Материалдар / сабақ жоспары 7 сынып Тұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық техниканы қолдану ережелері.

сабақ жоспары 7 сынып Тұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық техниканы қолдану ережелері.

Материал туралы қысқаша түсінік
 Суретті қарастырып, ондағы тұрмыстық техникаларды табыңыздар;  Тұрмыстық техникаларды қолдану мен күту технологиясымен танысу және практика кезінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
3293
30 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4 А –Бөлім. Үй мәдениетіМектеп: Атырау қаласы Химия-биология бағытындағы Назарбаев зияткерлік мектебі
Күні: 1 аптаМұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыТұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық техниканы қолдану ережелері.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.2.5.2Эксплуатациялық, эстетикалық және экологиялық сапаларын бағалай отырып, тұрмыстық техникаларды мақсаты мен атқаратын қызметіне қарай жіктеу. 7.2.5.3Тұрмыстық техникаларды қолдану мен күту ережелерін сипаттау және зерделеу. 7.2.6.2Заманауи технологиялық машиналармен қауіпсіз жұмыс жасау жолдарын білу және түсіндіру.
Сабақ мақсаттары
  • Жұмыс жасау кезінде АКТ ақпараттарын қолдану;
  • Суретті қарастырып, ондағы тұрмыстық техникаларды табыңыздар;
  • Тұрмыстық техникаларды қолдану мен күту технологиясымен танысу және практика кезінде жасау;
  • Қауіпсіздік ережелерімен танысу.
  • Бағалау критерийлері
  • АКТ ақпараттарын қолдана алады;
  • Тұрмыстық техникаларды біледі және практика кезінде қолданады;
  • Қауіпсіздік ережелерін меңгереді.


  • Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:
  • тұрмыстық техникаларды қолдану мен олардың күтімі туралы ережелерді сипаттайды;
  • пәндік терминологияны пайдаланып, жұмысты орындауға арналған әдістер мен тәсілдерді талқылайды және бағалайды.
  • Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:
  • Тұрмыстық техника: өлшеу, есептеу, асханалық, мақсатты қолданыс, аспап, элемент.
  • Мен … зерделедім және …. Талдау жасадым.
  • Мен … экологиялық қасиеттерін анықтадым.
  • Менің ойымша, бұл функционалдық қасиеттері ….
  • Мен … қасиеттерін қолдана отырып, … тұрмыстық аспап жасадым.
  • Мен … дизайнындаөзгерттім.
    Құндылықтарды дарыту



    Өзіне және өзгелерге құрметОқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі. Еңбек және шығармашылықЖұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады.
    Пәнаралық байланыстарГеография, биология.
    АКТ қолдану дағдылары Тақырып бойынша қажетті ақпараттарды іздеу, өңдеу. Презентация жасау барысында АКТ құрылғыларына жүгіну және топта/жұпта бөлісу.
    Бастапқы білім

    Бұл бөлімнің тақырыптарын меңгеру барысында тұрмыстық техникаларды түрлері мен танысады, оларды жіктейді және эксплуатациялық қызметін анықтайды. Оларды қолдану, жұмыс істеуде қаіпсіздік техникасы мен оларға күтім жасау ережелері мен танысады.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 5 минСабақ басында:
  • Оқушылармен амандасу/ тексеріс жүргізу/ оқушылардың зейінін шоғырландыру.
  • Сабақ барысында керекті құрал жабдықтарын тексеру.


    Сабақтың ортасы 10 мин



























    10 мин



























































    10 мин





    5 мин
    Оқу мақсаты мен жетістік критерийлерімен таныстыру.Сабақтың басында оқушыларға түрлі тұрмыстық техникалар орналасқан суретті көрсету ұсынылады. Оқушылар тұрмыстық техникалары бар бөлменің суретін қарастырады.Оқушыларға сұрақтар қою арқылы пікірталас жүргізу:Сұрақтар:
  • Суретті қарастырып, ондағы тұрмыстық техникаларды табыңыздар;
  • Қалай ойлайсыздар, Сіздер тапқан заттарды ұсынылған тұрмыстық техникалардың қай тізіміне кіргізуге болады?


  • Бүкіл сыныптың идеялары.Тұрмыстық құрал: http://shopomania.kz/techs/128-bytovaya-tehnika-dlya-doma.htmlТұрмыстық техника түрлері

    Топтық жұмыс. Карточкадағы тұрмыстық техника түрлерінің атауларына сәйкес постерлерде аспаптардың атауларын тізіп жазып шығады. Болашақтың тұрмыстық аспаптар туралы сұрау.

    Топтың әрбір оқушысы тұрмыстық техниканың бір аспабын таңдайды. Оған сәйкес келетін аспаптардың эксплуатациялық сапасын, тұрмыста оларды қолданудың қауіпсіздік ережелерін зерделейді және бағалайды. Таңдауларын дәлелді негіздей отырып, мәліметтерді бүкіл сыныпқа әр түрлі тәсілмен ұсынады.
    Онлайн ресурстары:Тұрмыстық аспаптар http://shopomania.kz/techs/128-bytovaya-tehnika-dlya-doma.htmlТұрмыстық аспаптар http://help-computers.ru/home-appliance/home-appliance.htmlБолашақтың тұрмыстық аспаптары https://hi-tech.mail.ru/news/electrolux-design-lab-best-ideas/Болашақтың тұрмыстық аспаптары http://vasi.net/community/jeto_interesno/2011/04/30/bytovaja_tekhnika_budushhego.html

    Сабақтың соңы5 минРефлексия:оқушылардың назарына келесі сурет көрсетіліп, сабақ барысында түсінбеген мағұлматтары болса, сұрақтарын қойып талқылай алады.

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла аладыБұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ