сабақ жоспары 7 сынып Өсімдік сән және интерьер элементі ретінде

Тақырып бойынша 11 материал табылды

сабақ жоспары 7 сынып Өсімдік сән және интерьер элементі ретінде

Материал туралы қысқаша түсінік
 Жұмыс жасау кезінде АКТ ақпараттарын қолдану;  Жалпы интерьер туралы түсіну;  Өсімдіктер туралы білімін тереңдету;  Суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлердің жұмыстарын қарастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

4 А –Бөлім. Үй мәдениеті

Мектеп: Атырау қаласы Химия-биология бағытындағы Назарбаев зияткерлік мектебі

Күні: 1 апта

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Өсімдік сән және интерьер элементі ретінде.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.5.1

Интерьер дизайнын безендіру үшін әртүрлі өсімдіктердің эстетикалық қасиеттерін сипаттау, қолдану және бағалау.

7.3.3.1

Пәндік терминологияны пайдалана отырып, басқалардың (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) және өз жұмыстарындағы әдіс-тәсілдер мен техникаларды талқылау және бағалау.

Сабақ мақсаттары

  • Жұмыс жасау кезінде АКТ ақпараттарын қолдану;

  • Жалпы интерьер туралы түсіну;

  • Өсімдіктер туралы білімін тереңдету;

  • Суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлердің жұмыстарын қарастыру.

Бағалау критерийлері

  • АКТ ақпараттарын қолдана алады;

  • Интерьерді безендіруді білу;

  • Суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлердің жұмыстарымен танысу.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

  • Оқушылар түрлі өсімдіктермен және өсімдіктерсіз интерьер суреттерін салыстырады.

  • пәндік терминологияны пайдаланып, жұмысты орындауға арналған әдістер мен тәсілдерді талқылайды және бағалайды.

Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:

  • Интерьерде қолданатың заттар мен элементтер.

  • Мен … ойша елестетіп, …. талдау жасадым.

  • Мен … экологиялық қасиеттерін анықтадым.

  • Менің ойымша, интерьерге өсімдікке ….

  • Мен … қасиеттерін қолдана отырып, … тұрмыста қолайлы жағдай жасадым.

Мен … дизайнында … өзгерттім.

Құндылықтарды дарыту




Өзіне және өзгелерге құрмет

Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі.

Еңбек және шығармашылық

Бұл бөлімде күнделікті өмірмен байланыс орналасып, коммуникативтік және заттық дағдыларын, сыни және шығармашылық ойлауды қолдану дағдыларын дамытады.

Пәнаралық байланыстар

География, биология.

АКТ қолдану дағдылары

Тақырып бойынша қажетті ақпараттарды іздеу, өңдеу.

Презентация жасау барысында АКТ құрылғыларына жүгіну және топта/жұпта бөлісу.

Бастапқы білім


Экологиялық қасиеттерін ескере отырып болашақ тұрмыстық техникалары идеяларын іске асырады. Оқушылар орындалған дизайнның тақырыптық идеясын көрсете отырып, интерьерді безендіру үшін өсімдіктердің эстетикалық қасиеттерін анықтауды үйренеді. Әр елдің интерьер стиліне тән белгілерін сол елдің флорасымен байланысын ескере отырып, анықтауды үйренеді. Өсімдіктерді қолдана отырып жоспарланған тақырыптық дизайн құруға арналған сән эелементін құрады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сабақ басында:

  • Оқушылармен амандасу/ тексеріс жүргізу/ оқушылардың зейінін шоғырландыру.

Сабақ барысында керекті құрал жабдықтарын тексеру.


Сабақтың ортасы


10 мин

























20 мин










5 мин

Өсімдік сән және интерьер элементі ретінде.

Оқу мақсаты мен жетістік критерийлерімен таныстыру.

Оқушылар түрлі өсімдіктермен және өсімдіктерсіз интерьер суреттерін салыстырады, эстетикалық әсер мен көрген суреттердің түстік үйлесімділігін сипаттап, бағалайды.


Оқушылармен интерьердегі өсімдіктің ықпалын талқылау: түрлі өсімдіктердің қасиеттері, үйлесімді таңдалған бөлме гүлдерінің түрлі стильдердегі интерьер дизайнын ерекшелендіруі.


Топтық жұмыс:

Жоспарланған интерьерді безендіру үшін оқушылар өсімдіктерді қолданып сәндік элемент құрады. Оқушылар топта дизайнер ролінде 2D форматында таңдаған өсімдіктерден сәнді элемент құра отырып, болжамды интерьер нобайын орындайды. Ал екінші топ 3D форматында өсімдіктерді қолдана отырып (икебана, панно, коллаж және т.б.) интерьер декорациясын ойлап табады.

Топтар өзіндік идеяларын құруға арналған әдістер мен тәсілдерді сипаттай отырып, жұмыстарын талқылайды, демонстрациялайды.

Онлайн ресурстары:

Интерьердің стилі мен өсімдіктер http://www.florentina-studio.ru/plants-interior/


Бөлменің эко дизайны http://www.florentina-studio.ru/ecodesign/

Белгілі бір интерьерге байланысты бөлме өсімдіктерін қалай таңдауға болады?  http://mymansion.ru/interer/komnatnyie-rasteniya-v-interere.html

Интерьерде гүлдерді орналастыру http://happyflora.ru/view_cat.php?cat=11

Бөлме гүлдері арқылы үйді безендіру http://www.remontbp.com/cvety-v-dome/


Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия:

оқушылардың назарына келесі сурет көрсетіліп, сабақ барысында түсінбеген мағұлматтары болса, сұрақтарын қойып талқылай алады.


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.06.2018
2575
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі