Математика | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім: |
Сабақтың атауы | 7 санына көбейту және бөлу кестесі |
Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық |
Сабақтың жабдығы | Сызба, деңгейлік тапсырма ,карточкалар |
Жалпы мақсаттар | 1.Білімділік-есептерді әр түрлі тәсілдермен шығару (тәсілдерін), дағдыларын қалыптастыру, үш таңбалы сандармен жазбаша есептерге қатысты білімдерін бекіту. 2.Дамытушылық-есептеу және есте сақтау, логикалық ой-өрістерін дамыту. 3.Тәрбиелік-жылдам, шапшаң ойлап есептей білуге үйрету өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге қызығушылығын арттыру. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
Оқыту нәтижесі |
|
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ынтымақтастық атмосферасы | Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! | Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! |
Үй тапсырмасын сұрау
| Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру |
Қызығушылықты ояту | 1. Айқасқан екі таяқ ,тұрады жоқты сұрап. (Х)2. Қандай санның атының жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр бар? (100, 10)3. Нәрселерді санағанда, Керек ол бізге ауадай,Айтыңдаршы, бұл қандай сан,Жан-жағыңа қарамай ( натурал сан )4. Жүз мүйізі бар,Үстінде киізі бар. ( киіз үй)Жүргізуші: Әділқазы алқасынан 3-4 сайыстың қорытындысын сұраймызСайысымыздың келесі бөлімі «Ойымды жалғастыр»Жеті жұрттың тілін біл ( жеті түрлі білім біл )Білекті бірді жығар, ( білімді мыңды жығар)Екі жақсы қас болмас, ( екі жаман дос болмас)Досыңды үш күн сынама, ( үш жыл сына )Бір елі ауызға - ( екі елі қақпақ )Жүз сомың болғанша ,( жүз досың болсын )Отыз тістен шыққан сөз, ( отыз рулы елге тарайды )Білгенің бір тоғыз, ( білмегенің тоқсан тоғыз)Бір кісі қазған құдықтан, ( мың кісі су ішеді) |
Мағынаны тану
| Оқулықпен жұмыс.1-топ №1,22-топ №2,33-топ 4,5 |
Сергіту сәті | Еркiн ұста денеңдi,Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. |
Оқушылар сергіп алады |
Ой толғаныс | 1-топБұтақта 50 қияр бар. Бір бұтақта 5 қиярдан өсіп тұр. Екі бұтақта қанша қияр өсіп тұр. Жауабы: Бұтақта қияр өспейді2-топ Аулада 7 шымшық отыр еді, оған тағы да бесеуі қосылды. Бір мысық жайлап келіп 1 шымшықты ұстап алды. Сонда қанша шымшық қалды?Жауабы: Мысық ұстап алған 1шымшық қалды. Басқа шымшықтар ұшып кетті. 11. 4 үйрек 1 үйректің алдында келе жатыр. 1 үйрек 4 үйректің артында келе жатыр. 1 үйрек 4 үйректің ортасында келе жатыр. Барлығы неше үйрек келе жатыр? Жауабы: 5 үйрек бірінің соңынан бірі келеді. |
Үй тапсырмасы | №6,7,8 77-бетте | Күнделіктеріне жазады |
Бағалау | Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады. |