сабақ жоспары 7 сынып Тұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық техниканы қолдану ережелері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

сабақ жоспары 7 сынып Тұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық техниканы қолдану ережелері.

Материал туралы қысқаша түсінік
 Суретті қарастырып, ондағы тұрмыстық техникаларды табыңыздар;  Тұрмыстық техникаларды қолдану мен күту технологиясымен танысу және практика кезінде
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

4 А –Бөлім. Үй мәдениеті

Мектеп: Атырау қаласы Химия-биология бағытындағы Назарбаев зияткерлік мектебі

Күні: 1 апта

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Тұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық

техниканы қолдану ережелері.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.5.2

Эксплуатациялық, эстетикалық және экологиялық сапаларын бағалай отырып, тұрмыстық техникаларды мақсаты мен атқаратын қызметіне қарай жіктеу.

7.2.5.3

Тұрмыстық техникаларды қолдану мен күту ережелерін сипаттау және зерделеу.

7.2.6.2

Заманауи технологиялық машиналармен қауіпсіз жұмыс жасау жолдарын білу және түсіндіру.

Сабақ мақсаттары

  • Жұмыс жасау кезінде АКТ ақпараттарын қолдану;

  • Суретті қарастырып, ондағы тұрмыстық техникаларды табыңыздар;

  • Тұрмыстық техникаларды қолдану мен күту технологиясымен танысу және практика кезінде жасау;

  • Қауіпсіздік ережелерімен танысу.

Бағалау критерийлері

  • АКТ ақпараттарын қолдана алады;

  • Тұрмыстық техникаларды біледі және практика кезінде қолданады;

  • Қауіпсіздік ережелерін меңгереді.


Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

  • тұрмыстық техникаларды қолдану мен олардың күтімі туралы ережелерді сипаттайды;

  • пәндік терминологияны пайдаланып, жұмысты орындауға арналған әдістер мен тәсілдерді талқылайды және бағалайды.

Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:

  • Тұрмыстық техника: өлшеу, есептеу, асханалық, мақсатты қолданыс, аспап, элемент.

  • Мен … зерделедім және …. Талдау жасадым.

  • Мен … экологиялық қасиеттерін анықтадым.

  • Менің ойымша, бұл функционалдық қасиеттері ….

  • Мен … қасиеттерін қолдана отырып, … тұрмыстық аспап жасадым.

Мен … дизайнында … өзгерттім.

Құндылықтарды дарыту




Өзіне және өзгелерге құрмет

Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі.

Еңбек және шығармашылық

Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады.

Пәнаралық байланыстар

География, биология.

АКТ қолдану дағдылары

Тақырып бойынша қажетті ақпараттарды іздеу, өңдеу.

Презентация жасау барысында АКТ құрылғыларына жүгіну және топта/жұпта бөлісу.

Бастапқы білім


Бұл бөлімнің тақырыптарын меңгеру барысында тұрмыстық техникаларды түрлері мен танысады, оларды жіктейді және эксплуатациялық қызметін анықтайды. Оларды қолдану, жұмыс істеуде қаіпсіздік техникасы мен оларға күтім жасау ережелері мен танысады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сабақ басында:

  • Оқушылармен амандасу/ тексеріс жүргізу/ оқушылардың зейінін шоғырландыру.

Сабақ барысында керекті құрал жабдықтарын тексеру.


Сабақтың ортасы

10 мин















10 мин































10 мин




5 мин

Оқу мақсаты мен жетістік критерийлерімен таныстыру.

Сабақтың басында оқушыларға түрлі тұрмыстық техникалар орналасқан суретті көрсету ұсынылады. Оқушылар тұрмыстық техникалары бар бөлменің суретін қарастырады.

Оқушыларға сұрақтар қою арқылы пікірталас жүргізу:

Сұрақтар:

  1. Суретті қарастырып, ондағы тұрмыстық техникаларды табыңыздар;

  2. Қалай ойлайсыздар, Сіздер тапқан заттарды ұсынылған тұрмыстық техникалардың қай тізіміне кіргізуге болады?


Бүкіл сыныптың идеялары.

Тұрмыстық құрал:

http://shopomania.kz/techs/128-bytovaya-tehnika-dlya-doma.html

Тұрмыстық техника түрлері

аппаратура

таразы , сағат , таймер , оятқыш,термометрлер  - медициналық, бөлме, ашық ауа, барометрі.

Есептеу техникасы

калькулятор, смартфон, планшеттік компьютер, PC, қойын дәптер.

Ас техника

тоңазытқыш, терең қатыру, миксер, блендер, hasher,Ас үй комбайыны.

Киім сақтау

Кір жуғыш машина, кептіргіш, үтіктеу машина, тігін машинасы.

тазалау үйі

шаңсорғыш , кір жуғыш шаңсорғыш.

Басқа машиналар мен жабдықтар

желдеткіш, ыдыс жуғыш машина.

Электроника сауық

Қазіргі заманғы электроника

DVD-ойнатқыш, Үй кинотеатры, Музыка орталығы.

Байланыс, радио хабарларын тарату

ТВ, плазмалық панель, проектор.



Топтық жұмыс. Карточкадағы тұрмыстық техника түрлерінің атауларына сәйкес постерлерде аспаптардың атауларын тізіп жазып шығады. Болашақтың тұрмыстық аспаптар туралы сұрау.


Топтың әрбір оқушысы тұрмыстық техниканың бір аспабын таңдайды. Оған сәйкес келетін аспаптардың эксплуатациялық сапасын, тұрмыста оларды қолданудың қауіпсіздік ережелерін зерделейді және бағалайды. Таңдауларын дәлелді негіздей отырып, мәліметтерді бүкіл сыныпқа әр түрлі тәсілмен ұсынады.

Онлайн ресурстары:

Тұрмыстық аспаптар http://shopomania.kz/techs/128-bytovaya-tehnika-dlya-doma.html

Тұрмыстық аспаптар http://help-computers.ru/home-appliance/home-appliance.html

Болашақтың тұрмыстық аспаптары https://hi-tech.mail.ru/news/electrolux-design-lab-best-ideas/

Болашақтың тұрмыстық аспаптары http://vasi.net/community/jeto_interesno/2011/04/30/bytovaja_tekhnika_budushhego.html



Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия:

оқушылардың назарына келесі сурет көрсетіліп, сабақ барысында түсінбеген мағұлматтары болса, сұрақтарын қойып талқылай алады.



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.06.2018
3588
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі