Материалдар / Сабақ жоспары 7 санына көбейту және бөлу кестесі 4сынып

Сабақ жоспары 7 санына көбейту және бөлу кестесі 4сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
біліктілік санат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
597
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МатематикаУақыты:Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы7 санына көбейту және бөлу кестесі
СілтемеМатематика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығыСызба, деңгейлік тапсырма ,карточкалар
Жалпы мақсаттар1.Білімділік-есептерді әр түрлі тәсілдермен шығару (тәсілдерін), дағдыларын қалыптастыру, үш таңбалы сандармен жазбаша есептерге қатысты білімдерін бекіту. 2.Дамытушылық-есептеу және есте сақтау, логикалық ой-өрістерін дамыту. 3.Тәрбиелік-жылдам, шапшаң ойлап есептей білуге үйрету өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге қызығушылығын арттыру. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлуГеометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасыҚол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Үй тапсырмасын сұрау

Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру
Қызығушылықты ояту1. Айқасқан екі таяқ ,тұрады жоқты сұрап. (Х)2. Қандай санның атының жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр бар? (100, 10)3. Нәрселерді санағанда, Керек ол бізге ауадай,Айтыңдаршы, бұл қандай сан,Жан-жағыңа қарамай ( натурал сан )4. Жүз мүйізі бар,Үстінде киізі бар. ( киіз үй)Жүргізуші: Әділқазы алқасынан 3-4 сайыстың қорытындысын сұраймызСайысымыздың келесі бөлімі «Ойымды жалғастыр»Жеті жұрттың тілін біл ( жеті түрлі білім біл )Білекті бірді жығар, ( білімді мыңды жығар)Екі жақсы қас болмас, ( екі жаман дос болмас)Досыңды үш күн сынама, ( үш жыл сына )Бір елі ауызға - ( екі елі қақпақ )Жүз сомың болғанша ,( жүз досың болсын )Отыз тістен шыққан сөз, ( отыз рулы елге тарайды )Білгенің бір тоғыз, ( білмегенің тоқсан тоғыз)Бір кісі қазған құдықтан, ( мың кісі су ішеді)
Мағынаны тану

Оқулықпен жұмыс.1-топ №1,22-топ №2,33-топ 4,5
Сергіту сәтіЕркiн ұста денеңдi,Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.



Оқушылар сергіп алады
Ой толғаныс1-топБұтақта 50 қияр бар. Бір бұтақта 5 қиярдан өсіп тұр. Екі бұтақта қанша қияр өсіп тұр. Жауабы: Бұтақта қияр өспейді2-топ Аулада 7 шымшық отыр еді, оған тағы да бесеуі қосылды. Бір мысық жайлап келіп 1 шымшықты ұстап алды. Сонда қанша шымшық қалды?Жауабы: Мысық ұстап алған 1шымшық қалды. Басқа шымшықтар ұшып кетті. 11. 4 үйрек 1 үйректің алдында келе жатыр. 1 үйрек 4 үйректің артында келе жатыр. 1 үйрек 4 үйректің ортасында келе жатыр. Барлығы неше үйрек келе жатыр? Жауабы: 5 үйрек бірінің соңынан бірі келеді.
Үй тапсырмасы№6,7,8 77-беттеКүнделіктеріне жазады
 Бағалау Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!