Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4 А –Бөлім. Үй мәдениеті |
Мектеп: Атырау қаласы Химия-биология бағытындағы Назарбаев зияткерлік мектебі |
|||||||||||||||||||||||
|
Күні: 1 апта |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Тұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық техниканы қолдану ережелері. |
|||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.5.2 Эксплуатациялық, эстетикалық және экологиялық сапаларын бағалай отырып, тұрмыстық техникаларды мақсаты мен атқаратын қызметіне қарай жіктеу. 7.2.5.3 Тұрмыстық техникаларды қолдану мен күту ережелерін сипаттау және зерделеу. 7.2.6.2 Заманауи технологиялық машиналармен қауіпсіз жұмыс жасау жолдарын білу және түсіндіру. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар:
Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:
Мен … дизайнында … өзгерттім. |
|||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Өзіне және өзгелерге құрмет Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі. Еңбек және шығармашылық Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады. |
|||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
География, биология. |
|||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Тақырып бойынша қажетті ақпараттарды іздеу, өңдеу. Презентация жасау барысында АКТ құрылғыларына жүгіну және топта/жұпта бөлісу. |
|||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Бұл бөлімнің тақырыптарын меңгеру барысында тұрмыстық техникаларды түрлері мен танысады, оларды жіктейді және эксплуатациялық қызметін анықтайды. Оларды қолдану, жұмыс істеуде қаіпсіздік техникасы мен оларға күтім жасау ережелері мен танысады. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Сабақ басында:
Сабақ барысында керекті құрал жабдықтарын тексеру. |
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин 10 мин 10 мин 5 мин |
Оқу мақсаты мен жетістік критерийлерімен таныстыру. Сабақтың басында оқушыларға түрлі тұрмыстық техникалар орналасқан суретті көрсету ұсынылады. Оқушылар тұрмыстық техникалары бар бөлменің суретін қарастырады. Оқушыларға сұрақтар қою арқылы пікірталас жүргізу: Сұрақтар:
Бүкіл сыныптың идеялары. Тұрмыстық құрал: http://shopomania.kz/techs/128-bytovaya-tehnika-dlya-doma.html Тұрмыстық техника түрлері
Топтық жұмыс. Карточкадағы тұрмыстық техника түрлерінің атауларына сәйкес постерлерде аспаптардың атауларын тізіп жазып шығады. Болашақтың тұрмыстық аспаптар туралы сұрау. Топтың әрбір оқушысы тұрмыстық техниканың бір аспабын таңдайды. Оған сәйкес келетін аспаптардың эксплуатациялық сапасын, тұрмыста оларды қолданудың қауіпсіздік ережелерін зерделейді және бағалайды. Таңдауларын дәлелді негіздей отырып, мәліметтерді бүкіл сыныпқа әр түрлі тәсілмен ұсынады. |
Онлайн ресурстары: Тұрмыстық аспаптар http://shopomania.kz/techs/128-bytovaya-tehnika-dlya-doma.html Тұрмыстық аспаптар http://help-computers.ru/home-appliance/home-appliance.html Болашақтың тұрмыстық аспаптары https://hi-tech.mail.ru/news/electrolux-design-lab-best-ideas/ Болашақтың тұрмыстық аспаптары http://vasi.net/community/jeto_interesno/2011/04/30/bytovaja_tekhnika_budushhego.html
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия: оқушылардың назарына келесі
сурет көрсетіліп, сабақ барысында түсінбеген мағұлматтары болса,
сұрақтарын қойып талқылай алады. |
|
||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сабақ жоспары 7 сынып Тұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық техниканы қолдану ережелері.
сабақ жоспары 7 сынып Тұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық техниканы қолдану ережелері.
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4 А –Бөлім. Үй мәдениеті |
Мектеп: Атырау қаласы Химия-биология бағытындағы Назарбаев зияткерлік мектебі |
|||||||||||||||||||||||
|
Күні: 1 апта |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Тұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық техниканы қолдану ережелері. |
|||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.5.2 Эксплуатациялық, эстетикалық және экологиялық сапаларын бағалай отырып, тұрмыстық техникаларды мақсаты мен атқаратын қызметіне қарай жіктеу. 7.2.5.3 Тұрмыстық техникаларды қолдану мен күту ережелерін сипаттау және зерделеу. 7.2.6.2 Заманауи технологиялық машиналармен қауіпсіз жұмыс жасау жолдарын білу және түсіндіру. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар:
Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:
Мен … дизайнында … өзгерттім. |
|||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Өзіне және өзгелерге құрмет Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі. Еңбек және шығармашылық Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады. |
|||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
География, биология. |
|||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Тақырып бойынша қажетті ақпараттарды іздеу, өңдеу. Презентация жасау барысында АКТ құрылғыларына жүгіну және топта/жұпта бөлісу. |
|||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Бұл бөлімнің тақырыптарын меңгеру барысында тұрмыстық техникаларды түрлері мен танысады, оларды жіктейді және эксплуатациялық қызметін анықтайды. Оларды қолдану, жұмыс істеуде қаіпсіздік техникасы мен оларға күтім жасау ережелері мен танысады. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Сабақ басында:
Сабақ барысында керекті құрал жабдықтарын тексеру. |
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин 10 мин 10 мин 5 мин |
Оқу мақсаты мен жетістік критерийлерімен таныстыру. Сабақтың басында оқушыларға түрлі тұрмыстық техникалар орналасқан суретті көрсету ұсынылады. Оқушылар тұрмыстық техникалары бар бөлменің суретін қарастырады. Оқушыларға сұрақтар қою арқылы пікірталас жүргізу: Сұрақтар:
Бүкіл сыныптың идеялары. Тұрмыстық құрал: http://shopomania.kz/techs/128-bytovaya-tehnika-dlya-doma.html Тұрмыстық техника түрлері
Топтық жұмыс. Карточкадағы тұрмыстық техника түрлерінің атауларына сәйкес постерлерде аспаптардың атауларын тізіп жазып шығады. Болашақтың тұрмыстық аспаптар туралы сұрау. Топтың әрбір оқушысы тұрмыстық техниканың бір аспабын таңдайды. Оған сәйкес келетін аспаптардың эксплуатациялық сапасын, тұрмыста оларды қолданудың қауіпсіздік ережелерін зерделейді және бағалайды. Таңдауларын дәлелді негіздей отырып, мәліметтерді бүкіл сыныпқа әр түрлі тәсілмен ұсынады. |
Онлайн ресурстары: Тұрмыстық аспаптар http://shopomania.kz/techs/128-bytovaya-tehnika-dlya-doma.html Тұрмыстық аспаптар http://help-computers.ru/home-appliance/home-appliance.html Болашақтың тұрмыстық аспаптары https://hi-tech.mail.ru/news/electrolux-design-lab-best-ideas/ Болашақтың тұрмыстық аспаптары http://vasi.net/community/jeto_interesno/2011/04/30/bytovaja_tekhnika_budushhego.html
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия: оқушылардың назарына келесі
сурет көрсетіліп, сабақ барысында түсінбеген мағұлматтары болса,
сұрақтарын қойып талқылай алады. |
|
||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














