсырма ,карточкалар |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
1.Білімділік-есептерді әр түрлі тәсілдермен шығару (тәсілдерін), дағдыларын қалыптастыру, үш таңбалы сандармен жазбаша есептерге қатысты білімдерін бекіту. 2.Дамытушылық-есептеу және есте сақтау, логикалық ой-өрістерін дамыту. 3.Тәрбиелік-жылдам, шапшаң ойлап есептей білуге үйрету өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге қызығушылығын арттыру. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
|||
|
Оқыту нәтижесі |
||||
|
Топқа бөлу |
Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу |
|||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! |
Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! |
||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру |
|||
|
Қызығушылықты ояту |
1. Айқасқан екі таяқ ,тұрады
жоқты сұрап. (Х) |
|||
|
Мағынаны тану |
Оқулықпен жұмыс. 1-топ №1,2 2-топ №2,3 3-топ 4,5 |
|||
|
Сергіту сәті |
Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. |
Оқушылар сергіп алады |
||
|
Ой толғаныс |
1-топ
Бұтақта 50 қияр бар.
Бір бұтақта 5 қиярдан өсіп тұр. Екі бұтақта қанша қияр өсіп тұр.
Жауабы: Бұтақта қияр өспейді Аулада 7 шымшық отыр еді, оған
тағы да бесеуі қосылды. Бір мысық жайлап келіп 1 шымшықты ұстап
алды. Сонда қанша шымшық қалды? |
|||
|
Үй тапсырмасы |
№6,7,8 77-бетте |
Күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады. |
|||
шағым қалдыра аласыз













