Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
сабақ жоспары 7 сынып Киім жиынтығын дайындау.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
7.3.1-2-3-4-5. Short Term Plan / Lesson Plan Краткосрочныйплан/Сабақ жоспары
Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: Бөлім 3 А: Дизайнжәнетехнология |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||
күні: |
Мұғалімніңаты-жөні:
|
|||||||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Киім жиынтығын дайындау. Бөлшектерді пішу. Жекелеген бөлшектерді өңдеу. Бөлшектерді құрастыру және бұйымды өңдеу. Бұйымды безендіру. |
|||||||||||||||||||
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме) |
7.2.3.1 Әртүрлі конструкциялық, заманауи тоқыма және сәндеу материалдарын қолдана отырып, тігін машинасында технологиялық талапқа сәйкес бұйым жасау. 7.2.2.2 Тігін бұйымдарын ылғалды-жылулық өңдеу барысында қолданылатын құралдарды анықтау, таңдау, қолдану. 7.1.4.2 Бұйымның өзіндік құны мен материалдық шығындарын анықтау. 7.2.3.4 Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану. |
|||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушы мақсатқа жетті, егер:
|
|||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пән лексикасы, терминология және трансформация, бекіту, аксессуарлар, бижутерия, қайып тігу және тізбекті тігіс,жіптерді тарту регуляторы, тігіс ақаулары, безендіру тігін материалдары, фурнитура, таспа, ызба, бау, стразалар, пайеткалар. Диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері Мен трансформациялаудың ..... тәсілдерін білемін. Менің ойымша, бұл....әрлеу материалдары Безендіру үшін мен … қолдандым. Бұл үлгілерде … қолданылған |
|||||||||||||||||||
Құндылықтардыдарыту |
Сыйластық, көмек Өмір бойы білім алу |
|||||||||||||||||||
ЖаҺандықазаматтыққатәрбиелеу |
Тану және бағалау айырмашылықтарды және сәйкестілік түрлі факторларды және біздің ортақ адамзат тиесілі және әлемде өмір дағдыларын алу қабілетін дарыту. |
|||||||||||||||||||
Пәнаралықбайланыстар |
Бейнелеу,технология, тарих, сызу |
|||||||||||||||||||
Түпнұсқалықоқыту |
Сабақбарысында арнайы терминология, оқыту бейне баян пайдаланылады |
|||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ қолдану :таныстырылым,веб ресурстар. |
|||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Тігін бұйымын трансформациялау және безендірумен (киім, аксессуар, бижутерия және т.б.) танысты. Идеяны дайындап, нобайын салды. |
|||||||||||||||||||
Сабақбарысы |
||||||||||||||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
1 Сабақ Сабақтың басы 10мин.
Сабақтың ортасы 20 мин.
Сабақтың соңы 5мин. |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. 1 тапсырма: (Ө) Бұйымды пішуге дайындау: ақауларын, бұйымның өңі мен теріс жағын анықтау, ылғалды-жылумен өңдеу.
2 тапсырма: (Ж) оқушылар жұптасып сұлба бойынша бұйымның өңі мен теріс жағын анықтап, талдау жасайды.
Өзін-өзібақылаужәнесабақкритерийлердіңөзін-өзібағалау. О қушылармен сабақтың соңында атқарылған жұмысқа талдау жасау. Кері байланыс. |
Таныстырылым, оқу жоспары Правила раскроя https://www.youtube.com/watch?v=PBVYLY6T4pg
Раскрой ткани. Как подготовить ткань к раскрою и избежать ошибок? https://www.youtube.com/watch?v=3OyoU5byVJc
Курсы шитья. Обработка срезов https://www.youtube.com/watch?v=W24ftS8vpUI
Курсы кройки и шитья. Как пришить косую бейку. Обработка горловины косой бейкой https://www.youtube.com/watch?v=y2eq7TKgou0
Влажно-тепловая обработка (ВТО) видео https://www.youtube.com/watch?v=6HuvcLivWIw
Лицевая и изнаночная сторона у ткани https://www.youtube.com/watch?v=d6czy2Z0aZw
Лицевая и изнаночная стороны тканей презентация https://www.youtube.com/watch?v=frbkG9aOHNg |
||||||||||||||||||
2 сабақ Сабақтың басы 10мин.
Сабақтың ортасы 20 мин.
Сабақтың соңы 5мин. |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. (Ұ) Оқушылардың таңдаған бұйымдарын тігу кезінде қолданылатын машина тігістері:біріктіру және шет тігістері түрлерін және оларды орындау технологиясын үйренеді. 1 тапсырма: (Ұ) Оқушылардың таңдаған бұйымдарын тігу кезінде қолданылатын машина тігістері:біріктіру және шет тігістері түрлерін және оларды орындау технологиясын үйрену. Оқушылармен бірігіп бағалау критерийлерін құру:
Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды. Өзін-өзібақылаужәнесабақкритерийлердіңөзін-өзібағалау. О қушылармен сабақтың соңында атқарылған жұмысқа талдау жасау. Кері байланыс.
|
|
||||||||||||||||||
3 сабақ Сабақтың басы 10мин.
Сабақтың ортасы 20 мин.
Сабақтың соңы 5мин. |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. О қушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. 1 тапсырма: Графикалық құжаттаманы қолдана отырып (сызба, пішім, лекало және т.б.), оқушылар бұйым бөліктері мен бөлшектерін пішеді. Пішу кезінде бұйымды біріктіруге және өңдеуге қалдырылатын қосымшаны ескеру қажет. 2тапсырма: (Ө) Тігін машинасын қолданып жәнетехнологиялық реттілігін сақтай отырып, өңдеу операцияларын орындайды және трансформацияланатын бұйым бөліктері мен жекелеген бөлшектерді біріктіреді. Оқыту мақсатына жету үшін оқушылар мұғаліммен бірігіп бағалау критерийлерін құрады:
Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды. Өзін-өзібақылаужәнесабақкритерийлердіңөзін-өзібағалау. О қушылармен сабақтың соңында атқарылған жұмысқа талдау жасау. Кері байланыс. |
|
||||||||||||||||||
4-5 сабақ Сабақтың басы 10мин.
Сабақтың ортасы 20 мин.
Сабақтың соңы 5мин. |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. 1 тапсырма: Оқушылар бұйымды безендіру үшін әрлеу материалдары мен фурнитуралар қолданады. Таңдау бойынша оқушылар қазақтың ұлттық элементтерін қолдануына болады.
Оқыту мақсатына жету үшін оқушылар мұғаліммен бірігіп бағалау критерийлерін құрады:
3_______________ Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды. Соңғы кезеңде оқушылар соңғы өңдеу және шығармашылық жұмысты әрлейді.
Өзін-өзі бақылаужәнесабақкритерийлердіңөзін-өзібағалау. О қушылармен сабақтың соңында атқарылған жұмысқа талдау жасау. Кері байланыс. Өз деңгейіңді анықтап, түспен боя.
|
Үлестіру материалдары: 1.Мата және басқалар арқылы қысқартуға жоғарғы және төменгі, тығыз, әлсіз тігіс,мата ақаулары машина тоғысында бар үлгілері. 2. Кестелер «тігін машинасының ақаулары». 3. Киімдер мен аксессуарлардың әрлеу үлгілері 4.Әр түрлі материалдармен безендірілген суреттер немесе модельдер.Материалдар мен құралдар:қарындыш, сызғыш, өшіргіш, фломастеры, желім қайшы т.б)
|
||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||
Практикалықжұмысжасыжәнежекеерекшеліктеріескерілеотырыпжүзегеасырылады. |
Зерттеуші парағын қоладанып өзін-өзі және бірін-бірі бағалау өткізу жоспарланған
Т = топтық жұмыс Қ = қалыптастырушы бағалау С=сыныппен жұмыс
|
Денсаулықпенқауіпсіздіккебайланыстынормалардысабақтың әр кезеңінде ұстанады.
|
||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1:
2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?
|