Материалдар / сабақ жоспары 7 сынып Тұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық техниканы қолдану ережелері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сабақ жоспары 7 сынып Тұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық техниканы қолдану ережелері.

Материал туралы қысқаша түсінік
 Суретті қарастырып, ондағы тұрмыстық техникаларды табыңыздар;  Тұрмыстық техникаларды қолдану мен күту технологиясымен танысу және практика кезінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
3331
30 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

4 А –Бөлім. Үй мәдениеті

Мектеп: Атырау қаласы Химия-биология бағытындағы Назарбаев зияткерлік мектебі

Күні: 1 апта

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Тұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық

техниканы қолдану ережелері.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.5.2

Эксплуатациялық, эстетикалық және экологиялық сапаларын бағалай отырып, тұрмыстық техникаларды мақсаты мен атқаратын қызметіне қарай жіктеу.

7.2.5.3

Тұрмыстық техникаларды қолдану мен күту ережелерін сипаттау және зерделеу.

7.2.6.2

Заманауи технологиялық машиналармен қауіпсіз жұмыс жасау жолдарын білу және түсіндіру.

Сабақ мақсаттары

  • Жұмыс жасау кезінде АКТ ақпараттарын қолдану;

  • Суретті қарастырып, ондағы тұрмыстық техникаларды табыңыздар;

  • Тұрмыстық техникаларды қолдану мен күту технологиясымен танысу және практика кезінде жасау;

  • Қауіпсіздік ережелерімен танысу.

Бағалау критерийлері

  • АКТ ақпараттарын қолдана алады;

  • Тұрмыстық техникаларды біледі және практика кезінде қолданады;

  • Қауіпсіздік ережелерін меңгереді.


Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

  • тұрмыстық техникаларды қолдану мен олардың күтімі туралы ережелерді сипаттайды;

  • пәндік терминологияны пайдаланып, жұмысты орындауға арналған әдістер мен тәсілдерді талқылайды және бағалайды.

Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:

  • Тұрмыстық техника: өлшеу, есептеу, асханалық, мақсатты қолданыс, аспап, элемент.

  • Мен … зерделедім және …. Талдау жасадым.

  • Мен … экологиялық қасиеттерін анықтадым.

  • Менің ойымша, бұл функционалдық қасиеттері ….

  • Мен … қасиеттерін қолдана отырып, … тұрмыстық аспап жасадым.

Мен … дизайнында … өзгерттім.

Құндылықтарды дарыту




Өзіне және өзгелерге құрмет

Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі.

Еңбек және шығармашылық

Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады.

Пәнаралық байланыстар

География, биология.

АКТ қолдану дағдылары

Тақырып бойынша қажетті ақпараттарды іздеу, өңдеу.

Презентация жасау барысында АКТ құрылғыларына жүгіну және топта/жұпта бөлісу.

Бастапқы білім


Бұл бөлімнің тақырыптарын меңгеру барысында тұрмыстық техникаларды түрлері мен танысады, оларды жіктейді және эксплуатациялық қызметін анықтайды. Оларды қолдану, жұмыс істеуде қаіпсіздік техникасы мен оларға күтім жасау ережелері мен танысады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сабақ басында:

  • Оқушылармен амандасу/ тексеріс жүргізу/ оқушылардың зейінін шоғырландыру.

Сабақ барысында керекті құрал жабдықтарын тексеру.


Сабақтың ортасы

10 мин















10 мин































10 мин




5 мин

Оқу мақсаты мен жетістік критерийлерімен таныстыру.

Сабақтың басында оқушыларға түрлі тұрмыстық техникалар орналасқан суретті көрсету ұсынылады. Оқушылар тұрмыстық техникалары бар бөлменің суретін қарастырады.

Оқушыларға сұрақтар қою арқылы пікірталас жүргізу:

Сұрақтар:

  1. Суретті қарастырып, ондағы тұрмыстық техникаларды табыңыздар;

  2. Қалай ойлайсыздар, Сіздер тапқан заттарды ұсынылған тұрмыстық техникалардың қай тізіміне кіргізуге болады?


Бүкіл сыныптың идеялары.

Тұрмыстық құрал:

http://shopomania.kz/techs/128-bytovaya-tehnika-dlya-doma.html

Тұрмыстық техника түрлері

аппаратура

таразы , сағат , таймер , оятқыш,термометрлер  - медициналық, бөлме, ашық ауа, барометрі.

Есептеу техникасы

калькулятор, смартфон, планшеттік компьютер, PC, қойын дәптер.

Ас техника

тоңазытқыш, терең қатыру, миксер, блендер, hasher,Ас үй комбайыны.

Киім сақтау

Кір жуғыш машина, кептіргіш, үтіктеу машина, тігін машинасы.

тазалау үйі

шаңсорғыш , кір жуғыш шаңсорғыш.

Басқа машиналар мен жабдықтар

желдеткіш, ыдыс жуғыш машина.

Электроника сауық

Қазіргі заманғы электроника

DVD-ойнатқыш, Үй кинотеатры, Музыка орталығы.

Байланыс, радио хабарларын тарату

ТВ, плазмалық панель, проектор.



Топтық жұмыс. Карточкадағы тұрмыстық техника түрлерінің атауларына сәйкес постерлерде аспаптардың атауларын тізіп жазып шығады. Болашақтың тұрмыстық аспаптар туралы сұрау.


Топтың әрбір оқушысы тұрмыстық техниканың бір аспабын таңдайды. Оған сәйкес келетін аспаптардың эксплуатациялық сапасын, тұрмыста оларды қолданудың қауіпсіздік ережелерін зерделейді және бағалайды. Таңдауларын дәлелді негіздей отырып, мәліметтерді бүкіл сыныпқа әр түрлі тәсілмен ұсынады.

Онлайн ресурстары:

Тұрмыстық аспаптар http://shopomania.kz/techs/128-bytovaya-tehnika-dlya-doma.html

Тұрмыстық аспаптар http://help-computers.ru/home-appliance/home-appliance.html

Болашақтың тұрмыстық аспаптары https://hi-tech.mail.ru/news/electrolux-design-lab-best-ideas/

Болашақтың тұрмыстық аспаптары http://vasi.net/community/jeto_interesno/2011/04/30/bytovaja_tekhnika_budushhego.html



Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия:

оқушылардың назарына келесі сурет көрсетіліп, сабақ барысында түсінбеген мағұлматтары болса, сұрақтарын қойып талқылай алады.



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!